Heb je aanraders? De top vijf met meeste votes op IMDb heb ik al gezien en ik was niet heel erg onder de indruk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dan noem je ook wel wat inferieur werk (minus Carrie dan)
Klopt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:09 schreef Doff het volgende:
[..]
Murder á la Mod is inderdaad weinig bijzonder. Dat was ook maar zijn debuut toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Ik ben ook niet zo'n dePalma fan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:10 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Heb je aanraders? De top vijf met meeste votes op IMDb heb ik al gezien en ik was niet heel erg onder de indruk.
Body Double, Sisters en Dressed to Kill vind ik verreweg de beste De Palma films samen met Untouchables en Carrie.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:10 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Heb je aanraders? De top vijf met meeste votes op IMDb heb ik al gezien en ik was niet heel erg onder de indruk.
Untouchables vond ik wel goed, de rest heeft mij niet zoveel gedaan. Sisters heb ik trouwens nooit gezien.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Body Double, Sisters en Dressed to Kill vind ik verreweg de beste De Palma films samen met Untouchables en Carrie.
Ik houd me aangeraden. Heb sowieso te weinig 80s films gezien en Sisters lijkt me zo op het eerste gezicht het interessantste.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Body Double, Sisters en Dressed to Kill vind ik verreweg de beste De Palma films samen met Untouchables en Carrie.
En mijn (wellicht te) kritische blik ten opzichte van dat soort films.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Maar goed je kent mijn voorkeur voor de thriller/horror films
Jajaja...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:25 schreef DragonFodder het volgende:
Star Wars is uit 77, Gil, raiders is van later
Godzijdank dat hij het niet geworden is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef HilarityEnsues het volgende:
CC = Chevy Chase (Fletch, Fletch Lives en Caddyshack)?
Dan had Star Wars waarschijnlijk meer op de Family guy versie gelekenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:29 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Godzijdank dat hij het niet geworden is.
Exact. Maar dan minder grappig, want geen parodie.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan had Star Wars waarschijnlijk meer op de Family guy versie geleken
Ik vond de FG versie ook niet zo grappig. De twee vervolgen waren echter echt tenenkrommend!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:30 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Exact. Maar dan minder grappig, want geen parodie.
Njos.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vond de FG versie ook niet zo grappig. De twee vervolgen waren echter echt tenenkrommend!
Wie o wie verlost mij van de vraag?!
Sorry, dat was inderdaad niet zo handig van mequote:
Ik wist het al zonder de hintquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sorry, dat was inderdaad niet zo handig van me
Pas de problème.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sorry, dat was inderdaad niet zo handig van me
Oh okeequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wist het al zonder de hintik was aan het wachten of 3 goed was
quote:
Je zet de boel weer eens vast jongen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja ik had iets in gedachte alleen dat gaat te lang duren...dus dan maar even wat anders
Vaak eten ze zelfs niet hun bord leeg.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:53 schreef Robby87 het volgende:
Waarom drinken mensen nooit hun drankje op in films?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |