Omdat raspatat geen gepaneerde aardappelpuree is?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat het verschil is tussen gefrituurde aardappelpuree staafjes en gefrituurde aardappelpuree staven
Prima... Ik ben overigens niet van plan om een 'kenner' te wordenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij die staven kun je nooit zo'n luchtige smaak creëren die je bij goede raspatat wel hebt. Ik merk wel dat je geen kenner bent.
Niet zo mokken als een oud wijf dan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Prima... Ik ben overigens niet van plan om een 'kenner' te worden
Daar heb je ook precies de reden waarom het lang niet overal verkrijgbaar is. Op plekken waar mensen praten over friet gaan ze natuurlijk geen raspatat verkopen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:34 schreef MCH het volgende:
Raspatat bewijst wel dat patat nooit friet kan heten, nooit gehoord van Rasfriet.
Kijk eens 1 post boven je...quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Piger het volgende:
[..]
Daar heb je ook precies de reden waarom het lang niet overal verkrijgbaar is. Op plekken waar mensen praten over friet gaan ze natuurlijk geen raspatat verkopen.
sommige snacktenten frituren dan ook in erg slecht en/of oud vet, volgens mij is raspatat daaar wel erg gevoelig voor...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Wel grappig idd dat de kwaliteit van ras patat zo verschilt
Ik heb het idee dat er bij sommige kruiden doorheen zitten en bij andere nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Wel grappig idd dat de kwaliteit van ras patat zo verschilt
Waar in zaandam?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:12 schreef Spezza19 het volgende:
In Zaandam en Lelystad is er ook raspatat te koop!
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:51 schreef Leipo666 het volgende:
godver, nu heb ik zin om vanavond raspatat te eten
ik eet de afgelopen tijd gezonder zodat ik wat kilo's kwijt kan rakenquote:
Als die goed zijn bereid, zijn die inderdaad erg lekkerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Geef mij maar dikke friet, knapperig van buiten, bloemig aardappelig van binnen
Volgens mij verkoopt die alleen maar raspatat , neem daar altijd de grootste en dan hoef ik een jaar geen raspatat meer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Er zit wel veel verschil in raspatat, bij domino in zwolle vind ik het tot nu toe het lekkerst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |