Omdat raspatat geen gepaneerde aardappelpuree is?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat het verschil is tussen gefrituurde aardappelpuree staafjes en gefrituurde aardappelpuree staven
Prima... Ik ben overigens niet van plan om een 'kenner' te wordenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij die staven kun je nooit zo'n luchtige smaak creëren die je bij goede raspatat wel hebt. Ik merk wel dat je geen kenner bent.
Niet zo mokken als een oud wijf dan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Prima... Ik ben overigens niet van plan om een 'kenner' te worden
Daar heb je ook precies de reden waarom het lang niet overal verkrijgbaar is. Op plekken waar mensen praten over friet gaan ze natuurlijk geen raspatat verkopen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:34 schreef MCH het volgende:
Raspatat bewijst wel dat patat nooit friet kan heten, nooit gehoord van Rasfriet.
Kijk eens 1 post boven je...quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Piger het volgende:
[..]
Daar heb je ook precies de reden waarom het lang niet overal verkrijgbaar is. Op plekken waar mensen praten over friet gaan ze natuurlijk geen raspatat verkopen.
sommige snacktenten frituren dan ook in erg slecht en/of oud vet, volgens mij is raspatat daaar wel erg gevoelig voor...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Wel grappig idd dat de kwaliteit van ras patat zo verschilt
Ik heb het idee dat er bij sommige kruiden doorheen zitten en bij andere nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Wel grappig idd dat de kwaliteit van ras patat zo verschilt
Waar in zaandam?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:12 schreef Spezza19 het volgende:
In Zaandam en Lelystad is er ook raspatat te koop!
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:51 schreef Leipo666 het volgende:
godver, nu heb ik zin om vanavond raspatat te eten
ik eet de afgelopen tijd gezonder zodat ik wat kilo's kwijt kan rakenquote:
Als die goed zijn bereid, zijn die inderdaad erg lekkerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Geef mij maar dikke friet, knapperig van buiten, bloemig aardappelig van binnen
Volgens mij verkoopt die alleen maar raspatat , neem daar altijd de grootste en dan hoef ik een jaar geen raspatat meer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Er zit wel veel verschil in raspatat, bij domino in zwolle vind ik het tot nu toe het lekkerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Niet erg misselijk van geworden?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:35 schreef Soury het volgende:
Ras patat kan je kopen bij de Jumbo. Tip gooi er geen zout over
Portie heb ik weggegooid. Ik deed er zout over als "normale" patat. Het is al gezouten denk ik.quote:
De Supercoop hier verkoopt het ook al een tijdje, maar die diepvries raspatat is lang niet zo lekker als wat ze bij de cafetaria verkopen, smaakt heel anders.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:49 schreef pjay het volgende:
Raspatat is nu ook verkrijgbaar bij de supermarkt om de hoek.
De Appie hein
Ik denk dat het beter smaakt als de raspatat uit de oven komt, omdat het al erg vet is wanneer het uit de zak komt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Portie heb ik weggegooid. Ik deed er zout over als "normale" patat. Het is al gezouten denk ik.
Op zijn tijd is het wel lekker.Maar zef gemaakte is toch beter
Smaken verschillen, het is best lekker. En ik frituur het minder lang dan de verpakking zegtquote:Op zondag 2 maart 2014 17:56 schreef Isabeau het volgende:
Aantal maal 'gedwongen' om raspatat te eten omdat iemand me wilde bekeren tot de raspatatkerk. En elke keer moet ik weer zeggen dat ik het echt smerig vind. En als mensen dat dan horen dan geloven ze het niet en ja hoor....dan moet ik weer raspatat van hún snackbar proberen want dat is wèl lekker! Nee hoor, blijft dezelfde gefrituurde aardappelpuree
Belgische frietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Geef mij maar dikke friet, knapperig van buiten, bloemig aardappelig van binnen
Met Belgische mayonaisequote:
Nog nooit echt gehadquote:
Ik ken het maar van één snackbar, maar vind het daar ook wat kruidiger smaken dan gewone patat. Het is best lekker vind ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:15 schreef honeyblack het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er bij sommige kruiden doorheen zitten en bij andere niet
Ik kan geen ingredienten declaratie vinden in het internet, heb jij er eentje?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:04 schreef klaarover het volgende:
De trucs van Raspatat:
-er zit paprikapoeder in gemengd. Kleur is donkerder en je denkt: 'hmm extra knapperig."
-er zit zout doorheen gemengd. Best veel ook.
-er zit MSG (e621) doorheen gemengd. Daardoor ga je watertanden.
Trucs dus. Ik eet liever voedsel.
nope, sorry!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik kan geen ingredienten declaratie vinden in het internet, heb jij er eentje?
hoe weet je dan dat er MSG en paprikapoeder doorheen zit?quote:
weten, weten... je hebt gelijk ik vermoed alleen maar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat er MSG en paprikapoeder doorheen zit?
Je roept dus maar watquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:29 schreef klaarover het volgende:
[..]
weten, weten... je hebt gelijk ik vermoed alleen maar.
Het zijn de geijkte trucs van de voedingsmiddelenindustrie EN de raspatat moet z'n oranje kleurtje ergens van krijgen EN dat watertanden (want dat doet raspatat) kan ook maar van 1 ding komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |