En zonder vooroordelen, denk dat dat ook scheeltquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:24 schreef missconfessions het volgende:
Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor, want ik heb ook al lang geen last meer van liefdesverdriet, maar heb blijkbaar het fenomeen forum ontdekt en vindt het gewoon leuk om mee te kletsen. Is toch een hele andere manier van communiceren dan face-to-face, dan hou je onbewust toch rekening met lichaamstaal, gezichtsuitdrukking, en allerlei andere dingen. Dit is zo lekker, gewoon kletsen met mensen van wie je niet weet hoe ze eruit zien, gewoon iedereen zelf een gezicht geven. Heeft wel iets spannends.
Goede stap, denk ik.. Het kan nooit kwaad om met je huisarts te gaan praten en om evt om hulp te vragen! Ik hoop dat het je helpt!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:41 schreef H6-4ever het volgende:
Hier schijnt de zon wel, alleen voelt het niet zo..daarom heb ik besloten om vanmiddag met de huisarts te gaan praten..zo gaat het niet meer langer. Voel me al te lang kloten, dat heeft effect op alles en iedereen en dat is niet goed besef ik me steeds meer, de dagen of zeg maar momenten dat ik me wel oke voel, worden alleen maar schaarser ipv vaker. Daarbij heeft de stomme actie van afgelopen weekend mij wel het inzicht gegeven dat ik geen stappen vooruit meer maak en of kan maken.
Leg je verhaal anders eerst eventjes uit hierquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:46 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik voel me echt kut..
Ik geloof niet dat ik puf heb om te eten en zo verdrietig en onzeker..
Wat moet ik nou als zij de ware voor mij was
Zeurpietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Leg je verhaal anders eerst eventjes uit hier
Het gevoel dat je hebt is zeker zuur. Sterkte daarmee.quote:
Ja ik belde d'r op en ze wist het niet. Het is uiteindelijk op neer gekomen dat het niet gaat werken zo met alles en dat ze wel van me houdt, dat is het niet, maar het niet verder kan zo..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok ik heb de OP gelezen, maar ga niet heel het topic doorlezen.. Heeft zij het uiteindelijk uitgemaakt? Of wat is er gebeurd?
Had je haar niet gewoon even de rust moeten geven die ze nodig had tijdens haar examens, en na de examens gewoon moeten kijken hoe het dan zou gaan? Sorry het is heel kut voor je hoor, daar niet van..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:55 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja ik belde d'r op en ze wist het niet. Het is uiteindelijk op neer gekomen dat het niet gaat werken zo met alles en dat ze wel van me houdt, dat is het niet, maar het niet verder kan zo..
Ja, maar ik hoorde drie dagen niets van haar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:57 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Had je haar niet gewoon even de rust moeten geven die ze nodig had tijdens haar examens, en na de examens gewoon moeten kijken hoe het dan zou gaan? Sorry het is heel kut voor je hoor, daar niet van..
Nou ik denk eigenlijk gewoon dat heel dit moment een verkeerd moment is om haar te pushen.. Als zij vorig jaar is gezakt voor haar examens door een vergelijkbare situatie en daardaar wat rust wilt nu tijdens de examens had jij haar die rust moeten geven in plaatst van moeten pushen..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:59 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoorde drie dagen niets van haar.
Dus ik belde om duidelijkheid te hebben.
Ze zei dat ze er over aan het nadenken was of het verder kon.
Maar ik heb nu zo'n gevoel dat ik te vroeg heb gebeld en nu een beetje gepusht heb wat ertoe leidde dat het uit is. Misschien was ze over 2 dagen wel op een andere gedachte gekomen?!
Ja, maar het is ook onredelijk om mij drie dagen te negeren. Dat had zij ook toegegeven..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nou ik denk eigenlijk gewoon dat heel dit moment een verkeerd moment is om haar te pushen.. Als zij vorig jaar is gezakt voor haar examens door een vergelijkbare situatie en daardaar wat rust wilt nu tijdens de examens had jij haar die rust moeten geven in plaatst van moeten pushen..
Tuurlijk maar hoe zou je je voelen als je na elke berichtje wat je krijgt er een berichtje er achter aan krijgt of je hem wel ontvangen hebt? Ik vind, en hoe lullig dat het ook is, hij dit wel een beetje zelf veroorzaakt heeft.. Hoe onredelijk het ook van haar is om hem 3 dagen te negeren, daar zit een oorzaak bij..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:02 schreef Copycat het volgende:
Als je echt voor iemand wil gaan, dan zet je geen tijdslimiet op wanneer er wel gebeld mag worden. Als een gewoon belletje al als pushen wordt uitgelegd, is de wil er simpelweg niet. Ze zocht een uitweg en heeft die gevonden. En dat geeft jou de kans om dat meisje te vinden dat wel echt voor jou wil gaan.
Daar gaat het nu niet meer om.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Tuurlijk maar hoe zou je je voelen als je na elke berichtje wat je krijgt er een berichtje er achter aan krijgt of je hem wel ontvangen hebt? Ik vind, en hoe lullig dat het ook is, hij dit wel een beetje zelf veroorzaakt heeft.. Hoe onredelijk het ook van haar is om hem 3 dagen te negeren, daar zit een oorzaak bij..
Dat had niet echt de oorzaak..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Snoepje5, het is niet negatief bedoeld naar je ofzo hoor, al komt dat waarschijnlijk wel zo over..
Dat is echt baarlijke nonsens en als je een beetje nadenkt snap je dat ook wel. Ze heeft door haar negeren het mede zo op de spits gedreven, met waarschijnlijk deze uitkomst als uiteindelijk doel. En jij, jij trapt er met open ogen in en gaat inderdaad jezelf de schuld geven.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:04 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik geef gewoon mijzelf de schuld nou omdat ik gebeld heb en het zover is gekomen.
Misschien durfde zij niet te bellen, maar misschien kon het ook nog goedkomen als ze de examens achter de rug had.
Maar het is nu wel over omdat ik haar belde.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is echt baarlijke nonsens en als je een beetje nadenkt snap je dat ook wel. Ze heeft door haar negeren het mede zo op de spits gedreven, met waarschijnlijk deze uitkomst als uiteindelijk doel. En jij, jij trapt er met open ogen in en gaat inderdaad jezelf de schuld geven.
Dat gaf zij ook wel toe.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:08 schreef J0ycie88 het volgende:
(Meestal) hebben beide partijen schuld aan een situatie..
Kom op. Dat is niet de reden, dat is het excuus. Waarschijnlijk ingegeven na het besef dat deze relatie toch niet is wat ze ervan verwachtte, deels door jouw clinging gedrag. Maar ze gooit het wel heel makkelijk allemaal op jouw bordje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:08 schreef Snoepje5 het volgende:
Maar het is nu wel over omdat ik haar belde.
Omdat ik haar niet meer tijd heb gegeven om na te denken. Om rust te geven.
Je moet jezelf niet gek maken met "het is mijn schuld". Dat lost verder ook niet wat op.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:10 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dat gaf zij ook wel toe.
Maar ik vind toch dat het nu voornamelijk zo ver is gekomen door mijzelf.
Neem deze wijze les mee voor een volgende relatie. Dit gaat 'm echt niet meer worden. En natuurlijk zegt ze dat ze nog van je houdt. Dat verzacht het een beetje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik realiseerde me dat ik teveel zeurde.
Maar dan kan ik toch een kans krijgen om dat te minderen. Als ze nog van me hield dan geeft ze die kans toch?
Ik ga sowieso nog een keer, binnen 2 weken lijkt mij, bij d'r langs. Maar die afspraak maakt zij maar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:13 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet gek maken met "het is mijn schuld". Dat lost verder ook niet wat op.
Ze geeft wel aan nog van je te houden (wellicht gelogen maar ga ik niet van uit).
Geef haar nog even een week de ruimte en stuur haar dan weer eens een sms of bel ff(mits je dat nog wilt). Niks gedwongen gewoon even om te vragen hoe het met haar gaat.
Weet niet of het helpt maar het is altijd te proberen
Of dat het verzacht.. Dat geeft mij alleen maar hoop als ze dat zegt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neem deze wijze les mee voor een volgende relatie. Dit gaat 'm echt niet meer worden. En natuurlijk zegt ze dat ze nog van je houdt. Dat verzacht het een beetje.
Dat is logisch, het is ook nog hartstikke vers en dan wil je graag kansen zien waarvan je diep van binnen wel weet dat die er niet zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:11 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik kan het gewoon niet vergeten. Ik heb gewoon nog de hoop dat het na de examens goed kan komen hoe onrealistisch het ook klinkt...
Op basis van de feiten:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:16 schreef Copycat het volgende:
Serieus? Op basis waarvan heb je dat vertrouwen dan? Toch niet op basis van hoe jij vindt dat het idealiter zou moeten werken?
Voor deze drie weken waren wij super blij met elkaar. Het komt echt door die laatste kut periode van niet zien en examenstress.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:26 schreef Bartinhoo het volgende:
Kom op zeg je wilt toch niets met een meid die zogenaamd ''geen relatie meer met je wil misschien'', omdat ze het wellicht op het hbo ''te druk'' krijgt?
Je moet zoeken naar een chick die super blij is dat ze met jou is;)
Welke feiten zie jij waarom het niet meer gered zou kunnen worden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:28 schreef Copycat het volgende:
Ik zie eigenlijk andere feiten die meer zeggen. Maar als jij je graag wil vastklampen aan die minieme kans, go your gang. Hou echter in je achterhoofd dat jouw 'feiten' wel eens vooral wishful thinking kunnen zijn. Om jezelf nog enigszins voor nog meer hartzeer te behoeden.
Het feit dat ze dagenlang helemaal niks van zich laat horen. Het feit dat ze allerlei beren op de weg erbij haalt om haar beslissing te staven, in plaats van juist naar de mogelijkheden binnen een relatie te kijken, het feit dat ze zich in veel argumentaties tegenspreekt. Onder meer.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:30 schreef Snoepje5 het volgende:
Welke feiten zie jij waarom het niet meer gered zou kunnen worden?
Ge mint ut!quote:
What you will!quote:
Ja, ik kan het niet meer met je eens.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het feit dat ze dagenlang helemaal niks van zich laat horen. Het feit dat ze allerlei beren op de weg erbij haalt om haar beslissing te staven, in plaats van juist naar de mogelijkheden binnen een relatie te kijken, het feit dat ze zich in veel argumentaties tegenspreekt. Onder meer.
Ik denk dat ze probeert om je zachtjes te laten vallen, waardoor jij je blijft vastklampen aan.
Misschien moet je hem dat even duidelijk maken.. Of is het gevoel van jou kant er nog wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:00 schreef JustKiss het volgende:
Als ik het niet dacht... ik hoor vervolgens gewoon weer niks meer.
Ik vind dat dus echt zo egoistisch!
Het heeft toch geen zin om mij te gaan mailen dat ie me mist en dat ie spijt heeft van vanalles, als hij er vervolgens niks mee wil doen?! Dat is gewoon met mijn gevoelens spelen.
Waarschijnlijk werd hij de volgende dag alweer in een andere bui wakker. Prima, maar laat mij er dan lekker buiten voortaan...
Ja het zijn wel klote-streken ben ik helemaal met je eens. Gewoon never niet meer reageren op een van zijn berichten.. Je bent er ook wel klaar mee, merk ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:11 schreef JustKiss het volgende:
Ik ga hem niks meer duidelijk maken, want in principe hoor ik ook nooit meer wat van hem.. daarom is het zo stom.. na 1,5 maand had ie blijkbaar een wanhopig moment ergens midden in de nacht en dacht van goh waarom niet, ik ga mijn ex even mailen. Dus ik dacht ik stuur iets kleins terug, 1 zinnetje (gewoon luchtig), dan weet hij in ieder geval dat ik het gelezen heb.
Maar vervolgens niets meer terug gehad en hij zit gewoon weer op zijn datingsites etc. Dus hij had het me net zo goed niet kunnen sturen want hij wil er toch niks mee.. en ondertussen voel ik me rotter dan wanneer hij het niet had gestuurd.
Dat bevestigd alleen maar weer dat het goed is dat jullie uit elkaar zijn gegaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:21 schreef JustKiss het volgende:
Haha okee, ga ik doen dan![]()
Ik ben er idd helemaal klaar mee, maar dan voelt het alsnog wel vervelend als hij zoiets flikt. Voor de zoveelste keer.
JEZUS, Ze moet je niet meer! Dat ligt niet aan jou! Ze wil je gewoon niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:37 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja, ik kan het niet meer met je eens.
Ik zie wel hoe het loopt als ik een keer naar d'r toe ga. Dan komen er misschien meer argumenten boven tafel.
Misschien denkt ze ook dat ze het nog een kans wilt geven omdat we zoveel van elkaar houd/hielden en dat het gewoon vervelend is gelopen omdat we elkaar drie weken niet hebben gezien.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:30 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Welke feiten zie jij waarom het niet meer gered zou kunnen worden?
Jongen, als jij al aan de kant gezet wordt door examenstress! Dat zou ik echt als een enorme belediging zien, maar jij kennelijk niet ik begrijp er niets van...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:28 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Voor deze drie weken waren wij super blij met elkaar. Het komt echt door die laatste kut periode van niet zien en examenstress.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:52 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Dit is klassiek gedrag als de dumpende partij het niet meer ziet zitten he. Die zoekt uitwegen, geeft diegene de schuld.
JustKiss: Er mankeert helemaal niets aan je inzicht. Klopt helemaal wat je denkt/zegt en daarmee is je ex bij deze officieel een lamlul....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:46 schreef JustKiss het volgende:
Sorry hoor, kom ik weer.. maar toch even een vraagje.
Zouden jullie, als je het zelf had uitgemaakt, na een maand of wat nog aan je ex gaan sturen dat je spijt van dingen hebt en dat je erachter bent gekomen dat je haar mist, als je er verder niks mee wil doen?
Mijn eigen gedachten hierover zijn natuurlijk niet objectief nu.. maar ik zou zoiets alleen aan iemand sturen als ik er wat mee wil bereiken. Als ik iemand mis dan wil ik diegene zien etc. Ligt dit nou aan mij?Ik vind het zo'n gemene actie van hem.. hij weet volgens mij dondersgoed dat hij mij heel veel pijn heeft gedaan (althans dat zou hij moeten weten, want dat heb ik duidelijk gezegd toen
) .. dan ga je je ex die je zelf gedumpt hebt toch niet lastigvallen omdat je je even alleen voelt, of even weer een ego-boost wil..
ja.. en eigenlijk weet ik voor 90% wel dat ze me niet meer wilt. Maar dat maakt ze niet 100% duidelijk en ik wordt er alleen maar onzekerder van.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:38 schreef goofy_goober het volgende:
Ja ja, blijft haar acties maar goedpraten.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:40 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
ja.. en eigenlijk weet ik voor 90% wel dat ze me niet meer wilt. Maar dat maakt ze niet 100% duidelijk en ik wordt er alleen maar onzekerder van.
Ik had hetzelfde idee..quote:
Ga nu eens van jezelf uit: wil jij een relatie met iemand die je zo te kakken zet? Met zulke flutexcuses? Die jou of all people buitensluit?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:40 schreef Snoepje5 het volgende:
ja.. en eigenlijk weet ik voor 90% wel dat ze me niet meer wilt. Maar dat maakt ze niet 100% duidelijk en ik wordt er alleen maar onzekerder van.
Nee. Maar ik wil ook niet dat dit over is. Dus ik weet gewoon niet wat ik nu moet doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga nu eens van jezelf uit: wil jij een relatie met iemand die je zo te kakken zet? Met zulke flutexcuses? Die jou of all people buitensluit?
Het is ook nog maar sinds gisteravond echt een feit, natuurlijk. Je moet het tijd geven om te beseffen dat het toch echt over is, ondanks dat jij dat niet wil.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:55 schreef Snoepje5 het volgende:
Nee. Maar ik wil ook niet dat dit over is. Dus ik weet gewoon niet wat ik nu moet doen.
Nogmaals: vestig daar niet je 'hoop' of je 'herstel' op. De kans is nl groot dat die afspraak er uiteindelijk nooit van komt. Zoals het er uitziet, heeft ze de easy way out gekozen en zou ik haar beloftes daarover met een flinke korrel zout nemen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:00 schreef Snoepje5 het volgende:
It takes two to tango?
Ik denk dat mijn besef pas komt als ik bij haar ben geweest binnenkort en dan weer op weg naar huis ben.
Die afspraak komt er wel. Want ik vroeg of ze toch nog wel wilde afspreken binnenkort om het dan goed af te sluiten ipv elkaar nooit meer te zien. En dat helpt ook echt wel voor mij, ik kan toch niet zonder afscheid haar nooit meer zien.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogmaals: vestig daar niet je 'hoop' of je 'herstel' op. De kans is nl groot dat die afspraak er uiteindelijk nooit van komt. Zoals het er uitziet, heeft ze de easy way out gekozen en zou ik haar beloftes daarover met een flinke korrel zout nemen.
Hou het gewoon bij jezelf, in plaats van het weer bij haar te leggen. Makkelijker gezegd dan gedaan, dat besef ik, maar gun jezelf daar ook de tijd voor.
Kun je vanavond niet iets met vrienden afspreken? Even beseffen dat er meer leuks is.
Je moet je maar eens afvragen of je dat 'gesprek' met haar nog wel zou moeten willen, en dan met name "binnenkort".quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:00 schreef Snoepje5 het volgende:
It takes two to tango?
Ik denk dat mijn besef pas komt als ik bij haar ben geweest binnenkort en dan weer op weg naar huis ben.
Dat ze daarmee instemde is geen garantie dat het er ook echt van gaat komen. Hou daar rekening mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:07 schreef Snoepje5 het volgende:
Die afspraak komt er wel. Want ik vroeg of ze toch nog wel wilde afspreken binnenkort om het dan goed af te sluiten ipv elkaar nooit meer te zien.
Ik snap dat dat nu zo voelt, maar je zult verbaasd staan over wat je allemaal wél kunt. Maar dat blijft een kuttijd waar je doorheen moet, dat valt niet te ontkennen.quote:En dat helpt ook echt wel voor mij, ik kan toch niet zonder afscheid haar nooit meer zien.
Da's kut. Ook geen kennissen? Iemand van je opleiding waar je wel eens een biertje mee pakt?quote:Hm nee, heb geen 'vrienden' waar ik eigenlijk iets mee doe. Daarom ga ik me binnenkort ook weer heel eenzaam voelen
Nee dat klopt. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat zij het ook goed wilt afsluiten. Ben immers geen stalker geworden o.i.d.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ze daarmee instemde is geen garantie dat het er ook echt van gaat komen. Hou daar rekening mee.
[..]
Ik snap dat dat nu zo voelt, maar je zult verbaasd staan over wat je allemaal wél kunt. Maar dat blijft een kuttijd waar je doorheen moet, dat valt niet te ontkennen.
[..]
Da's kut. Ook geen kennissen? Iemand van je opleiding waar je wel eens een biertje mee pakt?
Omdat ik het oprecht klote voor je vind.
Ik 'ping' af en toe nog wel met eentje maar die woont helemaal in het noorden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:29 schreef Copycat het volgende:
Dat lijkt me dan iets om je nu mee bezig te houden: het opbouwen van een gezonde sociale kring. Bel gewoon eens een van die ouwe 'vrienden' op. Denk Confucius en neem die eerste stap.
Heb altijd gevoetbald maar ook mee gestopt. Verder niet echt iets waar ik een mogelijkheid in zie. Kan gaan fitissen maar dat is niet in groepsverband. Nee, ik heb niets waarvan ik zeg ik zou wel eens deze sport willen gaan doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:47 schreef Copycat het volgende:
Pfff, dat klinkt niet echt prettig. Maar ik denk echt dat je daar nu beter je energie in steekt dan in deze voorbije relatie.
Geen hobby of andere interesse waarmee je in groepsverband iets zou kunnen gaan doen? Sporten?
Nja ik wil niet iedere zaterdag mijn hele dag weggegooid hebben. Dan zeg je natuurlijk maar anders zit je toch alleen maar thuisquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:52 schreef Copycat het volgende:
En wat is er mis met weer gaan voetballen?
Alleen thuis blijven zitten sippen zet al helemaal geen zoden aan de dijk toch?
Tijd doorbrengen met mijn geliefde en samen leuke dingen doen.quote:
Dan wordt het eerst maar eens tijd dat je eerst eens wat van je leven maakt en dan pas weer een vriendin zoekt. Je klinkt bijna scary met je "tijd doorbrengen met mijn geliefde" als gewenste invulling.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:18 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Tijd doorbrengen met mijn geliefde en samen leuke dingen doen.
Misschien een beetje raar gezegd maar ik geef niet veel om vrienden, maar wel om een geliefde waar je samen je leven mee deelt.
Verder, niet veel. School afmaken, werk zoeken, thuis niksen..
Tja.. Ik zou niet weten waarom ik met ''vrienden'' dingen zou moeten gaan doen als ik daar verder geen plezier aan beleef. Ik was altijd in de 7e hemel met mijn vriendin en omdat ik misschien wat meer kleveriger ben dan dat zij was is het ook zo uitgelopen. Maar tot nu toe zie ik nog niet in dat ik meer tijd met andere mensen moet gaan doorbrengen. Sorry maar daar geef ik niets om. Als je ouder bent dan zie je die misschien nooit meer of eens in het jaar dat je op visite gaat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:22 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Dan wordt het eerst maar eens tijd dat je eerst eens wat van je leven maakt en dan pas weer een vriendin zoekt. Je klinkt bijna scary met je "tijd doorbrengen met mijn geliefde" als gewenste invulling.
Bedoel dit niet lullig voor je, maar je lijkt je zo'n beetje op te hangen aan je "geliefde".....kan best zijn dat daar een beetje kern van het probleem zit
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:30 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Tja.. Ik zou niet weten waarom ik met ''vrienden'' dingen zou moeten gaan doen als ik daar verder geen plezier aan beleef. Ik was altijd in de 7e hemel met mijn vriendin en omdat ik misschien wat meer kleveriger ben dan dat zij was is het ook zo uitgelopen. Maar tot nu toe zie ik nog niet in dat ik meer tijd met andere mensen moet gaan doorbrengen. Sorry maar daar geef ik niets om. Als je ouder bent dan zie je die misschien nooit meer of eens in het jaar dat je op visite gaat.
Hmm, ik dacht dat ik teveel mijn geluk ophing aan een relatie, maar dit zet alles weer wat meer in perspectief....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:30 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Tja.. Ik zou niet weten waarom ik met ''vrienden'' dingen zou moeten gaan doen als ik daar verder geen plezier aan beleef. Ik was altijd in de 7e hemel met mijn vriendin en omdat ik misschien wat meer kleveriger ben dan dat zij was is het ook zo uitgelopen. Maar tot nu toe zie ik nog niet in dat ik meer tijd met andere mensen moet gaan doorbrengen. Sorry maar daar geef ik niets om. Als je ouder bent dan zie je die misschien nooit meer of eens in het jaar dat je op visite gaat.
Ja, ik heb ook geleerd van deze relatie. Ik wil niet dat ze ook eindigen zoals deze is geëindigd. Maar ik kan me ook veranderen, daar hoef ik niet perse mensen voor te hebben om mijn tijd mee te spenderen. 19 overigens.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:35 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
No offence hoor; maar een vriend(in) moet een aanvulling en geen invulling zijn. Als jij zo bezig bent zoals je bezig bent zit je duidelijk nog in de categorie "Invulling". Dan kun je er voor elkje volgende relatie bijna zeker van zijn dat ze een kopie van je recente relatie worden.
Wil je dat?
Het is een beetje kiezen tussen twee kwaden, als je erg laat blijken dat je er nog mee zit kan dat haar een leuke ego-boost geven, die je haar waarschijnlijk niet gunt..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:37 schreef nosleep het volgende:
Ok. Dus ik organiseer feestjes enzo met muziek enzo waar mensen komen dansen enzo.
Nu doen we a.s. vrijdag weer een feestje. Gaat mijn ex op ons vriendenforum (waar ik dr niet kan blocken of laten bannen helaas) dit posten:
"Meh, vind je het heel erg als ik ook kom"
Moet ik dit negeren?
Ik heb onlangs besloten al het contact met haar te verbreken, mede dankzij jullie![]()
Natuurlijk is dit niet altijd even makkelijk. Maar bluhh..
Aan de ene kant boeit het me niet als ze komt. Maar van mij zal ze geen aandacht krijgen iig, eerder wat boze blikken. En aan de andere kant vind ik dat ze maar gewoon lekker alleen op dr kamertje moet zitten. Netzoals ik wanneer al mijn vrienden bij haar aan het chillen zijn...
Overigens... als ze met dr nieuwe vlam komt. (Een gast die ik 2 maanden geleden had uitgenodigd om op een van mijn feestjes te komen draaien.) Dan zie ik het al helemaal niet zitten eigenlijk.
Het irriteert me ook dat ze het zo via dat forum vraagt, ze had me ook even persoonlijk op kunnen bellen ofzo als het echt wou weten.
Wist ze van tevoren.quote:
Weet ze pas als ze er aan is begonnen.quote:Te weinig tijd als ze naar hbo gaat
Weet ze pas als ze er aan is begonnen.quote:Dus te druk dan
Och, en ze heeft het al zo drukquote:Wilt meer tijd voor vriendinnen
Maar als dat niet kan dumpt ze je maar.. Ze zou ook eens moeite doen.quote:Zou me vaker dan alleen weekends willen zien
Je komt wel over als iemand die alsmaar door zeikt en contact zoekt ja dat punt is voor haar.quote:Zou er niet overheen kunnen gaan dat ik teveel zeurde
Dan gaat ze werken.. Oh nee wacht, ze heeft al zo weinig tijdquote:Geen geld om iedere keer te reizen
Ze maakt er zelf van dat het vier jaar uit elkaar wonen gaat worden, en dan nog, wist ze blijkbaar van tevoren.quote:Vindt gewoon niet dat het zou werken om nog 4 jaar zo ver uit elkaar te wonen.
Heb ik d'r verteld, 'dat wist je toch?' Maar toen kwam er o.a. dat ik beloofd had vaker naar haar te komen dan zij naar mij. Dat ik boos werd als ik al twee keer daar heen was gegaan en zij niet naar mij. Ik vertelde haar dus dat we nooit een goed gesprek hier over hebben gehad en dat het me nu pas duidelijk werd dat het veels te duur voor haar werd. Dus ik was/ben nu echt wel bereid om vaker naar haar te gaan, maar zoals hiervoor genoemd, het was niet vatbaar voor een 2e kans.quote:Wist ze van tevoren.
Zij ik ook. Een vriendin van haar doet de zelfde opleiding, en die sloeg gemakkelijk zonder te leren op het HAVO. Zij moet zelf vrij veel leren. Ik zij dat daar helemaal geen verband tussen zit, misschien heeft zij het straks wel makkelijker dan die vriendin omdat die nooit gewend was te leren. Maar ze blijft volhouden dat het te veel tijd gaat innemen hoe dan ook.quote:Weet ze pas als ze er aan is begonnen.
Hier kan ik me dan enigszins in vinden omdat ze nu vrijwel nooit iets overdags met haar vriendinnen doet. Overigens gaat ze al gewoon uit met d'r vriendinnen wanneer dat kan, dus of ze daadwerkelijk meer gaat doen betwijfel ik ook eigenlijk.quote:Och, en ze heeft het al zo druk
Ja, maar als ik aangeef na dit duidelijke gesprek dat ik mijzelf realiseer dat ik te veel doorzeikte en hierin bereid ben om aan te passen, waarom krijgt de relatie geen 2e kans als ze ook nog zegt van me te houden.quote:Je komt wel over als iemand die alsmaar door zeikt en contact zoekt ja dat punt is voor haar.
Ze moet alles zelf betalen, d'r ouders betalen niets. Ze werkt ook al 3 dagen in de week, dus ze heeft het echt druk doordeweeks. Di, Wo en Vr vanaf 4 uur 's middags tot 8/9 uur 's avonds. Dit jaar was ze vaak vanuit school direct naar werk gegaan en had dus geen tijd meer voor andere dingen.quote:Dan gaat ze werken.. Oh nee wacht, ze heeft al zo weinig tijd
Ja. Over twee jaar ben ik al klaar en dan zou ik evt dichterbij kunnen gaan wonen en werk rond haar omgeving kunnen zoeken. Maar ze is ongeduldig en zou dit nog niet twee elkaar alleen maar in het weekend willen zien.quote:Ze maakt er zelf van dat het vier jaar uit elkaar wonen gaat worden, en dan nog, wist ze blijkbaar van tevoren.
Door mijn gezeur voelde zich misschien (denk ik) niet meer vertrouwd bij mij om op terug te vallen voor steun tijdens d'r examens. Ik heb hierin gefaalt en zou er alles voor over hebben om dit over te mogen doen. Maar zij wilt het niet nog een kans geven.quote:En wat iemand eerder al zei, als je onder druk staat omdat je examens hebt dan ben je maar al te graag bij iemand die je volledige vertrouwen heeft en waar je bij tot rust kan komen, en dat zou jij moeten zijn dan maar je bent het niet (meer).
Dankjewelquote:heftig hoor snoepje! ik vind het erg rot voor je. vooral omdat je nu niemand hebt om op terug te vallen. IK ben ook niet het type dat elke dag naar vrienden ga want ik heb ook t liefst een partner naast me maar vrienden zijn wel degelijk erg belangrijk. Om mee te praten mee te lachen en vooral om je zinnen mee te verzetten.
Misschien komt het er inderdaad ook op neer dat ze een uitweg zoekt voor excuses. Maar zo optimistisch als ik ben wil ik toch wachten totdat we een goed gesprek samen hebben gevoerd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:52 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik snap dat je misschien de behoefte voelt om ons tot in detail uit te gaan leggen hoe de situatie is, omdat het in jouw ogen ''anders'' is dan andere situaties...
Dat begrijp ik wel hoor, had ik in het begin ook... Maar later kom je erachter dat je verhaal waarvan je zelf denkt dat het zo ''anders is dan anderen'' toch nagenoeg gelijk aan HEEL veel andere verhalen blijkt te zijn...
Strip je verhaal gewoon tot op het bot, en je zal zien dat er maar een ding over blijft : een meid die vanalles aangrijpt waarom ze niet met jou kan/wil/moet/zal zijn!
Dat is klote om te beseffen, maar stop met kansloos achter haar aanlopen voordat je in haar ogen straks echt een loser bent...
Dat heb ik ook bij mijn ex gedaan, en geloof me : Daar ben je straks niet blij mee!
Mooi verwoord! Hier sluit ik me volledig bij aan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:52 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik snap dat je misschien de behoefte voelt om ons tot in detail uit te gaan leggen hoe de situatie is, omdat het in jouw ogen ''anders'' is dan andere situaties...
Dat begrijp ik wel hoor, had ik in het begin ook... Maar later kom je erachter dat je verhaal waarvan je zelf denkt dat het zo ''anders is dan anderen'' toch nagenoeg gelijk aan HEEL veel andere verhalen blijkt te zijn...
Strip je verhaal gewoon tot op het bot, en je zal zien dat er maar een ding over blijft : een meid die vanalles aangrijpt waarom ze niet met jou kan/wil/moet/zal zijn!
In een goede relatie moet een meid in haar situatie ondanks haar drukte JUIST redenen noemen om bij je te willen zijn, in plaats van dit gebruiken om niet bij je te kunnen zijn;)
Dat is klote om te beseffen, maar stop met kansloos achter haar aanlopen voordat je in haar ogen straks echt een loser bent...
Dat heb ik ook bij mijn ex gedaan, en geloof me : Daar ben je straks niet blij mee!
Nou kort gezegd : Zij maakte het uit, omdat ik nog helemaal niet toe was aan een relatie, en me ook zo gedroeg, terwijl zij het heel serieus nam..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:55 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Misschien komt het er inderdaad ook op neer dat ze een uitweg zoekt voor excuses. Maar zo optimistisch als ik ben wil ik toch wachten totdat we een goed gesprek samen hebben gevoerd.
Kun je uitleggen hoe dat met jou ex is gelopen dan? Als je dat wilt.
haha geweldig, altijd hard maar eerlijk! Betrap jou zelden op een meelevend berichtjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:38 schreef goofy_goober het volgende:
Ja ja, blijft haar acties maar goedpraten.
Ja, nja het kwam nooit vanzelf. En ik hecht hier hoe raar het misschien ook klinkt toch wel wat waarde aan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:45 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Zulke dingen horen vanzelf te gaan, daar hoef je niet om te vragen.
Sluit me bij eerdere lezers aan, mooie post Bartinhooquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:52 schreef Bartinhoo het volgende:
In een goede relatie moet een meid in haar situatie ondanks haar drukte JUIST redenen noemen om bij je te willen zijn, in plaats van dit gebruiken om niet bij je te kunnen zijn;)
Wat heb jij van een topdag Bartinhoo?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:04 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Nou kort gezegd : Zij maakte het uit, omdat ik nog helemaal niet toe was aan een relatie, en me ook zo gedroeg, terwijl zij het heel serieus nam..
Ik daarna pas na gaan denken, wou haar niet kwijt... Heb haar weken lang gevraagd / gesmeekt of ze me niet alsjeblieft terug wou nemen, dit keer ging het echt werken blablablabla..
Toen het net uit was gingen we leuk met elkaar om, maar doordat ik me zo ging gedragen kreeg ze het gevoel macht over mij te hebben, en ging ze me als een loser behandelen...
Op een gegeven moment kreeg ik een helder moment en toen besloot ik van mijn kant NIETS meer te laten horen, heb zelf ook een egoZo gingen een paar maanden voorbij tot ik opeens weer af en toe sms' jes van haar kreeg over hoe het met me gaat.. We zullen nooit meer wat krijgen hoor, maar het toont wel aan dat wanneer je je eigenwaarde behoudt, je normaler met je ex om kunt gaan dan wanneer je haar bij wijze van spreke gaat smeken
Eigenlijk is het zelfs zo, dat wanneer je begonnen bent met proberen haar over te halen weer een relatie met je te nemen/ de relatie niet uit te maken, dat je dan al te laat bent
Ik had mijn kansen veel groter ingeschat dat ik haar terug had gekregen als ik gewoon rustig afstand had genomen en me niet had gedragen als een wanhopige kleuter die zijn moeder kwijt is in de dierentuin
Arrggghhh!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:33 schreef Snoepje5 het volgende:
Heb d'r ook weleens gevraagd waarom ze bijv. geen foto van ons samen op hyves heeft of te beroerd is haar status te veranderen. Ja dit klinkt best kinderachtig dat ik me hier mee bezig hield maar heb het ook niet zo direct gevraagd.
Nja nooit echt duidelijk antwoord gekregen en het is ook nooit gebeurd. Ik gaf juist aan dat ik het leuk vond als ze een foto van ons beide op haar profiel had o.i.d.
Hoe denken jullie hier eigenlijk over? Vinden jullie het erg als je dit aangeeft aan je vriendin maar zij doet er niets mee?
Nou dat hoeft helemaal niets te betekenen...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:33 schreef Snoepje5 het volgende:
Heb d'r ook weleens gevraagd waarom ze bijv. geen foto van ons samen op hyves heeft of te beroerd is haar status te veranderen. Ja dit klinkt best kinderachtig dat ik me hier mee bezig hield maar heb het ook niet zo direct gevraagd.
Nja nooit echt duidelijk antwoord gekregen en het is ook nooit gebeurd. Ik gaf juist aan dat ik het leuk vond als ze een foto van ons beide op haar profiel had o.i.d.
Hoe denken jullie hier eigenlijk over? Vinden jullie het erg als je dit aangeeft aan je vriendin maar zij doet er niets mee?
Van mij hoef je geen ander topic te openenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:01 schreef trekeennummertje het volgende:
Emancipatie? Dus dat mannen zich gevoeliger opstellen (naar vrouwen toe) en daardoor meestal de vrouwen in de machtspositie (omtrent relatie) terechtkomen wat juist andersom hoort; zou dat ervoor kunnen zorgen dat er de laatste tijden zoveel relaties kapot gaan?
(of moet ik hier een ander topic voor openen?)
Haha tja.. Ik had m'n bureaublad een foto van de allereerste date in de efteling, dat we elkaar een kus gaven. Dat is toch zo speciaal. Ik heb 'm maar weggehaald want barstte in tranen uit toen ik dat weer zag.quote:Kan het ook andersom zien, mijn ex heeft nog steeds foto' s van ons samen op haar hyves staan, en ze moet me niet meer
Geen idee wat de algemene trend hierin inquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:01 schreef trekeennummertje het volgende:
Emancipatie? Dus dat mannen zich gevoeliger opstellen (naar vrouwen toe) en daardoor meestal de vrouwen in de machtspositie (omtrent relatie) terechtkomen wat juist andersom hoort; zou dat ervoor kunnen zorgen dat er de laatste tijden zoveel relaties kapot gaan?
(of moet ik hier een ander topic voor openen?)
Vond jouw ex het walgelijk dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:05 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Haha tja.. Ik had m'n bureaublad een foto van de allereerste date in de efteling, dat we elkaar een kus gaven. Dat is toch zo speciaal. Ik heb 'm maar weggehaald want barstte in tranen uit toen ik dat weer zag.
Ik vind het juist leuk om een foto samen te hebben en die dan op hyves te zetten of ergens anders zoals je msn icon. Zij dacht daar inderdaad blijkbaar anders over want het kwam er niet van. Toch vind ik dat in zo'n situatie als ik dat aangeef je dat misschien moet omarmen en toch gewoon spontaan een leuke foto van jullie beide online zetten. De enige reden die ik kan bedenken is dat je je er voor schaamt. Ik kan me haast niet indenken dat jij het walgelijk zou vinden als je vriendin een foto van jullie samen eropzet nadat jullie langer dan 3 maanden echt samen zijn.
Ik ga er niet van uit dat ze dat walgelijk vond nee, maar daar heb ik het verder ook niet over gehad want ik wilde niet te zeurderig over komen. Maar ik ben best wel onzeker.. Terwijl ik 100% wist dat zij nooit vreemd zou gaan o.i.d. en ik zelf nooit op hyves zat, moest ik toch af en toe haar hyves profiel bekijken. Ook weleens een probleem ervan gemaakt dat ze middennacht op msn was terwijl ze tegen mij zij dat ze ging slapen, nja blijkbaar had ze msn op d'r telefoon aanstaan maar ik maak van die dingen te snel misschien een probleem.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:20 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Vond jouw ex het walgelijk dan?
Je moet het ook niet extra zwaar voor jezelf gaan maken allemaal. Als ze zich voor je had geschaamd dan had ze toch geen relatie met je genomen?
Sommige mensen houden nu eenmaal niet van dat soort foto's, en ja : Als mijn ex een foto van ons kussend oid als profielfoto op hyves had gezet, dan had ik dat inderdaad niet heel prettig gevonden..
En niet omdat mensen niet mogen weten dat ik haar kus, want dat weten ze ook wel zonder die foto, maar
Ik ben nu eenmaal niet iemand die als zo' n klef ''kijk mij eens een relatie hebben'' figuur wil worden gezien...
Net zoals dat ik niet begrijp dat mensen het nodig vinden om op facebook te zetten dat ze heel veel van hun vriendje / vriendinnetje houden. Come on je bent geen 16 meer...
Ik neig daar wel eerder naar toequote:Ik ben nu eenmaal niet iemand die als zo' n klef ''kijk mij eens een relatie hebben'' figuur wil worden gezien...
Dat vind ik dan ook te ver gaan.quote:Net zoals dat ik niet begrijp dat mensen het nodig vinden om op facebook te zetten dat ze heel veel van hun vriendje / vriendinnetje houden. Come on je bent geen 16 meer...
Inderdaad. En denk je niet dat je hier in moet veranderen? Als iemand aangeeft mij leuk te vinden dan zou ik zelf eerder kijken hoe de situatie in elkaar steekt en wat ik ervan vindt i.p.v. oninteressant doen.quote:Ik doe pas moeite als het me moeilijk gemaakt word. Zolang iemand achter me aanloopt is ze niet interessant.
ja ik begrijp dat dat alleen maar demotiverend werkt als je zou horen waar ze me bezig is. Maar als jullie beiden nog single zijn lijkt het me in mijn situatie toch wel misschien wenselijk dat je elkaar nog af en toe spreekt. Misschien gewoon om je gevoelens ff te uiten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:59 schreef Pinguino81 het volgende:
Ik wil me ex alleen spreken als ze me terug wil. Verder hoef ik niets van haar "nieuwe" leventje te weten, niets te horen of te zien van gasten waar ze mee bezig is of niet. Dat kwelt alleen maar. Pas als ik zelf weer helemaal happy met mijn leven en een partner ben dan kan ik dat onder ogen komen. En dan nog leuk is anders..
Met ruzie lijkt het me inderdaad ook niet wenselijk dat je nog van elkaar wilt horen nadat het over is.quote:For me, ex hoeft geen contact en ik ook niet. Alleen op zwakke momenten spreek ik hem eens aan maar voor ons zou veel contact erg raar zijn want we zijn met ruzie uit elkaar gegaan.
hmhmquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:42 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Het is een beetje kiezen tussen twee kwaden, als je erg laat blijken dat je er nog mee zit kan dat haar een leuke ego-boost geven, die je haar waarschijnlijk niet gunt..Maar anders heb je een kans dat je je toch gaat lopen ergeren, vooral als ze haar nieuwe vlam komt showen...
Flauwe aandachttrekkerij van je exje, kan er niets anders van maken....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:33 schreef nosleep het volgende:
Ik lul gewoon lekker verder waar ik op pagina 4 gebleven was
[..]
hmhm
Het exje begon zwaar gefrustreerd in de chat op dat forum te doen omdat ik dr negeerde. Mij kinderachtig noemen, lekker openbaar enzo.Dus ik heb dr maar verteld dat ik dat gaar vond.
En haar post: "Meh, vind je het heel erg als ik ook kom"
Beantwoord met: 'Zie maar wat je doet'
maar beter komt ze niet met dr nieuwe vriend idd
Niks.quote:
Ga zo maar ff stukje hardlopen dan ofzo. Maar het doet me denken aan het gevoel toen ik hem miste toen het nog aan was. Dat ik hem wilde zien maar het niet kon. Gedachte dat ik hem nooit meer ga zien is waarschijnlijk wat het het engst maakt, maar niet aan denken dan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:08 schreef goofy_goober het volgende:
Zorgen dat je iets anders gaat doen wanneer je dat gevoel hebt.
Dat zal ik dan maar aannemen, het is de laatste tijd vooral erger. Hij voelt voor mij opeens zo geweldig terwijl het ook maar een mens is. ;')quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Waar heb jij jou verhaal neergelegt luxor? Benieuwd hoe dat allemaal is verlopen/gegaan. Gewoon 'interesse'
Nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:36 schreef goofy_goober het volgende:
Zij heeft jou ook wel door hoor. When are you going to learn?
Dan moet je 'm ook uit je quote halen.quote:
Thanks. Ik word er liever niet aan herrinert hoe ongelukkig ik was toen en ik ben ook bang dat mensen mijn verdriet niet serieus nemen als ze dat lezen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:44 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dan moet je 'm ook uit je quote halen.
Onzin. In dit topic word je altijd serieus genomen!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:46 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Thanks. Ik word er liever niet aan herrinert en ik ben ook bang dat mensen mijn verdriet niet serieus nemen als ze dat lezen.
Verplaats je eens in haar schoenen. Ik zelf zou het ook vrij vervelend vinden wanneer ik nog steeds geconfronteerd zou worden met mijn ex die na 4 jaar nog steeds pogingen onderneemt om me terug te krijgen, god knows why. Dan moet je je wel hard opstellen, vooral wanneer meneer nogal hardleers is en bij elk positief berichtje denkt dat ik hem terug zou willen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet
Ik word gewoon stapel gek van mezelf.Waarom kan ik het gewoon niet accepteren en verder met mijn leven gaan?
Alleen al het feit dat ze niet tegen jou wil zeggen dat het van haar ouders niet mag zegt al vrij veel imo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:06 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
ja ik begrijp dat dat alleen maar demotiverend werkt als je zou horen waar ze me bezig is. Maar als jullie beiden nog single zijn lijkt het me in mijn situatie toch wel misschien wenselijk dat je elkaar nog af en toe spreekt. Misschien gewoon om je gevoelens ff te uiten.
[..]
Met ruzie lijkt het me inderdaad ook niet wenselijk dat je nog van elkaar wilt horen nadat het over is.
Jiggy: Lijkt mij ook zeer onwenselijk om je ex met een ander te zien lopen. Tja, er waren toen niet echt problemen met dat handdoek voorbeeld. Zij zit misschien op dat gebied een beetje eigenwijs in elkaar. Ze denkt dan van dat het van haar ouders wel niet zou mogen, dus dan doe het maar niet. Maar dan zegt ze gewoon dat het niet kan.
Mja, het feit of we nou een relatie hadden of niet ligt ingewikkeld. Ik zeg altijd wel ex omdat dat makkelijker is dan 'jongen waarmee ik vaak afsprak, seks had, vrienden en familie had ontmoet etc etc'. Hij noemde me ook wel eens zijn vriendin of had het 'over onze relatie'.. zijn vrienden noemde me ook zo raar genoeg. Dus lag allemaal.. nogal raar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Ja nja ik heb 'm toch even snel bekeken. Heeft inderdaad veel van elkaar weg behalve dat mijn vriendin nooit afzegde en wij wel al een relatie hadden.
Hoelang is het al voorbij tussen jullie dan?
Echt vervelend als je zoveel moeite in de relatie steekt en je er minder voor terug krijgt ;-(
TIJD OM LOS TE LATEN ! EN OP ZOEK TE GAAN NAAR EEN VROUW DIE JE WAARDEERT!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
Godver, vandaag weer even op mijn plaats gezet door mijn ex![]()
Zaterdag ga ik met mijn kinderen naar Dolfinarium en vroeg of ze zin heeft om ook te komen. Toen kreeg ik eerst het antwoord: "Nee dank je, ik moet iemand helpen met verhuizen". 10 minuten later kreeg ik: "dit is niet de bedoeling van een omgangsregeling"
Mission failedIk kom gewoon niet verder dan dit...
Tja... die liggen helaas niet voor het oprapen. Ik mis inderdaad een meid die me neemt zoals ik ben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef missconfessions het volgende:
[..]
TIJD OM LOS TE LATEN ! EN OP ZOEK TE GAAN NAAR EEN VROUW DIE JE WAARDEERT!
zo moest ik effe kwijt!
doe es effe niet zo zielig, beter je best doen, vrouwen zat die ook jou heel leuk vinden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja... die liggen helaas niet voor het oprapen. Ik mis inderdaad een meid die me neemt zoals ik ben.Voor mijn gevoel ben ik een lieve jongen. Waarom krijg ik dan 0 aandacht van vrouwen?
Ja, dan kan je eigenlijk wel al van een relatie spreken als je dat allemaal samen doet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Mja, het feit of we nou een relatie hadden of niet ligt ingewikkeld. Ik zeg altijd wel ex omdat dat makkelijker is dan 'jongen waarmee ik vaak afsprak, seks had, vrienden en familie had ontmoet etc etc'. Hij noemde me ook wel eens zijn vriendin of had het 'over onze relatie'.. zijn vrienden noemde me ook zo raar genoeg. Dus lag allemaal.. nogal raar.
Iets meer dan 2 maanden nu.
Ik meen het echt als ik zeg dat jouw vriendin me aan hem doet denken. Blijven slapen bij hem was altijd moeilijk. Dan moest ie de volgende ochtend vroeg op of iets en dan kon het niet. Dan konden we toch beide vroeg op staan? Zoiets zie ik jouw ex bijvoorbeeld ook doen, naar mijn indruk. Die extra moeite om bij elkaar te zijn.. deed hij niet.
En dan vroeg ik me altijd af of hij gewoon zo was.. en op een gegeven moment of het aan mij lag.
Pfoe, zo'n eerste liefde hakt er echt in zeg haha.
wat stond er in dat mailtje (of is dat te privé) ? Gewoon een mailtje na sturen, dat je zat was !quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:18 schreef LuxorBeetroots het volgende:
o fuck o fuck.
jongens, ik zit net door mijn mailtjes heen te kijken. En ik zie hier nu net dat ik zaterdagnacht een mailtje had verzonden.. naar mijn ex.
Ik was nogal.. onder invloed. Shit, ik dacht dat ik hem niet had verzonden. Fuck. Ik wil er geen antwoord op. Ik wil er geen antwoord op!
Wat moet ik nu?
Als je echt vrienden wilt blijven met je ex, blijft/ga dan niet achter haar kont aanlopen de komende tijd! Daarmee stoot je haar alleen maar verder af..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja, dan kan je eigenlijk wel al van een relatie spreken als je dat allemaal samen doet.
Hier was het indd precies hetzelfde. In dat topic over de verjaardag bijv. Bleef ze toch nog wel tot de volgende dag maar vaak genoeg ook dat ze het blijkbaar niet wilde of het niet aan dr ouders durfde te vragen.
Tja je eerste liefde zal er wel altijd bij blijven voor je hele leven. Ik kan haar nooit vergeten, dat wil ik ook niet, want ik wil vrienden blijven, maar je kan je er natuurlijk wel gewoon overheen zetten dat er geen liefde meer komt tussen beiden.. Dat is lastig en ik denk dat ik me er pas echt overheen kan zetten als ik een nieuwe liefde heb. Want anders blijf ik me toch nog altijd eenzaam voelen.
Probeer niet te gaan vastroesten in zelfmedelijden!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja... die liggen helaas niet voor het oprapen. Ik mis inderdaad een meid die me neemt zoals ik ben.Voor mijn gevoel ben ik een lieve jongen. Waarom krijg ik dan 0 aandacht van vrouwen?
Een heel vrolijk mailtje waarin ik hem terugvraag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:25 schreef missconfessions het volgende:
[..]
wat stond er in dat mailtje (of is dat te privé) ? Gewoon een mailtje na sturen, dat je zat was !
Haha maanden niet nee. We hebben sowieso afgesproken dat we beide het nog goed willen afsluiten, daar ga ik niet een maand mee wachten. Maar ik heb vandaag nog geen behoefte gehad om tegen haar te praten, dat is dan toch goed. Ik wacht ook gewoon echt af totdat zij weer tegen mij begint. Ja, als bij wijze van spreken ik het volhoud, we zijn een maand verder en zij heeft nog geen woord tegen mij gezegt, dat houd ik niet vol.quote:Laat het een paar weken/maanden rusten, dan maak je de grootste kans op een normale vriendschap met je ex. Dit advies ga je toch niet volgen
Denk dat ik dat dan maar doe. En dan zijn e-mail blokkeer.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef Snoepje5 het volgende:
Tja wat miss zegt. Gewoon een mailtje nog sturen dat je het helemaal niet zo bedoelde en het in een wat verkeerde of dronken hoe je het wilt noemen bui hebt verzonden. Hij kan het ook negeren maar zo weet je iniedergeval zeker dat hij er niet meer van denkt. Lijkt mij.
Ja maar jij wilt het helemaal niet afsluiten, je gaat er met een verkeerde intentie heen...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:50 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Haha maanden niet nee. We hebben sowieso afgesproken dat we beide het nog goed willen afsluiten, daar ga ik niet een maand mee wachten. Maar ik heb vandaag nog geen behoefte gehad om tegen haar te praten, dat is dan toch goed. Ik wacht ook gewoon echt af totdat zij weer tegen mij begint. Ja, als bij wijze van spreken ik het volhoud, we zijn een maand verder en zij heeft nog geen woord tegen mij gezegt, dat houd ik niet vol.
Ik ga er met de intentie heen om het probleem nog goed te bespreken en dan kijken of het niet verder kan. Al wordt mij miljoenen keren verteld dat het niet verder kan door iedereen hier, ik ben eigenwijs en ik wil het er gewoon nog op die manier over hebben omdat ik niet vind dat het door de telefoon goed overkomt. Dit is waarschijnlijk volgens iedereen hier de verkeerde intentie, want ik zou er dan misschien heen moeten gaan met de intentie afscheid te nemen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:02 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Ja maar jij wilt het helemaal niet afsluiten, je gaat er met een verkeerde intentie heen...
Als ik nu nog dingen aan die eerste weken had kunnen veranderen had ik gezegd in een sms : Ik heb een leuke tijd met je gehad, maar ik wil voorlopig even geen contact.. Ik ben niet boos maar dit is het beste voor mezelf...
En dan had ik afgewacht totdat zij weer contact met me opnam. Dit had weken of misschien zelfs 1/2 maanden kunnen duren maar dit gebeurt sowiezo...
Op die manier sluit je het heel netjes af, en stel je je niet wanhopig op.
Begrijp het van mezelf ook niet helemaal. Maar de woorden 'ik mis hem' krijg ik nu mijn bek niet uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:01 schreef Snoepje5 het volgende:
Hmm inderdaad gaat goed dan toch als je nu realiseert dat je hem toch helemaal niet terug wilt.
Maar hiervoor zij je nog dat je je 's avonds minder voelt omdat je bij hem wilt zijn/ hem mist? Dat is toch aardig tegenstrijdig met elkaar. Dan moet je je nu ook realiseren dat je 's avonds hem niet meer hoeft te missen of bij hem zou willen zijn want je wilt hem eigenlijk helemaal niet meer.
Zo voel ik het dus ook precies. Als ik een andere leuke meid ontmoet dan weet ik haast wel zeker dat ik niet meer wanhopig ben voor contact met haar. Maar als je gewoon niemand hebt dan zoek je toch eigenlijk ergens iets, ik wel een beetje tenminste. En dan mis je het gewoon dat je altijd leuk samen contact had en dat je na een datum kan strefen waar je weer iets leuks gaat doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:11 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Begrijp het van mezelf ook niet helemaal. Maar de woorden 'ik mis hem' krijg ik nu mijn bek niet uit.
Ik mis hem als persoon misschien. Maar hoe wij waren, dat niet. Dat wil ik niet terug. Ik weet ook ergens dat als er een andere leuke jongen in beeld was ik hem helemaal zou vergeten.
Nou in dat geval succesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:09 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik ga er met de intentie heen om het probleem nog goed te bespreken en dan kijken of het niet verder kan. Al wordt mij miljoenen keren verteld dat het niet verder kan door iedereen hier, ik ben eigenwijs en ik wil het er gewoon nog op die manier over hebben omdat ik niet vind dat het door de telefoon goed overkomt. Dit is waarschijnlijk volgens iedereen hier de verkeerde intentie, want ik zou er dan misschien heen moeten gaan met de intentie afscheid te nemen.
Ja ik kan wel zeggen dat ik voor een lange tijd ff geen contact wil. Maar ik geloof niet dat het werkt om na 1-1/2 maand nog af te spreken. Dat wordt het misschien wel. Misschien pas over 2-3 weken. Dat zal vast wel, dan vind ik wel dat we genoeg tijd hebben gehad en als het langer duurt dan zonder iets te zeggen dan ben je al weer een stuk verder uit elkaar.
Ik heb sowieso niet de intentie als het echt 100% finito is om haar daarna nog snel te zien.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:15 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Nou in dat geval succes
Moet je eerlijk bekennen dat het soms inderdaad ook averechts kan werken... Meteen toen het uitging ben ik als een gek achter haar aan gegaan, maar 3 weken later ging ik een maand op vakantie...
Hoewel het een super mooie vakantie beloofde te worden, dacht ik alleen maar: Shit, die weken dat ik weg ben kan ik geen pogingen ondernemen en dan drijft ze misschien van me weg..
En toen ik terugkwam eind van die maand bleek dat ook. Ze was gewend aan het leven zonder mij, en opeens was ze nog een stuk standvaster als voordat ik wegging : Het was echt klaar.
Maar toch hoop ik wel dat je niet je ego verkoopt aan haar zoals ik heb gedaanEn ga niet bij elke keer dat je na zo' n afspraak afscheid van elkaar neemt proberen alvast een volgende afspraak te plannen / forceren omdat je anders bang bent haar voorlopig niet te zien..
Hoi! Wat is uw verhaal?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:23 schreef H6-4ever het volgende:
Hallo leuke jongen meld zich !
Ow nee ben niet op mijn allerbest op dit moment, heb vandaag met mijn huisarts een fijn gesprek gehad..en een psycholoog zou geen verkeerd idee zijn volgens hem, maar ben niét gek
Maar een vliegtuig :p
Haha maar ff serieus morgen gaan regelen...
Ga je naar de psych voor je liefdesverdriet problemen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:23 schreef H6-4ever het volgende:
Hallo leuke jongen meld zich !
Ow nee ben niet op mijn allerbest op dit moment, heb vandaag met mijn huisarts een fijn gesprek gehad..en een psycholoog zou geen verkeerd idee zijn volgens hem, maar ben niét gek
Maar een vliegtuig :p
Haha maar ff serieus morgen gaan regelen...
Je zou natuurlijk ook even hun post history kunnen checken dan steeds om hun verhaal te vragen.quote:
Oh tja ik dacht hij komt er zo in springen met dat verhaalquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:31 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook even hun post history kunnen checken dan steeds om hun verhaal te vragen.
Vooral niet terugmailen iig. Lekker laten gaan en zijn e-mails doorverwijzen naar je spam of prullenbak.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:50 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Een heel vrolijk mailtje waarin ik hem terugvraag.
En dat wil ik helemaal niet! Ik wil al die negativiteit niet terug. Ik moet hem echt niet meer in leven.
Jup. Ik maak het mezelf niet echt makkelijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:34 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Vooral niet terugmailen iig. Lekker laten gaan en zijn e-mails doorverwijzen naar je spam of prullenbak.
That's me.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:38 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Jup. Ik maak het mezelf niet echt makkelijk.
Heb trouwens ook jouw posthistorie gecheckt. Zelfs je aller eerste post in dit topic is een schop-onder-de-kont-topic!![]()
![]()
Hier zelfde probleemquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:08 schreef Snoepje5 het volgende:
Pff alweer veels te vroeg wakker geworden vsnochtend en ook weer de nacht over haar zitten dromen..
zeker weten ! Hoe is het nu bij jou?quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:06 schreef BYM het volgende:
[..]
En zonder vooroordelen, denk dat dat ook scheelt
Weer van die lame excuses. En maar aandacht vragen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:53 schreef Pinguino81 het volgende:
Ik mail nu met mijn ex
2342342343ste afscheids mailtje van der dat ze me mist, elke dag aan me denkt, aan me verlangt maar een relatie voor haar geen optie meer is. Oa omdat mijn vrienden haar niet meer zullen accepteren. DIKKE ZUCHT
wou dat ik je liefdesverdriet weg kon nemen, maar je laat wel met je sollen hoor door die griet! Je bent harstikke leuk, ga toch op zoek naar iemand die je waardeert!quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:44 schreef Pinguino81 het volgende:
Kep momenteel vreselijk last van liefdesverdriet,
Ik kan Missconfessions niet loslaten
enige andere optie, vrienden de deur uit, ex er weer in !quote:Oa omdat mijn vrienden haar niet meer zullen accepteren. DIKKE ZUCHT
opschepper, je hebt me nu al 100duizendkeer die wijn beloofd, door het toilet gespoeld, zelf leeg gedronken, weer gevuld, weer uitgenodigd, weer leeg gedronken, lijkt een beetje op je relatie met je exquote:
jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik sta op het punt om al het contact te verbreken.. Alleen smsen en bellen lukt niet..
Alleen nu de twijfel moet ik hem de reden mededelen of niet?
hahahaquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:57 schreef missconfessions het volgende:
[..]
opschepper, je hebt me nu al 100duizendkeer die wijn beloofd, door het toilet gespoeld, zelf leeg gedronken, weer gevuld, weer uitgenodigd, weer leeg gedronken, lijkt een beetje op je relatie met je ex
Ik ben van mening dat je dat moet doen. Heb ik destijds ook gedaan en dat lucht toch wel op. Dan zit je ook niet steeds te hopen op contact van zijn kant, omdat hij weet dat je het niet wil. Dan kun je het wat beter afsluiten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik sta op het punt om al het contact te verbreken.. Alleen smsen en bellen lukt niet..
Alleen nu de twijfel moet ik hem de reden mededelen of niet?
weet ie meteen waar aan toe is, geen spelletjes spelen, zeg gewoon waar het op staat, ben je er sneller klaar mee !quote:
Je kunt het resoluut afkappen natuurlijk, maar dan zal hij wel een verklaring gaan vragen gok ik zo. En iets zegt me dat je daar dan ook weer op in zult gaan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:12 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zit niet te hopen op contact van zijn kan, want dat wil ik nu juist niet meer.. Ik weet dat ik een eeuwige discussie uitlok als ik hem de reden geef.. En ik weet niet of ik dat aankan omdat hij dat weer gaat lopen liegen en draaien..
je hoeft toch niet een heel pleidooi te sturen, als je serieus geen contact meer wilt, zeg je gewoon dat het klaar en over is. Je moet hem niet de kans geven om met een hele uitleg te komen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Het is punt is dat ik nu al weet dat hij dan gaat lopen liegen en draaien en toch wel gaan ontkennen.. En ik weet niet of dat dat me nou juist gaat helpen..
kijk dat bedoel ik, that's the spirit girl! en nou vasthouden !quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou diep van binnen weet hij de reden toch wel.. en weet hij dat hij fout bezig is.. En ik ben hem echt geen enkele reden verschuldigd laat dat even duidelijk zijn
Heb even niet je hele historie doorgelezen, maar heeft hij er een punt achtergezet? Maar als je geen liefdesverdriet meer hebt kan je het doen natuurlijk, maar ik vermoed dat je daarna weer helemaal opnieuw kunt beginnen (anders zou je er niet over twijfelen namelijk).quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:24 schreef missconfessions het volgende:
nog even over mijn 'broekie', heb geen liefdesverdriet meer, maar soms heb ik zo'n zin om hem te bellen en te vragen of die zin heeft om nog een keer hartstochtelijk te ................... Zal ik het doen, ik weet dat hij het echt heerlijk vond, of maak ik me zelf dan echt compleet belachelijk?
je maakt je niet belachelijk maar dan heb je sex met m... en dan? Dan gebruikt hij alleen jou lichaam terwijl jij misschien weer gevoelens voor m gaat kweken. Dat moet je toch niet willen? Sex met passie is lekker maar sex waarbij liefde van 2 kanten afspat is subliem!quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:24 schreef missconfessions het volgende:
nog even over mijn 'broekie', heb geen liefdesverdriet meer, maar soms heb ik zo'n zin om hem te bellen en te vragen of die zin heeft om nog een keer hartstochtelijk te ................... Zal ik het doen, ik weet dat hij het echt heerlijk vond, of maak ik me zelf dan echt compleet belachelijk?
Niet meer nadenken over wat hij zei?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:40 schreef missconfessions het volgende:
@Remnant, laat ik zeggen dat hij een scharrel was van 3 weken, na 16 jaar weer opnieuw verliefd geworden, en dan verdomme op een gozer van 18 jaar, maar de seks was inderdaad fantastisch. Ik ben wel het type dat weer verliefd gaat worden, dus ga het maar niet doen, denk ik !
@Pinguino, vindt je dat echt, dat ik me dan niet belachelijk maak? De laatste keer dat ik hem vroeg of hij nog wel eens aan me dacht, kreeg ik kort een berichtje 'NEE', maar ik kan me niet voorstellen dat hij (al is het alleen maar de seks) zo snel vergeten is. Ik weet nog dat ik tegen hem zei dat hij dit eigenlijk met iemand van zijn eigen leeftijd zou moeten doen en dat hij luid en duidelijk zei: 'fuck that, ik wil geen meid van 18, maar jou'. Ook gaf hij aan dat hij sex met een jonge meid zo koud vond, en dat er met mij veel meer gevoel bij zat.
kweet nou helemaal niet meer wat ik moet doen, als ik nadenk over wat hij toen allemaal zei.
nee, begrijp het nou niet verkeerd, tuurlijk laat ik me niet als sexpop gebruiken, en ik heb ook helemaal geen zin om zomaar met iemand seks te hebben, maar met hem was het gewoon zo puur en lekker, snap je een beetje wat ik bedoel. Ik kan het gewoon niet vergeten, kutklotezooi, wilde dat heel goor was geweest, dan had ik ook dat stukje kunnen afsluiten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:58 schreef Pinguino81 het volgende:
je laat je toch niet als sexpop gebruiken?
en anders als je het alleen voor de sex te doen is...
pb me dan maar
ik heb lovequote:Op woensdag 25 mei 2011 14:31 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
als je eenmaal geweest ben zul je dat niet zeggen
die zitten er niet voor nietsquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:33 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ik heb lovehendels ! Genezen ?
da's goed Brad !quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:51 schreef Pinguino81 het volgende:
laten we het maar weer ontopic houden
elke dag liefdesverdriet is een dag teveel. je leeft maar 1 x
geniet ervan!
Precies, kan ook zonder liefde.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:51 schreef Pinguino81 het volgende:
laten we het maar weer ontopic houden
elke dag liefdesverdriet is een dag teveel. je leeft maar 1 x
geniet ervan!
Welke zou je willen dat het is? De 1e of de 2e?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:44 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo nog geen reactie van hem.. Dat kan 2 dingen betekenen, of hij heeft het nog niet door.. Of het doet hem niets..
Hoe vaak heeft hij jou nu benaderd sinds dat het 'uit' is? Juist. Face it, hij wil niks met je te maken hebben, hij heeft wellicht al een ander en die lieve woordjes zei hij waarschijnlijk alleen omdat vrouwen dat graag horen. Je kunt beter een afspraak met Pinguino maken, heb je meer kans bij dan je broekie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:40 schreef missconfessions het volgende:
De laatste keer dat ik hem vroeg of hij nog wel eens aan me dacht, kreeg ik kort een berichtje 'NEE', maar ik kan me niet voorstellen dat hij (al is het alleen maar de seks) zo snel vergeten is. Ik weet nog dat ik tegen hem zei dat hij dit eigenlijk met iemand van zijn eigen leeftijd zou moeten doen en dat hij luid en duidelijk zei: 'fuck that, ik wil geen meid van 18, maar jou'. Ook gaf hij aan dat hij sex met een jonge meid zo koud vond, en dat er met mij veel meer gevoel bij zat.
Zijn telefoonnummer wil ik wel wissen alleen dan kan ik zijn oproepen niet negerenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:31 schreef goofy_goober het volgende:
Ik zou hem niets mededelen. Het is uit, je bent hem niets verplicht en als ie een beetje slim is zal hij de boodschap snel genoeg doorhebben. En z'n telefoonnummer zou ik ook wissen.
Heeft hij zoveel aantrekkingskracht op jou dat je een vriendin moet inschakelen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:27 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Damnnnn heb vandaag echt veel spijt van mijn domme dronken mail. Ik durf niet meer te kijken.Nu heb ik werkelijk waar geen trots meer over tegenover hem. Al boeit dat natuurlijk niet echt meer.
Vraag morgen wel ff aan een vriendin of ze ff wilt checken en dan zijn mailadres verwijderen en msn. Beetje kinderachtig misschien maar ik weet dat als ik zie dat hij iets terug schreef, kan ik me niet inhouden en wie weet wat voor kwetsende kutdingen daar weer instaan.
beaamquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:31 schreef goofy_goober het volgende:
Ik zou hem niets mededelen. Het is uit, je bent hem niets verplicht en als ie een beetje slim is zal hij de boodschap snel genoeg doorhebben. En z'n telefoonnummer zou ik ook wissen.
[..]
Hoe vaak heeft hij jou nu benaderd sinds dat het 'uit' is? Juist. Face it, hij wil niks met je te maken hebben, hij heeft wellicht al een ander en die lieve woordjes zei hij waarschijnlijk alleen omdat vrouwen dat graag horen. Je kunt beter een afspraak met Pinguino maken, heb je meer kans bij dan je broekie.
Aantrekkingskracht..? Nee, ik bedoel dat ik geen zin heb om kwetsende woorden te lezen. Of dat ie weer een vriendin heeft of iets.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft hij zoveel aantrekkingskracht op jou dat je een vriendin moet inschakelen?
wat heb je precies verstuurd?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:14 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Aantrekkingskracht..? Nee, ik bedoel dat ik geen zin heb om kwetsende woorden te lezen. Of dat ie weer een vriendin heeft of iets.
nou dan zal die je toch heus niet helemaal gaan aanvallen en boze dingen sturen. T ergste zal verontwaardiging zijn. Gewoon zelf kijken mevrouw.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:35 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Basically of hij een keertje wilde afsspreken met veel vrolijke bullshit eromheen.
Houden zo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:39 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zijn telefoonnummer wil ik wel wissen alleen dan kan ik zijn oproepen niet negeren
Ben hem geen verklaring schuldig dus die krijgt hij ook gewoon nietHet voelt wel goed nu ik dit heb gedaan!
Snoepje ik snap je, alleen de informatie die jij hebt gelezen komt lang niet in de buurt bij het hele verhaal dus het is gewoon lastig zeg maar..
Mwah, in het contact wat ik met hem heb gehad tot nu toe.. was hij ook niet heel erg vriendelijk. Begrijpelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:37 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
nou dan zal die je toch heus niet helemaal gaan aanvallen en boze dingen sturen. T ergste zal verontwaardiging zijn. Gewoon zelf kijken mevrouw.
Ik weet niet zo goed of je het als dom kan qualificeren.. maar je stelt je natuurlijk wel ontzettend kwetsbaar op op deze manier.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:53 schreef Duubje het volgende:
Nou ik heb het nog erger gedaan vandaag denk ik, alhoewel ik denk dat er geen goed of fout is als je zelf achter alles staat wat je doet
Ik heb haar dus mijn dagboek toegemaild, staat alles is over hoe ik me de laatste maanden heb gevoeld, hoe ik aan mezelf heb gewerkt, welke vorderingen ik gemaakt heb, en hoe graag ik haar nog terug wil en blablabla. Krijg ik toch never nooit een reactie op.. maar degene die mijn verhaal hier kennen weten dat zij twijfelt of ze het in de toekomst nog wil proberen, dus ik dacht, schijt ik heb toch niks meer te verliezen, ze kijkt zelf maar of ze er wel of niet iets mee doet, dat heb ik toch niet in de hand.
Geloof me ik ben echt aan het doorgaan, en ben mijn leven op de rit aan het zetten, helaas als single ja, zal toch moeten maar ik vond gewoon dat zij moest weten wat ik heb doorgemaakt en hoe het met me gaat. Contact hebben we toch al niet meer sinds we dat allemaal verbroken hebben dus dit was voor mij gewoon een manier om zonder direct te communiceren haar toch te laten zien hoe het er mee staat.
Domme actie of niet?
bedoel je erectie of reactie?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:59 schreef Snoepje5 het volgende:
Achja zoals je al zegt je hebt niets te verliezen.
Als jij de behoefte hebt om haar te laten weten hoe jij het verwerkt hebt, waarom niet. Misschien geeft ze je nog wel een leuke eractie, of helemaal niets natuurlijk. Maar ze zal het vast wel lezen.
Haha sorry, reactie.quote:
Ik heb nog niets van hem gehoord..quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:47 schreef Octagon het volgende:
[..]
Houden zo.
Al had ik door je vorige posts de indruk dat je je email en GSM regelmatig checkt... kijken of'ie toch al niet gereageerd heeft.
@Goofy, wat ben je toch weer pijnlijk eerlijk. Maar nu wil ik ook even eerlijk zijn. Moet je je voorstellen, je bent 18 jaar, komt in dienst bij een niet slechtuitziende vrouw, in een leuk team met allemaal meiden. Blonde, jonge, slanke en hele mooie collega's, maar je besluit iets te krijgen met je baas van 41 jaar, die zeker niet de mooiste, slankste of jongste is, terwijl je genoeg aandacht krijgt (en telefoonnummers) van prachtige, jonge meiden.quote:Hoe vaak heeft hij jou nu benaderd sinds dat het 'uit' is? Juist. Face it, hij wil niks met je te maken hebben, hij heeft wellicht al een ander en die lieve woordjes zei hij waarschijnlijk alleen omdat vrouwen dat graag horen. Je kunt beter een afspraak met Pinguino maken, heb je meer kans bij dan je broekie.
Euh... nee. <-- en dat vind jij toch niet eigenaardig, mag ik hopen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:52 schreef missconfessions het volgende:
[..]
@Goofy, wat ben je toch weer pijnlijk eerlijk. Maar nu wil ik ook even eerlijk zijn. Moet je je voorstellen, je bent 18 jaar, komt in dienst bij een niet slechtuitziende vrouw, in een leuk team met allemaal meiden. Blonde, jonge, slanke en hele mooie collega's, maar je besluit iets te krijgen met je baas van 41 jaar, die zeker niet de mooiste, slankste of jongste is, terwijl je genoeg aandacht krijgt (en telefoonnummers) van prachtige, jonge meiden.
Na 3 weken schrik je je rot, en denkt, hoe nu verder, moet tenslotte ook nog op die plek samen werken? Vervolgens besluit je samen dat je niet met elkaar verder gaat en besluit je baas je ook nog eens te ontslaan wegens een onwerkbare situatie. Je verliest en de vrouw die je leuk vond, je baan en je zelfvetrouwen. Zou jij dan nog iets van je laten horen?
Heel graag een eerlijk antwoord.
Haha! Ben nu echt gewoon aan het afwachten zal wel over gaanquote:
Nee, ik vind het natuurlijk niet eigenaardig dat hij niets meer van zich laat horen, maar dat is dus op reactie op wat Goofy eerder zei dat hij klaar met me is en daarom niets meer van zich laat horen. En dat geloof ik niet, hij laat niets meer van zich horen, omdat zoals hij zelf ook zei 'een klotesituatie was', niet omdat hij klaar is met mij.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef Octagon het volgende:
[..]
Euh... nee. <-- en dat vind jij toch niet eigenaardig, mag ik hopen.
Wat ik dan niet snap, is dat jij die gevolgen niet of op voorhand gezien hebt of besproken hebt.
Wat dacht je toen je hem ontsloeg ? En nu gaan we lekker verder met de lekker sex die we hebben/hadden ?
Mee eens, zo werkt hij bij veel borderliners volgens mij welquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:21 schreef goofy_goober het volgende:
Heeft het ook niet te maken met je stoornis? Het is bekend dat mensen met borderline zich zeer snel aanhankelijk opstellen van iemand (idealiseren) en wanneer dit dan abrupt wordt afgekapt door de andere partij het logischerwijs geen plaats kunnen geven. Ik denk dat je de conclusie mag trekken (en wat ik ervan heb gelezen) dat mensen met borderline die gedumpt worden moeilijker over iemand heenkomen dan wanneer ze zelf degene zijn die dumpen, vooral wanneer het onder de pretentie van echte liefde is gedaan. Die blijven zich daar dan aan vasthouden, terwijl alles erop wijst dat het slechts een verzetje was voor de beste jongeman.
Niet helemaal mee eensquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:21 schreef goofy_goober het volgende:
Heeft het ook niet te maken met je stoornis? Het is bekend dat mensen met borderline zich zeer snel aanhankelijk opstellen van iemand (idealiseren) en wanneer dit dan abrupt wordt afgekapt door de andere partij het logischerwijs geen plaats kunnen geven. Ik denk dat je de conclusie mag trekken (en wat ik ervan heb gelezen) dat mensen met borderline die gedumpt worden moeilijker over iemand heenkomen dan wanneer ze zelf degene zijn die dumpen, vooral wanneer het onder de pretentie van echte liefde is gedaan. Die blijven zich daar dan aan vasthouden, terwijl alles erop wijst dat het slechts een verzetje was voor de beste jongeman.
ben maar een latente borderliner, m.a.w. een hele lichte vorm van borderline, ga niet snijdend en zwart-wit door het leven hoor ! Bovendien is het zo dat iedereen met een trauma vaak latent borderliner is, dus ben je vroeger geslagen, zijn je ouder gescheiden of heb je te maken gehad met incest of een ander langdurig trauma dan ben je al snel borderliner.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:21 schreef goofy_goober het volgende:
Dat doe je jezelf toch aan hé Joyce.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:06 schreef J0ycie88 het volgende:
Haha! Ben nu echt gewoon aan het afwachten zal wel over gaan
Hoe is het met je 2,3 miljard mailtjes dat ze je mist?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:18 schreef Pinguino81 het volgende:
ach stornis dit stornis zo. iedereen heeft wel iets. Geen enkel leven gaat helemaal over rozen. Maar laten we in godsnaam blij zijn met elke dag die er is en er proberen daar het mooiste uit te halen.
Voor je het weet is het voorbij namelijk.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:09 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens
LDVD is een - zij het hopelijk tijdelijke - situatie waarbij je als het ware zelf ff een stoornis kunt oplopen en dan vooral zichtbaar in dat het een zooitje is met je emoties, gevoel en ratio. Dan is de stap kennelijk snel gemaakt naar borderline (= emotie regulatie stoornis).
Liefde en LDVD heb je in vele soorten en maten. Van de breuk met mn laatste ex ben ik behoorlijk kapot geweest. Dat had enerzijds met de diepte van de relatie te maken maar anderzijds ook met de absurd 'harde' manier hoe dat eindigde. Deze breuk heeft me zelfs de meeste verdriet gegeven....(waarvoor hartelijk dank).
Wat ik er niet mee eens ben? Je hoeft geen BL te hebben om lang of intens pijn te hebben van een breuk. Laten we niet te snel etiketteren en beseffen dat LDVD een ware uitputtingsslag voor je emoties kan zijn......hopelijk niet zo ernstig als gezongen in onderstaande link (overigens een juweeltje van een song en prachtige tekst....)
Miss C., je vroeg een eerlijk antwoord. Da's wat ik je gaf, niet meer niet minder, je hoeft je niet aangevallen te voelen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:08 schreef missconfessions het volgende:
Nee, ik vind het natuurlijk niet eigenaardig dat hij niets meer van zich laat horen, maar dat is dus op reactie op wat Goofy eerder zei dat hij klaar met me is en daarom niets meer van zich laat horen. En dat geloof ik niet, hij laat niets meer van zich horen, omdat zoals hij zelf ook zei 'een klotesituatie was', niet omdat hij klaar is met mij.
Wat betreft de gevolgen: nee, ik werd gewoon verliefd, gek hé, maar dat kan echt, dat je gewoon tot over je oren verliefd wordt op iemand en nergens anders meer aan denkt. Ik heb er heel lang tegen gevochten, omdat ik natuurlijk pijnlijk genoeg wist wat de gevolgen zouden zijn, maar zelfs toen ik er aan toe gaf, dacht ik, dit is gewoon 'een leuke ervaring' zoals Goofy eerder ook al zei, maar helaas, bij mij gaat het nooit alleen om een ervaring. Als ik mezelf geef, dan is het (helaas) voor 100 procent en ik was veel te naïef om te denken dat het even een 'tussendoortje' kon zijn.
En nee, ik had echt niet verwacht dat we gewoon door zouden gaan met sex hebben (en daar gaat het me ook niet alleen om), maar het is allemaal zo abrupt gestopt, dat ik er moeite mee heb om het achter me te laten.
En nog even dit; mijn verhaal leest echt als een liefdesroman, het gaat hier niet alleen om lust, maar om gevoelens, onbereikbare liefde enz. enz. (effe zonder dollen, ook al moet ik er zelf ook wel om lachen deze uitleg).
Hoe bedoel je dat nu weer? Je weet dat jij ook zou gaan zitten wachten en dan ??? Euhm....ik val nu ff uit de lucht :squote:Op woensdag 25 mei 2011 21:20 schreef Octagon het volgende:
[..]
Dat doe je jezelf toch aan hé Joyce.
Elke keer als ik nog maar denk om contact op te nemen, springt er tegenwoordig een veiligheidssysteem op : ik weet nl. dat ik ook zou gaan zitten wachten... dus doe ik het maar niet (meer)
een ander advies geven is zo makkelijk maar het zelf doen.. tsja...quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:20 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hoe is het met je 2,3 miljard mailtjes dat ze je mist?
(no worry, ze zal binnenkort wel geband gaan worden als proff. spammer)
Oei, was het niet duidelijk... hoe kan ik het duidelijker maken ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:22 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat nu weer? Je weet dat jij ook zou gaan zitten wachten en dan ??? Euhm....ik val nu ff uit de lucht :s
@Octagon; oh maar ik voel me niet aangevallen, wel vind ik het jammer dat het meteen zo'n platvloers karakter krijgt, oudere vrouw gaat met jongere man voor de seks! Ik wil hier alleen duidelijk maken dat het w.m.b. om echte gevoelens ging en niet alleen lust. Ik heb notabene mijn eigen horeca zaak, waar ik elke avond een lekkere man aan de haak zou kunnen slaan, maar dat is dus niet waar ik naar op zoek ben.quote:Miss C., je vroeg een eerlijk antwoord. Da's wat ik je gaf, niet meer niet minder, je hoeft je niet aangevallen te voelen.
@Pinguino; dank je moeder overste, zo is het maar net !quote:ach stornis dit stornis zo. iedereen heeft wel iets. Geen enkel leven gaat helemaal over rozen. Maar laten we in godsnaam blij zijn met elke dag die er is en er proberen daar het mooiste uit te halen.
Voor je het weet is het voorbij namelijk.
Ok nu begrijp ik je welquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:27 schreef Octagon het volgende:
[..]
Oei, was het niet duidelijk... hoe kan ik het duidelijker maken ?
Ik weet van mezelf dat ik ook zou gaan zitten wachten, mocht ik -opnieuw- contact opnemen met één van die meisjes/vrouwen. Dus doe ik het (= contact opnemen) maar niet. En dat noem ik dan 'een veiligheidssysteem'
Vrees dat ik het niet duidelijker maak op deze manier
Hm ja. Daar ben ik eerlijk gezegd ook bang voor. Dat hij gewoon NIET antwoord op mijn mailtje.. dat zou ik ook rot vinden. Wat heb ik me weer in een kutsituatie gewurmd..quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:37 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ok nu begrijp ik je wel
Klassieke fout; sms/mail sturen met een vraag en gaan wachten op een reply die toch niet komt.
helemaal waar, wist vanaf het begin dat er geen toekomst in zat, maar probeer jij maar eens een heftige verliefdheid met ratio te stoppen, niet makkelijk, zeker niet als je een paar keer per week intensief met elkaar werkt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:47 schreef Pinguino81 het volgende:
maar toch een jochie van 18..
verliefdheid kan hoor maar denk dat je in je achterhoofd altijd wel wist dat het geen toekomst zou hebben.
is het ook zeker, maar daarom niet minder heftig. Het is niet dat ik er mee op sta of naar bed ga, maar ik ben wel een trouw mens, dus vergeet niet zomaar mensen om me heen waar ik iets mee heb gehad of om gegeven heb. Dat is dus misschien wel mijn BL, ik kan mensen (in mijn hoofd) moeilijk laten gaan. En in dit geval denk ik wel, ik had het wat eleganter kunnen afsluiten ipv op de één op andere dag geen contact meer, maandsalaris mee geven en hopen hem nooit meer te zien! Pure onmacht, belachelijke manier om iets af te sluiten. Dat is dus wat ik niet achter me kan laten, de manier waarop we afscheid hebben genomen, of beter we hebben niet echt afscheid genomen!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:53 schreef Pinguino81 het volgende:
Verliefdheid is lastig te onderdrukken. zeker als de ander aandacht in je blijft stoppen. Gemeend of niet..
Maar goed, je bent een vrouw die al veel heeft meegemaakt. Kindje(s) heeft..
En dan moet dit toch maar een klein dingetje zijn in je leven als geheel?
ja, dat zou ik het liefst zo doen, maar weet je ben ook weer bang voor zijn (terechte) reactie ! Ook keek hij soort van naar me op (niet opschepperig bedoeld) dus sloeg hij heel vaak dicht en dat riep bij mij weer irritatie op, dacht dan: 'trek je bek eens open', maar ja wat verwacht je nou van een gozer van 18.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:01 schreef Pinguino81 het volgende:
is t ook een soort van wroeging die je hebt hoe je met hem bent omgegaan toen?
Anders zoek je contact en praat je dat uit. zeg je sorry. misschien kan je het dan normaal afsluiten?
dat snap ik dan weer wel jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:06 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ja, dat zou ik het liefst zo doen, maar weet je ben ook weer bang voor zijn (terechte) reactie ! Ook keek hij soort van naar me op (niet opschepperig bedoeld) dus sloeg hij heel vaak dicht en dat riep bij mij weer irritatie op, dacht dan: 'trek je bek eens open', maar ja wat verwacht je nou van een gozer van 18.
Kweet het niet hoor Pinguutje, volgens mij drink ik liever een vino rosso met jou dan een blauwtje lopen bij een groentje!
Ow, dat heb ik dan verkeerd begrepen... (moet toegeven dat ik een paar pagina's slechts gescand heb, terwijl ik aan het autorijden wasquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Maar ik heb geen contact opgenomen he octaIk heb de meest mogelijke manieren van het hebben van contact juist afgesloten..
Pff.. T word me vandaag wel extra zwaar gemaakt.. Kutzooi..
Ik wou het niet platvloers maken... denk dat ik van jou gelezen heb dat de sex ongelofelijk was, en je wou een eerlijk antwoord, vandaar mijn onverbloemde woorden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:37 schreef missconfessions het volgende:
@Octagon; oh maar ik voel me niet aangevallen, wel vind ik het jammer dat het meteen zo'n platvloers karakter krijgt, oudere vrouw gaat met jongere man voor de seks! <knip>
Ik was gewoon mijn leventje aan het leven toen opeens deze prachtige, jonge kerel in mijn leven wandelde. En nogmaals was ik 20 jaar jonger geweest, dan waren we voor elkaar gegaan, want van dumpen was geen sprake, we hebben er beide een rationele punt achter gezet, maar zeker niet emotioneel.
Dat beweer ik ook niet. Maar die stoornis kan wel bepaalde gevoelens zodanig versterken, dat het ook weer langer duurt om er vanaf te komen. Dat heb ik i.i.g. met mijn ex meegemaakt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:09 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens
LDVD is een - zij het hopelijk tijdelijke - situatie waarbij je als het ware zelf ff een stoornis kunt oplopen en dan vooral zichtbaar in dat het een zooitje is met je emoties, gevoel en ratio. Dan is de stap kennelijk snel gemaakt naar borderline (= emotie regulatie stoornis).
Liefde en LDVD heb je in vele soorten en maten. Van de breuk met mn laatste ex ben ik behoorlijk kapot geweest. Dat had enerzijds met de diepte van de relatie te maken maar anderzijds ook met de absurd 'harde' manier hoe dat eindigde. Deze breuk heeft me zelfs de meeste verdriet gegeven....(waarvoor hartelijk dank).
Wat ik er niet mee eens ben? Je hoeft geen BL te hebben om lang of intens pijn te hebben van een breuk. Laten we niet te snel etiketteren en beseffen dat LDVD een ware uitputtingsslag voor je emoties kan zijn......
bedankt voor de tip Copycat, maar als je vanaf het begin had mee gelezen, dan had je begrepen wat er echt aan de hand is. Het gaat niet zozeer om die fling, maar om wat liefdesverdriet met je kan doen en welke geesten van vroeger weer naar boven komen door een bepaalde situatie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:42 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nu even meegelezen ivm Snoepje, en ik wil niet naar doen, maar missconfessions, heb jij wel eens professionele hulp overwogen? Zo diep gaan voor zo'n fling lijkt me niet gezond.
Dat lijkt me ietwat overdreven, een goede psycholoog zou ook kunnen werken. Evt. met een glaasje wijwater.quote:
Zo is het bij mij dus ook gegaan, hij heeft me op één of andere manier wakker geschud, zo van kijk eens naar jezelf, je bent de moeite waard. Bijzonder dat je zo eerlijk bent, bedankt !quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:47 schreef Copycat het volgende:
Herkenbaar. Ik heb helaas ook een incestverleden en toen ik na een heel nare relatie uiteindelijk weer openstond voor anderen, was mijn eerste 'minnaar' een jongen die vijftien jaar jonger was, ik was toen 36, geloof ik. Vooral het feit dat hij, getapte barman in the place to be, op mij viel, heeft toen mijn geknakte zelfbeeld veel goed gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |