Danku Dankuquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En ook een leuk verzoekje
Goed bezig _fanta
mocht je die meenemen?, ik moest hem vorige keer toen ik naar 3d film was geweest in zo'n bak flikkeren die bij de uitgang stond..quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi, ik heb een lelijke 3d bril![]()
op de verpakking stond dat we hem in moesten leveren na de tijd. maar nergens een bak te bekennen dus heb hem nog in mijn tasquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mocht je die meenemen?, ik moest hem vorige keer toen ik naar 3d film was geweest in zo'n bak flikkeren die bij de uitgang stond..
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
laatste rondje, tijd om te slapen
goed schoonmaken dan en heb je volgende keer je eigen bril als je weer naar de IMAX gaatquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op de verpakking stond dat we hem in moesten leveren na de tijd. maar nergens een bak te bekennen dus heb hem nog in mijn tas
joa, al waren deze stuk voor stuk verpakt, dus niet eerder gebruiktquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
goed schoonmaken dan en heb je volgende keer je eigen bril als je weer naar de IMAX gaat, stuk hygiënesier als die brillen die al tientallen mensen op hebben gehad niewaar
Knetter
Bericht:
en dit is echt de laatste plaat die ik
verzoek.
slaap lekker _Fanta
oh oke, das wel chill, dat was toen nog niet toen ik naar ice age 3 was geweest, maar we kregen wel zo'n vochtig doekje erbij zodat we hem zelf konde poetsenquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa, al waren deze stuk voor stuk verpakt, dus niet eerder gebruikt
trusten manquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah, ook te bed dan maar, ik slaap vast als een roos
Nope. Goeiemorgennquote:Op woensdag 18 mei 2011 05:56 schreef Melting het volgende:
En ik maar denken dat het kusjekroel-gehalte minder werd.
Ga je draaien?quote:Op woensdag 18 mei 2011 04:10 schreef Bartcoah het volgende:
Druk bezig om leuke nummers uit te zoeken voor een blasting set
Nomnomnom wegspoelen met koffiequote:Op woensdag 18 mei 2011 09:27 schreef hotmale_1986 het volgende:
[..]
Nomnomnom droge boterham met vlokken
ja man, ik kan er weer tegenquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:45 schreef hotmale_1986 het volgende:
[..]
Kijk, jij hebt je 6 uurtjes slaap weer gehad
Weet je wat helpt tegen brakheid?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja man, ik kan er weer tegenvoel me brak
Kon niet, potc marathon in de biosquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:47 schreef hotmale_1986 het volgende:
[..]
Weet je wat helpt tegen brakheid?
Op een normale tijd gaan slapen, op een normale dinsdag! Rond 23.00 /24.00 uur, niet om 4.00u..
Is ie goed?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kon niet, potc marathon in de bios
deel 4 is beter dan ik had verwacht, maar ik vond hem niet super.quote:
Meer een film om lekker samen op de bank te kijken dusquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
deel 4 is beter dan ik had verwacht, maar ik vond hem niet super.
Wel een goeie film om te kijken, maar niet perse in de bios
ja iddquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:52 schreef hotmale_1986 het volgende:
[..]
Meer een film om lekker samen op de bank te kijken dus
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
![]()
Knetter maak eens niet zo'n takkeherrie op m'n toetsenbord
Spannendquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Alles
Van een voedselweb tot de bloedsomloop
Mjaaahh, wel leukquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spannend
Ik heb een donders mooi Biologie boek
Campbell Biologyquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mjaaahh, wel leuk
Welk boek is het?
Ik kan 'm ook vesturenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet ik hem zeker op komen halen
Dear god.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:25 schreef naatje_1 het volgende:
Mochten jullie je nog afvragen waar sommige van mijn rare ideeën vandaan komen, zie de blog van mijn vader: http://korfker.wordpress.com/
Is dit serieus?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:25 schreef naatje_1 het volgende:
Mochten jullie je nog afvragen waar sommige van mijn rare ideeën vandaan komen, zie de blog van mijn vader: http://korfker.wordpress.com/
Uiteraard moet je die over 21 mei met een korreltje zout nemenquote:
Het is serieus mijn vader, maar of hij serieus gelooft dat 21 mei het einde van de wereld is, betwijfel ik zeer ernstig, het was vooral een aanleiding om een stuk te schrijven over hoe het einde van de wereld er dan uit zou moeten zien, denk ikquote:
Vraag het hem?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is serieus mijn vader, maar of hij serieus gelooft dat 21 mei het einde van de wereld is, betwijfel ik zeer ernstig, het was vooral een aanleiding om een stuk te schrijven over hoe het einde van de wereld er dan uit zou moeten zien, denk ik
Hij is nu naar zijn werkquote:
Het einde van de wereld is pas over een paar miljard jaar, als de zon het opgeeft.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij is nu naar zijn werkAls hij terug is zal ik het hem vragen, maar ik ga ervanuit dat hij dat einde van de wereld niet heel serieus neemt, net als ik dat niet doe.
Gelukkigquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is serieus mijn vader, maar of hij serieus gelooft dat 21 mei het einde van de wereld is, betwijfel ik zeer ernstig, het was vooral een aanleiding om een stuk te schrijven over hoe het einde van de wereld er dan uit zou moeten zien, denk ik
Maar als schrijver moet je ook wel een beetje gek zijn, net als ik.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
GelukkigAnders zou ik 'm inschrijven in 't gekkenhuis.
Wat voor schrijver?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar als schrijver moet je ook wel een beetje gek zijn, net als ik.
Hoe bedoel je? Hij is nu bezig met zijn roman, maar dat is hij al 25 jaar zo'n beetje. Hij schrijft ook gedichten en dergelijke, maar nu dus ook blogs.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus je kan alleen maar leuke stukken schrijven als je gek bent?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je alleen maar saaie stukken schrijft, dan verkoop je niet...
Nee, maar het is misschien wel een voordeel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus je kan alleen maar leuke stukken schrijven als je gek bent?
Stephen King, die is gewoon brilliantquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat mag, maar noem jij eens even één schrijver die niet een beetje gek is.
Wat is gek?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat mag, maar noem jij eens even één schrijver die niet een beetje gek is.
Dat is waar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Stephen King, die is gewoon brilliant
En daarbij komt dat 'gekheid' relatief is natuurlijk
Er zijn destijds genoeg mensen geweest die alles hebben verkocht, hun huis etc. etc. en sja, toen ging de wereld toch niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:39 schreef Myraela het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon keihard feesten de laatste nacht, alles doen wat verboden is en dan de volgende dag zeggen van, "tsja, ik dacht dat de wereld verging."
Dat is ook gewoon brilliantquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:19 schreef naatje_1 het volgende:
Stephen King heeft ook zeven boeken geschreven onder het pseudoniem Richard Bachman. King regelde een nepbegrafenis voor Bachman nadat het pseudoniem publiek was geworden, wat inspiratie opleverde voor het boek "The Dark Half" waarin een schrijver de begrafenis van zijn horror auteurspseudoniem regelt na de publicatie van een "serieus" verhaal, om daarna te ontdekken dat zijn alter ego zich niet zo gemakkelijk laat begraven.
is overigens redelijk gek
Over wat voor schrijvers gaat dit? Van de Bijbel ofzo?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Over wat voor schrijvers gaat dit? Van de Bijbel ofzo?
Dat is een slimme marketingstuntquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:19 schreef naatje_1 het volgende:
Stephen King heeft ook zeven boeken geschreven onder het pseudoniem Richard Bachman. King regelde een nepbegrafenis voor Bachman nadat het pseudoniem publiek was geworden, wat inspiratie opleverde voor het boek "The Dark Half" waarin een schrijver de begrafenis van zijn horror auteurspseudoniem regelt na de publicatie van een "serieus" verhaal, om daarna te ontdekken dat zijn alter ego zich niet zo gemakkelijk laat begraven.
is overigens redelijk gek
Lord of the Rings, Narnia, Zeer Korte Verhalen van A.L. Snijdersquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Over wat voor schrijvers gaat dit? Van de Bijbel ofzo?
Omdat die term bestaat wil het niet zeggen dat iedereen hem gebruikt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:29 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom bestaat anders de term, geniale gek? Die term is niet voor niets bedacht.
Wtf! Ten eerste kende ik die term niet, ten tweede ga jij me nu uitleggen waarom de term kankerhoer bestaat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:29 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom bestaat anders de term, geniale gek? Die term is niet voor niets bedacht.
Noem jij Tolkien nou gek?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lord of the Rings, Narnia, Zeer Korte Verhalen van A.L. Snijders
Hoe korter het verhaal zonder inhoud te verliezen hoe beter. LOTR is dus ook een enorm overbodig boek met een berg bladzijden waar je praktisch niets van kunt leren per strekkende leesmeter.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lord of the Rings, Narnia, Zeer Korte Verhalen van A.L. Snijders
Het is een prachtig boek en geweldig vermaak voor de liefhebber. Dat jij nu niet van leesboeken houdtquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe korter het verhaal zonder inhoud te verliezen hoe beter. LOTR is dus ook een enorm overbodig boek met een berg bladzijden waar je praktisch niets van kunt leren per strekkende leesmeter.
Dat is een krachtterm, veelal gebruikt als woord jegens anderen, als men een frustratie voelt opborrelen tegen deze ander. Meestal is het niet bedoeld dat degene die aangesproken wordt, ook kankerhoer is of wordt. Daarnaast is het een samenvoeging van de woorden kanker, een ziekte en hoer, een beroep waar men zich nogal veel voor schaamt. Doorgaans worden ook andere combinaties tussen ziekten en het beroep hoer gebruikt, denk daarbij aan 'tyfushoer', deze heeft dezelfde ontstaansreden als 'kankerhoer'.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wtf! Ten eerste kende ik die term niet, ten tweede ga jij me nu uitleggen waarom de term kankerhoer bestaat.
Daar kan ik inkomen, maar de Silmarilion heeft voor mij wel weer wat lessen geleerd. Daarin wordt het begin van de wereld weer op een andere manier geïnterpreteerd. Prachtig boek, al zeg ik het zelf, heel anders dan LOTR 1, 2 of 3.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe korter het verhaal zonder inhoud te verliezen hoe beter. LOTR is dus ook een enorm overbodig boek met een berg bladzijden waar je praktisch niets van kunt leren per strekkende leesmeter.
Nou ok, vooruit. Valt de term domme doos wel in hetzelfde straatje als geniale gek? Het heeft wel eenzelfde soort alliteratie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is een krachtterm, veelal gebruikt als woord jegens anderen, als men een frustratie voelt opborrelen tegen deze ander. Meestal is het niet bedoeld dat degene die aangesproken wordt, ook kankerhoer is of wordt. Daarnaast is het een samenvoeging van de woorden kanker, een ziekte en hoer, een beroep waar men zich nogal veel voor schaamt. Doorgaans worden ook andere combinaties tussen ziekten en het beroep hoer gebruikt, denk daarbij aan 'tyfushoer', deze heeft dezelfde ontstaansreden als 'kankerhoer'.
Geniale gek is positief en domme doos is negatief. Tenzij jij geniale gek negatief vindt, of domme doos positief. Geniale gek is een benaming voor geleerden die door hun geleerdheid enigzins van de werkelijkheid afdwalen, zoals Einstein. Domme doos is gewoon eenzelfde soort afreageermeganisme als 'kankerhoer', alleen dan in een mildere vorm en meestal bevat deze wel een kern van waarheid op het moment dat dit woord uit de mond komt. Dus wat de kern van waarheid betreft, kan je geniale gek en domme doos wel onder hetzelfde kopje schuiven.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ok, vooruit. Valt de term domme doos wel in hetzelfde straatje als geniale gek? Het heeft wel eenzelfde soort alliteratie.
Haal dan op zijn minst Nikola Tesla naar voren als geniale gek. Dát was pas een baas.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geniale gek is positief en domme doos is negatief. Tenzij jij geniale gek negatief vindt, of domme doos positief. Geniale gek is een benaming voor geleerden die door hun geleerdheid enigzins van de werkelijkheid afdwalen, zoals Einstein. Domme doos is gewoon eenzelfde soort afreageermeganisme als 'kankerhoer', alleen dan in een mildere vorm en meestal bevat deze wel een kern van waarheid op het moment dat dit woord uit de mond komt. Dus wat de kern van waarheid betreft, kan je geniale gek en domme doos wel onder hetzelfde kopje schuiven.
http://badassoftheweek.com/tesla.htmlquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haal dan op zijn minst Nikola Tesla naar voren als geniale gek. Dát was pas een baas.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://badassoftheweek.com/tesla.html![]()
![]()
"The most awesome badass in history of awesome badasses"![]()
![]()
quote:and once melted one of his assistants' hands by overloading it with X-rays - which isn't really scientific, but is still pretty cool.
Creativiteit is fantasie. Gek. En helemaal van geest gek. Klinkt gewoon te negatief.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
Oké, misschien ben ik gewoon zo gek dat ik iedereen die heel erg creatief is van geest gek vind.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die van de 300 Spartans is trouwens ook wel de moeite waard om te lezen
Goedemiddagquote:
Loop jij nu de hele tijd dit nummer aan te vragen zodat ik 'm nooit kan horen?quote:
Nee, dit was de eerste keer!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Loop jij nu de hele tijd dit nummer aan te vragen zodat ik 'm nooit kan horen?
Vanochtend was 'ie ook al aangevraagd en had ik hem gemist en ik heb het de hele middag nog geprobeerd aan te vragen enzo.quote:
Welke?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanochtend was 'ie ook al aangevraagd en had ik hem gemist en ik heb het de hele middag nog geprobeerd aan te vragen enzo.
Er staan ook liedjes voor mij in hequote:
Mietjequote:Op woensdag 18 mei 2011 13:47 schreef Royco1 het volgende:
Heeft er iemand nog ergens zin voor mij liggen?
Kom niet vooruit vandaag
Jouw schuld, jij hebt me wakker gemaakt met je WA.quote:
Het was verdomme al half 11.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jouw schuld, jij hebt me wakker gemaakt met je WA.
Maar heb echt geen zin. Wil lekker op de bank liggen en beetje gamen en tv kijken ofzo.
Ik moest slaap inhalen, word ook een dagje ouder.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was verdomme al half 11.
Had je je geluid maar uit moeten zetten![]()
Oe goed plan ik ga lekker op de bank liggen en tv kijken
Helemaal top!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:59 schreef Rensjebree het volgende:
Ja! ik ga vanavond draaien vanaf mijn laptop!
3-4 maar proberen dan?quote:
Ik help het je hopen, dan moeten popje of koelkast wel online komenquote:
Geeft anders ook niet hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, dan moeten popje of koelkast wel online komen
Ik ben atm aan het leren voor een herkansing, dus ik reageer niet al te veelquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:38 schreef ToT het volgende:
Gaat tegenwoordig echt niet goed met ONZ radio overdag he?
Succes!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ben atm aan het leren voor een herkansing, dus ik reageer niet al te veel
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo mezelf weer verlost van Knetter, zal zich zo wel melden denk ik
Gewoon BAM. Op straat gezet en success gewenst met de terugreis..quote:
meldquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo mezelf 3 uur terug weer verlost van Knetter, zal zich zo wel melden denk ik
jaquote:
aah dat is liefquote:
dat kun je soberso niet hosselen, want ik ben niet van jouquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als jij Knetter wilt mag ik Faye dan?
Je had erom kunnen vragen, dan had ik wat gehosseld..quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eindelijk koffie
![]()
mensen die geen koffie hebben![]()
mensen die een volledige dag vriendelijk kunnen zijn zonder koffie in hun systeem
Alweer?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja1 (vis)wijf uit de stilte coupe
[..]
aah dat is lief
Ohja, das waar ook..quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kun je soberso niet hosselen, want ik ben niet van jou
ik dacht dat je me ondertussen wel een beetje kendequote:Op woensdag 18 mei 2011 15:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je had erom kunnen vragen, dan had ik wat gehosseld..
die mis ik meerquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als jij Knetter wilt mag ik Faye dan?
Je vraagt nergens om, i knowquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht dat je me ondertussen wel een beetje kende
Ik bood trouwens nog aan om ergens koffie te doen, maar dat heb je weer niet gehoord zeker?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
1 kopje koffie![]()
![]()
straks een tweede
wel gehoord, maar omdat blut enzowquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik bood trouwens nog aan om ergens koffie te doen, maar dat heb je weer niet gehoord zeker?
2 pas!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
1 kopje koffie![]()
![]()
straks een tweede
Ohja, ga's werken ofzo!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel gehoord, maar omdat blut enzow
ja ik loop ook zwaar achterquote:
Knetter
Bericht:
en omdat koffie![]()
oke nu ga ik weer
normaal aanvragensorry heur
Hoofdpijn?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik loop ook zwaar achterben nu pas echt aan het wakker worden en heb hoofdpijn
![]()
1 van je speeltjes?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh fuck ik heb morgen inbreng op schoolmaar eens even op zoek naar iets om in te brengen dan
Volgens mij staat het standaard minimaal op 7 luisteraars, ongeacht wanneer je kijkt!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:29 schreef Dhaha het volgende:
7 luisteraars
ik zal wel weer eens gaan draaien
Kijk eens naar de tijd op je klok.. reden gevondenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:29 schreef Dhaha het volgende:
7 luisteraars
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kijk eens naar de tijd op je klok.. reden gevonden
dat was vroeger wel anders jongemanquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kijk eens naar de tijd op je klok.. reden gevonden
kloptquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:31 schreef Rensjebree het volgende:
Vanavond 2 uur lang pink Floyd! (inc solo albums roger, david en syd )
Als het maar van het album Delicate sound of thunder af komt!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:33 schreef Rensjebree het volgende:
Oh ja! Natuurlijk kan je ook je favo pink floyd nummer aanvragen!
Yup, heb je er eentje op het oog?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoe zat dat nou met seks en jongeren? onder de 16 was strafbaar?
correct..quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoe zat dat nou met seks en jongeren? onder de 16 was strafbaar?
Neuquote:
Vertel!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Neuik val op ouder
maar voor school ff een stelling bedenken
dat telt dan alleen voor een oudere met iemand die jonger is?quote:
Klopt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat telt dan alleen voor een oudere met iemand die jonger is?
niet voor 2 van 14 die samen gaan batsen toch?
hmm ff de argumentatie achter de stelling goed in elkaar sleutelen, laat hem je zo wel ff lezenquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zitten we nu gewoon Knetters huiswerk te doen?
nee, die doe ik zelf, ik vraag slechts bevestiging van mijn bevindingenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zitten we nu gewoon Knetters huiswerk te doen?
Ja je weet het weer lekker te verdraaien jij!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee, die doe ik zelf, ik vraag slechts bevestiging van mijn bevindingen
Deze man heeft zich erin verdieptquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:35 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
correct..
vanaf 16 mag men sex hebben vanaf 18 mag je porn maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zow, notulen nog ff toevoegen en rondmailen
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ja ja ja jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:29 schreef Dhaha het volgende:
7 luisteraars
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Verlagen naar 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zow, notulen nog ff toevoegen en rondmailen![]()
Om de dooie donder niet!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hmmm niet mee eens. Als een 19-jarige zich opdringt aan een 13-jarige lijkt me dat niet echt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zow, notulen nog ff toevoegen en rondmailen
Kort maar bondig, duidelijke puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zow, notulen nog ff toevoegen en rondmailen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Zet dat mamabrein van je eens uitquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verlagen naar 13![]()
Om de dooie donder niet!!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verlagen naar 13![]()
Om de dooie donder niet!!
13-jarigen zijn nog helemaal niet toe aan dat soort belangrijke beslissingen.quote:
Zit jij volgend jaar nog steeds hier op school? Zo ja ga ik even een andere school zoeken voor mijn 13-jarige zoontjequote:Op woensdag 18 mei 2011 15:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
exact waar ik op hoopte
![]()
Ik moet wat inbrengen, zou een beetje lame zijn als ik iets zou doen waarvan iedereen zegt. joa mee eens
Tuurlijk! je moet wel een beetje de regels van het neuken kennen! Oftewel wat mag je wel neuken en wat niet!quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:53 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Tuurlijk! je moet wel een beetje de regels van het neuken kennen! Oftewel wat mag je wel neuken en wat niet!
Beterschap meid!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Knetter helpt ghettokinders aan legale seks.
En nu ga ik weer slapen, want ik voel me echt te kut voor woorden
Dat zou lame zijn iddquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
exact waar ik op hoopte
![]()
Ik moet wat inbrengen, zou een beetje lame zijn als ik iets zou doen waarvan iedereen zegt. joa mee eens
Beterschapquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Ga je nog werken vandaag?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Met jouw stelling, zouden 21-plussers dan ook mogen batsen met 13-jarigen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
volgens mij is het een goeie stellinggaat een flinke discussie opleveren iig
ben het er zelf ook niet mee eens trouwensmaar voor morgen ben ik het ermee eens
Rellen op school?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
volgens mij is het een goeie stellinggaat een flinke discussie opleveren iig
ben het er zelf ook niet mee eens trouwensmaar voor morgen ben ik het ermee eens
Joa whehe, daarom is hij ook zo ergquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Met jouw stelling, zouden 21-plussers dan ook mogen batsen met 13-jarigen?
pittige discussie is altijd leukquote:
Tuurlijk! Staat er tochquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Met jouw stelling, zouden 21-plussers dan ook mogen batsen met 13-jarigen?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Joa whehe, daarom is hij ook zo erg
Neem je alles op?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Joa whehe, daarom is hij ook zo erg
[..]
pittige discussie is altijd leuk
quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:02 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Wil je ook niet! Daar heb je Tesselaar voor!
heb dit er al ff bij gezetquote:
Het nederlands bedoel jequote:Op woensdag 18 mei 2011 16:02 schreef Watertornado het volgende:
Ik zou trouwens wel even het Nederland (laten) nakijken als je het gaat rondsturen, Knetter.
En dat advies geef jij? T moet zijn het Nederlands dan namelijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:02 schreef Watertornado het volgende:
Ik zou trouwens wel even het Nederland (laten) nakijken als je het gaat rondsturen, Knetter.
idd jah!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dat advies geef jij? T moet zijn het Nederlands dan namelijk
quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:05 schreef Rensjebree het volgende:
Oh mijn zelf gemaakte jingles zijn slecht!
Ja, foutje kan gebeuren bij het '(laten)' ertussen vrotten. Het begin van jouw tweede zin is dan weer duidelijk geen tikfout.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dat advies geef jij? T moet zijn het Nederlands dan namelijk
Nee, maar ik ben dan ook geen taalnazi..quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, foutje kan gebeuren bij het '(laten)' ertussen vrotten. Het begin van jouw tweede zin is dan weer duidelijk geen tikfout.
Doe niet zo moeilijk jij, WT bedoeld het gewoon goed heurquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben dan ook geen taalnazi..
Dat geloof ik welquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk jij, WT bedoeld het gewoon goed heur
hihi, trouwens in de trein vandaag. Was een meisje die mij vroeg of ik een dame wasquote:
Hmm, vraag me af wat ze bedoelde dan.. dame van lichte zeden? Oudere dame?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi, trouwens in de trein vandaag. Was een meisje die mij vroeg of ik een dame was
wheheh meisje van een jaar of 7 ofzo.
Ik zeg, hoezo? zegt ze. Nou u ziet er wel uit als een dame.
kwist niet goed of ik nou beledigt of gecomplimenteert werd
Dame Blanchequote:Op woensdag 18 mei 2011 16:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, vraag me af wat ze bedoelde dan.. dame van lichte zeden? Oudere dame?
Dat klinkt fout...quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:27 schreef hotmale_1986 het volgende:
Vandaag van weinig tot geen toegevoegde waarde geweest in dit topic (op mijn goeiemorgen na).. Maar wel lekker meegeluisterd, dus ga ik jullie toch een fijne avond toewensen, want....... IK BEN AFGEWERKT!!(voor vandaag..)
dat neem jij na als je fancy uit eten gaat?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lekker
Andere keer weer als ik fancy ga uit eten
door wie ben je afgewerkt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:27 schreef hotmale_1986 het volgende:
Vandaag van weinig tot geen toegevoegde waarde geweest in dit topic (op mijn goeiemorgen na).. Maar wel lekker meegeluisterd, dus ga ik jullie toch een fijne avond toewensen, want....... IK BEN AFGEWERKT!!(voor vandaag..)
Damn, lees het inderdaad.. haha..quote:
Nouja, wat is fancy, en je kent me! Jij lust zelf ook maar weinigquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat neem jij na als je fancy uit eten gaat?damn het meest on orignele uitgemolken nagerecht ever
ik lust niet zoveel, maar kan toch zonder probleem uit eten hoor, helemaal wat desserts betreftquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja, wat is fancy, en je kent me! Jij lust zelf ook maar weinig
Pisnicht, dan ben ik precies naar huis aan het reizen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:31 schreef robdriessen het volgende:
Is er toevallig nog iemand in da house die mij van 17 tot 18 op het rooster kan zetten?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:32 schreef 129383 het volgende:
WDF
ik moest eerder weg van stage
omdat iemand een hartaanval had
Ik houd ook van jou, schurfthond :pquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pisnicht, dan ben ik precies naar huis aan het reizen!![]()
Ik ook wel hoor, maar dame blanchequote:Op woensdag 18 mei 2011 16:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik lust niet zoveel, maar kan toch zonder probleem uit eten hoor, helemaal wat desserts betreft
pm huppel/popjequote:Op woensdag 18 mei 2011 16:31 schreef robdriessen het volgende:
Is er toevallig nog iemand in da house die mij van 17 tot 18 op het rooster kan zetten?
jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iemand als zijnde een collega ofzo?
vanille roomijs met vloeibare chocolade, whoepdiefuckingdoe.. daar betaal je dan 6 a 7 euro voorquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, maar dame blanche
hoe is het nu met die collega dan?quote:
Dan snap ik wel dat je eerder weggaat. Als je toch niets meer kan doen.quote:
die moest naar het MCLeeuwardenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe is het nu met die collega dan?
Heul veel kun je thuis doen qua dessertsquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vanille roomijs met vloeibare chocolade, whoepdiefuckingdoe.. daar betaal je dan 6 a 7 euro voorzou het nooit bestellen, als ik uit eten ben, wil ik niet iets bestellen wat ik thuis ook zo 123 in elkaar kan flansen
kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:36 schreef 129383 het volgende:
[..]
die moest naar het MCLeeuwarden
en wordt verplaatst naar utrecht![]()
ik ben heeel erg geschrokken
ik hoop hetquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan ik me voorstellenmja, zo te horen waren ze er op tijd bij
owquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:38 schreef Zokunen het volgende:
Koelkast en Pops zijn er niet, ik probeer al vanaf 14:00 om een uurtje te draaien.
Kan ik me voorstellen. Sterkte.quote:
Heuj!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:39 schreef robdriessen het volgende:
Heb Popje en Huppel gePM'd, we zien wel. En anders: vette pech voor de kabouters.
Welke versie van SAM heb je?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:41 schreef robdriessen het volgende:
Voor de SAM DJ's: Ik heb ozone weggegooid, bleef er maar problemen mee hebben, gebruik nu Stereo Tool, doet hetzelfde, maar dan zonder te crashen
Geen problemen met ozone hierquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:41 schreef robdriessen het volgende:
Voor de SAM DJ's: Ik heb ozone weggegooid, bleef er maar problemen mee hebben, gebruik nu Stereo Tool, doet hetzelfde, maar dan zonder te crashen
4.7.4, de nieuwste. Heb tegenwoordig een legale versie.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
4.7.4, de nieuwste. Heb tegenwoordig een legale versie.
Hier wel, Win7, 64 bit. Dat verklaart het waarschijnlijk.quote:
Valt mee, ik deel de kosten met een vriend die een eigen webstation heeft draaien.quote:
Ik heb ook Win7 64 bit en had er ook geen problemen mee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hier wel, Win7, 64 bit. Dat verklaart het waarschijnlijk.
Haha, dan lag het gewoon aan mijquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook Win7 64 bit en had er ook geen problemen mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |