Ach ze doen maar. Hoort toch bij het nieuwe werken?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:55 schreef MREn het volgende:
[..]
Is altijd leuk als recruiters je online doopceel lichten na een sollicitatie.
Mwa, ik kom in online discussies soms wat provocerend over, maar dat vind ik gewoon een leuke manier van discussiëren. Dat is een stijlfiguur die niet iedereen even goed snapt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach ze doen maar. Hoort toch bij het nieuwe werken?
Ik herken het. Ik heb het echter niet alleen bij online discussies, maar gewoon bij alle discussiesquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:57 schreef MREn het volgende:
[..]
Mwa, ik kom in online discussies soms wat provocerend over, maar dat vind ik gewoon een leuke manier van discussiëren. Dat is een stijlfiguur die niet iedereen even goed snapt.
Merci.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:51 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nieuw in de quiz? Je bent van harte welkom hoor, Je bent heus niet de eerste die deze beginnersfout begaat
Uiteraard, maar die discussies worden niet tot in lengte van dagen doorzoekbaar bewaardquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik herken het. Ik heb het echter niet alleen bij online discussies, maar gewoon bij alle discussies.
Ben jij dan zo oud alquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:58 schreef Flitspaal het volgende:
Oudste van het stel spreekt (nu tong er niet bij is)
En nou aub ophouden met alleen maar overbodige posts maken. Gewoon wachten op de vraag van Dopekoe.
Als iedereen zo doorgaat is dit topic dadelijk vol en zoek ik me straks te pletter waar de laatste stand staat.
geboortedatum: 00-00-0000quote:
Poncke Prinsen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:06 schreef RoofingBurner het volgende:
Misschien is de foto wat wazig, maar dat komt omdat het een beetje een verrader is
Dat was inderdaad een verrader, of toch niet?quote:
Shit je bent me voor.quote:
Dat is nogal afhankelijk van je standpunt natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:09 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een verrader, of toch niet?
Stand #2206:quote:
Ik heb nog wel wat opruiende boeken liggen van onze vriend Willem Oltmans, oa over Indonesië en de rol van Nederland daar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit. Ben nu een marathoninterview met hem aan het luisteren, misschien zal dit mijn mening nog doen wijzigen.
Zeker niet.quote:
Gelukkig maar.quote:
Dan was het makkelijker geweest jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:27 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Misschien dat er bij The Road en No Country for Old Men meer belletjes gaan rinkelen?
Kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |