Waarvan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:24 schreef ToT het volgende:
Nu is het maar wachten op shitloads kuttopics over de downtime!
Doe eens vertellen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ooh ik moest een liedje zingen
kvon dr niks aan
dat stond er.. dat je een liedje kon zingen op facebook terwijl fok plat lag.. dus gedaanquote:
Ja ik zag het net toen-ie weer ff plat ging!quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat stond er.. dat je een liedje kon zingen op facebook terwijl fok plat lag.. dus gedaan
Ik heb gezongen op facebookquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zag het net toen-ie weer ff plat ging!
Ik heb geen facebook, dus heb ik niet kunnen zingen!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb gezongen op facebookmeegezongen met de muziek, en gelijk onzinradio ff genoemd
tadam dit was mijn liedjequote:lalalala one day when i grow op lalala onzinradio lalala
bummerquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:34 schreef Zokunen het volgende:
Bleh ik wou vandaag draaien, maar gaat hem niet worden, na 22:00 vind ik niet echt een tijd voor 50s en ik krijg butt niet goed aan de gang dus traktor wordt hem nog niet voor het mix uurtje dat ik wou doen.
Ditquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bummer50s kan wat mij betreft altijd heur
Eet zequote:
Butt fuckedquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:37 schreef Zokunen het volgende:
Moet weer de audio drivers vinden die ik had, butt registreert nu helemaal niks :S
butt as in broadcast using this toolquote:
I knowquote:
Hits op die antenne slingereeeeeeh!!!quote:
Wat ligt er precies plat dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoi allemaal. Ik hoorde aan de telefoon van vriendlief dat de boel plat lag?
Ja!quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Dat was het, alleen ga ik binnenkort een moord plegen op 2 duiven..quote:
Kan je mij van 22-23 op het rooster zetten met 50s?quote:
Wordt er dan geneukt?quote:
Faye!quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Tegen de tijd dat je hier bent moet je draaienquote:
Schiet niet op!quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je hier bent moet je draaien
Daar hou ik vanquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:00 schreef robdriessen het volgende:
Huppel, ik ga eens iets langer van tevoren vastleggen. Ik wil morgen van 19 - 22 uur
Correctquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:01 schreef StefanKollaart het volgende:
Volgens mij staat draakje nog aan xd
Anders reageer je ff op dm zegquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:01 schreef StefanKollaart het volgende:
Zou er iemand nu draaien dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:01 schreef StefanKollaart het volgende:
Ja stefan zou draaien.quote:
Ja ik krijg error als ik verbind xdquote:
Mjah die kutdraak reconnect te snel verdomme.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:03 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ja ik krijg error als ik verbind xd
Nope, blijf errorenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah die kutdraak reconnect te snel verdomme.
Nog een keer, tel tot 5 en dan connecten, niet wachten op het geluid
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hmm, nee, het gaat fysiek en mentaal niet zo lekker
Mjah dan kan ik ook niks doen, hopen dat pops snel online komt is het beste advies dat ik kan gevenquote:
Is er niet iemand met een 06 van koelkast of popje?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dan kan ik ook niks doen, hopen dat pops snel online komt is het beste advies dat ik kan geven
Omdat niemand anders meer wat aanvraagt!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:09 schreef mr-green het volgende:
alles wat ik aanvraag wordt gelijk gedraaid
Aww bah, ben je later vanavond op msn enzo?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hmm, nee, het gaat fysiek en mentaal niet zo lekker
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:12 schreef robdriessen het volgende:
En nu want ik mijn dinner. Eat smakelike.
jawel, mijn broertje en mijquote:
Ah, tante heeft eentje op stroom.. thuis mag ik t zelf doenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jawel, mijn broertje en mij
Popje, kan je draakje eruit gooien? :pquote:
Ja ik heb zelfs plastieken pannen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij eet van plastic borden en bestek?
aansteller, zoveel afwas heb je dan niet, en is goed voor jequote:Op woensdag 18 mei 2011 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, tante heeft eentje op stroom.. thuis mag ik t zelf doen
Prima voor in de pling.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:37 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja ik heb zelfs plastieken pannen!
18.45 gaat draakje eruit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:37 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Popje, kan je draakje eruit gooien? :p
Ik had om 18.00 moeten beginnen
Beter laat dan nooit!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:37 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ik ben heul niet luiquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aansteller, zoveel afwas heb je dan niet, en is goed voor jeanders wordt je ook maar een luie donder
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:37 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
of ik kom net thuis van werkquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:42 schreef Outpost76 het volgende:
Heuy wordt iedereen ineens wakker ofzo?
Welkom Samzz, Popje en Viro![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:42 schreef Outpost76 het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:42 schreef Outpost76 het volgende:
Ook al had iemand die, zou ik het niet zo fijn vinden om gebeld te worden voor zoiets.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:06 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Is er niet iemand met een 06 van koelkast of popje?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welk huis heb je nou weer leeg geroofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi numbers!Had je nog niet gezien. Sorry!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Goffer faye weg...............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |