Mooi, dus volgend jaar komt hij terug om zijn schapen op het droge te krijgen, daar neemt hij 5 maanden te tijd voor.quote:ATLANTA - Een christelijke website lanceert een grote affichecampagne in Atlanta met de niet mis te verstane boodschap dat Jezus onder ons zal terugkeren. De verrijzenis is gepland op 21 mei 2011. Dat meldt The Atlanta Journal-Constitution.
Initiatiefneemster Allison Warden van de site WeCanKnow.com uit North Carolina baseert haar voorspellng op grondige bijbelstudie. Ze nodigt gelovigen tevens uit om de Heilige Schrift uit te pluizen.
"De Bijbel leert ons onomstotelijk dat Jezus op 21 mei volgend jaar zal terugkeren", zegt Warden. "Hij zal van de gelegenheid gebruik maken om zoveel mogelijk mensen te redden uit de klauwen van het Kwade".
De zoon van God heeft vervolgens 5 maanden de tijd om (de zielen van) zijn volgelingen in veiligheid te brengen voordat zijn vader op 21 oktober 2011 de aarde vernietigt, exact 13.023 jaar nadat Hij hem heeft geschapen, valt ook te lezen op de website.
De reclamecampagne moet die bewering kracht bijzetten. De affiches tonen drie wijzen op een kameel en de ster van Betlehem. "Hij komt terug", staat er voorts op te lezen. De borden hangen inmiddels al in Nashville, Detroit en Omaha. (CBR)
en dat is ... ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:05 schreef Bastard het volgende:
Ah ik zie al waarom het 5 maanden in beslag neemt om mensen wakker te schudden.
Het zal er vermoedelijk wel ergens moeten staan http://www.wecanknow.com/quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:17 schreef Parabolismic het volgende:
Kan iemand die datum sowieso even nummerologisch verklaren of iets?
Welk onderzoek, cijfers, gegevens, bronvermeldingen, naam adres en telefoonnummers.
Die kamelen zeggen ook echt alles!
Daarom... Wel interesting tho.. het komt zo'n beetje allemaal bij elkaar heaquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het zal er vermoedelijk wel ergens moeten staan http://www.wecanknow.com/
Voor zover ik weet staan er in de bijbel geen exact datums vermeld, dus ik ben ook wel benieuwd welke bijbelstudie er gedaan is en waarom het niet eerder aan het 'licht' is gekomen!
Dat het een kwartier al duurt eer zich de eerste poster aanmeldt op de TT "de messias komt er aan" .. niemand bekommert zich er toch omquote:
Goh, misschien omdat de TT genoeg zegt over hoe serieus dit bericht genomen moet worden?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat het een kwartier al duurt eer zich de eerste poster aanmeldt op de TT "de messias komt er aan" .. niemand bekommert zich er toch om
Bij die TT krijg ik ook niet bepaald het gevoel van "goh die heb ik nog nooit gehoord".quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:22 schreef Bastard het volgende:
Dat het een kwartier al duurt eer zich de eerste poster aanmeldt op de TT "de messias komt er aan" .. niemand bekommert zich er toch om
Ho ho, dat beweerde ik niet, dat beweren anderen:quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:04 schreef Ticker het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een reactie van The Stranger.
Die was nogal overtuigd van de bewering dat de 2012 voorspelling op basis van foute planeet stand aannames waren gedaan van venus. En dat zo doende de kalender 200 jaar later oid was.
Ik heb hier het idee dat er ook onderzoek is geweest, maar nu hoor ik niemand.
Maar dat kan zijn omdat die bronnen niet nagelezen zijn omdat de TT meer in gaat over de Jezus prophecie.
Zou ook zo maar kunnen dat een aantal iwant2believers op een hele rare manier verongelukken waardoor de balans weer wat rechter getrokken wordt en dat de mensheid eindelijk op het pad van logica en rede wordt gebracht.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:01 schreef semexo het volgende:
Zou maar zo kunnen dat Project Blue Beam dan van start gaat. De valse terugkomst van Jezus. Het gaat dan om buitenaardse wezens die ons komen redden.
Even gezien vanuit mijn BNW standpunt is er letterlijk te veel voorbij gekomen over 2012 dat ik het getal niet los kan laten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:48 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ho ho, dat beweerde ik niet, dat beweren anderen:
http://www.natutech.nl/00(...)ver_twee_eeuwen.html
En ik kan me niet herinneren dat Venus een rol speelde hierin, wel een fout in de correlatie tussen de maya kalender en de onze. Daarnaast zijn er geen maya legenden die letterlijk zeggen dat op die datum de aarde vergaat/opnieuw wordt opgestart/etc maar wel inscripties met data van na 2012 (over toekomstige kroningen etc). Dus ik hecht persoonlijk weinig waarde aan het 2012 verhaal.
Stap af van het woord Jezus. Maak er een gedachtengang van positieve verandering van alsin de verandering van de wereld welke begon rond die tijd. Het begin van het einde.quote:Wat Jezus ermee te maken heeft is mij helemaal onduidelijk, of heeft hij een klein anderhalf jaar nodig om vanaf zijn verschijnen de juiste mensen te redden van de ondergang?
Ik snap wat je bedoelt, maar ik zie het toch anders in (wat een verrassing hequote:Op zaterdag 11 december 2010 16:52 schreef Ticker het volgende:
[..]
Even gezien vanuit mijn BNW standpunt is er letterlijk te veel voorbij gekomen over 2012 dat ik het getal niet los kan laten.
1: Sitchin zijn 12e planeet ging over 2012
2: Mckenna's I-Ching
3: Maya's (galactive verschuiving)
4: Terugkomst van de Messiahs speelt na duizenden jaren precies rond dat getal
5: De spelen van 2012 waar met het logo ZION van is te maken
6: Solar Maximus, 2001 was de laatste - 2012 is de volgende, deze 11 jarige cycles word nautlettend in de gaten gehouden door NASA
Mogelijk gaan bij nr 5 je nekharen overeind staan van ongeloof, maar het feit dat zo'n simpel logo 400.000 pond heeft gekost om te maken terwijl het uit 4 letters bestaat die bij een simpele maar eenzelfde draai de letters ZION maken, vertellen mij dat we weer mogen opletten.
Maar zo kun je alles wel met 2012 verbinden. De dood van Lennon was het begin van het einde, el nino van 1998 was het begin van het einde, de geboorte van Jezus zelf was het begin van het einde. In dit soort gevallen worden losse gebeurtenissen, voor zover deze laatste datum wel eens juist blijkt te zijn, in tegenstelling tot de waslijst aan data die ongemerkt voorbij zijn gegaan, te snel tot een doel geleidt...quote:Stap af van het woord Jezus. Maak er een gedachtengang van positieve verandering van alsin de verandering van de wereld welke begon rond die tijd. Het begin van het einde.
Mocht er dan ook nog een man met profetische eigenschappen opstaan, is het verhaal compleet.
En naast dat rijtje zal er vast nog meer zijn dat toevallig in 2012 zal gaan gebeuren.. maakt volgend jaar en het jaar erop wel heel spannend als je van samenzweringen houdtquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:52 schreef Ticker het volgende:
[..]
Even gezien vanuit mijn BNW standpunt is er letterlijk te veel voorbij gekomen over 2012 dat ik het getal niet los kan laten.
1: Sitchin zijn 12e planeet ging over 2012
2: Mckenna's I-Ching
3: Maya's (galactive verschuiving)
4: Terugkomst van de Messiahs speelt na duizenden jaren precies rond dat getal
5: De spelen van 2012 waar met het logo ZION van is te maken
6: Solar Maximus, 2001 was de laatste - 2012 is de volgende, deze 11 jarige cycles word nautlettend in de gaten gehouden door NASA
Mogelijk gaan bij nr 5 je nekharen overeind staan van ongeloof, maar het feit dat zo'n simpel logo 400.000 pond heeft gekost om te maken terwijl het uit 4 letters bestaat die bij een simpele maar eenzelfde draai de letters ZION maken, vertellen mij dat we weer mogen opletten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |