Beetje autistisch dus, arme knul.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aan mij ook. daar heb je de meeste 'hoi's' genegeerd en al zei ik 'hoi' terug kreeg ik geen antwoord.
Rare mensen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wij hebben hem niet verbannen heh? Het is niet onze schuld dat hij zich niet kan verweren.
EG zou ik niet een beetje autistisch willen noemen, maar bestwel heel erg. Alhoewel hij bij lijkt te draaien.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:58 schreef GSbrder het volgende:
Maar koos, nu we het toch over womanizers hebben, wie heb jij onlangs gestentord?
Aan wie heb ik mijn imposante stemgeluid laten horen, bedoel je?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:58 schreef GSbrder het volgende:
Maar koos, nu we het toch over womanizers hebben, wie heb jij onlangs gestentord?
Zo luidruchtig tijdens de daad, ja?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aan wie heb ik mijn imposante stemgeluid laten horen, bedoel je?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:58 schreef GSbrder het volgende:
Part of the job. En helaas neem ik mn werk mee naar huis.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hey lullo, nog geneukt?!"
Als het onderdeel van het werk is, zou ik ook geen bezwaar tegen huiswerk hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Part of the job. En helaas neem ik mn werk mee naar huis.
Wat heb jij gesnoven??quote:
Van mn werk moet ik het niet hebben helaas, de gemiddelde geinterviewde is 60 plus.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als het onderdeel van het werk is, zou ik ook geen bezwaar tegen huiswerk hebben.
Nog maar te zwijgen over overwerken!quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als het onderdeel van het werk is, zou ik ook geen bezwaar tegen huiswerk hebben.
Nou zegquote:
Exact.. Dus?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou zeg
Ik ben student
Ik ben overal bekend
Van de handdoek op het strand tot ieder vrouwelijk ledikant
Ik heb vandaag nog een rits boeken (mag niet van dotCommunism) besteld om bij te leren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nog maar te zwijgen over overwerken!
[ afbeelding ]
Waarom mag het niet van Ethi en wat te leren?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog een rits boeken (mag niet van dotCommunism) besteld om bij te leren.
Neem me niet zo serieusquote:
Omdat we boekenhaatbuddies zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom mag het niet van Ethi en wat te leren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |