Kom je het bij mij kijken of zal ik naar jou komen dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:41 schreef BarrieButsers het volgende:
Vanavond het extra Sinterklaasjournaal!!
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Jij wil werkend doodgaan?
Kan wel betere dingen bedenken om te doen vlak voor het einde der tijden
Ga je naar Madstock?quote:
Jij neemt mij serieus?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Jij wil werkend doodgaan?
Kan wel betere dingen bedenken om te doen vlak voor het einde der tijden
Iddquote:
Bij jouquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kom je het bij mij kijken of zal ik naar jou komen dan?
Klopt. Ik heb ontzettend veel invloed op de machtigen des werelds.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
IddWie doet dat nou? Zo zijn vele grootheden ten onder gegaan
Niet dat ik weet, jij wel?quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij bent mijn grote voorbeeld![]()
Ga ik vast popcorn halen. Tot vanavondquote:
Weet ik nietquote:
Ik weet nog goed dat jij naast Rutte stond en dat jullie samen naar Obama gingen. Hij vroeg aan mij van: 'wie is die gast die naast Maurice loopt?'quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:53 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb ontzettend veel invloed op de machtigen des werelds.
geen idee hoe lang dat geweest moet zijn, maar tot het eind in ieder geval...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]
lol, serieus? Waren jullie nog lang gebleven?
ik heb niet eens een idee hoe ze heet, heb geen social media in welke vorm dan ook..quote:
Weet je wat het is met ginger vrouwen. Of ze zijn echt kankerlelijk, of ze zijn ontzettend lekker. Er zit eigenlijk niet echt een tussenweg in.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik heb niet eens een idee hoe ze heet, heb geen social media in welke vorm dan ook..
Ik weet wel dat ze geen ziel heeft.
Haha op het stedelijk zaten ze ook hequote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:29 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Weet je wat het is met ginger vrouwen. Of ze zijn echt kankerlelijk, of ze zijn ontzettend lekker. Er zit eigenlijk niet echt een tussenweg in.
Rutte.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat jij naast Rutte stond en dat jullie samen naar Obama gingen. Hij vroeg aan mij van: 'wie is die gast die naast Maurice loopt?'
In Delft ken ik er ook een paar die wel de goeie kant op zijn gegaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha op het stedelijk zaten ze ook he
Onwaar. Deze chick was niet lelijk, maar ook niet bruut lekker.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:29 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Weet je wat het is met ginger vrouwen. Of ze zijn echt kankerlelijk, of ze zijn ontzettend lekker. Er zit eigenlijk niet echt een tussenweg in.
Bij mij wel. Hij stalkt mij.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:30 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Rutte.Die zit echt niet in mijn kennissenkring, even dat je het weet.
Vraag dan aan paultje, hij weet vast wel ergens waar we pics kunnen vindenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Onwaar. Deze chick was niet lelijk, maar ook niet bruut lekker.
lol, ik ook hoor. ken haar al langquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:46 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Vraag dan aan paultje, hij weet vast wel ergens waar we pics kunnen vinden
het is al bekend wat het nieuws isquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:41 schreef BarrieButsers het volgende:
Vanavond het extra Sinterklaasjournaal!!
Waarom heb je d'r niet geregeld dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
lol, ik ook hoor. ken haar al langMaar die krijg je niet
[..]
het is al bekend wat het nieuws is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |