Wrijf het er maar inquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb je er ondertussen wel als 1tje gewonnen?
Als je het voor de coins doet zou ik gewoon paar keer dat offline toernooi gaan spelen, die van 5.5K.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:56 schreef laucas het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in![]()
Hopelijk lukt het me nog voordat het tournooi is afgelopen. Vind het niet erg om van een betere tegenstander te verliezen, maar het gaat elke keer wel op een hele trieste manier.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als je het voor de coins doet zou ik gewoon paar keer dat offline toernooi gaan spelen, die van 5.5K.
Gaat 't niet om, hoewel het mooi meegenomen is. Maar het is gewoon een trieste bedoeling elke keer. Vol moraal, vol fitness maar nee dan kom je een lagger tegen. Alle spelers nemen de bal aan als trage poep en als je passt dan komt de pass 1.5 seconden laterquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als je het voor de coins doet zou ik gewoon paar keer dat offline toernooi gaan spelen, die van 5.5K.
Nope, ik heb het 3x geprobeerd. 1x finale 1x halve finale en 1x in de 1e ronde er uit. Daarna offline gaan spelen. 3x. En sinds dien alleen maar aan het handelenquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:06 schreef laucas het volgende:
[..]
[..]
Gaat 't niet om, hoewel het mooi meegenomen is. Maar het is gewoon een trieste bedoeling elke keer. Vol moraal, vol fitness maar nee dan kom je een lagger tegen. Alle spelers nemen de bal aan als trage poep en als je passt dan komt de pass 1.5 seconden later![]()
Kan ik de 1-1 maken, schoffelt ie me neer in de 16... nou leuk, een penalty nemen tegen een lagger, succes met het balkje heh![]()
Heb jij 'm al wel gewonnen?
Ja een beetje van beide. Wanneer ik strafschop mee krijg heb ik er geen probleem mee. Maar na 120 minuten beginnen de zenuwen me de keel om te slaan.quote:
IF Stekelenburg pakt wel veel ballen he. Ik heb hem zelf ook gehad en vind hem veel beter dan Casillas.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:08 schreef Ferdii het volgende:
Whehe leuke pot voetbal netspeelde tegen volledig If kneuzen team incl Ronaldo, Ribéry, benzema en Ozil. 2 keer op voorsprong gekomen, uiteindelijk op 3-3 gestrand. Na 11 penals de beslissing in mijn voordeel door een redding van steek
Die vond ik ook heel erg goed. Cesar was bij mij echt een prutser.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:13 schreef mash_ het volgende:
Ik vind buffon de beste keerper waar ik mee gespeeld heb. (heb ook met if steek gespeeld)
Hij doet het ook prima bij mij jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:12 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
IF Stekelenburg pakt wel veel ballen he. Ik heb hem zelf ook gehad en vind hem veel beter dan Casillas.
Echt een held ja, SIF Neuer en IF Buffon zijn nog net iets beter though. Casillas vind ik vrij matig..lengte is belangrijk in FIFA en bij hoge ballen doet hij de gekste dingen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:12 schreef Fenomeno het volgende:
IF steek is een beest ja, beste keeper die ik tot nu gehad heb.
IF Buffon nog niet gehad, ga ik binnenkort voor m'n Serie A team kopen, gewone was ook prima, net als Cech, maar Steek pakte wat vaker onmogelijke ballen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een held ja, SIF Neuer en IF Buffon zijn nog net iets beter though. Casillas vind ik vrij matig..lengte is belangrijk in FIFA en bij hoge ballen doet hij de gekste dingen.
gefeli man, 12,5K rijkerquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:48 schreef OmniRocket het volgende:
YEAHHHH 3-2 gewonnen!
wel jammer trouwens dat alle toernooien die zoveel opleveren bijna allemaal max gold is enzo...
ik doe nu 12,5 k toernooi met eerste team.. en dan 5,5 k met tweede team.. zodat ze telkens fit zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:12 schreef Ferdii het volgende:
Ben ook die 5.5 k offline aan het doenheb coins nodig :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |