quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat ik het begrijp, Asy! Je gebruikt de flappen van je beha in plaats van je handen. Best een slim idee. Ik ga het komende week thuis eens proberen.
Eerst moet ik kijken of ik de kolf nog tweezijdig kan laten kolven. Ik probeerde het pas een keer en toen deed 'ie maf.
Moeten het wel 8 goede voedingen zijn, er een normale gewichtstoename zijn, de voedingen goed en effectief verlopen etc...quote:Op maandag 23 mei 2011 09:54 schreef Ticootje het volgende:
Hoevaak komt die kleine nu voor de voedingen? Als je aan een minimaal van 8 komt is het ook prima.
Ja klopt. Maar ik vroeg het me gewoon af... Voor t zelfde geld probeert ze de kleine elke 2 uur wakker te maken...quote:Op maandag 23 mei 2011 12:07 schreef WupWup het volgende:
Ooooh vlindur, die foto! Die is echt wel inlijstwaardig! Insturen naar bv.com!
[..]
Moeten het wel 8 goede voedingen zijn, er een normale gewichtstoename zijn, de voedingen goed en effectief verlopen etc...
Ja... Ik moet inderdaad beter opletten hoe is iets vraag.. Het zit er nog niet helemaal in merk ik.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:28 schreef WupWup het volgende:
Snap ik, maar ik dacht even nuanceren voor mensen die het 1 op 1 overnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |