Dat kan, ik heb daar maling aanquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:34 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb een koopappartement in een redelijk nette buurt. Kan wel een beetje lawaai maken maar wil het toch beschaafd houden.
Heb het over nu. De buren in dat andere complex konden me NOG minder schelenquote:
ahh dat is niet zo mooi inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pm mag ook nog hoor.
Nou, ik heb dus vertraging opgelopen. I.v.m. 2 keer zakken van een tentamen, wordt die pas in januari weer aangeboden. Scriptie 2e kans lever ik 6 juni in, daarna resultaat afwachten en maybe in september nog een keer. Iig 6 juni vakantie, dus nog heeeeel even.
Ook vriend vind het soms moeilijk dat ik het druk heb. Wordt daar beetje chaggie van en dat bedoel ik net, het eist z'n tol.Er is gewoon zooo weinig tijd voor elkaar.
Ik niet, ik ben liever een goede buur (dan een verre vriend hehe). Niks mis met een beetje rekening houden met het geluid.quote:
Nee, niet echtquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:37 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kom niet over als een heel sociale buur hè
Nee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:37 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kom niet over als een heel sociale buur hè
Doe dat, groetjes!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh dat is niet zo mooi inderdaad.
ik pm je (of mail) binnenkort, nu eerst stofzuigen
adiossss
ik hou wel een beetje rekening maar sommige mensen hebben buren die op bv zaterdagmiddag klagen over lawaai... dan ben je bij mij echt verkeerdquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben liever een goede buur (dan een verre vriend hehe). Niks mis met een beetje rekening houden met het geluid.
Ach een collega van mij zei ook i vergadering: In die week zit ik helemaal alleen, helemaal alleen... ja met Cue:+quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:40 schreef vencodark het volgende:
Vanmorgen ging ik bijna geloven dat ik onzichtbaar was. Ik was met 2 collega's 's morgens koffie aan het drinken. Na een minuut of wat ging persoon A met iemand anders roken. Hij zei tegen de andere collega: "Ja, ik wil wel roken, maar dan laat ik jou alleen!" Collega 2 zei daarop dat ze toen ook maar ging roken.
En ik zat daar gewoon bij!
Nee ok, maar na 22:00 en voor 7:00 (9:00 in het weekend)..quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou wel een beetje rekening maar sommige mensen hebben buren die op bv zaterdagmiddag klagen over lawaai... dan ben je bij mij echt verkeerd
Je bent nieuw, dan snap ik best dat het nog niet in iemand zijn systeem zit. Ik zit er al sinds september en die collega zit een kamer naast van me. Ik vind het best lomp.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach een collega van mij zei ook i vergadering: In die week zit ik helemaal alleen, helemaal alleen... ja met Cue:+
Dergelijke dingen gebeuren nu eenmaal en worden niet altijd zo bedoeld.
Mbt het onderwerp ging het juist om mij en hem. Dus ik zat al in z'n gedachtenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:43 schreef vencodark het volgende:
Je bent nieuw, dan snap ik best dat het nog niet in iemand zijn systeem zit. Ik zit er al sinds september en die collega zit een kamer naast van me. Ik vind het best lomp.
Vind ik niet meer dan logischquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee ok, maar na 22:00 en voor 7:00 (9:00 in het weekend)..
Vast niet bewust zo bedoeld maar ik vind het apart.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mbt het onderwerp ging het juist om mij en hem. Dus ik zat al in z'n gedachten
Zoals ik zeg... meestal is het niet zo bedoeld
Kaart het aan bij de betreffende collega'squote:Op woensdag 18 mei 2011 15:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vast niet bewust zo bedoeld maar ik vind het apart.
Neuj, is niet de moeite. Met 2 weken ben ik daar klaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kaart het aan bij de betreffende collega's
das wel tof zoquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:52 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn bovenbuurman was gister hippe muziek aant draaien om 11 uur en ik wilde slapen. Whatsapp![]()
"BUURRRMANNN!! Kappen nou met die herrie"
"Dabenniknie!! Egnie!!"
"Leugensch! En tis 11 uur, jij moet douchen en naar bed!"
Nou ist op zich niet heel erg gehorig hier, maar sommige dingen zijn niet te missen
Ik heb toffe buurmannenquote:
Boven is oud en vrij doof, heeft wel een irritant keffertje die vaak op het dakterras zit te blaffen, maar ach, niet zo'n last van, is Timmy maarquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb toffe buurmannenMijn benedenbuurman is mijn held als ik weer eens een spin binnen heb zitten
En mijn buurvrouw naast me en de buurman 1 deur verder vinden het alleen maar leuk als mijn kat bij hun op bezoek komt
Heerlijk relaxt wonen hoor!!
Sterkte alvast .. schijn bedriegtquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:00 schreef rival het volgende:
Ik vraag me af hoe mijn nieuwe buren zijn... zo op het eerste gezicht leken ze me prima mensen
We zien je wel bij de rijdende rechter over een jaar of wat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:00 schreef rival het volgende:
Ik vraag me af hoe mijn nieuwe buren zijn... zo op het eerste gezicht leken ze me prima mensen
die aan de ene kant rijden BMW, moet wel goedkomenquote:
rival op TVquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:07 schreef Techno het volgende:
[..]
We zien je wel bij de rijdende rechter over een jaar of wat.
ik ben bijna 29 jaar oud en ben een monogaam al heel mijn leven singlequote:Op woensdag 18 mei 2011 16:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Hier nog vrouwen die naar de Zwarte Cross willen, voor nop ?
http://partyflock.nl/topi(...)sten_met_me_mee.html
Hij heeft twee tenten.. hij wil niet eens met haar in een tentjequote:Op woensdag 18 mei 2011 16:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben bijna 29 jaar oud en ben een monogaam al heel mijn leven single
Goh, echt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)mmen-juist-niet.html
dat kon huppel je ook wel vertellenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
is toch zieligquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Hier nog vrouwen die naar de Zwarte Cross willen, voor nop ?
http://partyflock.nl/topi(...)sten_met_me_mee.html
Hij neemt gewoon dat tweede tentje niet mee als hij daarheen gaatquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Hij heeft twee tenten.. hij wil niet eens met haar in een tentjeGeen vereiste
Hoop t voor hemquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij neemt gewoon dat tweede tentje niet mee als hij daarheen gaat
Dat komt omdat Huppel daar woontquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
Vind je het gek als je naar dat soort feesten gaat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:10 schreef ArTiC het volgende:
ik ben bijna 29 jaar oud en ben een monogaam al heel mijn leven single
Zwarte cross lijkt me nog wel leuk hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Vind je het gek als je naar dat soort feesten gaat.
Daar wordt meer geneukt dan in jouw bedquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:18 schreef Techno het volgende:
[..]
ZC is heerlijk. Lekker veel tegenstellingenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zwarte cross lijkt me nog wel leuk hoor.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Brommers kiek'nquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar wordt meer geneukt dan in jouw bed
Hoe komt het dan dat hij nog maagd is en ik niet?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
hierop wilde ik een lelijke dikkerd posten met de tekst, ja door al die drank daar...quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Joh, Samzz gaat toch ook en zij ziet er toch ook goed uit?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:22 schreef rival het volgende:
hierop wilde ik een lelijke dikkerd posten met de tekst, ja door al die drank daar...
maar toen ik op zwarte cross ging googlen vond ik dit
[ afbeelding ]
Waar koop ik zo'n kaartje?
trek een jurkje aan en meld je bij die kerel aanquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
hierop wilde ik een lelijke dikkerd posten met de tekst, ja door al die drank daar...
[ afbeelding ]
Er gaan over de 100.000 mensen naar de ZC.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat hij nog maagd is en ik niet?
http://zwartecross.nlquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ben niet serieus, ik weet dat er op een festival heel veel verschillende soorten mensen komenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Joh, Samzz gaat toch ook en zij ziet er toch ook goed uit?
Kumn zelfs nég'rs!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben niet serieus, ik weet dat er op een festival heel veel verschillende soorten mensen komen
hij had ook nog leeftijdseisen... voldoe ik daar wel aan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
trek een jurkje aan en meld je bij die kerel aan
haha oke grappen maken kan te ver gaan hequote:
Negers in de sneeuwquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
haha oke grappen maken kan te ver gaan he
net als een neger op wintersport, geloof er niks van
Ik heb mn linkerhand opgegeten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Kreeg jij ook al afkickverschijnselen?
Ik heb een game gekocht en Steam weer geïnstalleerdquote:
Steam.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb een game gekocht en Steam weer geïnstalleerd
Ik zat me al weer te ergerenquote:
Downtijd is goed voor de economiequote:Op woensdag 18 mei 2011 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb een game gekocht en Steam weer geïnstalleerd
Niet voor mijn persoonlijke economie tochquote:
wel voor mijn economiequote:Op woensdag 18 mei 2011 18:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet voor mijn persoonlijke economie toch
dat!quote:
De downloadsnelheid is anders al aardig ingekakt sinds ik hem aangezwengeld heb. Van zo'n 4.6 megabyte naar 2.8 per secondequote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De downloadsnelheid is anders al aardig ingekakt sinds ik hem aangezwengeld heb. Van zo'n 4.6 megabyte naar 2.8 per seconde
Is dat jouw schuld?quote:
Kappen dan!quote:
wrom nie?quote:
Je kan toch wel even wachten?quote:
Mijn tijd is erg kostbaar de komende dagen. Zaterdagnacht naar Griekenland, dus moet zo veel mogelijk gamingtijd in die 3 dagen proppen nog!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan toch wel even wachten?Je mag mee komen kijken?
Your lossquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn tijd is erg kostbaar de komende dagen. Zaterdagnacht naar Griekenland, dus moet zo veel mogelijk gamingtijd in die 3 dagen proppen nog!
Dat gaat goed komen, precies de temps die ik wil in het vooruitzichtquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Your loss
Veel plezier in Griekenland...
Ik wist het, het is nog net zo kut als een jaar of wat geleden, maar nee, ik moest het spel snél hebbenquote:Question
I'd like to have Steam install my games on a different location on my hard drive or to a different drive altogether. How can I do this?
Answer
Steam installs to the following folder by default:
C:\Program Files\Steam
Files for games installed on Steam are stored in the following folder:
C:\Program Files\Steam\steamapps\
During the installation of Steam, you have the option to install Steam to a location other than the default. Since Steam relies on the game files residing in the SteamApps folder, your game files will go to whatever folder you have Steam installed in. The game files must be in the SteamApps folder in order to function.
Welke game?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh, blijkbaar kan je met Steam niet zelf bepalen waar je je spellen installeert:
[..]
Ik wist het, het is nog net zo kut als een jaar of wat geleden, maar nee, ik moest het spel snél hebben.
Gewerkt. Gesprek gehad met m'n leidinggevende. Gekookt. M'n eten aan laten brandenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vertel eens, wat heb jij zoal vandaag gedaan?
Op mijn kont gezeten. De hele dag.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gewerkt. Gesprek gehad met m'n leidinggevende. Gekookt. M'n eten aan laten brandenGegeten. Afgewassen.
En jij?
Spinazie a la blub en een rundervink. Gewoon het verbrande deel weggegooid en de rest met smaak opgegetenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op mijn kont gezeten. De hele dag.
Wat heb je precies aan laten fikken en heb je je pizza al besteld?
Goed bezigquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:50 schreef Bos81 het volgende:
Zo weer even bloeddonor gespeeld. Binnenkort heeft er iemand mijn superbloed door de aderen stromen
Haha dat heb ik ook wel eens!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:53 schreef xFriendx het volgende:
Hi kanslozen, opportunisten, levensgenieters en fokverslaafden![]()
Krijg ondertussen een beetje een hekel aan figuren die op straat lopen en zich blind staren op hun mobieltje en zo geen moment om zich heen kijken en je bijna over ze struikelt of ze omver kegelt
Dat verbaast me nietsquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook wel eens!Alleen kijk ik dan niet op mijn mobiel.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:50 schreef Bos81 het volgende:
Zo weer even bloeddonor gespeeld. Binnenkort heeft er iemand mijn superbloed door de aderen stromen
Als je omver ligt...dan was ik degene die je raaktequote:Op woensdag 18 mei 2011 19:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook wel eens!Alleen kijk ik dan niet op mijn mobiel.
Yukiquote:
Nee, maar ik dacht dat de oorzaak voor anderen niet zo duidelijk was.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij deed zelf
Ik zeg toch niet dat het erg is?
Nee nee, niet omver. Meestal verontschuldigen mensen zich naar mij toe terwijl dat meestal niet echt gerechtvaardigd is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je omver ligt...dan was ik degene die je raakte![]()
's ochtends bij de trein ook, 1 of andere dame van mijn leeftijd, hele gesprekken met d'r vriend om half 7.....
Ja vond het wel weer tijd worden. Ik heb ooit eenmalig bloedgegeven toen ik nog in Geldrop woonde, maar die bloedbank ging daar weg en kwam te zitten op de plaats waardeze nu zit. Dat vond ik toen te ver weg/fietsen. Te zware inspanning na bloedverlies, je moet daar toch mee uitkijken. Nu is het nog geen 10 minuten fietsen dus pas geleden weer aangemeld.quote:
Mwah. Voel me nog niet denderend. Maar morgen voor het eerst haptotherapie, dus er wordt aan gewerktquote:
Je bent gewoon een beetje verstrooid, toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat de oorzaak voor anderen niet zo duidelijk was.
Hoe lang moest je fietsen dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja vond het wel weer tijd worden. Ik heb ooit eenmalig bloedgegeven toen ik nog in Geldrop woonde, maar die bloedbank ging daar weg en kwam te zitten op de plaats waardeze nu zit. Dat vond ik toen te ver weg/fietsen. Te zware inspanning na bloedverlies, je moet daar toch mee uitkijken. Nu is het nog geen 10 minuten fietsen dus pas geleden weer aangemeld.
Toch snel 45 minuten. Had ook wel de bus kunnen nemen. Goede verbinding, maar toch. Had er op dat moment geen trek meer in, misschien mede ook doordat mijn ouders er ook mee stopten. Was toen nog vrij afhankelijk van hun, ook al was ik al 21+quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe lang moest je fietsen dan?Ik heb nooit ergens last van.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beetje verstrooid, toch?
Jup.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:05 schreef Bos81 het volgende:
Dus Samzz, jij bent ook bloeddonor haal ik hieruit?
Ze willen mijn bloed nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup.
Binnenkort moet ik weer, denk ik. Even zien of ik ook plasma kan geven.
Okee, ja dat kan ook. weet niet of ik dat ook ooit ga doen. Maar ik las dat mannen vaker bloed mogen geven dan vrouwen. Komt dat door de menstruatie, of iets anders, of weet je dat niet?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup.
Binnenkort moet ik weer, denk ik. Even zien of ik ook plasma kan geven.
Wat zou menstruatie ermee te maken hebben?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja dat kan ook. weet niet of ik dat ook ooit ga doen. Maar ik las dat mannen vaker bloed mogen geven dan vrouwen. Komt dat door de menstruatie, of iets anders, of weet je dat niet?
Raar, als er iets mis was geweest, hadden ze je vast wel geinformeerd, lijkt me.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze willen mijn bloed niet![]()
heb ooit laten testen, maar daarna niks meer gehoord
anders hou je niks meer over, doh.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zou menstruatie ermee te maken hebben?
Omdat jullie dan bloed verliezen. Misschien dat dat daardoor komt. Was ook maar een hersenspinsel van mij...quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zou menstruatie ermee te maken hebben?
Dat is echt niks johquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat jullie dan bloed verliezen. Misschien dat dat daardoor komt. Was ook maar een hersenspinsel van mij...
quote:
night crawlerquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Hoewel ik een aantal nummers van dat album stiekem mooier vind
(waaronder Touch of Evil en Leather Rebel, ook Living Bad Dreams, maar dat was niet een officieel albumtrack, die is pas bij de heruitgave als bonustrack toegevoegd)
Volgens mij wel. En zo te zien aan je Youtube linkje ook (albumcover van painkiller)quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:19 schreef dawg het volgende:
[..]
night crawler
weet alleen niet of dat hetzelfde album is, geen cd's van judas priest.
nicequote:Op woensdag 18 mei 2011 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. En zo te zien aan je Youtube linkje ook (albumcover van painkiller)
Ik heb er een stuk of 7 en de DVD -docu over Brittisch Steel.
Okee, zegt me zo niks.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:26 schreef dawg het volgende:
[..]
nice
heb al lang geen cd's meer gekocht. eerstvolgende die ik ga kopen wordt abigail's ghost, d_letion.
geen idee, king diamond zegt mij dan weer niks. luister het eens, denk dat je het wel kunt waarderen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, zegt me zo niks.Of is het een side-project van King Daimond, die heeft wel iets met de naam Abigail, dacht ik?
Ik heb dat linkje aangezet, ja klinkt goed.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:28 schreef dawg het volgende:
[..]
geen idee, king diamond zegt mij dan weer niks. luister het eens, denk dat je het wel kunt waarderen.
Dat zijn alleen maar bonkjes en sliertjes.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat jullie dan bloed verliezen. Misschien dat dat daardoor komt. Was ook maar een hersenspinsel van mij...
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb dat linkje aangezet, ja klinkt goed.
King Daimond is/was de frontman van Mercyful Fate en zijn eigen band (KIng Daimond dus).
bah clquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn alleen maar bonkjes en sliertjes.
Okee, ja ik heb dan ook een redelijke cd-collectie (meer dan 400quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:31 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent duidelijker beter bekend met namen en details dan ik.
Doe ik of anders zet ik hem in mijn YOutubelijst, ik wil zo naar beneden voor het voetbalquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:32 schreef dawg het volgende:
bos, deze moet je eigenlijk zo dadelijk ook nog even opzetten.
ik ook meer dan 400, maar namen van nummers, don't ask me.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja ik heb dan ook een redelijke cd-collectie (meer dan 400)
oki. hoe laat begint het? europa league toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe ik of anders zet ik hem in mijn YOutubelijst, ik wil zo naar beneden voor het voetbal
OKee, ja ik wil me ook wel vaak even inlezen over de bands waarvan ik muziek koop.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:33 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook meer dan 400, maar namen van nummers, don't ask me.
Ja 20.45quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:34 schreef dawg het volgende:
[..]
oki. hoe laat begint het? europa league toch?
buen provechoquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja 20.45
Maar wil nog even knakworstjes opwarmen
Ik zit zowat met m'n snufferd tegen de tv hier, dat kijkt dan wat minder prettigquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:37 schreef dawg het volgende:
[..]
zwaar relax, zo groot. kan het je aanraden
adiossss bos
haha ja dan wel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit zowat met m'n snufferd tegen de tv hier, dat kijkt dan wat minder prettig
Nee. Meer door gesteldheid denk ik.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja dat kan ook. weet niet of ik dat ook ooit ga doen. Maar ik las dat mannen vaker bloed mogen geven dan vrouwen. Komt dat door de menstruatie, of iets anders, of weet je dat niet?
Of even zoeken op de website van Sanquin:quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
Nee. Meer door gesteldheid denk ik.Men schijnt te denken dat mannen meer kunnen hebben of zo. Maar goed, ik weet 't niet zeker, eens vragen daar?
En jezelf melden in het 'Bloed geven' topic kan ook natuurlijk: Bloed geven #15quote:Bij een donatie van vol bloed geeft u, vrijwillig en belangeloos, een halve liter (500 ml) bloed (rode cellen). De donor moet daarvoor wel meer dan 50 kg wegen. Het volume van het bloed van het lichaam van de bloeddonor is na een paar uur weer op peil. De aanvulling bestaat vooral uit vocht. Voor de aanmaak van de rode bloedcellen is aanvulling van de ijzervoorraad nodig. Dit duurt vaak enkele weken. Het ijzerreserve in het lichaam van mannen is hoger dan bij vrouwen. Hierom mogen mannen maximaal vijf keer per jaar en vrouwen maximaal drie keer per jaar een vol bloeddonatie geven.
Aha. Geen zin gehad om te zoeken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of even zoeken op de website van Sanquin:
[..]
En jezelf melden in het 'Bloed geven' topic kan ook natuurlijk: Bloed geven #15
Kwestie van meer spinazie vretenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Met mijn ijzergehalte kan ik prima één keer in de twee weken gaan geven in plaats van één keer in de drie weken. Daar heb ik geen spinazie voor nodig.quote:
Och, onze Popeye in disguisequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met mijn ijzergehalte kan ik prima één keer in de twee weken gaan geven in plaats van één keer in de drie weken. Daar heb ik geen spinazie voor nodig.
* AirwiN rolt nog eens met zijn spierballen.
Wat zei je Olijfje?quote:
Ik een keer in de 300 jaar denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met mijn ijzergehalte kan ik prima één keer in de twee weken gaan geven in plaats van één keer in de drie weken. Daar heb ik geen spinazie voor nodig.
* AirwiN rolt nog eens met zijn spierballen.
Aparte naamkeuze.quote:
Bah, wat een degradatiequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze heet eigenlijk olivia maar ik noem dr altijd olijf.
Koosnaampjes!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:33 schreef Godtje het volgende:
Had wel daar gekeken, maar blijkbaar niet goed genoeg.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Olivia! Niet Koos!quote:
liefquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bijna dr echte naam. Dr ouders noemen haar ook zo.
Popeye.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:33 schreef Godtje het volgende:
Ja?quote:
'Vond' dus inmiddels ben je van mening veranderd, begrijp ik?quote:
Ja, het is toch meer Droopy.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Vond' dus inmiddels ben je van mening veranderd, begrijp ik?
Met of zonder sambal bij?quote:
Jij weet je vleierij beter te brengen dan Spirit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:51 schreef Grijsmuisje het volgende:
ik bedoelde Bambi.
Jonge prins, goed hart, later koning van t woud.
Ik doe alleen aan waarheid.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij weet je vleierij beter te brengen dan Spirit.
Ik heb nog nooit een waarheid gehoord die begint met 'ik vond...'. Dat noemt de rest van de wereld een mening.quote:
DIe "vond" was dan ook achterhaald. Wel bijblijven opa.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een waarheid gehoord die begint met 'ik vond...'. Dat noemt de rest van de wereld een mening.
Wat ben je scherp vandaag. Is de drank op?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:57 schreef Spirit82 het volgende:
DIe "vond" was dan ook achterhaald. Wel bijblijven opa.
Je kon niet eens een bijtende reactie verzinnen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ben je scherp vandaag. Is de drank op?
http://tinypic.com ?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:52 schreef Godtje het volgende:
Waar kan je tegenwoordig nog makkelijks foto's uploaden?
De dingen die zo snel in mij opkwamen, bewaar ik liever voor mensen die ik wat minder aardig vind.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:00 schreef Spirit82 het volgende:
Je kon niet eens een bijtende reactie verzinnen?
Ik ben teleurgesteld in je
Liefdequote:Op woensdag 18 mei 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dingen die zo snel in mij opkwamen, bewaar ik liever voor mensen die ik wat minder aardig vind.
Mooie ogen heeft ze.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:07 schreef Godtje het volgende:
Olijf![]()
[ afbeelding ]
Olijf met mij![]()
[ afbeelding ]
Mijn prestaties van vandaag.
[ afbeelding ]
Wat een leuke manquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:07 schreef Godtje het volgende:
Olijf![]()
[ afbeelding ]
Olijf met mij![]()
[ afbeelding ]
Mijn prestaties van vandaag.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Qua haarkleur/grijspercentage bedoel je?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooie ogen heeft ze.
Wanneer ga jij aan de kinders beginnen? Je kan 't hebben.
Ik kan het hebben en begin er voorlopig niet aanquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooie ogen heeft ze.
Wanneer ga jij aan de kinders beginnen? Je kan 't hebben.
Het is niet voor niks dat L-E een slakkenspoor door Singles trekt als Godt ook aan het posten is hoor.quote:
*pakt zijn vuvuzela*quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:06 schreef Yuki het volgende:
Wat is het hier toch rustig 's avonds, de laatste tijd
Ik snap datquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat L-E een slakkenspoor door Singles trekt als Godt ook aan het posten is hoor.
Yuki zat van de week al de hele avond in mijn FB dus die weet prima hoe ik er uit zie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat L-E een slakkenspoor door Singles trekt als Godt ook aan het posten is hoor.
*druipt af*quote:
Vanaf nu ga je meeglijden?quote:
quote:
Ik glij al sinds ik voor het eerst een foto van Godt zagquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Yuki zat van de week al de hele avond in mijn FB dus die weet prima hoe ik er uit zie.
6 jaar soppen is best lang.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik glij al sinds ik voor het eerst een foto van Godt zag
De dingen die zij met zichzelf gedaan heeft, al kijkende naar je foto's.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:15 schreef -Engel- het volgende:
Zo zus geholpen met haar 100ste verjaardaguitnodiging!
Tijd voor drank..... ik heb wit, passoa en rosé wat zal ik eens doen?
En hoi!
Jouw zus wordt 100?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:15 schreef -Engel- het volgende:
Zo zus geholpen met haar 100ste verjaardaguitnodiging!
Tijd voor drank..... ik heb wit, passoa en rosé wat zal ik eens doen?
En hoi!
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dingen die zij met zichzelf gedaan heeft, al kijkende naar je foto's.
Elke keer een nieuw printje maken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dingen die zij met zichzelf gedaan heeft, al kijkende naar je foto's.
Jou kennende ga je vast niet op de smeuïge details in.quote:
Die knip ik erafquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke keer een nieuw printje maken.![]()
Wel een beetje ziek om dat te doen als mijn nichtje ook op de foto staat
Je kent mequote:Op woensdag 18 mei 2011 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jou kennende ga je vast niet op de smeuïge details in.
Is je zus dan zo oud, of is die kerel gewoon 60+erquote:
En ze staat er ook zelf op. Knap!quote:
Mijn zus wordt 50 ja... en haar kerel is dat al gewordenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is je zus dan zo oud, of is die kerel gewoon 60+er
OKee, dat kan, mijn vader had ook een (half)zus van 20 jaar ouder.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn zus wordt 50 ja... en haar kerel is dat al geworden
Wat Bos bedoelt is: "Heuh, hoe oud ben jij dan en wie is die jonge chick in je fobo dan?".quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn zus wordt 50 ja... en haar kerel is dat al geworden
#WINNINGquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:49 schreef Godtje het volgende:
Ja godverdomme! Het is mijn familie. Dat is niet knap. Thats how we roll!
Ik weet ongeveer de leeftijd van Engelquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat Bos bedoelt is: "Heuh, hoe oud ben jij dan en wie is die jonge chick in je fobo dan?".
ik heb vandaag een boekenbon gewonnenquote:
Ik ben die chick in mijn FoBo....quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat Bos bedoelt is: "Heuh, hoe oud ben jij dan en wie is die jonge chick in je fobo dan?".
Ik win zelden wat. Begin van het jaar wel een prachtige cd gewonnenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb vandaag een boekenbon gewonnenen dat na dat MD setje, ik denk dat ik morgen aan de loterij mee ga doen
dat is nog het moeilijkste van allemaal, van jezelf winnenquote:
wat won je?quote:
Fok verliestquote:
ohjaquote:
Dit klinkt logischquote:
Haha. De foto met jou erbij is ook mooiquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil wel dank zeggen maar ik heb er niks mee te maken gehad
kennen ze je niet meer?quote:
in de kuijp?quote:
versus oude lijken die al niet meer zelfstandig uit de kast kunnen komenquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je ziet me klote niet. Daar zit mijn nichtje op
Weer op de fiets?quote:
Ik ben ook op de fiets!quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weer op de fiets?Hoe beviel de klim gisteren?
jupquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weer op de fiets?Hoe beviel de klim gisteren?
ach, beats paying for the gym.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jup
Onmundig vermoeiend, leek wel werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |