Dacht dat je weg wasquote:
quote:
Zie wel vaker smatjes als ik langs Nickelodeon zap jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:36 schreef Citizen_Kane het volgende:
Kennen jullie Victorius? Is zo'n Nickelodeon serie maar alle chicks in de show zijn 17+ en zijn spang mattieeeeeee sommigen doen ook modellenwerk
Is echt verleidelijk hoor!! Ik snap heel goed dat mensen dat (vast ongewild) doenquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:57 schreef computerprobleem het volgende:
Mensen die meer tijd besteden aan dit topic, dan werkelijk aan hun examens.
Examens moet zou je allang voorbereid moeten hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:57 schreef computerprobleem het volgende:
Oh shit, ik besef nu pas dat het ook echt zo isquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:57 schreef computerprobleem het volgende:
Ja met Victoria Justice. Zij is veel lekkerder dan iCarly.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:36 schreef Citizen_Kane het volgende:
Kennen jullie Victorius? Is zo'n Nickelodeon serie maar alle chicks in de show zijn 17+ en zijn spang mattieeeeeee sommigen doen ook modellenwerk
neuh, maar ben dan ook niet gestressedquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:54 schreef Etsu het volgende:
Slapen jullie ook zo slecht door de stress?
Heb echt slecht geslapen, gisteren ookal.
leeellquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:55 schreef leeell het volgende:
[..]
neuh, maar ben dan ook niet gestressed
gwn lekker hart van nederland kijken, slaap je zoquote:
Ik denk dat dat niet zo moeilijk is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:57 schreef computerprobleem het volgende:
Binas doornemen? Die mag je er toch bij houden?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:09 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet zo moeilijk is.![]()
GoeiuhMorguh.!![]()
Lekker de Binas doornemen en dan vind ik het wel goed.Lang leven de 6-jes cultuur.
Gewoon ongeveer weten waar je moet zoeken. Heb je zo gedaan. Hopelijk heb ik genoeg geleerd voor een voldoende.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Binas doornemen? Die mag je er toch bij houden?
Zit jij soms op zo'n school waar je binas niet bij je SE's mocht hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:33 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gewoon ongeveer weten waar je moet zoeken. Heb je zo gedaan. Hopelijk heb ik genoeg geleerd voor een voldoende.
Eerste toetsen nooit de Binas gebruikt sinds ik hem gebruik zijn de punten ook hoger. Wij kregen nauwelijks begeleiding op de Vavo je moest je zelf maar zien te redden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit jij soms op zo'n school waar je binas niet bij je SE's mocht hebben.
watquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:41 schreef Finland. het volgende:
Album van Lady GaGa in de bestelling gezet op bol.com
Oh het mocht de eerste toetsen dus wel, maar dat deed je niet? Lol.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Eerste toetsen nooit de Binas gebruikt sinds ik hem gebruik zijn de punten ook hoger. Wij kregen nauwelijks begeleiding op de Vavo je moest je zelf maar zien te redden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |