Dat kan, ik heb daar maling aanquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:34 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb een koopappartement in een redelijk nette buurt. Kan wel een beetje lawaai maken maar wil het toch beschaafd houden.
Heb het over nu. De buren in dat andere complex konden me NOG minder schelenquote:
ahh dat is niet zo mooi inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pm mag ook nog hoor.
Nou, ik heb dus vertraging opgelopen. I.v.m. 2 keer zakken van een tentamen, wordt die pas in januari weer aangeboden. Scriptie 2e kans lever ik 6 juni in, daarna resultaat afwachten en maybe in september nog een keer. Iig 6 juni vakantie, dus nog heeeeel even.
Ook vriend vind het soms moeilijk dat ik het druk heb. Wordt daar beetje chaggie van en dat bedoel ik net, het eist z'n tol.Er is gewoon zooo weinig tijd voor elkaar.
Ik niet, ik ben liever een goede buur (dan een verre vriend hehe). Niks mis met een beetje rekening houden met het geluid.quote:
Nee, niet echtquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:37 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kom niet over als een heel sociale buur hè
Nee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:37 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kom niet over als een heel sociale buur hè
Doe dat, groetjes!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh dat is niet zo mooi inderdaad.
ik pm je (of mail) binnenkort, nu eerst stofzuigen
adiossss
ik hou wel een beetje rekening maar sommige mensen hebben buren die op bv zaterdagmiddag klagen over lawaai... dan ben je bij mij echt verkeerdquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben liever een goede buur (dan een verre vriend hehe). Niks mis met een beetje rekening houden met het geluid.
Ach een collega van mij zei ook i vergadering: In die week zit ik helemaal alleen, helemaal alleen... ja met Cue:+quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:40 schreef vencodark het volgende:
Vanmorgen ging ik bijna geloven dat ik onzichtbaar was. Ik was met 2 collega's 's morgens koffie aan het drinken. Na een minuut of wat ging persoon A met iemand anders roken. Hij zei tegen de andere collega: "Ja, ik wil wel roken, maar dan laat ik jou alleen!" Collega 2 zei daarop dat ze toen ook maar ging roken.
En ik zat daar gewoon bij!
Nee ok, maar na 22:00 en voor 7:00 (9:00 in het weekend)..quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou wel een beetje rekening maar sommige mensen hebben buren die op bv zaterdagmiddag klagen over lawaai... dan ben je bij mij echt verkeerd
Je bent nieuw, dan snap ik best dat het nog niet in iemand zijn systeem zit. Ik zit er al sinds september en die collega zit een kamer naast van me. Ik vind het best lomp.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach een collega van mij zei ook i vergadering: In die week zit ik helemaal alleen, helemaal alleen... ja met Cue:+
Dergelijke dingen gebeuren nu eenmaal en worden niet altijd zo bedoeld.
Mbt het onderwerp ging het juist om mij en hem. Dus ik zat al in z'n gedachtenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:43 schreef vencodark het volgende:
Je bent nieuw, dan snap ik best dat het nog niet in iemand zijn systeem zit. Ik zit er al sinds september en die collega zit een kamer naast van me. Ik vind het best lomp.
Vind ik niet meer dan logischquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee ok, maar na 22:00 en voor 7:00 (9:00 in het weekend)..
Vast niet bewust zo bedoeld maar ik vind het apart.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mbt het onderwerp ging het juist om mij en hem. Dus ik zat al in z'n gedachten
Zoals ik zeg... meestal is het niet zo bedoeld
Kaart het aan bij de betreffende collega'squote:Op woensdag 18 mei 2011 15:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vast niet bewust zo bedoeld maar ik vind het apart.
Neuj, is niet de moeite. Met 2 weken ben ik daar klaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kaart het aan bij de betreffende collega's
das wel tof zoquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:52 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn bovenbuurman was gister hippe muziek aant draaien om 11 uur en ik wilde slapen. Whatsapp![]()
"BUURRRMANNN!! Kappen nou met die herrie"
"Dabenniknie!! Egnie!!"
"Leugensch! En tis 11 uur, jij moet douchen en naar bed!"
Nou ist op zich niet heel erg gehorig hier, maar sommige dingen zijn niet te missen
Ik heb toffe buurmannenquote:
Boven is oud en vrij doof, heeft wel een irritant keffertje die vaak op het dakterras zit te blaffen, maar ach, niet zo'n last van, is Timmy maarquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb toffe buurmannenMijn benedenbuurman is mijn held als ik weer eens een spin binnen heb zitten
En mijn buurvrouw naast me en de buurman 1 deur verder vinden het alleen maar leuk als mijn kat bij hun op bezoek komt
Heerlijk relaxt wonen hoor!!
Sterkte alvast .. schijn bedriegtquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:00 schreef rival het volgende:
Ik vraag me af hoe mijn nieuwe buren zijn... zo op het eerste gezicht leken ze me prima mensen
We zien je wel bij de rijdende rechter over een jaar of wat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:00 schreef rival het volgende:
Ik vraag me af hoe mijn nieuwe buren zijn... zo op het eerste gezicht leken ze me prima mensen
die aan de ene kant rijden BMW, moet wel goedkomenquote:
rival op TVquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:07 schreef Techno het volgende:
[..]
We zien je wel bij de rijdende rechter over een jaar of wat.
ik ben bijna 29 jaar oud en ben een monogaam al heel mijn leven singlequote:Op woensdag 18 mei 2011 16:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Hier nog vrouwen die naar de Zwarte Cross willen, voor nop ?
http://partyflock.nl/topi(...)sten_met_me_mee.html
Hij heeft twee tenten.. hij wil niet eens met haar in een tentjequote:Op woensdag 18 mei 2011 16:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben bijna 29 jaar oud en ben een monogaam al heel mijn leven single
Goh, echt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)mmen-juist-niet.html
dat kon huppel je ook wel vertellenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
is toch zieligquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Hier nog vrouwen die naar de Zwarte Cross willen, voor nop ?
http://partyflock.nl/topi(...)sten_met_me_mee.html
Hij neemt gewoon dat tweede tentje niet mee als hij daarheen gaatquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Hij heeft twee tenten.. hij wil niet eens met haar in een tentjeGeen vereiste
Hoop t voor hemquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij neemt gewoon dat tweede tentje niet mee als hij daarheen gaat
Dat komt omdat Huppel daar woontquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
Vind je het gek als je naar dat soort feesten gaat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:10 schreef ArTiC het volgende:
ik ben bijna 29 jaar oud en ben een monogaam al heel mijn leven single
Zwarte cross lijkt me nog wel leuk hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Vind je het gek als je naar dat soort feesten gaat.
Daar wordt meer geneukt dan in jouw bedquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:18 schreef Techno het volgende:
[..]
ZC is heerlijk. Lekker veel tegenstellingenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zwarte cross lijkt me nog wel leuk hoor.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Brommers kiek'nquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar wordt meer geneukt dan in jouw bed
Hoe komt het dan dat hij nog maagd is en ik niet?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
hierop wilde ik een lelijke dikkerd posten met de tekst, ja door al die drank daar...quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Joh, Samzz gaat toch ook en zij ziet er toch ook goed uit?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:22 schreef rival het volgende:
hierop wilde ik een lelijke dikkerd posten met de tekst, ja door al die drank daar...
maar toen ik op zwarte cross ging googlen vond ik dit
[ afbeelding ]
Waar koop ik zo'n kaartje?
trek een jurkje aan en meld je bij die kerel aanquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
hierop wilde ik een lelijke dikkerd posten met de tekst, ja door al die drank daar...
maar toen ik op zwarte cross ging googlen vond ik dit
[ afbeelding ]
Waar koop ik zo'n kaartje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |