Ach PB heeft zelf nog niet gereageerd dus daar ga ik me niet verder mee bemoeienquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:38 schreef Lon3 het volgende:
En met die schop tegen de schenen was niets bedoeld. Alleen ik zij dat ik meer had verwacht waardoor het nu tegen viel. Heb nooit gezegd dat ze lelijk is of zo... Dus...
quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:39 schreef boterbloempie het volgende:
Deel 3 alweer.... Gaat hard zo!!
Nu etenstijd!! Jippie afleiding!!!
En ik vanavond dus totaal geen plannen.... Dit kan nog wel eens een zware gaan worden vanavond...quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:40 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Buikje weer rond, gelukkig zometeen weer weg, anders zou misschien een verveling kunnen toeslaan en tjaDat zijn dan de momenten he
.
quote:Het is voor mij toch moeilijker dan ik dacht. Overdags aant werk dus totaal geen gedachte er over maar 's avonds als het stil en saai wordt begint het toch tekriebelen. Normaal fapte ik bijna elke dag wel ;-) gewoon om de stress van de werk dag eruit tehalen en omdat het lekker is . Wie zich niet rukt is een dief van z'n eigen lul .
Gisteren nog een ontzettend geile droom gehad maar hij was niet nat xD.
Ik ga het volhouden hoe dan ook.
Dat kan nog netquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:07 schreef JaimyLee het volgende:
Ik zou mij graag willen aanmelden vanaf NU
Het wordt nog druk!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:07 schreef JaimyLee het volgende:
Ik zou mij graag willen aanmelden vanaf NU
Vooral het wassen en afdrogen van bepaalde plekken kan gevoelig wordenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:32 schreef Warmaster88 het volgende:
Hm, met douchen is het toch wel lastig![]()
Maar ik hou het nog vol!
Inderdaad, naja ze hebben tot en met vrijdag dus we zien wel hoever we komenquote:
En welkomquote:
Zou dat iets zeggen over de mannen of juist over de vrouwen? (:quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:33 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
En welkomsterkte
@kabuf:
Ja dat is altijd zo, daarom ben ik al blij dat we er 3 hebben
1, mannen hebben een te hoge sexdrive - dus vinden het moeilijk dus willen zich bewijzenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:46 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Zou dat iets zeggen over de mannen of juist over de vrouwen? (:
Vrouwen denken vaak zoquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:13 schreef Robbberttt het volgende:
Vrouwen een lage sexdrive?Valt ook wel mee hoor. Ze laten het alleen niet zo snel merken.
Zwaar is niet onmogelijk, gewoon de handen boven het toetsenbord houden, komt alles goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:23 schreef 045represent het volgende:
ik wens jullie nog heel veel succes de komende 37 dagen, ik ben blij dat ik af ben haha
*toetsenbord op grond legt*quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:24 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zwaar is niet onmogelijk, gewoon de handen boven het toetsenbord houden, komt alles goed
*op dak zitten gaat*quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:27 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
*toetsenbord tegen het plafond plakken doet...
ok ok, ik zorg wel dat mijn kruis en handen niet in de buurt van elkaar komen, is makkelijkerquote:
Gadverdamme TS veegt niet af na het urineren. (quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:34 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
ok ok, ik zorg wel dat mijn kruis en handen niet in de buurt van elkaar komen, is makkelijker
Ok, dat wordt het moeilijkste moment dan...quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:46 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Gadverdamme TS veegt niet af na het urineren. ()
OK SORRY ik ga weer ontopic
Hier heb ik het ergste weer gehad, daarnet waren ook veel vriendinnen online waarmee ik in het verleden wel eens heb geflirt enzo, dat wekt toch altijd iets opquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:48 schreef kwaliteit. het volgende:
Straks oorlog met mezelf in de douche.
ik vrees voor de komende 40 dagen in de douche, achter de computer, en in bedquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:45 schreef KaBuf het volgende:
Pff ik vrees dat ik t vanavond in bed moeilijk ga krijgen.. :p
Ja maar ik leef per moment. :pquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ik vrees voor de komende 40 dagen in de douche, achter de computer, en in bed
sweet dreams, over chicks etcquote:
Lijkt me niet, is niet iets wat je bewust doet ofzo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:01 schreef JaimyLee het volgende:
Trouwens, stel ik houd het lang vol, en mij hormonen worden zo hevig dat ik na enig verloop van tijd een natte droom krijg, ben ik dan af?
Een paar uurtjes slapen doet wonderen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:00 schreef boterbloempie het volgende:
alweer 11 uur.... verveel me kapot....
tralalaaaa
Natte dromen tellen niet omdat je daar niks tegen kan doenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:01 schreef JaimyLee het volgende:
Trouwens, stel ik houd het lang vol, en mij hormonen worden zo hevig dat ik na enig verloop van tijd een natte droom krijg, ben ik dan af?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:05 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Een paar uurtjes slapen doet wonderen!
Maar ik kan ni slapen...quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:09 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Natte dromen tellen niet omdat je daar niks tegen kan doen
Ik weet hoe je je voeltquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:10 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
[..]
Maar ik kan ni slapen...
grrrrrrr
Haha ach, weer wat geleerd!!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 07:35 schreef DustPuppy het volgende:
Goodmorning people.
Hoorde nou gisteren net dat koffie drinken de kans op prostaatkanker verkleint (maar goed dat doet om de andere dag rukken ook).
Als dame heb je daar natuurlijk weinig aan, besef ik me
Komt goed. Morgen L.A. Noirequote:Op donderdag 19 mei 2011 07:56 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Haha ach, weer wat geleerd!!!
Dag 4 vandaag.....
Almelooooo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:11 schreef nathan3020 het volgende:
Gaat goed, vandaag Heracles.
Hou me daar wel mee bezig.
Hoezo denk je dat? Ik heb nu meerdere challenges gedaan en het laat echt geen blijvende schade achter. Na 80 dagen stilstand moet je niet verwachten dat alles direct weer op volle toeren werkt maar na een paar dagen gaat dat weer zoals altijdquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:31 schreef Lon3 het volgende:
Lol jullie blijven maar fucken met je libido hè... Straks als je een vriendin/vriend krijgt heb je nooit meer zin omdat je dan gewend bent dit te onderdrukken...
ik zie het alsof je veganist wordt... Op een gegeven moment is je lichaam er zo aan gewend dat als je besluit weer vlees te eten je er behoorlijk ziek van kan worden. Je zegt zelf al dat je lichaam na een paar dagen weer begint te herstellen. Wat als bij andere mensen die periode wat langer is? Moeten die zichzelf weer reverse conditioneren zodat ze weer zin krijgen in seks? Elke dag verplicht een wieksbeurt tegen de zin in om weer normaal te worden?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:38 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat? Ik heb nu meerdere challenges gedaan en het laat echt geen blijvende schade achter. Na 80 dagen stilstand moet je niet verwachten dat alles direct weer op volle toeren werkt maar na een paar dagen gaat dat weer zoals altijd
Juist niet! Duh.quote:
Oww, no worry de zin is er wel. Het is meer dat de aanmaak van lichaamssappen niet zo hard gaat. En ik heb het dan over een periode van 80 dagen... Nog langer zou ik erg knap vindenquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:43 schreef Lon3 het volgende:
[..]
ik zie het alsof je veganist wordt... Op een gegeven moment is je lichaam er zo aan gewend dat als je besluit weer vlees te eten je er behoorlijk ziek van kan worden. Je zegt zelf al dat je lichaam na een paar dagen weer begint te herstellen. Wat als bij andere mensen die periode wat langer is? Moeten die zichzelf weer reverse conditioneren zodat ze weer zin krijgen in seks? Elke dag verplicht een wieksbeurt tegen de zin in om weer normaal te worden?
Laatst hier in het zwembad zag ik een gast die gewoon "Almelo" op z'n rug had getatoeëerd ... ik ging kapot!quote:
Nee!!! Niet 1 van de vrouwen!quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Geinig experiment, maar niks voor mij.
* IJsdraakje ligt eruit.
Hij was lief voor je?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Kan eigenlijk niet zeggen dat ik er van baal hoor.
haha and now... Stuff tha pussyquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Kan eigenlijk niet zeggen dat ik er van baal hoor.
Met oog op de challenge gaan we geen details vragenquote:
Niet heel erg eigenlijk, maar dat had ik ook niet verwacht, solo is toch heel anders. Merkte wel dat het 's avonds enorm helpt met in slaap vallen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:56 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Met oog op de challenge gaan we geen details vragenMaar wel een leuke vraag, was het anders nu je een paar dagen niks mocht?
Je hebt de challenge gefailed voor tarzan!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet heel erg eigenlijk, maar dat had ik ook niet verwacht, solo is toch heel anders. Merkte wel dat het 's avonds enorm helpt met in slaap vallen.
Oww op die manierquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Uh, nee? Ik bedoelde dat ik weinig verschil merkte omdat het sowieso al een tijdje terug was dat ik seks had en omdat daar wel vaker langere pauzes tussen zitten. Solo is immers toch heel anders.
Maar met de feestjes komen de biertjes, en de lekkere meiden en dronken zijn + lekkere meiden = zin zin zin = fappen = PROBLEEM!!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:50 schreef Warmaster88 het volgende:
Begin van dag 4!
Ik heb wel vaker dat ik een langere periode niet fap, maar sinds deze challenge is het wel lastiger zegMisschien omdat je er juist steeds mee geconfronteerd wordt dat het niet mag, zelfde als bij kinderen, als ze iets niet mogen, willen ze het des te meer!
![]()
Deze dag zal ik wel doorkomen, en morgen begint het weekend weer, genoeg te doen, feestjes, bier, optreden, komt wel goed dus
Van die lekkere meiden krijg ik idd zin zin zin, maar als ik dan dronken thuis kom heb ik toch veel te veel zin om te gaan slapen. Mijn doel deze 40 dagen is om het zelf niet te doen. Meiden die het bij me willen doen vind ik veel te goed om af te slaan haha.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:52 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Maar met de feestjes komen de biertjes, en de lekkere meiden en dronken zijn + lekkere meiden = zin zin zin = fappen = PROBLEEM!!!Lang leven het weekend zullen we maar zeggen
Ik ben blij op dit moment dat ik niet drink in Nederland
Kan me voorstellen dat je een meid niet afslaat, alhoewel we eigenlijk sterk horen te zijn natuurlijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:56 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Van die lekkere meiden krijg ik idd zin zin zin, maar als ik dan dronken thuis kom heb ik toch veel te veel zin om te gaan slapen. Mijn doel deze 40 dagen is om het zelf niet te doen. Meiden die het bij me willen doen vind ik veel te goed om af te slaan haha.
Chastity-belt FTW!quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:34 schreef KaBuf het volgende:
Ik ga straks naar Pinkpop, wordt ook lastig...
Lees de OP nog even een keerquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:38 schreef Dagkaart het volgende:
mag er nou wel of niet gefapt worden in die 40 dagen van jullie?
Kan ik 'm er dan wel uithalen als ik naar de wc moet?quote:
Katheterquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:40 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Kan ik 'm er dan wel uithalen als ik naar de wc moet?
Fappen in het openbaarquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:34 schreef KaBuf het volgende:
Ik ga straks naar Pinkpop, wordt ook lastig...
Hogedrukspuit na 40 dagen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:38 schreef Dagkaart het volgende:
Edit: heb het al gelezen![]()
Wordt een hele lading opgespaard zo in 40 dagen lijkt me!
Dat valt vast mee. Het teveel wordt door het lichaam weer afgebroken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:38 schreef Dagkaart het volgende:
Edit: heb het al gelezen![]()
Wordt een hele lading opgespaard zo in 40 dagen lijkt me!
Ik ben liever sterk in het veroveren van meiden dan in het afslaanquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:27 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je een meid niet afslaat, alhoewel we eigenlijk sterk horen te zijn natuurlijk
Dat dus iddquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat valt vast mee. Het teveel wordt door het lichaam weer afgebroken.
agree!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:05 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik ben liever sterk in het veroveren van meiden dan in het afslaan
sst het is nou net zo lekker rustigquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:28 schreef Lon3 het volgende:
Waar blijft pb-tje eigenlijk om jullie van het pad af te brengen?
Beetje te rustig, eigenlijk....quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:30 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
sst het is nou net zo lekker rustig
Uit verveling ben je je FoBo gaan vullen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:10 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Beetje te rustig, eigenlijk....
betrapt....quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:44 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Uit verveling ben je je FoBo gaan vullen?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:50 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Geen klacht hoorMaar het maakt de 40 dagen er weer niet makkelijker op
Willen jullie er iets mee bewijzen dat je het 40 dagen kan volhouden?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:52 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Makkelijk vind ik het nog steeds niet....
straks maar ff wat lekkers koken...
culinaire orgasmes zijn wel toegestaan toch![]()
Ik welquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:00 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Willen jullie er iets mee bewijzen dat je het 40 dagen kan volhouden?
Bewijs het meer aan mezelf....quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:01 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Achteraf krijg je ook zon mooi diplomagoed voor op je cv!
Jawel, helemaalquote:
Niet gezien, dank jequote:
Nope, zou opzich wel humor zijn...quote:
Anders wel?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:50 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Nope, zou opzich wel humor zijn...
Maar genoeg over mijn kont...
Heb dr nu toch niets aan
Ja!quote:
Werken werken werken..quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:15 schreef Dagkaart het volgende:
Zijn wij allemaal zo kansloos vandaag dat we helemaal niks meemaken?!
Ja dat klopt.... hoef je nog niet zo boos te kijken....quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:48 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Ja dat klopt.... hoef je nog niet zo boos te kijken....
doet hij ook niet
Relatie: ja (open)
Word ik nou getrolled of kan ik het bekijk boterbloempies fobo knopje niet vinden?quote:
Je mist echt wat!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:30 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Word ik nou getrolled of kan ik het bekijk boterbloempies fobo knopje niet vinden?
PICS OR IT DIDNT HAPPEN HIHIquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef boterbloempie het volgende:
Goed....
OT: afleiding voor deze avond, lekker ouderwets mariokart spelen
Ik wil fifa11 spelen, gister gekocht. Maar JaimyLee moet gezellig leren voor zijn 2 school examens morgen -.-quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef boterbloempie het volgende:
Goed....
OT: afleiding voor deze avond, lekker ouderwets mariokart spelen
Leren is ook afleiding toch!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:20 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik wil fifa11 spelen, gister gekocht. Maar JaimyLee moet gezellig leren voor zijn 2 school examens morgen -.-
Ik ben alleen maar afleiding aan het zoeken van het lerenquote:
Zolang ik niet in bed lig, gaat het makkelijk!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:49 schreef PB-tje het volgende:
Hoe gaat het met de challenge mannen/vrouwen?
Mijn bed is vrijquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:57 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Zolang ik niet in bed lig, gaat het makkelijk!
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:11 schreef PB-tje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ik zo lief ben?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:18 schreef Illusionati het volgende:
Waarom doe je ons dit aan?![]()
Alleen de vrouwelijke kijkers zullen niks aan die plaatjes hebben!
Stout meisje, je moet wel denken aan de water rekening!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:24 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Omdat ik zo lief ben?![]()
Ik ga even lekker onder een warme hete douche... wat zoete douchegel... douchekop op massage stand... hmmmm heerlijk... kan iemand me komen helpen met inzepen?
Ik hou ervan om me grondig en langdurig te wassen
Godver ik zit met familie, was bijna busted..quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:24 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Omdat ik zo lief ben?![]()
Ik ga even lekker onder een warme hete douche... wat zoete douchegel... douchekop op massage stand... hmmmm heerlijk... kan iemand me komen helpen met inzepen?
Ik hou ervan om me grondig en langdurig te wassen
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:35 schreef DustPuppy het volgende:
Morgen naar de Efteling. De weersverwachting is goed, alleen ik hoorde wel dat de wereld morgen vergaat. Nou ja, zolang ik Joris en de Draak almaar gehad heb dan.
Goeiemorgen PB-tje.
Nou daar zijn anders genoeg spannende plekjes om seks te hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:39 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
De Efteling? hmmms ja daar zakt je libido wel door in... slappe hap
Spannende plekjes? in het spookhuis?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:40 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nou daar zijn anders genoeg spannende plekjes om seks te hebben
Dat is nou jammerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:42 schreef DustPuppy het volgende:
Ik hoorde laatst op de radio een dude die had het in de fata morgana gedaan, in één van die bootjes. En de voorgaande boot kon het allemaal nèt niet zien.
Zullen we dat dan maar eens uit testenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:42 schreef DustPuppy het volgende:
Ik hoorde laatst op de radio een dude die had het in de fata morgana gedaan, in één van die bootjes. En de voorgaande boot kon het allemaal nèt niet zien.
Beetje druk komende zaterdag. Daar gaan geen bootje alleen kunnen krijgenquote:
Ik heb geen issue als andere mensen kijken... kan dan nog gewoon presteren... jij?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:44 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Beetje druk komende zaterdag. Daar gaan geen bootje alleen kunnen krijgen
I....wouldn't...know.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:45 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik heb geen issue als andere mensen kijken... kan dan nog gewoon presteren... jij?
Dat lijkt me voor een vrouw ook wel wat makkelijker om te presteren...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:45 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik heb geen issue als andere mensen kijken... kan dan nog gewoon presteren... jij?
Ladies firstquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:49 schreef PB-tje het volgende:
Kom op.... leef een beetje!~Leef je uit, ga morgen heel de fucking Efteling rondneuken
De vrouw heeft daar toch ook een grote rol in? als zij goed genoeg, geil genoeg is... moet jij vrij weinig geven om het feit of er andere mensen staan te kijken en alleen oog hebben voor haar...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:49 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor een vrouw ook wel wat makkelijker om te presteren...
Wij hebben wat hard te houden.
You little evil ............quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:27 schreef PB-tje het volgende:
Vanmorgen heerlijk klaargekomenfuck wat is het toch heerlijk om met een half slapend koppie jezelf klaar te vingeren... zacht poesje onder je vingers...mmmmm
Vanmiddag maar eens flink zakelijk flirten
Lijkt me sowieso niet de bedoeling om dat op het verjaardagsfeestje van een goede vriendin te doen.:Pquote:
Brave hendrikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:55 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso niet de bedoeling om dat op het verjaardagsfeestje van een goede vriendin te doen.:P
That's me.quote:
Dat is ni zo moeilijk hè....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:05 schreef Lon3 het volgende:
Dit veranderd dus in een soort ramadan... Als het donker wordt mag je vingeren/rukken overdag moet je vasten
Cocktease!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:04 schreef PB-tje het volgende:
Zouden we dit weekend weer lekker in het zonnetje kunnen liggen?
[ afbeelding ]
Braafquote:
Inderdaad dan zou ik bijna nog mee gaan doen ookquote:
Nee dan is het geen tease meer... gelukkig heb ik er meerderequote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:14 schreef beammeup68 het volgende:
Misschien een goed idee de foto elke pagina te herhalen PB'tje.
Puur uit technische overweging.
Instellingen > Overige > Posts per pagina: 999quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:14 schreef beammeup68 het volgende:
Misschien een goed idee de foto elke pagina te herhalen PB'tje.
Puur uit technische overweging.
En als ze witte ogen krijgt zit ze vol.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:18 schreef beammeup68 het volgende:
In 40 stukjes dus. Waarbij je als finale en zelfbeloning het de laatste avond met je eigen lijm in elkaar kunt pritten.
dan zou ik nog liever 2 kipfiletjes neuken dan een plastic opblaas pop... Kipfilet is nog echt vleesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:16 schreef DustPuppy het volgende:
Soort foto-puzzel dan. Dat we langzaam het hele lichaam van PB-tje bij elkaar kunnen sparen.
Als een soort 'verzamelmap' krijg je dan een opblaaspop waar je de verschillende delen op kunt plakken.
Profit!
Ingebouwde fleshlight dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:19 schreef Lon3 het volgende:
[..]
dan zou ik nog liever 2 kipfiletjes neuken dan een plastic opblaas pop... Kipfilet is nog echt vlees
als dat lekker voeltquote:
Ik zou het eigenlijk ook niet weten. Iemand?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:28 schreef Lon3 het volgende:
Waar het hart van vol is druppelt tussen de benen het overschot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile a while
And while you smile, another smiles
So there are miles of smiles
Because you smiled a while
Mooie tegels ik zoek nog inspiratie voor onze tuinquote:
Goeie tegelvloer.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:31 schreef boterbloempie het volgende:
Ik zie concurrentie voor pbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:27 schreef PB-tje het volgende:
Vanmorgen heerlijk klaargekomenfuck wat is het toch heerlijk om met een half slapend koppie jezelf klaar te vingeren... zacht poesje onder je vingers...mmmmm
Vanmiddag maar eens flink zakelijk flirten
N'aaaaaaaaawquote:
Betrapt DustPuppy! Je hebt een kloon! En gaat seksen in de Efteling!quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:55 schreef DustPuppy het volgende:
Zaterdag ook naar de Efteling, dus komt goed
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:34 schreef WatskeZegt het volgende:
Heb vandaag met m'n ''bijna'' meid afgesproken om het in de efteling te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ⁿڻⁿ
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:41 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Betrapt DustPuppy! Je hebt een kloon! En gaat seksen in de Efteling!
[..]Lol, ik wist het niet, maar bedankt. Ik denk dat je even op de tijden moet lettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
PMquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:44 schreef Lon3 het volgende:
Ben bijna geneigd om met het vlees van mijn wederhelft te gooien maar die foto's zijn hier niet zo geschikt voor dit deel van het forum
Doe niet zo flauw! geef ons ook eens wat om naar te kijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:44 schreef Lon3 het volgende:
Ben bijna geneigd om met het vlees van mijn wederhelft te gooien maar die foto's zijn hier niet zo geschikt voor dit deel van het forum
Nou hup, KPD forum op dan!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:47 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw! geef ons ook eens wat om naar te kijken
Ik kijk ook graag naar vrouwen..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:48 schreef beammeup68 het volgende:
Zijn wederhelft is een vrouw PB'tje. Of snap ik het nu niet meer...
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:56 schreef Lon3 het volgende:
Ik sta er ook deels op in actie foto'sen de gonzo
Hahahahahahahaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:11 schreef Lon3 het volgende:
Haha deze is niet erotischhttp://tinyurl.com/3wg2ggh
Pas op nsfw! Wel mijn humor
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:31 schreef boterbloempie het volgende:
Dit vind ik nou weer een soort van jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
komt goed hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:24 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Dit vind ik nou weer een soort van jammer
haha en wat verdien je dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:25 schreef boterbloempie het volgende:
zojuist in mn pauze 2 collega's verteld over de challenge...
als ik het nu ga halen verdien ik er ook nog iets mee
[..]
komt goed hoor
Klaarkomen...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:22 schreef beammeup68 het volgende:
Wat is de grens? Er niet aanzitten of niet klaarkomen?
Had het ook verteld aan m'n vrienden....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:25 schreef boterbloempie het volgende:
zojuist in mn pauze 2 collega's verteld over de challenge...
als ik het nu ga halen verdien ik er ook nog iets mee
[..]
komt goed hoor
3 flessen sambuca en 100 euroquote:
Dus je kunt eigenlijk ook hele slechte seks gaan hebbenquote:
. Sambucaquote:
Hmm... seksuele handelingen zie ik ook als er aanzitten, je bent er toch mee bezig.quote:
Eerder 100 euroquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ⁿڻⁿ
En jij denkt dat als je er elke dag aan zit en niet klaarkomt je dat na 4 dagen nogsteeds gaat volhouden?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:35 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Hmm... seksuele handelingen zie ik ook als er aanzitten, je bent er toch mee bezig.
Als er met aanzitten natuurlijk fappen wordt bedoeld
met alle geslaagde deelnemersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:36 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
En met wie ga je die 3 flessen leeg drinken?
spuit 11quote:
Toen ik naar buiten stapte vanochtend vond ik het nog wat frisjes, de duinen gaat hem op dit moment nog niet worden...quote:
Dan zit je gewoon jezelf te mindfuckenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:36 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
En jij denkt dat als je er elke dag aan zit en niet klaarkomt je dat na 4 dagen nogsteeds gaat volhouden?Klooien zonder klaarkomen gaat het echt niet makkelijker maken
Afterparty bij boterbloempie!quote:
Dan is het wel te hopen dat de dames die nog mee doen ook daadwerkelijk het gaan halen anders wordt het wel een heel smerig feestjequote:
ja daar had ik dus nog niet aan gedacht....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:39 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dan is het wel te hopen dat de dames die nog mee doen ook daadwerkelijk het gaan halen anders wordt het wel een heel smerig feestjeAlhoewel ik me sowieso zorgen ga maken als 2 dames en 10 mannen het hebben gehaald
Waarschijnlijk wel maar ik ben toch echt bang dat je in dat geval een week lang niet meer kan lopen na de meetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:41 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
ja daar had ik dus nog niet aan gedacht....
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:42 schreef tja77 het volgende:
40 dagen zonder seks, dan word het een heel kort feestje....
Dag 5 voor mijquote:
Jij hebt 3fm op staanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:49 schreef DustPuppy het volgende:
Slaap lekker ding, want jij is lastig.
Nog meer jij is fantastig toch
Pompompidom
Als jij dat kan en prettig vind... Maar achteraf niet miepen dat je het toch niet vol hield en af bentquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:50 schreef Dagkaart het volgende:
Owww... Je mag alles behalve klaarkomen. Dus een uur neuken maar niet klaarkomen mag?
Ah een kenner!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:55 schreef DustPuppy het volgende:
Ik heb gisteren het Mojito setje gehaald van Bacardi.
Ondertussen er Havana Club bij gehaald om ze daadwerkelijk mee te maken natuurlijk
Ok... count me out!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:55 schreef Lon3 het volgende:
Ik ken nog wel wat gezelschaps spellen voor mannen met hoge druk en geen dame in de buurt.
Zoals de band limb bizkit haar naam te danken heeft aan het gelijknamige spelletje wat vroeger vaak onder de jongetjes gespeeld werd.
Korte uitleg: krukje met een biscuit/beschuitje er op. De deelnemers positioneren zich met zijn allen om het krukje heen. En bij het start sein begint iedereen te rukken... De persoon die het laatste over het biscuitje klaar komt moet het op eten.
Hoe meer man hoe meer vreugde. En zeker gezien het feit dat er vantevoren 40 niets is gebeurd zal het waarschijnlijk een fotofinish worden met een erg "limb" biscuit.de Nederlanders hebben hier ook een variant dat heet BAM kwakken en dan wordt het biscuit vervangen door een boterham
OK nu ben ik niet alleen afgekoeld, nu heb ik ook geen honger meer... Dankje!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:55 schreef Lon3 het volgende:
Ik ken nog wel wat gezelschaps spellen voor mannen met hoge druk en geen dame in de buurt.
Zoals de band limb bizkit haar naam te danken heeft aan het gelijknamige spelletje wat vroeger vaak onder de jongetjes gespeeld werd.
Korte uitleg: krukje met een biscuit/beschuitje er op. De deelnemers positioneren zich met zijn allen om het krukje heen. En bij het start sein begint iedereen te rukken... De persoon die het laatste over het biscuitje klaar komt moet het op eten.
Hoe meer man hoe meer vreugde. En zeker gezien het feit dat er vantevoren 40 niets is gebeurd zal het waarschijnlijk een fotofinish worden met een erg "limb" biscuit.de Nederlanders hebben hier ook een variant dat heet BAM kwakken en dan wordt het biscuit vervangen door een boterham
hey!quote:
jij mag ook meedoen hoor!quote:
wacht je pm maar af vanavondquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:43 schreef Nightwulf het volgende:
mijn lievelingsdrankje, natuurlijk wel met koffieboontje erin en een boterbloempje ernaast![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ooooh wat geniet ik er van om smerig te kunnen zijn en mensen te choquerenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:01 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
OK nu ben ik niet alleen afgekoeld, nu heb ik ook geen honger meer... Dankje!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:55 schreef Lon3 het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:05 schreef Lon3 het volgende:
Ooooh wat geniet ik er van om smerig te kunnen zijn en mensen te choqueren
Denk je wel aan mijn hartquote:
haha dat is dan wel weer liefquote:
Haha ik denk dat jij dit gevoel ook wel moet kennenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:14 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Denk je wel aan mijn hartanders...............
ik ben altijd lief heurquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:15 schreef Lon3 het volgende:
[..]
haha dat is dan wel weer lief
Dat je mensen die de eerste dag al falen ook beloont
Zorg je wel dat je vriend wel aan zijn trekken komt of doet hij mee en krijgt hij nu alleen zijn rechter en linker hand?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:50 schreef boterbloempie het volgende:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets.....
over 12 min lekker vrij! weekend!!![]()
OT : ben benieuwd hoe ik dat vol ga houden....
weekend is lijkt me toch lastig.....
12 minuten al!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:50 schreef boterbloempie het volgende:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets.....
over 12 min lekker vrij! weekend!!![]()
OT : ben benieuwd hoe ik dat vol ga houden....
weekend is lijkt me toch lastig.....
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:00 schreef PB-tje het volgende:
Nog een half uurtje en dan klaar!
Vanmiddag bespreking met mogelijke nieuwe klant voor mn bedrijfje...
Hopelijk doet hij ook mee met deze challenge... dan heb ik hem binnen 1 minuut in the pocket
Het is een rasechte playboy met teveel geld en een zwak voor jonge dames met grote borstenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:01 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]Go for it PB-tje!
Is wel een goede manier om nieuwe klanten binnen te halen
Als ie thuis is help ik hem wel hoor...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:55 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Zorg je wel dat je vriend wel aan zijn trekken komt of doet hij mee en krijgt hij nu alleen zijn rechter en linker hand?
Want je mag feitelijk hem wel een handje helpen
En ik weet niet of dat buiten de regels is maar anaal
Als je het lekker vind mag het nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:24 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Als ie thuis is help ik hem wel hoor...
gaat nu alleen nog ff 2 weekjes duren....
gok dat anale seks toch ook redelijk onder seksuele handelingen valt...
Ach dan heb je nog 2 weken opbouw van behoeftes en als hij dan thuis komt hartstikke geil moet je denk ik wel je best gaan doen om hem niet te bespringenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:24 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Als ie thuis is help ik hem wel hoor...
gaat nu alleen nog ff 2 weekjes duren....
gok dat anale seks toch ook redelijk onder seksuele handelingen valt...
en als ik het gewoon héél leuk vind mag t wel??quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:30 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Als je het lekker vind mag het niet
jep lastig... vind eigenlijk deze 5 dagen al wel redelijk knap van mezelf....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:32 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ach dan heb je nog 2 weken opbouw van behoeftes en als hij dan thuis komt hartstikke geil moet je denk ik wel je best gaan doen om hem niet te bespringen
quote:
mooi moment voor een clithood piercingquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:37 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
en als ik het gewoon héél leuk vind mag t wel??
[..]
jep lastig... vind eigenlijk deze 5 dagen al wel redelijk knap van mezelf....
maar ben een doorzetter![]()
ik kan het ik kan het ik kan het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |