Ik heb liever helemaal geen appelciderquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:53 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook liever strongbow gold, maar dat hebben ze niet overal, jillz wel.
5 flessen cider.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:54 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ik heb liever helemaal geen appelciderHeb ooit in Duitsland 5 flessen gekocht voor 5 euro in totaal ofzo, maar is niet mijn drankje
Hoopte dat het meer naar appeltjes zou smaken, zoals appletini. Wodka jus is trouwens wel heerlijk!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:56 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
5 flessen cider.Dan sterf je echt aan maagkanker ofzo.
[ afbeelding ]
Deze boys houden ook van jillz.![]()
Een meisje uit m'n klas is zo oranjequote:
Je verpest mn geniale post.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:58 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Een meisje uit m'n klas is zo oranje
Mi scusiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je verpest mn geniale post.
Dat soort mensen zijn erg trouwens.
Wijkfeestje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Watttt is daar?
En wieeee ben jij?
Wij hebben hier volgende maand buurtfeest.quote:
Nou leuk. Lekker met alle Mohammet's en Ali's bbq'en en bier drinken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wij hebben hier volgende maand buurtfeest.
Nou lahmacun en broodje döner is anders prima te eten hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:09 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nou leuk. Lekker met alle Mohammet's en Ali's bbq'en en bier drinken.
Jeweet dat bij elke naam een stereotype past he.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou lahmacun en broodje döner is anders prima te eten hoor.
Als ze daarvan lekker veel ronddelen tijdens zo'n buurtbbq, kom ik best even buurten hoor
Besides, lang niet alle mohammeds enz zijn zo vervelend. Ok, een heleboel wel, dat is waar
nee, leg eens uit?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:05 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Jeweet dat bij elke naam een stereotype past he.
Goed gedaan kut!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En nou voortaan opletten bij de TT, ik blijf niet schooien bij Misstique.
nicequote:Op woensdag 18 mei 2011 16:26 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Mensen met typische namen
Lees dat maar. Het klopt allemaal.
Ga me er eens voor betalen kut!quote:
Jouw hoerquote:
Ooh jawel, jij gaat me op je knieën smeken of je me alsjeblieft mag betalen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |