Waarvan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:24 schreef ToT het volgende:
Nu is het maar wachten op shitloads kuttopics over de downtime!
Doe eens vertellen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ooh ik moest een liedje zingen
kvon dr niks aan
dat stond er.. dat je een liedje kon zingen op facebook terwijl fok plat lag.. dus gedaanquote:
Ja ik zag het net toen-ie weer ff plat ging!quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat stond er.. dat je een liedje kon zingen op facebook terwijl fok plat lag.. dus gedaan
Ik heb gezongen op facebookquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zag het net toen-ie weer ff plat ging!
Ik heb geen facebook, dus heb ik niet kunnen zingen!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb gezongen op facebookmeegezongen met de muziek, en gelijk onzinradio ff genoemd
tadam dit was mijn liedjequote:lalalala one day when i grow op lalala onzinradio lalala
bummerquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:34 schreef Zokunen het volgende:
Bleh ik wou vandaag draaien, maar gaat hem niet worden, na 22:00 vind ik niet echt een tijd voor 50s en ik krijg butt niet goed aan de gang dus traktor wordt hem nog niet voor het mix uurtje dat ik wou doen.
Ditquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bummer50s kan wat mij betreft altijd heur
Eet zequote:
Butt fuckedquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:37 schreef Zokunen het volgende:
Moet weer de audio drivers vinden die ik had, butt registreert nu helemaal niks :S
butt as in broadcast using this toolquote:
I knowquote:
Hits op die antenne slingereeeeeeh!!!quote:
Wat ligt er precies plat dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoi allemaal. Ik hoorde aan de telefoon van vriendlief dat de boel plat lag?
Ja!quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Dat was het, alleen ga ik binnenkort een moord plegen op 2 duiven..quote:
Kan je mij van 22-23 op het rooster zetten met 50s?quote:
Wordt er dan geneukt?quote:
Faye!quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Tegen de tijd dat je hier bent moet je draaienquote:
Schiet niet op!quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je hier bent moet je draaien
Daar hou ik vanquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:00 schreef robdriessen het volgende:
Huppel, ik ga eens iets langer van tevoren vastleggen. Ik wil morgen van 19 - 22 uur
Correctquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:01 schreef StefanKollaart het volgende:
Volgens mij staat draakje nog aan xd
Anders reageer je ff op dm zegquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:01 schreef StefanKollaart het volgende:
Zou er iemand nu draaien dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:01 schreef StefanKollaart het volgende:
Ja stefan zou draaien.quote:
Ja ik krijg error als ik verbind xdquote:
Mjah die kutdraak reconnect te snel verdomme.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:03 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ja ik krijg error als ik verbind xd
Nope, blijf errorenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah die kutdraak reconnect te snel verdomme.
Nog een keer, tel tot 5 en dan connecten, niet wachten op het geluid
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hmm, nee, het gaat fysiek en mentaal niet zo lekker
Mjah dan kan ik ook niks doen, hopen dat pops snel online komt is het beste advies dat ik kan gevenquote:
Is er niet iemand met een 06 van koelkast of popje?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dan kan ik ook niks doen, hopen dat pops snel online komt is het beste advies dat ik kan geven
Omdat niemand anders meer wat aanvraagt!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:09 schreef mr-green het volgende:
alles wat ik aanvraag wordt gelijk gedraaid
Aww bah, ben je later vanavond op msn enzo?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hmm, nee, het gaat fysiek en mentaal niet zo lekker
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:12 schreef robdriessen het volgende:
En nu want ik mijn dinner. Eat smakelike.
jawel, mijn broertje en mijquote:
Ah, tante heeft eentje op stroom.. thuis mag ik t zelf doenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jawel, mijn broertje en mij
Popje, kan je draakje eruit gooien? :pquote:
Ja ik heb zelfs plastieken pannen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij eet van plastic borden en bestek?
aansteller, zoveel afwas heb je dan niet, en is goed voor jequote:Op woensdag 18 mei 2011 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, tante heeft eentje op stroom.. thuis mag ik t zelf doen
Prima voor in de pling.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:37 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja ik heb zelfs plastieken pannen!
18.45 gaat draakje eruit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:37 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Popje, kan je draakje eruit gooien? :p
Ik had om 18.00 moeten beginnen
Beter laat dan nooit!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:37 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ik ben heul niet luiquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aansteller, zoveel afwas heb je dan niet, en is goed voor jeanders wordt je ook maar een luie donder
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:37 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
of ik kom net thuis van werkquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:42 schreef Outpost76 het volgende:
Heuy wordt iedereen ineens wakker ofzo?
Welkom Samzz, Popje en Viro![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:42 schreef Outpost76 het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:42 schreef Outpost76 het volgende:
Ook al had iemand die, zou ik het niet zo fijn vinden om gebeld te worden voor zoiets.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:06 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Is er niet iemand met een 06 van koelkast of popje?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welk huis heb je nou weer leeg geroofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi numbers!Had je nog niet gezien. Sorry!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Goffer faye weg...............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
.
![]()
94.23.19.48quote:
ja idd. Had verwacht eerder thuis te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah ok, van de week even kijken dus
weirdquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:47 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
94.23.19.48
80
Pw weet ik zeker dat klopt
codec ? mp3quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:47 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
94.23.19.48
80
Pw weet ik zeker dat klopt
Ik ben ook niet thuis, zit mobiel te fokken @ tante atm..quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:47 schreef Viro het volgende:
[..]
ja idd. Had verwacht eerder thuis te zijn.
ah ok, was de marathon leuk?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben ook niet thuis, zit mobiel te fokken @ tante atm..
Ik kan ook niet connecten via het stream iddquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:49 schreef Viro het volgende:
stream is down? krijg inlog scherm als ik vlc opstart
was niet slim om haar telefoon niet af te pakkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel knap dat je m hebt gevonden..... Hoe wist je de weg naar mn huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:49 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ik kan ook niet connecten via het stream idd
Ook jep :pquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Codec aangeklikt en op play geklikt in datzelfde vakje?
Maakt niet uit. Ik heb wraak genomen door morgen 3 uur dit station te kapen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:49 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Sorry Rob, ik was aan het werk lees je pm nu pas.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:50 schreef Viro het volgende:
[..]
was niet slim om haar telefoon niet af te pakkenOh zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wilde al zeggen dat ik helemaal geen kelder heb mja dat werkt dan ook niet.
![]()
Was leuk, deel 4 is minder dan verwachting.. 3D voegt weinig toe, vaker zien ja, maar dan op dvd..quote:
Als je er een epische show van maakt, is dat helemaal niet ergquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik heb wraak genomen door morgen 3 uur dit station te kapen.
rfi injectiequote:Op woensdag 18 mei 2011 18:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik heb wraak genomen door morgen 3 uur dit station te kapen.
Mijn shows zijn per definitie episch. Duh.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je er een epische show van maakt, is dat helemaal niet erg
Wat vriendjes bij Anonymous en F-Chan.quote:
3D is idd ruk. Daarom ga ik de normale versie in de bios kijkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was leuk, deel 4 is minder dan verwachting.. 3D voegt weinig toe, vaker zien ja, maar dan op dvd..
he! dan zit je verdomd goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat vriendjes bij Anonymous en F-Chan.
Eerst horen, dan gelovenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijn shows zijn per definitie episch. Duh.
helemaal eens, ik geniet altijd van jouw showquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijn shows zijn per definitie episch. Duh.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:57 schreef Popje-popje het volgende:
Zo mij niet meer nodig?
kan ik hangen.
Hang-zequote:Op woensdag 18 mei 2011 18:57 schreef Popje-popje het volgende:
Zo mij niet meer nodig?
kan ik hangen.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:57 schreef Popje-popje het volgende:
Zo mij niet meer nodig?
kan ik hangen.
hangenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:57 schreef Popje-popje het volgende:
Zo mij niet meer nodig?
kan ik hangen.
Nope, stream lag eruit. Ineens deed ie t weer.quote:
Jij heldquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:58 schreef Rensjebree het volgende:
Van 20:00 tot 22:00 De pink floyd special!
Wil jij je favo pink floyd, roger waters, david gilmour of syd barrett plaatje horen?
Dm!
Hallo, mijn stem schijnt een kopie te zijn van Naatje. Volgens mij is dat ook geen compliment.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:58 schreef 129383 het volgende:
OMFG ik zou ook wel es willen kwekken
maar heb geen radio stem
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:59 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Hallo, mijn stem schijnt een kopie te zijn van Naatje. Volgens mij is dat ook geen compliment.
Netjes!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohh ik ga thuis zijn voor Rens begint!
goh zal ik zingenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:03 schreef Viro het volgende:
omg heb dit nummer een week of 2 uit mijn hoofd weten te krijgen hoor ik 'm weer op ONZ Radio
Ja kom nou, Pink Floyd! Heb alleen niet echt een favo nummer om aan te gevenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:01 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Netjes!
is onlogies nog ergens? trouwens?
ik heb 3 squote:Op woensdag 18 mei 2011 19:06 schreef Rensjebree het volgende:
Toch maar even een extra beeld scherm aan m'n laptop geplakt!
Draait een stuk makkelijker
ah oke hmmzzz ik ga verder met mijn huiswerkquote:
Wat?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:09 schreef Rensjebree het volgende:
Pleuris wat spreek je dat verkloot uit!
Voor mijn tijd xdquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:09 schreef Rensjebree het volgende:
Pleuris wat spreek je dat verkloot uit!
idd, dit hoeft niet zo!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doet eens normaal praten over je moeder!
nee echt ...quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doet eens normaal praten over je moeder!
WTFquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh en even een weetje. Knetter is een vrouw.
Dan nog post je dat niet zo!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:13 schreef 129383 het volgende:
[..]
nee echt ...van m'n moeder krijg ik echt moordneigingen
en ze leest mee? anders zie ik het nut van deze post niet. tevens, het is je mams, doe eens wat lieverquote:
Mja hij zei iets in de trant (pratende over jou) Dat moet ie even melden....quote:
Ok dan. Het is en blijft je moeder. Daar moet je gewoon respect voor hebben. Ook al ben je t vaak niet met haar eens. Zolang je in haar huis woont heb je je gewoon aan haar regels te houden.quote:
nu snap ik ook waarom ik tieten heb, dacht al, waarvoor heb ik die dingenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja hij zei iets in de trant (pratende over jou) Dat moet ie even melden....Dacht dat de DJ even dacht dat je misschien een mannetje bent.
Nou ehm dan kan je ook nog herma zijn....quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu snap ik ook waarom ik tieten heb, dacht al, waarvoor heb ik die dingenmaar ben dus een vrouw... pfff dat scheelt iig alweer
Weet je iig dat je geen *rilt* man-boobs hebtquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu snap ik ook waarom ik tieten heb, dacht al, waarvoor heb ik die dingenmaar ben dus een vrouw... pfff dat scheelt iig alweer
Goed plan en eehmm mogen we m zien?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:17 schreef Samzz het volgende:
Alweer een tekening afgerond
Ik ga 't asiel eens vragen of ik daar mag exposeren, denk ik
ik pak m'n tentquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok dan. Het is en blijft je moeder. Daar moet je gewoon respect voor hebben. Ook al ben je t vaak niet met haar eens. Zolang je in haar huis woont heb je je gewoon aan haar regels te houden.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou ehm dan kan je ook nog herma zijn....
Het stoppen met roken is ook goed gelukt zie ikquote:
Ik moet nog foto's maken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed plan en eehmm mogen we m zien?
Nope... ik rook wel minder!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het stoppen met roken is ook goed gelukt zie ik
Ik ben trots op je!quote:
Heb je een kut? en geen piemel? Dan ben je stiekem toch vrouw.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goed punt
wat ben ik dan?
me is confused
Is dat de beroemde tekening?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:17 schreef Samzz het volgende:
Alweer een tekening afgerond
Ik ga 't asiel eens vragen of ik daar mag exposeren, denk ik
Ikke is benieuwd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet nog foto's maken.Maar, daarna zeker.
kweet t nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je een kut? en geen piemel? Dan ben je stiekem toch vrouw.
Beroemde tekening?quote:
Misschien een plan om dat gesprek prive voort te zetten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Heb je zoveel haar tussen je benen dat je t niet kan zien dan?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Heb je zoveel haar tussen je benen dat je t niet kan zien dan?
Ik had het over de volgende dj, over stefan en over jullie gezwam.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum kijkt even hoeveel posts huppel heeft gemaakt over de dj/muziek![]()
dit is geen sneer of bash of iets dergelijks
Ja huiswerk
tevens stefan goed bezig heur
* Knetterkrankjorum beperkt zich enkel nog aan posts over de dj/muziekquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het over de volgende dj, over stefan en over jullie gezwam.
Verder ben ik hier niet geweest tijdens een dj-show.
Daar is t hier dan ook onzin voor! Kan prima tussen de show door! Doe jij natuurlijk nooit?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het over de volgende dj, over stefan en over jullie gezwam.
Verder ben ik hier niet geweest tijdens een dj-show.
Nee tarut!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum beperkt zich enkel nog aan posts over de dj/muziek![]()
stefan je praat de boel echt leuk aan elkaarserieus
Jepquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:27 schreef robdriessen het volgende:
Oe, memo aan zelf, ook even aan eigen jinglestuff gaan werken.
Klinkt lekker strak, Stefan! Alles zelf gemaakt?
Jankerdquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee tarut!
Maar het ging te lang door had jij ook heus wel door.
Maar weet je wat stik maar weer in die hele radio, ik ben weer weg
Er is geen gezeik mafklapperquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jankerd![]()
Elke keer als ik hier binnenval is er gezeik dus
Hoiquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jankerd![]()
Elke keer als ik hier binnenval is er gezeik dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |