Wat was de stand?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:07 schreef Rijstbal het volgende:
In de finale WEER vastgelopen. Ik ga ditn iet verliezen. Mn DNF is al laag. De ander wil ook niet quitten.
2-1 voor mij. Ja ik stuurde hem al een berichtje dat ik weg was.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat was de stand?
Ik zou je status ff op offline knallen
Je hebt het 3 weken volgehouden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:12 schreef mash_ het volgende:
Ik zit nu in de trein naar mijn vriendin. Dat word geen fifa voor mij dit weekend
Ik ga nooit meer met 4 verdedigers spelen, gister na tijd 3-5-2 spelen weer eens 4-3-3 geprobeerd. Direct grote gaten tussen beide CB's in. Heb liever een Cb in het midden staan!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:26 schreef el-blanchito het volgende:
nee nog steeds zamora en johnson, ze zijn super chill, vooral johnson.
zover ik weet zijn er geen gouden belgische spitsen in FUT.
eigenlijk win ik vooral mn wedstrijden door mn opstelling 4-3-1-2
Wat is er mis met Van Persie?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:23 schreef Ferdii het volgende:
ik vind het nooit erg om van IF teams te verliezen, maar wel als zij 4-1-2-1-2 spelen en minimaal een benzema, v persie, adebayor of agbonlahor hebben
leer een eigen stijl ontwikkelen ipv iets simpelweg over te nemen
heb altijd het idee dat ik bij v persie minimaal 2 keer de bal moet afpakken omdat die gast zo snel hersteld van een tackle ed dat ie nog eerder is dan mijn verdediger, heel irritantquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat is er mis met Van Persie?![]()
Is niet super snel en niet super sterk...
Anelka is idd ook z'n spelerquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Zoveel mensen spelen er niet met hem idd. Als je Anelka ipv RvP zegt ben ik het er wel mee eens
Dat had ik met Suarez toen ik nog met mijn eredivisie team speelde, die rommelde zich overal langsquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:27 schreef Ferdii het volgende:
[..]
heb altijd het idee dat ik bij v persie minimaal 2 keer de bal moet afpakken omdat die gast zo snel hersteld van een tackle ed dat ie nog eerder is dan mijn verdediger, heel irritantKomt dan ook regelmatig voor dat hij zeg maar door mijn verdediger heen loopt in een kluts en alsnog de bal bij zich houdt.
Klopt ja, die site werkt totaal niet mobiel, terwijl ik vaak als ik in college zit ofzo wil kijken of m'n spelers al verkocht zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:31 schreef Ferdii het volgende:
Zijn er trouwens nooit ideeen geweest voor een iphone/android webapp? zal ik wel handig vinden
Ziek NL team trouwensZo zie je maar dat nederland best een goed team heeft
Inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:31 schreef Ferdii het volgende:
Zijn er trouwens nooit ideeen geweest voor een iphone/android webapp? zal ik wel handig vinden
Ziek NL team trouwensZo zie je maar dat nederland best een goed team heeft
Inderdaad, dat zou écht fijn zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:37 schreef Rijstbal het volgende:
Jammer dat Douglas geen Nederlands paspoort heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |