Maar jij bent geen bank.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is heel gebruikelijk in het bankwezen om bankbiljetten gekopt te bewaren en uit te geven.
Voor dat soort mensen als jij hebben ze een bepaald woord.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt. En het is zit ook gekopt in mijn portemonnee.
Okey, dan terechte klacht inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:17 schreef 9611Niels het volgende:
Daar gaat het niet om, ik gooi ze direct weg, maar dan wel met de goede kant naar boven in de papierbak, en als zo'n lakse KUTbezorger niet even de moeite doet de folders ALLEMAAL MET DE VOORKANT NAAR BOVEN in een pakket te doen word ik RAZEND GODVERDOMME
Nee, want ik beleef er plezier aan ze op de juiste manier weg te gooien (de goede kant boven en gesorteerd, kledingwinkels bij kledingwinkels en supermarkten bij supermarkten).quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Okey, dan terechte klacht inderdaad.
Tip: plak een sticker op je brievenbus dat je geen ongeadresseerd reclamedrukwerk wil ontvangen.
Goeie, echtquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:21 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nee, want ik beleef er plezier aan ze op de juiste manier weg te gooien (de goede kant boven en gesorteerd, kledingwinkels bij kledingwinkels en supermarkten bij supermarkten).
Daar bespaar je echt geen tijd mee he. Je bent minder lang bezig je geld zelf te koppen dan helemaal naar de balie te gaan om geld op te nemen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:46 schreef Socios het volgende:
Eens met de klacht. Maar daarom dus aan de balie geld opnemen. Daar wordt door de medewerker het geld altijd gekopt aangeleverd.
Daarom snap ik dus niet dat het niet gekopt uit de automaat komt...quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is heel gebruikelijk in het bankwezen om bankbiljetten gekopt te bewaren en uit te geven.
Nette mensen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:18 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Voor dat soort mensen als jij hebben ze een bepaald woord.
Kan er ff niet opkomen momenteel...
Trots zijn op onderontwikkeling.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso, mensen die weten wat de term "gekopt" betekent zonder het op te moeten zoeken
Jij hebt de kruiden zeker ook alfabetisch in de kast staan omdat het "netjes"is?quote:
Net als boeken, CD's en DVD's. Van het laatste staat ook een gedeelte op genre trouwens.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:49 schreef trovey het volgende:
Jij hebt de kruiden zeker ook alfabetisch in de kast staan omdat het "netjes"is?
Nog niet op kleur?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Net als boeken, CD's en DVD's. Van het laatste staat ook een gedeelte op genre trouwens.
Het gaat ook nergens over.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:21 schreef dada3322 het volgende:
Ut is vast een kwaliteitstopic want ik snap hem niet:')
deze klacht is wel heel erg klachtwaardig, de meeste *normale* mensen letten er niet eens es op hoe ze hun geld krijgen, als ze het maar krijgen...quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het is ook niet dat het nou een klacht van wereldformaat is. Het is gewoon vervelend. Sinds wanneer mag er niet meer geklaagd worden over kleine dingen.
Sterker nog op 50% van de klachten in Klaagbaak kun je zo reageren.
Het is gewoon ridicuul dat een bank de biljetten niet gekopt aanleverd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |