Oh zo ja, daar heb je wel een puntquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Op PS3 zijn de contracten veel te duur, op xbox niet
Nou je hebt maximaal 4 contracten er inzitten. 4X650 = 2600 dus dan heb je 8 kaarten die minimaal een waarde van 1150 moeten hebben.. Oftewel altijd profitquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:57 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
nope, met de contracten kom je al uit op 3750 meestal, en de rest wat je verkoopt is winst
[..]
Ik wil gewoon een witte..dat is het fijnste om naar te kijken vind ik. Maakt eigenlijk ook geen zak uit voor me, want ik speel toch nooit thuis. Zolang ik maar niet die kneuzen met een zwarte bal tegen komquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:05 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
De mooiste bal is sowieso de gele nike...
Mee eens, dat is echt irritant.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een witte..dat is het fijnste om naar te kijken vind ik. Maakt eigenlijk ook geen zak uit voor me, want ik speel toch nooit thuis. Zolang ik maar niet die kneuzen met een zwarte bal tegen kom
Ja?quote:
Waarom een uit en thuis die op elkaar lijken? Als je dan een andere kerel hebt met kleuren die erop lijken dan is het al irritant..In Turkije zit een ploeg met helemaal oranje btw..Gaziantepspor geloof ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mee eens, dat is echt irritant.
[ afbeelding ]
Zal eens kijken, maar ze lijken niet op elkaar ingamequote:Op woensdag 18 mei 2011 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom een uit en thuis die op elkaar lijken? Als je dan een andere kerel hebt met kleuren die erop lijken dan is het al irritant..In Turkije zit een ploeg met helemaal oranje btw..Gaziantepspor geloof ik
edit: Istanbul is het
Die van Istanbul is mooi jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:15 schreef Tim86 het volgende:
Oke
Wolverhampton heeft ook vet uit en thuis tenue, combinaties met oranje en zwart
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die van Istanbul is mooi ja![]()
Wolverhampton zal ik ook maar even kijkn dan
edit: minder mooi, bovendien te veel zwart voor NL.
Die is hartstikke oudquote:
Ik was te vroegquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:42 schreef GuRBuH het volgende:
Hoe laat gaan vandaag de IF's in? Ik tover net een NIF Mertens uit een pakje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |