Ik vind het een beetje "over the top" voor een 2de date. Zo gaat dat meisje denken dat een relatie is gebaseerd op het krijgen van cadeautjes .. Zeker als je 17 bentquote:Op donderdag 23 december 2010 14:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Niets moet, maar een roos zal ze vast leuk vinden.
Ik zou gewoon niets geven.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vind dat ik wel iets moet geven, omdat ik op de 1e date ook al iets kleins heb gegeven. Kan dan niet de 2e date met niets aankomen toch?
Leuke reacties.. haha wel te verwachten natuurlijk. Mm ja zal een roos toch wel leuk zijn?
Nee joh, hoe duur is een enkele roos nou?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje "over the top" voor een 2de date. Zo gaat dat meisje denken dat een relatie is gebaseerd op het krijgen van cadeautjes .. Zeker als je 17 bent
Hoe kansloos dat je dit denkt, je bent duidelijk nog niet toe aan iets serieusquote:Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vind dat ik wel iets moet geven, omdat ik op de 1e date ook al iets kleins heb gegeven. Kan dan niet de 2e date met niets aankomen toch?
Leuke reacties.. haha wel te verwachten natuurlijk. Mm ja zal een roos toch wel leuk zijn?
Wij vinden in merendeel dat je niks moet geven.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Dan moet je zeker niets geven. Het hek is dan van de dam. Als dat niet al het geval is. Straks verwacht ze iedere keer als ze je ziet een cadeautje.quote:Ik vind dat ik wel iets moet geven, omdat ik op de 1e date ook al iets kleins heb gegeven. Kan dan niet de 2e date met niets aankomen toch?
Nou ik vind ook niet dat ik iets met een redelijke prijs moet geven.. Maar ik wilde eigenlijk toch wel iets geven. Al is het maar 1 euro..quote:Op donderdag 23 december 2010 15:03 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Hoe kansloos dat je dit denkt, je bent duidelijk nog niet toe aan iets serieus..
Gastquote:Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef Snoepje5 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |