Je hebt je onlinestatus nog wel aan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, laatste vieuws van je eigen fotoboek, daar kom je zelf niet in voor.
alleen ij anderen.
ik weet het heus wel, ik zoek dat soort dingen zo stealth mogelijk uit. en dan doe ik er alles aan zodat men mij maar niet opmerkt en ik niemand laat weten dat ik hun check
Juist en FOK fobo is wel wat meer ontspannen dan een datingsite.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Instellingen, vink anoniem surfen over het fobo aan. En voila. Geen sporen.
Gast even serieus! Beter sluit jij je zelf of in een kamer met alleen maar zachte muren. Jij kan de echte wereld no way aan!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou gewoon voor het maatschappelijk belang.
(vooral)vrouwen ergeren zich eraan dat er altijd mannen hun profiel checken enzo. dus dan voor het maatschappelijk belang houdt ik me in.
maar ik doe het ook bij mannelijke fotoboekprofielen. voordat je het weet heb je problemen. en dan moet je moeilijke dingen gaan ondernemen omdat men je anders vreemd gaat vinden.
in iwannabehighs fotoboek bijvoorbeeld mijn reactie bij 23-04 03:17 . dat is nog net met een sisser afgelopen
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:24 schreef Catbert het volgende:
Je kunt dat je getoond wordt ook uitzetten he. Of denk je dat "Anonieme_Fokker" een echt iemand is die HEEL actief op fotoboeken is?
ja maar dat doe jij toch ook?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Valt nogal mee, behalve bij bepaalde FOKsters zoals Dromenvangertje en die nieuwe poker-chick Monkyyy.
Kijken is nooit erg. Nooit. Het is pas ergerlijk als honderden mannen zich actief op iemand storten met slijmerig geneuzel wat ze ook nog eens 100% menen.
Als hij zich echt over het maatschappelijk belang zorgen zou maken dan zou hij zich niet proberen voort te planten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
Denk je wel even aan het maatschappelijk belang?
Vrouwen vinden aandacht leuk, lijkt me duidelijk. Maar er is een verschil tussen aandacht en ranzige berichtjes.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik sta wagenwijd open voor de verklaring
Zou richard niet gewoon een kloon zijn van MLIG?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:26 schreef ook_gek het volgende:
Ik kijk nooit in me fobo maar net even gedaan en richard heeft lopen gluren
Gelukkig denkt de vrouw nog aan eigenbelang door hem dat plezier niet te gunnenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als hij zich echt over het maatschappelijk belang zorgen zou maken dan zou hij zich niet proberen voort te planten.
Ach, dat deed hij ook bij mij. Hij heeft vast keihard zitten fappen op mijn symmetrische hoofd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:26 schreef ook_gek het volgende:
Ik kijk nooit in me fobo maar net even gedaan en richard heeft lopen gluren
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar het is wat anders dan het wanhopige dating-site volk.
Niet normaal meer vriendin van mij zette een advertentie binnen 2 dagen had ze 400 reakties ofzo.
oke, dan wil ik weten wat die reacties zoal waren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vrouwen vinden aandacht leuk, lijkt me duidelijk. Maar er is een verschil tussen aandacht en ranzige berichtjes.
Het is maar internet niet zo serieus, en als vrouwen geen aandacht willen knallen ze hun fobo wel dichtquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat doe jij toch ook?
ik weet niet meer zo goed, maar bijvoorbeelds reacties in vrouwen hun fobo van jou als:
"oh hallo jonkvrouwe, ik controleerde uwe fotoboek of wij geschikte levensgenoten voor elkaar zouden zijn.... blabla"
is dat niet hetzelfde?
ja en hoe zit dat dan met die 400 reacties waar daniel1976 het over had? en toen vond hij, en ze virendin het erg ofzo?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is maar internet niet zo serieus, en als vrouwen geen aandacht willen knallen ze hun fobo wel dicht
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gelukkig denkt de vrouw nog aan eigenbelang door hem dat plezier niet te gunnen
[..]
Ach, dat deed hij ook bij mij. Hij heeft vast keihard zitten fappen op mijn symmetrische hoofd.
Dan controleer je de desbetreffende fobo. staan er minder dan 400 posts dan pas jij er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja en hoe zit dat dan met die 400 reacties waar daniel1976 het over had?
Een groot deel van die berichtjes wel, of ze kwamen van mannen die 20-30 jaar ouder waren bijvoorbeeld, en dan van die sneue types ook nog. Bovendien ging dat over een datingsite. Dit is maar een Fok fotoboek.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke, dan wil ik weten wat die reacties zoal waren.
was het 390 keer : "psssst heey meisje, neuken" ?
Wat een onzin. Maargoed, jij gaat als je niet wat minder fucked up raakt wat betreft je complete gebrek aan social skills toch alleen scoren in een psychiatrische instelling.quote:in mijn gedachtes zijn het altijd mannen precies als mij, die er moeite voor doen, maar dan blijkbaar net 1 dingetje fout dat bewijst dat ze geen pro-hosselaars zijn.
en daarom doe ik er niet aan mee. en om zeker weten veilig te zijn, ontwijk ik het liever helemaal .....want straks wordt iets oprechts heel anders en onschuldigs gezien als een hosselpoging, en dan ergeren ze zich, en dan gaat het ook fout(voor mij, en voor het maatschappelijk belang)
quote:
Oh maar ik welquote:Jullie kennen haar allemaal, ze is hier ook actief.
En ik zeg lekker nog steeds niet wie ze is?
Ga weg man, dat heb ik nog nooit gezegd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat doe jij toch ook?
ik weet niet meer zo goed, maar bijvoorbeelds reacties in vrouwen hun fobo van jou als:
"oh hallo jonkvrouwe, ik controleerde uwe fotoboek of wij geschikte levensgenoten voor elkaar zouden zijn.... blabla"
is dat niet hetzelfde?
Dus jij?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:34 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]Ahhh zo lief!! Echt leuk om wakker te worden en dan zoiets te lezen!
Jij maakt mij ook heel gelukkig Rick, dat weet je
[..]
Oh maar ik welnou, indirect dan
Ik denk toch niet dat iemand het ooit zou raden
Fok! ftw!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:34 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]Ahhh zo lief!! Echt leuk om wakker te worden en dan zoiets te lezen!
[..]
Fok! ftw!
Wat leuk voor jullie!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:34 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ahhh zo lief!! Echt leuk om wakker te worden en dan zoiets te lezen!
[..]
Fok! ftw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |