Echt een held ja, SIF Neuer en IF Buffon zijn nog net iets beter though. Casillas vind ik vrij matig..lengte is belangrijk in FIFA en bij hoge ballen doet hij de gekste dingen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:12 schreef Fenomeno het volgende:
IF steek is een beest ja, beste keeper die ik tot nu gehad heb.

IF Buffon nog niet gehad, ga ik binnenkort voor m'n Serie A team kopen, gewone was ook prima, net als Cech, maar Steek pakte wat vaker onmogelijke ballen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een held ja, SIF Neuer en IF Buffon zijn nog net iets beter though. Casillas vind ik vrij matig..lengte is belangrijk in FIFA en bij hoge ballen doet hij de gekste dingen.

gefeli man, 12,5K rijkerquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:48 schreef OmniRocket het volgende:
YEAHHHH 3-2 gewonnen!
wel jammer trouwens dat alle toernooien die zoveel opleveren bijna allemaal max gold is enzo...

ik doe nu 12,5 k toernooi met eerste team.. en dan 5,5 k met tweede team.. zodat ze telkens fit zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:12 schreef Ferdii het volgende:
Ben ook die 5.5 k offline aan het doenheb coins nodig :p

Welcome back toernooi voor PS3 only ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:16 schreef Timnation het volgende:
Waarom zie ik die toernooien niet? Of is het alleen PS3?

Had ik gisteren bij FUT ook..4 potjes op rij met een disconnect van de tegenstander binnen een half uur ofzo..Ik vind het nooit erg als ze disconnecten in FUT eigenlijk, ook omdat het niet zo heel vaak is, maar toen werd ik er wel chagrijnig vanquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:44 schreef Fenomeno het volgende:
Net 2 potjes h2h gespeeld omdat ik geen UT kan spelen tot de store het doet, allebei de tegenstanders disconnecten nog voor de rust![]()

Zat gister in een tournooi en die kerel ging leaven in de 90'e minuut, laatste seconden toen ik de 2-0 maakte.. hoe dom ben je danquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had ik gisteren bij FUT ook..4 potjes op rij met een disconnect van de tegenstander binnen een half uur ofzo..Ik vind het nooit erg als ze disconnecten in FUT eigenlijk, ook omdat het niet zo heel vaak is, maar toen werd ik er wel chagrijnig van
Die Bundesliga TOTY's zijn way overpriced zeg

Welk pakje bedoel je dan? Die golden van 5K?quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:52 schreef mash_ het volgende:
Ik kan straks gewoon maicon betalen alleen door die consumblesVoor het eerst dat een trade strategie werkt bij mij

nee, bij specials voor 3Kquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:57 schreef laucas het volgende:
[..]
Welk pakje bedoel je dan? Die golden van 5K?

Zeg hou die mooie praatjes van die PS3 eens voor jequote:Op donderdag 19 mei 2011 18:52 schreef mash_ het volgende:
Ik kan straks gewoon maicon betalen alleen door die consumblesVoor het eerst dat een trade strategie werkt bij mij

Daar hebben we ook weinig te klagen. Ik heb genoten van het feit dat ik de afgelopen 3 weken gewoon FUT kon spelenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zeg hou die mooie praatjes van die PS3 eens voor jeWas dat maar op de Xbox zou..!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |