Ach PB heeft zelf nog niet gereageerd dus daar ga ik me niet verder mee bemoeienquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:38 schreef Lon3 het volgende:
En met die schop tegen de schenen was niets bedoeld. Alleen ik zij dat ik meer had verwacht waardoor het nu tegen viel. Heb nooit gezegd dat ze lelijk is of zo... Dus...
quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:39 schreef boterbloempie het volgende:
Deel 3 alweer.... Gaat hard zo!!
Nu etenstijd!! Jippie afleiding!!!
En ik vanavond dus totaal geen plannen.... Dit kan nog wel eens een zware gaan worden vanavond...quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:40 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Buikje weer rond, gelukkig zometeen weer weg, anders zou misschien een verveling kunnen toeslaan en tjaDat zijn dan de momenten he
.
quote:Het is voor mij toch moeilijker dan ik dacht. Overdags aant werk dus totaal geen gedachte er over maar 's avonds als het stil en saai wordt begint het toch tekriebelen. Normaal fapte ik bijna elke dag wel ;-) gewoon om de stress van de werk dag eruit tehalen en omdat het lekker is . Wie zich niet rukt is een dief van z'n eigen lul .
Gisteren nog een ontzettend geile droom gehad maar hij was niet nat xD.
Ik ga het volhouden hoe dan ook.
Dat kan nog netquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:07 schreef JaimyLee het volgende:
Ik zou mij graag willen aanmelden vanaf NU
Het wordt nog druk!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:07 schreef JaimyLee het volgende:
Ik zou mij graag willen aanmelden vanaf NU
Vooral het wassen en afdrogen van bepaalde plekken kan gevoelig wordenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:32 schreef Warmaster88 het volgende:
Hm, met douchen is het toch wel lastig![]()
Maar ik hou het nog vol!
Inderdaad, naja ze hebben tot en met vrijdag dus we zien wel hoever we komenquote:
En welkomquote:
Zou dat iets zeggen over de mannen of juist over de vrouwen? (:quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:33 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
En welkomsterkte
@kabuf:
Ja dat is altijd zo, daarom ben ik al blij dat we er 3 hebben
1, mannen hebben een te hoge sexdrive - dus vinden het moeilijk dus willen zich bewijzenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:46 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Zou dat iets zeggen over de mannen of juist over de vrouwen? (:
Vrouwen denken vaak zoquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:13 schreef Robbberttt het volgende:
Vrouwen een lage sexdrive?Valt ook wel mee hoor. Ze laten het alleen niet zo snel merken.
Zwaar is niet onmogelijk, gewoon de handen boven het toetsenbord houden, komt alles goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:23 schreef 045represent het volgende:
ik wens jullie nog heel veel succes de komende 37 dagen, ik ben blij dat ik af ben haha
*toetsenbord op grond legt*quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:24 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zwaar is niet onmogelijk, gewoon de handen boven het toetsenbord houden, komt alles goed
*op dak zitten gaat*quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:27 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
*toetsenbord tegen het plafond plakken doet...
ok ok, ik zorg wel dat mijn kruis en handen niet in de buurt van elkaar komen, is makkelijkerquote:
Gadverdamme TS veegt niet af na het urineren. (quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:34 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
ok ok, ik zorg wel dat mijn kruis en handen niet in de buurt van elkaar komen, is makkelijker
Ok, dat wordt het moeilijkste moment dan...quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:46 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Gadverdamme TS veegt niet af na het urineren. ()
OK SORRY ik ga weer ontopic
Hier heb ik het ergste weer gehad, daarnet waren ook veel vriendinnen online waarmee ik in het verleden wel eens heb geflirt enzo, dat wekt toch altijd iets opquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:48 schreef kwaliteit. het volgende:
Straks oorlog met mezelf in de douche.
ik vrees voor de komende 40 dagen in de douche, achter de computer, en in bedquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:45 schreef KaBuf het volgende:
Pff ik vrees dat ik t vanavond in bed moeilijk ga krijgen.. :p
Ja maar ik leef per moment. :pquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ik vrees voor de komende 40 dagen in de douche, achter de computer, en in bed
sweet dreams, over chicks etcquote:
Lijkt me niet, is niet iets wat je bewust doet ofzo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:01 schreef JaimyLee het volgende:
Trouwens, stel ik houd het lang vol, en mij hormonen worden zo hevig dat ik na enig verloop van tijd een natte droom krijg, ben ik dan af?
Een paar uurtjes slapen doet wonderen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:00 schreef boterbloempie het volgende:
alweer 11 uur.... verveel me kapot....
tralalaaaa
Natte dromen tellen niet omdat je daar niks tegen kan doenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:01 schreef JaimyLee het volgende:
Trouwens, stel ik houd het lang vol, en mij hormonen worden zo hevig dat ik na enig verloop van tijd een natte droom krijg, ben ik dan af?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:05 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Een paar uurtjes slapen doet wonderen!
Maar ik kan ni slapen...quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:09 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Natte dromen tellen niet omdat je daar niks tegen kan doen
Ik weet hoe je je voeltquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:10 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
[..]
Maar ik kan ni slapen...
grrrrrrr
Haha ach, weer wat geleerd!!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 07:35 schreef DustPuppy het volgende:
Goodmorning people.
Hoorde nou gisteren net dat koffie drinken de kans op prostaatkanker verkleint (maar goed dat doet om de andere dag rukken ook).
Als dame heb je daar natuurlijk weinig aan, besef ik me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |