Juiste berg. Maar je zit te hoog.quote:
Saba is sinds 10-10-10 een deel van Nederland. De heren hebben gelijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:18 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Juiste berg. Maar je zit te hoog.
Als het niet duidelijk was, het gaat om Nederland en niet het Koninkrijk der Nederlanden.
Saba is ook een Nederlandse gemeente geworden en geen apart land binnen het Koninkrijk zoals Curacao en Aruba.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:18 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Als het niet duidelijk was, het gaat om Nederland en niet het Koninkrijk der Nederlanden.
Saba ligt in Nederland.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:18 schreef Gillingham het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:19 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Saba is sinds 10-10-10 een deel van Nederland. De heren hebben gelijk
Jullie hebben helemaal gelijk. Ik had mijn vraag anders moeten stellen. Mijn excuses.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:20 schreef MREn het volgende:
[..]
Saba is ook een Nederlandse gemeente geworden en geen apart land binnen het Koninkrijk zoals Curacao en Aruba.
Maar goed, de Vaalserberg is volgens mij 320m hoog.
Jij zit er dichter bij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:20 schreef MREn het volgende:
[..]
Saba is ook een Nederlandse gemeente geworden en geen apart land binnen het Koninkrijk zoals Curacao en Aruba.
Maar goed, de Vaalserberg is volgens mij 320m hoog.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
hehequote:Op woensdag 18 mei 2011 15:31 schreef MREn het volgende:
324 meter en 456 mm gemeten vanaf de molshoop naast de kerk van Kerkrade.
Hoe precies wil je het hebben?
Wat als iemand er nou een stukje vanaf heeft gehaald en het nog maar 322,8m is?quote:
Helemaal juistquote:
Doe geen moeite.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:40 schreef MREn het volgende:
De Vaalserberg, die heel vroeger Hubertusberg heette, is een heuvel in de Nederlandse gemeente Vaals met een hoogte van 322,7 meter boven NAP
De Vaalserberg, die heel vroeger Hubertusberg heette, is het hoogste natuurlijke punt van Nederland met een hoogte van 327,5 meter boven NAP
Hoogte top : 321 m.
Velen denken dat dat de Vaalserberg is met een hoogte van 322 meter.
De Vaalserberg, dat is het hoogste punt van Néderland, ... in de grootste ( driekantige) doolhof van Europa, op 322,4 meter hoogte.
Verstandigquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:43 schreef Gillingham het volgende:
![]()
Ik ga de volgende keer mijn vraag zorgvuldiger stellen.
Sorry, het juiste antwoord is 67.544.456,3.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:44 schreef MREn het volgende:
67.544.456,2 incl. Saba, excl. Bonaire en St. Eustacius
Welke telling gebruik je? Die van vorige week zeker, er is net een update 67.544.456,4quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Sorry, het juiste antwoord is 67.544.456,3.
Alles volgens Bartjens uiteraard.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:46 schreef Asap het volgende:
[..]
Welke telling gebruik je? Die van vorige week zeker, er is net een update 67.544.456,4
Niet jouw beurt, eikel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:43 schreef Bart het volgende:
Next!
Hoeveel mieren leven er in Nederland? Inclusief Saba.
Hoeveel eikels zitten er in dit topic? Inclusief Saba.quote:
quote:
jezus Bart...quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoeveel eikels zitten er in dit topic? Inclusief Saba.
9e Symphonie van Beethovenquote:
Halleluja!quote:
Nieuw in de quiz? Je bent van harte welkom hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:43 schreef Gillingham het volgende:
![]()
Ik ga de volgende keer mijn vraag zorgvuldiger stellen.
Precies, foutjes maken we allemaal wel eensquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:51 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nieuw in de quiz? Je bent van harte welkom hoor, Je bent heus niet de eerste die deze beginnersfout begaat
Wat mij betreft allang, ik vul alleen de tijd tot de volgende vraag met wat niet al te serieuze posts.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat mij betreft allang, ik vul alleen de tijd tot de volgende vraag mijn postcount met wat niet al te serieuze posts.
Is altijd leuk als recruiters je online doopceel lichten na een sollicitatie.quote:
Je bent gewoon jaloers dat jij niet in de top 500 staatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |