abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:56:32 #51
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96980868
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:55 schreef Mystikvm het volgende:

Hoe heet dat ook alweer, dat vrouwen zich door vanuit een bepaalde hoek te fotograferen zich heel voordelig eruit kunnen laten zien?
Myspace-angle :)

Dat had dat kamerolifantie ook gedaan: veel makeup en alleen d'r tieten showen. Dat ze een enorme buik had, of er zonder makeup waarschijnlijk niet uitzag, dat zag je niet.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:56:41 #52
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96980873
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:54 schreef Catbert het volgende:

[..]

Niet mee eens. Hoe iemand communiceert is IRL vaak heel anders dan via internet. Sommige meiden lullen je op MSN de oren van het hoofd maar doen in het echt hun mond niet open, en vice versa. M'n vriendin is niet zo van internetdingen, MSN heeft ze niet, en mailtjes zijn meestal ook behoorlijk kort, maar dat is niet hoe ze in het echt is.

Nee, internetdaten een paar keer geprobeerd maar ik vind het niks.
Dit klopt wel, mensen die irl introvert zijn, lullen je de oren van de kop als het via msn gaat
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96980900
quote:

[..]

Niet mee eens. Hoe iemand communiceert is IRL vaak heel anders dan via internet. Sommige meiden lullen je op MSN de oren van het hoofd maar doen in het echt hun mond niet open, en vice versa. M'n vriendin is niet zo van internetdingen, MSN heeft ze niet, en mailtjes zijn meestal ook behoorlijk kort, maar dat is niet hoe ze in het echt is.

Precies. Via internet kan je zelf de ander fysiek bedenken, waardoor de drempel veel lager is om te kunnen praten. Er is dan geen sprake van bijvoorbeeld schaamte. Als die klik in het echt er niet is, dan schieten een groot gedeelte van die mensen helemaal dicht, terwijl dat niet eens haar bedoeling geweest zou zijn/anders is bij vrienden.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:57:32 #54
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96980901
quote:

[..]

Het ligt je ook of niet, zal voor iedereen anders zijn. :Y
Ik vind het ideaal. Al mijd ik de datingsites wel, dat is ook compleet niet mijn ding. :N
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:57:36 #55
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_96980903
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hoe heet dat ook alweer, dat vrouwen zich door vanuit een bepaalde hoek te fotograferen zich heel voordelig eruit kunnen laten zien?
Als ze erg vadsig zijn, zien ze er altijd al uit alsof je er twee voor de prijs van één krijgt.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:57:56 #56
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96980913
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:51 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik ben ervan overtuigd dat die 'golflengte' de digitale lijn negeert. Dat is er of het is er niet. :D
IRL is het alleen wel makkelijker te 'testen' of je ook fysiek tot elkaar aangetrokken bent... Maar als je eenmaal enthousiast bent over iemand is die kans wel groot no matter what. :)
Ik ben daar helemaal niet zo van overtuigd.
Als je aan mensen vraagt op met wat voor persoon ze een relatie zouden willen, dan zijn dat toch vaak hele andere mensen dan waar ze mee thuis komen.
Dat is logisch want verliefdheid wordt door je onderbewuste bepaald, op gronden van zou ons DNA goed mengen enzo.

Maar ik vind internet wel aardig om eerst eens wat meer over iemand te weten te komen, voordat je verliefd wordt. Als je verliefd bent worden vaak dingen met een mantel der liefde bedekt en dat kan je later weer opbreken. Ik vind eerst even chatten voor het daten een goed idee.
Sowieso, pak je dat chatten een beetje handig aan, dan heb je meteen gespreksstof voor de date en kun je irritante stiltes ontwijken.
pi_96980914
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:56 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Dit klopt wel, mensen die irl introvert zijn, lullen je de oren van de kop als het via msn gaat
Dan denk ik eerder dat ze irl gewoon onzeker zijn of zenuwachtig. Dat oren van de kop lullen komt dan wel als jullie elkaar beter kennen, maar daar wil je dan niet op wachten natuurlijk.
pi_96980948
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:51 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik ben ervan overtuigd dat die 'golflengte' de digitale lijn negeert. Dat is er of het is er niet. :D
IRL is het alleen wel makkelijker te 'testen' of je ook fysiek tot elkaar aangetrokken bent... Maar als je eenmaal enthousiast bent over iemand is die kans wel groot no matter what. :)
Dat heeft dan meer met je eigen persoonlijkheid te maken, denk ik. Ik heb zoveel gevallen meegemaakt waar mensen in het echt heel anders reageren dan op internet. Dat heeft niets te maken met goed met woorden zijn of goed kunnen schrijven, dat heeft te maken met hoe geïnteresseerd iemand is in het voeren van gesprekken via een digitaal medium. Althans, zo gaat die vlieger voor mij op.

Het enige waar ik mij zowel IRL als online schuldig aan maak is het fabriceren van hele lange zinnen :')
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:59:14 #59
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96980959
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:57 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Precies. Via internet kan je zelf de ander fysiek bedenken, waardoor de drempel veel lager is om te kunnen praten. Er is dan geen sprake van bijvoorbeeld schaamte. Als die klik in het echt er niet is, dan schieten een groot gedeelte van die mensen helemaal dicht, terwijl dat niet eens haar bedoeling geweest zou zijn/anders is bij vrienden.
Dat kan gebeuren idd, maar bij genoeg leuk contact via internet is die kans echt heel klein hoor. :D
pi_96981085
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat kan gebeuren idd, maar bij genoeg leuk contact via internet is die kans echt heel klein hoor. :D
Hou die gedachte vast! Ik heb iets van 5x een internet date gehad met relatiepotentie. Eentje is ervan overgebleven, maar zelfs zij was niet meer dan een fuckbuddy. ;(
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:02:29 #61
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96981093
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:58 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat heeft dan meer met je eigen persoonlijkheid te maken, denk ik. Ik heb zoveel gevallen meegemaakt waar mensen in het echt heel anders reageren dan op internet. Dat heeft niets te maken met goed met woorden zijn of goed kunnen schrijven, dat heeft te maken met hoe geïnteresseerd iemand is in het voeren van gesprekken via een digitaal medium. Althans, zo gaat die vlieger voor mij op.

Het enige waar ik mij zowel IRL als online schuldig aan maak is het fabriceren van hele lange zinnen :')
Hehe :P

Naja jij lijkt mij ook iemand die zich op internet niet heel anders gedraagt dan IRL. Ik doe dat ook, men vindt mij IRL ook net zo raar en overdreven aanwezig als op internet. Het is maar net hoe anders je je gedraagt. Als je gewoon jezelf bent, en de ander is dat ook dan kun je die klik dus echtwel vinden online. :Y
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:03:22 #62
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96981126
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat snap ik niet, bij veel contact over internet is de kans alleen maar groter dat je iemand anders voorstelt. Met die dates via RP heb ik ook eigenlijk meteen afgesproken IRL.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96981175
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat snap ik niet, bij veel contact over internet is de kans alleen maar groter dat je iemand anders voorstelt. Met die dates via RP heb ik ook eigenlijk meteen afgesproken IRL.
Precies! Zo snel mogelijk daten en niet tot in den treure chatten. Anders kom je later met een kater thuis en vraag je je af waarom je zoveel chat-tijd in die persoon hebt gestoken.
pi_96981177
quote:
Ik heb het twee keer gedaan, en dat was beide keren een succes. Aan de andere kant was dat niet via een datingsite, dus het was ook stukken minder geforceerd.
pi_96981206
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Maar je kan er wel makkelijker achterkomen of je qua innerlijk bij iemand past.
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:05:26 #66
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96981213
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:02 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Hou die gedachte vast! Ik heb iets van 5x een internet date gehad met relatiepotentie. Eentje is ervan overgebleven, maar zelfs zij was niet meer dan een fuckbuddy. ;(
werkelijk waar

dus iemand van het internet ontmoeten en dan vooral handtastelijk worden
dat lijkt mij zo vreemd

maar toch ook wel heel leuk op zich.

ik bedoel: ik zou denken dat een man vooral afstand bewaart en niet snel gaat aanraken, omdat hij via het internet serieuze dingen zoekt en geen seksuele zaken verlangt

zou ik dan denken hoor

wat bijzonder en leuk toch nog
pi_96981238
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:02 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Ik heb mij nooit gewaagd aan internetdaten. Over het algemeen is mijn 'markt' ook wat afwijkender en die tref je niet snel op datingsites. Voor mensen die moeilijk contact maken is het in sommige gevallen wel aan te raden, maar alleen als ze een beetje leuk kunnen chatten. Sowieso kan je dan nog iets langer nadenken over je antwoorden, in het echt staan ze direct met hun bek vol tanden.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:02 schreef MeraViglioSa het volgende:

Naja jij lijkt mij ook iemand die zich op internet niet heel anders gedraagt dan IRL. Ik doe dat ook, men vindt mij IRL ook net zo raar en overdreven aanwezig als op internet.
Aanwezig ben ik zeker, ik vind van mijzelf dat ik mij te graag hoor praten :')
pi_96981266
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:05 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

werkelijk waar

dus iemand van het internet ontmoeten en dan vooral handtastelijk worden
dat lijkt mij zo vreemd

maar toch ook wel heel leuk op zich.

ik bedoel: ik zou denken dat een man vooral afstand bewaart en niet snel gaat aanraken, omdat hij via het internet serieuze dingen zoekt en geen seksuele zaken verlangt

zou ik dan denken hoor

wat bijzonder en leuk toch nog
Was jij niet diegene met een verhaaltje over een boekenkast? :')
pi_96981268
Ik heb het zelf niet zo op internet daten , ik vind het leuker in het echie. Wat ik daar en tegen wel leuk vind en ook regelmatig krijgt dat als ik online, ik een berichtje via hyves krijg van de degene die ik leuk vind of die mag langs komen.
Om heel eerlijk te zijn vind ik dat zelf leuker dan een smsje of telefoontje :Y Met telefoon is het zo'n geklungel vaak en met sms ja dat kan me gewoon niet boeien.
Met hyves weet ik dan oh die houd in de gaten of ik online ben en is ergens wel sexy.
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:07:17 #70
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96981281
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar je kan er wel makkelijker achterkomen of je qua innerlijk bij iemand past.
Zoals je precies wist hoe Richard kwa 'innerlijk' was? :)

Nee, ik geloof zeker dat je je via internet makkelijk anders voor kunt doen. IRL kun je makkelijker zien of iemand tegen je liegt. Sowieso is liegen over dingen vanachter je PCtje veel makkelijker.
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:07:37 #71
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96981289
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:06 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Was jij niet diegene met een verhaaltje over een boekenkast? :')
ja dat ben ik inderdaad

hoezo?
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:07:37 #72
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96981290
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:04 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik heb het twee keer gedaan, en dat was beide keren een succes. Aan de andere kant was dat niet via een datingsite, dus het was ook stukken minder geforceerd.
Dit idd... Hè wat fijn als je begrepen wordt. O+ :P
pi_96981324
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:07 schreef Catbert het volgende:

[..]

Zoals je precies wist hoe Richard kwa 'innerlijk' was? :)

Nee, ik geloof zeker dat je je via internet makkelijk anders voor kunt doen. IRL kun je makkelijker zien of iemand tegen je liegt. Sowieso is liegen over dingen vanachter je PCtje veel makkelijker.
Richard was een troll die totaal niet serieus was. Als je gaat daten, ga je niet lopen te trollen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:08:54 #74
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96981329
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat is dus omgekeerd. Ik neem contacten via internet minder serieus. Niet in de laatste plaats omdat ik meiden die ik in de kroeg tegenkom zo nog een keer tegen kan komen.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:08 schreef _pillow_ het volgende:
Richard was een troll die totaal niet serieus was. Als je gaat daten, ga je niet lopen te trollen.
Alsof mensen zich hier niet vaak beter en leuker voordoen dan ze zijn... Mensen zullen in ieder geval negatieve kenmerken van zichzelf niet gaan vertellen, ook niet als dat zaken zijn die je meteen ziet.
pi_96981349
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:07 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dit idd... Hè wat fijn als je begrepen wordt. O+ :P
Misschien moeten jullie eens daten ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')