Wie weet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Ik overweeg het misschien. Kan het niet, dan zijn er vast nog talloze andere jaren te gaan.
Nee, die signature in vol ornaat ken ik al langer.quote:
quote:
Ik denk eigenlijk best lang, het heeft iets gezelligs dit forumquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie weet.
Ben benieuwd hoelang de harde kern van POL bijeen blijft.
Tsja, iets fragiels als een online forum is zo weg wanneer bedrijven strengere private policies houdenquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk best lang, het heeft iets gezelligs dit forum
Omkering van de bewijslastquote:
Sowieso is (gelukkig) niet iedereen loonslaaf en is er ook nog vrije tijdquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, iets fragiels als een online forum is zo weg wanneer bedrijven strengere private policies houden
Hoho, pseudo-techneutquote:
Owh, excusesquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoho, pseudo-techneut
Mijn studie was had het meest gamma-programma van de faculteit.
Er bestaan ook constante factorenquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zie het afgelopen halfjaar.. Forums veranderen continu
En ik heb toch 10 rechtenvakken gevolgd.quote:
Leuk om te horenquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je hier meepost.Je past hier prima
Dat merkte ik idd in onze laatste discussie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoho, pseudo-techneut
Mijn studie had het meest gamma-programma van de faculteit.
Maffe jongen tochquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En ik heb toch 10 rechtenvakken gevolgd.
Mevrouw de meesteres
Ja, maar jouw techniek is ook wel heel hardcore.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat merkte ik idd in onze laatste discussie.
Zeker weten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk om te horen![]()
Het heeft iets gezelligs zoals ik al zei.
Is idd nogal hardcorequote:Op woensdag 18 mei 2011 00:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar jouw techniek is ook wel heel hardcore.
Knap, maar niet mijn pakkie an.
Dat laat ik liever aan de chinezen over.
Klopt, jullie zijn de toekomst van POLquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:32 schreef robin007bond het volgende:
Ook voel ik me een beetje een support voor php, omdat ik ook niet echt een hoog niveau doe is dat voor hem (denk ik) leuker. Anders is die zo de enige tussen alle hoog-opgeleiden en ouderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |