Oh zo ja, daar heb je wel een puntquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Op PS3 zijn de contracten veel te duur, op xbox niet
Nou je hebt maximaal 4 contracten er inzitten. 4X650 = 2600 dus dan heb je 8 kaarten die minimaal een waarde van 1150 moeten hebben.. Oftewel altijd profitquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:57 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
nope, met de contracten kom je al uit op 3750 meestal, en de rest wat je verkoopt is winst
[..]
Ik wil gewoon een witte..dat is het fijnste om naar te kijken vind ik. Maakt eigenlijk ook geen zak uit voor me, want ik speel toch nooit thuis. Zolang ik maar niet die kneuzen met een zwarte bal tegen komquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:05 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
De mooiste bal is sowieso de gele nike...
Mee eens, dat is echt irritant.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een witte..dat is het fijnste om naar te kijken vind ik. Maakt eigenlijk ook geen zak uit voor me, want ik speel toch nooit thuis. Zolang ik maar niet die kneuzen met een zwarte bal tegen kom
Ja?quote:
Waarom een uit en thuis die op elkaar lijken? Als je dan een andere kerel hebt met kleuren die erop lijken dan is het al irritant..In Turkije zit een ploeg met helemaal oranje btw..Gaziantepspor geloof ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mee eens, dat is echt irritant.
[ afbeelding ]
Zal eens kijken, maar ze lijken niet op elkaar ingamequote:Op woensdag 18 mei 2011 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom een uit en thuis die op elkaar lijken? Als je dan een andere kerel hebt met kleuren die erop lijken dan is het al irritant..In Turkije zit een ploeg met helemaal oranje btw..Gaziantepspor geloof ik
edit: Istanbul is het
Die van Istanbul is mooi jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:15 schreef Tim86 het volgende:
Oke
Wolverhampton heeft ook vet uit en thuis tenue, combinaties met oranje en zwart
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die van Istanbul is mooi ja![]()
Wolverhampton zal ik ook maar even kijkn dan
edit: minder mooi, bovendien te veel zwart voor NL.
Die is hartstikke oudquote:
Ik was te vroegquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:42 schreef GuRBuH het volgende:
Hoe laat gaan vandaag de IF's in? Ik tover net een NIF Mertens uit een pakje...
Lijk mij dat iemand de Buy Now prijs heeft betaald?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:30 schreef Fenomeno het volgende:
Ik had net 100k geboden op een speler, vervolgens gaat ie op expired (terwijl er nog 2 minuten over waren voordat het bieden af zou lopen) terwijl current bid op 100k blijft staan, wat is er dan gebeurd?
Die was 160k, dan gaat current bid ook naar 160k.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Lijk mij dat iemand de Buy Now prijs heeft betaald?
quote:OMFG. Ok my first game with my Under 80 team was legendary. I came accros someone with a great team, teams I rarely come accros with my normal team. He had 8/9 IF guys, just a couple of those IF's: Lucio, Sneijder, Chiellini, Buffon... Maybe even Ibrahimovic IF but I'm not sure about him. Thought he only had Maicon and Milito NIF but I might be wrong.
I won 4-1 and his Buffon caught 13 other shots . I was cheating aswell a bit cause the bid on a crappy GK was still going so I used IF Buffon aswell
This is my team atm. Other GK is on the way!
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#imjgXO46baRS2
Had to upload these 2 goals, especially the first one is amazing if you know he had IF Chiellini and IF Lucio as CB's
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/76078963
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/76079094
Suazo is the *!!
Zo heb ik een BPL team met alleen maar Engelsen, allemaal goedkope gasten. Speelt gewoon erg lekker met zo veel chemquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:38 schreef Tobi-wan het volgende:
Ok ik heb weer een nieuw projectje. Allemaal spelers onder de 80 verzamelen om zo lekker potjes te gaan spelen. Ik heb net dit op EA forum gepost, geen zin om het te vertalen maar ik neem an dat jullie wel engels kunnen. Ik heb IF Buffon op doel staan anders red ik de 5 sterren niet
[..]
Dan is hij verkocht door een trade offerquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:30 schreef Fenomeno het volgende:
Ik had net 100k geboden op een speler, vervolgens gaat ie op expired (terwijl er nog 2 minuten over waren voordat het bieden af zou lopen) terwijl current bid op 100k blijft staan, wat is er dan gebeurd?
Perongeluk gediscard misschien? Ga eens naar de webapp daar kan je je laatste onderhandelingen zien.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:36 schreef ForumPimp het volgende:
Ik had gister Forlan gewonnen met een bod. Nu zijn de coins wel weg maar nergens is Forlan terug te vinden!
Iemand zei gister dat ik het even moest afwachten, maar nog steeds niks.
Nee, ik weet het zeker. En er staat ook niets op die site..quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:20 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Perongeluk gediscard misschien? Ga eens naar de webapp daar kan je je laatste onderhandelingen zien.
Er is ook een IF Honda hèquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:33 schreef laucas het volgende:
Bezig met een Russisch Wodka team, je kunt raden wie de vrije trappen mag gaan nemen![]()
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gMbuKVcmbaRUk
Nog niet af, staan momenteel ook weinige spelers op de trade in de goede opstelling dus het is nog even wachten. Dit moet de tegenhanger worden van een BPL budget-pace-whore-team
ik denk roberto carlos..quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:33 schreef laucas het volgende:
Bezig met een Russisch Wodka team, je kunt raden wie de vrije trappen mag gaan nemen![]()
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gMbuKVcmbaRUk
Nog niet af, staan momenteel ook weinige spelers op de trade in de goede opstelling dus het is nog even wachten. Dit moet de tegenhanger worden van een BPL budget-pace-whore-team
Mwah, ligt eraan hoe je speel en wat de stats van de spelers zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Speel ik 3 wedstrijden met m'n "under 80" team... win ik elke wedstrijd met gemak, tegen betere teams. Spelers lopen vrij en pases gaan lekker makkelijk over en weer. Voor de finale pak ik mijn 'top' team, volgens mij iets van 1-2 miljoen waard, en opeens lukt gewoon niets meer. Zwaar frustrerend dit. Als ik weinig coins had dan had ik het wel geweten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |