Voorlopig maar weer verbannen uit POL en NWSquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Ja, waar is die lager-nog-niet-opgeleide eigenlijk?
Ochjee, het vrouwmens denkt de SC weer naar haar hand te kunnen zettenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaarne allemaal flink doorposten. Ik wik de #1975 en ik wil op tijd gaan slapen
Ben je zo jong?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaarne allemaal flink doorposten. Ik wil de #1975 en ik wil op tijd gaan slapen
Amersfoort.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
Ik moet donderdagavond in het centrum van Utrecht wezen, iemand enig idee waar ik de auto fatsoenlijk kwijt kan?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Ja, waar is die lager-nog-niet-opgeleide eigenlijk?
quote:
Meteen gratis overnachting!quote:
Eigenlijk was mijn idee van de auto in het centrum te parkeren, dat ik niet zo ver hoef te lopen.quote:
Dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk was mijn idee van de auto in het centrum te parkeren, dat ik niet zo ver hoef te lopen.
Derhalve is Amersfoort toch niet helemaal wat ik zoek.
Ik hou me aanbevolen voor een parkeerplek dichter bij het centrum.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk was mijn idee van de auto in het centrum te parkeren, dat ik niet zo ver hoef te lopen.
Derhalve is Amersfoort toch niet helemaal wat ik zoek.
Neequote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:38 schreef Mutant01 het volgende:
In mijn ogen (of oren) het beste nummer van Moby
Ik ging net boodschappen doen. En toen forceerde het kassameisje een gesprek met mij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lekker lekker! Je krijgt nog de groeten van haar.
Waarom mag het niet in mijn ogen of oren het beste nummer van Moby zijn. Wat is dit?quote:
Kom zeg, in Amsterdam kan je ook in het centrum parkeren, dan zal dat in Utrecht toch ook wel lukken, of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hou me aanbevolen voor een parkeerplek dichter bij het centrum.
Dank!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:41 schreef du_ke het volgende:
Pak een parkeergarage
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=78661
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |