Popiejopie omdat ik wel weet hoe je een nieuw deel maakt?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Verander dat op z'n minst die OP met het nieuwe plaatje als je popiejopie wilt gaan doen.
Nee omdat je een nieuw topic aan maakt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Popiejopie omdat ik wel weet hoe je een nieuw deel maakt?
Omdat ik zeg dat iemand popiejopie doet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:49 schreef Moody het volgende:
Je bent niet een van de meest sympathieke gasten op dit forum he Vjenne?
Of is dit je anonieme-internet-bravoure?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee omdat je een nieuw topic aan maakt.
Joh, ze mogen allang blij zijn dat Verhoeven geen trainer is. Je heb de helft van het publiek nodig om hem te kunnen jonassen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Zielige Lodeiro op de fotoVerhoeven ligt op 'm
Gastquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:14 schreef Morendo het volgende:
Waarom brengt onze Zweedse vriend de Hitlergroet op die foto?
Lijkt er niet op maar okquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:14 schreef Morendo het volgende:
Waarom brengt onze Zweedse vriend de Hitlergroet op die foto?
Sowieso zitten er alleen maar toffe gasten in de selectie volgens mij. Alleen vd Wiel is een beetje een malloot.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:31 schreef TakAFCA het volgende:
Haha wat is Nicolai eigenlijk lief als hij praat, echt zo'n jochie nog.
Enohquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:31 schreef TakAFCA het volgende:
Haha wat is Nicolai eigenlijk lief als hij praat, echt zo'n jochie nog.
Tweede foto in de OP. En dan wil ik nog even van jou horen of het er al dan niet op lijkt.quote:
Het lijkt meer op the signs of the horns. Veel aannemelijker ook want Zweden = metal.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tweede foto in de OP. En dan wil ik nog even van jou horen of het er al dan niet op lijkt.
Mafketelsquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Het lijkt meer op the signs of the horns. Veel aannemelijker ook want Zweden = metal.
Of de shaka sign.
Maar de Hitlergroet?
En El Hamlap..quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso zitten er alleen maar toffe gasten in de selectie volgens mij. Alleen vd Wiel is een beetje een malloot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |