geert is nu 2,5 maand, wat is een "normaal" voedingspatroon? Ik leg 'm nog steeds gewoon aan hoor, maar 't viel me vandaag op dat hij langer tussen de voedingen laat (nu hij z'n duim heeft gevonden?) dan voorheen. ik zit vanaf vanmorgen aan de vijfde voeding van vandaag ofzo.
Ohjah, nog een vraag: ik woog gisteren nog máár 50 kilo, wat ik voor de zwangerschap van Jan woog. Wat kan ik, behalve eten en nog eens eten, doen om niet nog meer af te vallen? Ik heb weinig zin om van m'n graatje te gaan, maar ik wil ook niet de hele dag door eten
ik moest wel lachen vandaag; had speciaal een poncho aangetrokken om discreet te kunnen voeden als ik geen geschikte plek kon vinden. Meneer slaapt echt de hele tijd overal doorheen; op 't moment dat ik de toeziend voogd van m'n dochter tegenkom in het winkelcentrum werd hij wakker

Bij de metro (ik was al onderweg naar huis) niet meer te houden. Dus shirt omhoog, hemdje omlaag Geert aangelegd, poncho eroverheen gegooid en zó de metro ingestapt. Bij het uitstappen was hij verzadigd genoeg om hem tot thuis stil te houden