Ik vind het een beetje "over the top" voor een 2de date. Zo gaat dat meisje denken dat een relatie is gebaseerd op het krijgen van cadeautjes .. Zeker als je 17 bentquote:Op donderdag 23 december 2010 14:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Niets moet, maar een roos zal ze vast leuk vinden.
Ik zou gewoon niets geven.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vind dat ik wel iets moet geven, omdat ik op de 1e date ook al iets kleins heb gegeven. Kan dan niet de 2e date met niets aankomen toch?
Leuke reacties.. haha wel te verwachten natuurlijk. Mm ja zal een roos toch wel leuk zijn?
Nee joh, hoe duur is een enkele roos nou?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje "over the top" voor een 2de date. Zo gaat dat meisje denken dat een relatie is gebaseerd op het krijgen van cadeautjes .. Zeker als je 17 bent
Hoe kansloos dat je dit denkt, je bent duidelijk nog niet toe aan iets serieusquote:Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vind dat ik wel iets moet geven, omdat ik op de 1e date ook al iets kleins heb gegeven. Kan dan niet de 2e date met niets aankomen toch?
Leuke reacties.. haha wel te verwachten natuurlijk. Mm ja zal een roos toch wel leuk zijn?
Wij vinden in merendeel dat je niks moet geven.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Dan moet je zeker niets geven. Het hek is dan van de dam. Als dat niet al het geval is. Straks verwacht ze iedere keer als ze je ziet een cadeautje.quote:Ik vind dat ik wel iets moet geven, omdat ik op de 1e date ook al iets kleins heb gegeven. Kan dan niet de 2e date met niets aankomen toch?
Nou ik vind ook niet dat ik iets met een redelijke prijs moet geven.. Maar ik wilde eigenlijk toch wel iets geven. Al is het maar 1 euro..quote:Op donderdag 23 december 2010 15:03 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Hoe kansloos dat je dit denkt, je bent duidelijk nog niet toe aan iets serieus..
Gastquote:Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Tuurlijk wel. En dan gewoon verbaasd vragen "Hey, waar is jouw cadeautje voor mij?"quote:Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Hahaquote:Op donderdag 23 december 2010 15:10 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. En dan gewoon verbaasd vragen "Hey, waar is jouw cadeautje voor mij?"
Ze willen emancipatie, ze krijgen emancipatie.
Klopt.. en dat zou ik inderdaad niet willen.quote:Je verplicht jezelf min of meer altijd met cadeautjes aan te komen
Dat ben je dan ook niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:12 schreef Salmiak het volgende:
Kan niet geloven dat ik de eerste ben die dit zegt...
Gebeurd ook niet. TS is de enige die dit doet. Misschien is TS lesbisch.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:15 schreef 92Merel het volgende:
Zijn er jongens die meisjes cadeautjes geven op eerste/tweede dates? Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt
Behalve dat, je schrikt haar weg als je zoveel cadeautjes voor haar koopt. Niet doen dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Nee ze is geen verwend kreng.
[..]
Klopt.. en dat zou ik inderdaad niet willen.
Euuh.. ik lees overal over een cadeautje geven op de 1e date hoor, ben ik de enigste die dit heeft gelezenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:15 schreef 92Merel het volgende:
Zijn er jongens die meisjes cadeautjes geven op eerste/tweede dates? Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt
Ik krijg nu na anderhalf jaar huwelijk de eerste opmerkingen dat ze wel eens iets zou willen hebben met moederdag (ok, ze is dus ook mama nu van ons kindje). Cadeautjes kopen vind ik zo overrated. Af en toe eens een keer een bos bloemen is meer dan genoeg (al zeker 3 keer in die 4 en half jaar samenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:19 schreef 16meter het volgende:
Niks man.Pas als je een relatie hebt, misschien.
Ik denk het. Ik lees het nergens namelijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:20 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Euuh.. ik lees overal over een cadeautje geven op de 1e date hoor, ben ik de enigste die dit heeft gelezen?
Of de enige ?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:20 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Euuh.. ik lees overal over een cadeautje geven op de 1e date hoor, ben ik de enigste die dit heeft gelezen?
Ik heb het een keer gedaan. Toen was ze op de 1e date aan het vertellen dat er iets kapot was gegaan (zo'n klein glaasje waar je een theelichtje in kunt doen en dat dan licht geeftquote:Op donderdag 23 december 2010 15:15 schreef 92Merel het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:21 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik lees het nergens namelijk.
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef Snoepje5 het volgende:
''Cadeau voor de tweede datequote:Op donderdag 23 december 2010 15:21 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik lees het nergens namelijk.
Als ze JOU echt leuk vind, dus jou, dan is ze helemaal niet bezig met een cadeautje krijgen ja of nee, dan is het feit dat ze jou weer ziet cadeau genoeg.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:25 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
''Cadeau voor de tweede date
Als de eerste date goed is verlopen en er komt een afspraak voor een volgende date. Kom dan niet met lege handen aan''
bron: http://dating.lerenleven.com/Cadeau-voor-de-eerste-date.html
Natuurlijk lees je ook wel dat het niet gebeurd, maar ook zat gevallen waar het wel gebeurd. Of er dan geen relatie uitkomt weet ik niet.. Maargoed ik begrijp zeer goed dat er hier gezegd wordt om niets te geven. We hebben een klik, dan zou het toch niet moeten uitmaken (in the first place al niet) of je iets krijgt of niet. Maar je knapt toch ook niet af van een roos?
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:25 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als de eerste date goed is verlopen en er komt een afspraak voor een volgende date. Kom dan niet met lege handen aan''
Sjonge, Back to the Fifties?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:25 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben een vent.quote:Natuurlijk lees je ook wel dat het niet gebeurd, maar ook zat gevallen waar het wel gebeurd. Of er dan geen relatie uitkomt weet ik niet.. Maargoed ik begrijp zeer goed dat er hier gezegd wordt om niets te geven. We hebben een klik, dan zou het toch niet moeten uitmaken (in the first place al niet) of je iets krijgt of niet. Maar je knapt toch ook niet af van een roos?
Tja.. als je haar bij de eerste date nou niets had gegeven had je nu inderdaad best een roos mee kunnen brengen. Maar in dit geval gewoon echt niet doen.quote:''Cadeau voor de tweede date
lees ook even verder dan hequote:Op donderdag 23 december 2010 15:25 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Natuurlijk lees je ook wel dat het niet gebeurd, maar ook zat gevallen waar het wel gebeurd. Of er dan geen relatie uitkomt weet ik niet.. Maargoed ik begrijp zeer goed dat er hier gezegd wordt om niets te geven. We hebben een klik, dan zou het toch niet moeten uitmaken (in the first place al niet) of je iets krijgt of niet. Maar je knapt toch ook niet af van een roos?
Ligt er dus een beetje aan wat je gaat doenquote:In heel veel gevallen wordt er bij de tweede date al thuis afgesproken bij één van de twee. Vrouwen vinden het leuk om te koken voor je, en ze vinden het leuk als er voor hen gekookt wordt. Zorg dan dus voor een goede wijn!
Dacht meer aan een ray-ban zonnebril van 300 euro eigenlijk..quote:Op donderdag 23 december 2010 15:37 schreef cerror het volgende:
Een ierse zonnebril en een rauwe vagina.
Ja natuurlijkquote:Ligt er dus een beetje aan wat je gaat doen
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:42 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dacht meer aan een ray-ban zonnebril van 300 euro eigenlijk..
quote:Irish Sunglasses
Comes from the stereotypical way Irish men beat their wives, so that Irish women are often seen with a pair of black eyes that resembles sunglasses.
Can be applied to any women with a black eye given by a man.
"I heard them fighting last night, and saw her leave the house this morning with a new pair of Irish Sunglasses"
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:41 schreef Ra-z het volgende:
Ligt ook een beetje eraa
[..]
lees ook even verder dan he
[..]
Nu weet ik het zeker, dat is pure jaren '50-etiquette.quote:Vrouwen vinden het leuk om te koken voor je
Wat is perfect?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:36 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik vind het zeker wel netjes van een man die op de eerste date iets leuks meeneemt zoals een roosje ofzo. Dan komtie teminste een beetje over dat hij echt moeite wilt doen en bovendien is het een teken van romantiek waar meiden natuurlijk ook warm van wordenDe tweede date hoeft niet maar het gaat meer om de eerste date. Eerste uitstraling moet natuurlijk wel perfect zijn he
Ja natuurlijk zoiets is wel leuk. Of wat eerder werd gezegd over dat kapotte glaasje waar de 1e date over verteld werd en op de 2e date gegevenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat is perfect?
Daarbij, in mijn ogen hoef je niks mee te nemen. Ik heb mijn vriend ooit een kladblok van 1.50 gegeven omdat we het erover hadden dat we zoveel dingen samen wilden doen, dat we wel een kladblok vol zouden krijgen.
Volgens mij vond hij dat kladblok van 1.50 leuker dan een of ander ingewikkeld kado.
Ik wil soms wel de 1e date betalen, maar om gelijk een cadeau te gevenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:15 schreef 92Merel het volgende:
Daar gaat het ook helemaal niet om.. Het maakt mij niets uit wat voor herinnering je aan het cadeautje over houdt. Ik dacht gewoon omdat ik de eerste keer iets gaf, zou het misschien raar overkomen als ik de tweede keer met niets aan zou komen. Maar blijkbaar is dat dus niet raarquote:Op donderdag 23 december 2010 15:58 schreef Royal_vita het volgende:
Waarom maak je het jezelf zo moeilijk? Als vrouw zijnde kan ik je zeggen dat een leuke dag met veel lol iets is waar ik leukere herinneringen aan heb dan aan een cadeautje.
Je kan de eerste keer nog wel met iets leuks komen aanzetten. Als je alleen op de 2e date ook met iets aankomt, dan verwacht ze de 3e/4e etc keren ook (als deze gaan komen natuurlijk). Laat het gewoon bij die 1e keer..quote:Op donderdag 23 december 2010 15:59 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Daar gaat het ook helemaal niet om.. Het maakt mij niets uit wat voor herinnering je aan het cadeautje over houdt. Ik dacht gewoon omdat ik de eerste keer iets gaf, zou het misschien raar overkomen als ik de tweede keer met niets aan zou komen. Maar blijkbaar is dat dus niet raar
Absoluut niet raar. Je wil toch niet bij elke date iets geven? Zou beetje gek wordenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:59 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Daar gaat het ook helemaal niet om.. Het maakt mij niets uit wat voor herinnering je aan het cadeautje over houdt. Ik dacht gewoon omdat ik de eerste keer iets gaf, zou het misschien raar overkomen als ik de tweede keer met niets aan zou komen. Maar blijkbaar is dat dus niet raar
MMMMM, lekker met dit weer ..quote:Op donderdag 23 december 2010 16:09 schreef Vandaag... het volgende:
Wat moet je dan bij de 3e date? En de 4e? Het wordt steeds moeilijker om een keer met lege handen aan te komen.
Gewoon niks meenemen joh. Koop maar een ijsje voor d'r tijdens de date.
Dus bij date nr 50 krijgt ze een huis en een porche voor de deur? Geef dr een hand en een zoen!!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef Snoepje5 het volgende:
't Is Fok!. Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:24 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Was geef dr een beurt algemaakt??
Het was een retorische vraag idd!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef Telecaster het volgende:
[..]
't Is Fok!. Wat denk je zelf?
een schaarquote:Op donderdag 23 december 2010 14:56 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoii.
Wat is leuk om een (17j) meisje op de 2e date te geven?
Is een roos wel een optie of nou niet?
We hebben een foto samen van de 1e date, maar een fotolijstje op de 2e date lijkt mij erg vroeg?
Een geurtje, veel te duur voor al de 2e date?
Op de 1e date heb ik haar een 'snoepje' gegeven met een kaartje.
Ik heb echt totaal geen idee wat gepast zou zijn bij een 2e date, dus iemand hier misschien die mij verder kan helpen?
Danku!
Lol.. Je bent wel een beetje laat met je reactie. Ben nu al haast 2 maanden bij haar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |