pm ff wie je bent dan, nou wil ik het weten ookquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:48 schreef FedExpress het volgende:
[..]
very good
Moet zeggen dat ik E hier ook niet echt verwacht xD
R ook niet trouwens, haha
Jou ken ik nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 04:54 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
pm ff wie je bent dan, nou wil ik het weten ook
Jawohl!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:26 schreef DuTank het volgende:
Fed, is er vanavond ook weer feest bij dat voetbal?
Wtf. Amsterdamquote:Amsterdam is een stuk decadenter dan Leiden. Leiden zijn om het maar even plat te zeggen, de "tryhards". Hun probleem is alleen dat enigszins intellectueel geschoolde mensen (vrijwel iedereen waar ze mee omgaan dus) daar zo doorheen prikken. Nee, als je het over decadentie hebt, dan heb je het over het Amsterdamse studentenleven.
12 minuten geleden
Mijn facebook afstruinen.quote:
Ik krijg zulke dingen ook op mijn homepage.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:56 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Mijn facebook afstruinen.
Snap je ook wat ik überhaupt met decadentie bedoel?
4 en 1.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik krijg zulke dingen ook op mijn homepage.
http://www.encyclo.nl/begrip/decadent
please bedoel 4, please bedoel 4
Ah, sneue mensen. Vooral die gast aan wie je het schreef. Wat een homo is datquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:00 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
4 en 1.Maar het gaat vooral over drugsgebruik en dergelijke.
Nou, hij zou zo tussen die culturele drugsgebruikende typische "elite" Amsterdamse studenten passen. Ik vond hem vroeger wel aardig, maar hij is gewoon nogal wereldvreemd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah, sneue mensen. Vooral die gast aan wie je het schreef. Wat een homo is dat
Vertel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:23 schreef DuTank het volgende:
Oh oh wat ziet mijn oog? Fedje is een chick aan het regelen
welke doelt u op?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:23 schreef DuTank het volgende:
Oh oh wat ziet mijn oog? Fedje is een chick aan het regelen
Je bent er meerdere aan het regelenquote:
pics.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |