Geen Primary Colors (acteur is juist). En die inschatting laat ik aan jou over. Het principe is hier volgens mij altijd geweest dat je het niet (enigszins) bewust mag heb opgezocht.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:47 schreef Asap het volgende:
[..]
B Primary Colors?, E weet ik inmiddles ook al, maar dat heb ik meer gelezen dan dat ik het zou raden...
Lucky numbers? Lijkt me een politieke film van JT, maar ik ken eigenlijk alleen maar Primary Colors..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:49 schreef Doff het volgende:
[..]
Geen Primary Colors (acteur is juist). En die inschatting laat ik aan jou over. Het principe is hier volgens mij altijd geweest dat je het niet (enigszins) bewust mag heb opgezocht.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
Jawelquote:
Gillingham +2quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:59 schreef Gillingham het volgende:
A Carrie
B Blow Out
C Dressed to Kill
D Snake Eyes
E Femme Fatal
F Body Double
Maar het voelt zo fout... Nou ja, beter dan dat iemand het antwoord post die helemaal niks geraden heeft. ofzo...
Ik had geen zin (en tijd) om er met de punten vandoor te gaan, dus bij deze mijn bijdrage aan jouw maandoverwinning.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:59 schreef Gillingham het volgende:
A Carrie
B Blow Out
C Dressed to Kill
D Snake Eyes
E Femme Fatal
F Body Double
Maar het voelt zo fout... Nou ja, beter dan dat iemand het antwoord post die helemaal niks geraden heeft. ofzo...
Had dat even gezegd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik had geen zin (en tijd) om er met de punten vandoor te gaan, dus bij deze mijn bijdrage aan jouw maandoverwinning.
Daar was ie zelfs niet voor genomineerd. Het klopt wel dat het niet om de hele grote oscar gaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:13 schreef Doff het volgende:
Babel (C), No Country for Old Men (B) & There Will be Blood (A)?![]()
Oscar voor beste mannelijke hoofdrol (TWBB),Oscar voor beste mannelijke bijrol (NCFOM)
en oscar voor cinematografie (Babel)?
![]()
quote:
Goed gegokt, maar je verdiende het natuurlijk volledig!quote:
quote:
Dat dus.quote:
=1quote:
Niet volgens imdbquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:04 schreef Gillingham het volgende:
Pas was er nog een vraag over één van de gegadigden. Hij keurde rol af. Ook de hoofdrol voor Apocalypse Now. Wie was dat ook alweer?
Verder: Paul Newman?
Nopequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:13 schreef HilarityEnsues het volgende:
A = Die Aussie uit F/X, F/X 2 en Cocktail (en Along Came Polly)? Brian Brown of zo?
Dat was de reden dat Ford in eerste instantie niet als Indiana zou gaan spelen: omdat ie te bekend was als Soloquote:
quote:
Ik wist dat het zoiets was.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat was de reden dat Ford in eerste instantie niet als Indiana zou gaan spelen: omdat ie te bekend was als Solo
quote:
Dat was inderdaad waarom ie de rol uiteindelijk wél kreeg. Hij was niet te oud.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
Weleens gezien in zo'n docu, maar geen idee meer waarom Lucas hem niet in Star Wars wilde... Te oud? Hij kreeg de rol uiteindelijk omdat hij het bij het script lezen tijdens casting perfect geschikt bleek als Solo of iets dergelijks.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef HilarityEnsues het volgende:
CC = Chevy Chase (Fletch, Fletch Lives en Caddyshack)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |