Middenveld steeds naar de vrije man zoeken en wachten tot er een mogelijk komt voor dieptepass of schot van afstand.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:51 schreef laucas het volgende:
Hoe spelen jullie tegen teams met 5 verdedigers? En er dan nog 2 defensieve middenvelders er voor![]()
Net ook weer tegen zo'n gast. Hij krijgt helemaal geen kansen want er komt geen drol over zijn eigen middenveld en ik krijg nauwelijks kansen, wat is daar dan leuk aan vraag ik me af.
Is gratisquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:55 schreef Pino0 het volgende:
Om UT te downloaden, moet je dan daarvoor betalen?
Iemand enig idee wanneer de store weer open is?
Mag geen kanker zeggen want dan doe ik mensen pijn mee ofzo.quote:
Sjongejonge die stakker had nog steeds niet gequit. Nou heb ik het maar gedaan. Vreemd genoeg heb ik niet verloren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:10 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
2-1 voor mij. Ja ik stuurde hem al een berichtje dat ik weg was.Maar hij gebruikt dezelfde tactiek en staat ook offline.
Achja over een paar uurtjes ff checken. Anders laat k hem na 12en wel willen
Welke moeilijkheids graad speel je eigenlijk?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:17 schreef ZuidGrens het volgende:
Trouwens na 1 seizoen kampioen geworden en de beker gewonnen met Villareal, slechts 1 keer verloren (Real uit). Wat een heerlijk team zeg, en die Ruben is een geweldige spits, beter dan Nilmar en Rossi. Je kan met Villareal sowieso lekker tikken, heerlijke combinaties gemaakt. Ik hoopte op een aanbieding van Barcelona; en ja hoor! Denk dat dit mijn team gaat worden maar ik pluk wel wat spelers weg bij Villareal!
Vorig jaar kwam er niets meer volgens mij...ook begrijpelijk, want ze willen gewoon mensen naar de nieuwe versie lokken. de paar transfers die ik boeiend vind doe ik zelf welquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Weet iemand trouwens of de updates voor spelersselectie door blijven gaan nadat FIFA 12 is uitgekomen, of houden ze er dan mee op?
Ik koop toch de nieuwe versie.....quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam er niets meer volgens mij...ook begrijpelijk, want ze willen gewoon mensen naar de nieuwe versie lokken. de paar transfers die ik boeiend vind doe ik zelf wel
Wereldklasse. Maar ga denk ik voorzichtig op Legendarisch beginnenquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:24 schreef brainbird het volgende:
[..]
Welke moeilijkheids graad speel je eigenlijk?
Ja was ik al bang voorquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam er niets meer volgens mij...ook begrijpelijk, want ze willen gewoon mensen naar de nieuwe versie lokken. de paar transfers die ik boeiend vind doe ik zelf wel
Ach, die paar transfers heb je zelf toch in 5 minuten gedaan..quote:
Het is echt verbazingwekkend. Ik heb gewoon echt het idee dat Suazo beter is dan TIF Cavaniquote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Met lage verwachtingen speel je netter.Anders wil je steeds forceren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |