2 biertjesquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet iedereen tegelijk overspuiten.
quote:
Jammer.quote:
Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:12 schreef Voorschrift het volgende:
Zijn er overigens nog meer die nu ineens anders aankijken tegen De Jager of?
Dat wist iedereen toch al heel erg lang stiekem?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:12 schreef Voorschrift het volgende:
Zijn er overigens nog meer die nu ineens anders aankijken tegen De Jager of?
Ik niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat wist iedereen toch al heel erg lang stiekem?
Die heeft nog nooit gewerkt.quote:
Misschien omdat hij dan heel erg lijkt op een vriend van me die homo is. Niet letterlijk qua uiterlijk maar meer manieren & gedrag.quote:
Nou, nee. Ik dacht dat 'ie gewoon vrouw en kinderen thuis had zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat wist iedereen toch al heel erg lang stiekem?
Daarmee zou hij onderhand geen zeldzaamheid zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Zit EchGaaf nou Reya te beschuldigen dat hij geen vent is? Lees ik dat goed?
Ah dat zou kunnen, maar ik vond 'm nooit echt opvallend homo om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Misschien omdat hij dan heel erg lijkt op een vriend van me die homo is. Niet letterlijk qua uiterlijk maar meer manieren & gedrag.
Maar of dat nou zo'n goede basis voor zo'n aanname is of gewoon toevallig
Ja precies!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik dacht dat 'ie gewoon vrouw en kinderen thuis had zitten.
Het is ook wel even wennen bij die CDA'ers. Bij Pim Fortuyn zag je direct al dat hij homo was (niet dat hij zelf over z'n geaardheid zweeg, maar je snapt het).quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies!
Ik had zo'n verwachtingspatroon dat ik er enorm aan moet wennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |