Stand #2206quote:
Alleen denk ik niet dat degene die de punten bijwerkt in het begin van dit deel gaat kijken wat de eindstand van het vorige deel was.quote:
Dat zat ik net in te tikken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Alleen denk ik niet dat degene die de punten bijwerkt in het begin van dit deel gaat kijken wat de eindstand van het vorige deel was.
Nu toevallig ja, maar normaal begin je met een nieuwe puntentelling in een nieuw topic. Daar ging het me omquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:36 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dat zat ik net in te tikken.
En ik ben diegene.
Maar ik snap dat je het prima bedoelde Michelangelo2.
Stand #2206:quote:
Ziet er niet goed uit... http://www.nrc.nl/nieuws/(...)cela-gewond-na-trap/quote:
Easter Rising (of Paasopstand) is correct!quote:
Da's beter. Het is voor allen die vielen voor de Ierse vrijheid.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef MREn het volgende:
ehm, onafhankelijkheidsstrijders tegen de Britten?
Tiramisu?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:52 schreef MREn het volgende:
Wat ga ik maken als het volgende op mijn boodschappenlijstje staat:
Ingrediënten
250 g mascarpone
100 ml slagroom
2 eieren
40 g suiker
150 g savoiardi of lange vingers
250 ml espresso
100 ml marsala
2 eetlepels cacaopoeder
De ontwerpers waren ook niet blij met die grille. Ze hebben de rand van de grille bij een prototype voorzien van bont, als hint voor de directie. Het kwartje viel niet. Enkele jaren geleden heb ik trouwens in een Edsel gereden: mijn broer had er een.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:08 schreef ß het volgende:
Zeker weten! Het was ook niet zo slim van Ford om auto's te ontwerpen waarvan de grille doet denken aan het vrouwelijke geslachtsorgaan. Daar houden Amerikanen niet zo van.
Inderdaad!quote:
met een k dusquote:
1-1 tegen Standard was genoeg.quote:
Beoordeelde een doodschop niet helemaal op waardequote:
Hopelijk is deze sukkel uitgefloten. Deze scheidsrechter is de belichaming van pappen en nathouden...quote:
"gevaarlijk spel"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopelijk is deze sukkel uitgefloten. Deze scheidsrechter is de belichaming van pappen en nathouden...
Jij had de 3e...quote:
Maakt het toch nog wel een Vinex-wijk? Alleen een wijk die deel uitmaakt van een nog groter Vinex-plan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:00 schreef Dopekoe het volgende:
Vleuterweide is een onderdeel van Leidsche Rijn...
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Maakt het toch nog wel een Vinex-wijk? Alleen een wijk die deel uitmaakt van een nog groter Vinex-plan.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vleuterweidequote:Vleuterweide is een deelplan van de Vinex-locatie Leidsche Rijn
Bart +1quote:
die ken ik niet.quote:
Dat kun je instellen bij 'overige voorkeuren aanpassen' rechtsboven.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
die ken ik niet.Waarom heb ik trouwens geen smilies onder het bericht invoervak? Voorheen waren die er wel.
quote:
Prachtig boek wat ik jullie allen bij deze wil aanbevelen. Geeft ook een beter inzicht in de problematiek van Afghanistan. Heel ingrijpend boek waar ik zelfs een traantje bij heb weggepinkt.quote:Every street of Kabul is enthralling to the eye
Through the bazaars, caravans of Egypt pass
One could not count the moons that shimmer on her roofs
And the thousand splendid suns that hide behind her walls
Check!quote:
quote:
Nog 1.quote:
Andere opties: Passat, Transporter, Phaeton, New Beetle, Caddy, Fox.quote:
Je hebt gelijk, inmiddels wel weerquote:
Volgens Autoweek.nl wel. Nieuwste model is geïntroduceerd in januari 2011 en staat ook op de VW-sitequote:
dmv een bloedtest.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:07 schreef ß het volgende:
Afgelopen week is een test die voorspelt hoe oud je wordt veel in het nieuws geweest. Waarmee bepaalt deze test hoe oud je wordt?
dat is wel goedquote:
die heeft ook nog 2 penalty's gescoord en dus 11 goalsquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:44 schreef Flitspaal het volgende:
Ow nee, geen Willem 2, maar VVV met Booymans met 9
Dit is wel goed. Lasnik - 8 // van ginkel en Pedersen - 5quote:
Dat zocht ikquote:
Hm, lijkt me geen rol voor hem eigenlijkquote:
Het is 'm wel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:20 schreef MREn het volgende:
[..]
Hm, lijkt me geen rol voor hem eigenlijk
quote:
inderdaad jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:06 schreef Bart het volgende:
Ergens op Saba, weet ik veel hoe het daar heet en hoe hoog het is. 1,5km?
Je je loopt achter sinds 10-10-10quote:
Juiste berg. Maar je zit te hoog.quote:
Saba is sinds 10-10-10 een deel van Nederland. De heren hebben gelijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:18 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Juiste berg. Maar je zit te hoog.
Als het niet duidelijk was, het gaat om Nederland en niet het Koninkrijk der Nederlanden.
Saba is ook een Nederlandse gemeente geworden en geen apart land binnen het Koninkrijk zoals Curacao en Aruba.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:18 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Als het niet duidelijk was, het gaat om Nederland en niet het Koninkrijk der Nederlanden.
Saba ligt in Nederland.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:18 schreef Gillingham het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:19 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Saba is sinds 10-10-10 een deel van Nederland. De heren hebben gelijk
Jullie hebben helemaal gelijk. Ik had mijn vraag anders moeten stellen. Mijn excuses.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:20 schreef MREn het volgende:
[..]
Saba is ook een Nederlandse gemeente geworden en geen apart land binnen het Koninkrijk zoals Curacao en Aruba.
Maar goed, de Vaalserberg is volgens mij 320m hoog.
Jij zit er dichter bij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:20 schreef MREn het volgende:
[..]
Saba is ook een Nederlandse gemeente geworden en geen apart land binnen het Koninkrijk zoals Curacao en Aruba.
Maar goed, de Vaalserberg is volgens mij 320m hoog.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
hehequote:Op woensdag 18 mei 2011 15:31 schreef MREn het volgende:
324 meter en 456 mm gemeten vanaf de molshoop naast de kerk van Kerkrade.
Hoe precies wil je het hebben?
Wat als iemand er nou een stukje vanaf heeft gehaald en het nog maar 322,8m is?quote:
Helemaal juistquote:
Doe geen moeite.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:40 schreef MREn het volgende:
De Vaalserberg, die heel vroeger Hubertusberg heette, is een heuvel in de Nederlandse gemeente Vaals met een hoogte van 322,7 meter boven NAP
De Vaalserberg, die heel vroeger Hubertusberg heette, is het hoogste natuurlijke punt van Nederland met een hoogte van 327,5 meter boven NAP
Hoogte top : 321 m.
Velen denken dat dat de Vaalserberg is met een hoogte van 322 meter.
De Vaalserberg, dat is het hoogste punt van Néderland, ... in de grootste ( driekantige) doolhof van Europa, op 322,4 meter hoogte.
Verstandigquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:43 schreef Gillingham het volgende:
![]()
Ik ga de volgende keer mijn vraag zorgvuldiger stellen.
Sorry, het juiste antwoord is 67.544.456,3.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:44 schreef MREn het volgende:
67.544.456,2 incl. Saba, excl. Bonaire en St. Eustacius
Welke telling gebruik je? Die van vorige week zeker, er is net een update 67.544.456,4quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Sorry, het juiste antwoord is 67.544.456,3.
Alles volgens Bartjens uiteraard.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:46 schreef Asap het volgende:
[..]
Welke telling gebruik je? Die van vorige week zeker, er is net een update 67.544.456,4
Niet jouw beurt, eikel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:43 schreef Bart het volgende:
Next!
Hoeveel mieren leven er in Nederland? Inclusief Saba.
Hoeveel eikels zitten er in dit topic? Inclusief Saba.quote:
quote:
jezus Bart...quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoeveel eikels zitten er in dit topic? Inclusief Saba.
9e Symphonie van Beethovenquote:
Halleluja!quote:
Nieuw in de quiz? Je bent van harte welkom hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:43 schreef Gillingham het volgende:
![]()
Ik ga de volgende keer mijn vraag zorgvuldiger stellen.
Precies, foutjes maken we allemaal wel eensquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:51 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nieuw in de quiz? Je bent van harte welkom hoor, Je bent heus niet de eerste die deze beginnersfout begaat
Wat mij betreft allang, ik vul alleen de tijd tot de volgende vraag met wat niet al te serieuze posts.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat mij betreft allang, ik vul alleen de tijd tot de volgende vraag mijn postcount met wat niet al te serieuze posts.
Is altijd leuk als recruiters je online doopceel lichten na een sollicitatie.quote:
Je bent gewoon jaloers dat jij niet in de top 500 staatquote:
Ach ze doen maar. Hoort toch bij het nieuwe werken?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:55 schreef MREn het volgende:
[..]
Is altijd leuk als recruiters je online doopceel lichten na een sollicitatie.
Mwa, ik kom in online discussies soms wat provocerend over, maar dat vind ik gewoon een leuke manier van discussiëren. Dat is een stijlfiguur die niet iedereen even goed snapt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach ze doen maar. Hoort toch bij het nieuwe werken?
Ik herken het. Ik heb het echter niet alleen bij online discussies, maar gewoon bij alle discussiesquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:57 schreef MREn het volgende:
[..]
Mwa, ik kom in online discussies soms wat provocerend over, maar dat vind ik gewoon een leuke manier van discussiëren. Dat is een stijlfiguur die niet iedereen even goed snapt.
Merci.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:51 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nieuw in de quiz? Je bent van harte welkom hoor, Je bent heus niet de eerste die deze beginnersfout begaat
Uiteraard, maar die discussies worden niet tot in lengte van dagen doorzoekbaar bewaardquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik herken het. Ik heb het echter niet alleen bij online discussies, maar gewoon bij alle discussies.
Ben jij dan zo oud alquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:58 schreef Flitspaal het volgende:
Oudste van het stel spreekt (nu tong er niet bij is)
En nou aub ophouden met alleen maar overbodige posts maken. Gewoon wachten op de vraag van Dopekoe.
Als iedereen zo doorgaat is dit topic dadelijk vol en zoek ik me straks te pletter waar de laatste stand staat.
geboortedatum: 00-00-0000quote:
Poncke Prinsen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:06 schreef RoofingBurner het volgende:
Misschien is de foto wat wazig, maar dat komt omdat het een beetje een verrader is
Dat was inderdaad een verrader, of toch niet?quote:
Shit je bent me voor.quote:
Dat is nogal afhankelijk van je standpunt natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:09 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een verrader, of toch niet?
Ik heb nog wel wat opruiende boeken liggen van onze vriend Willem Oltmans, oa over Indonesië en de rol van Nederland daar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit. Ben nu een marathoninterview met hem aan het luisteren, misschien zal dit mijn mening nog doen wijzigen.
Zeker niet.quote:
Gelukkig maar.quote:
Dan was het makkelijker geweest jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:27 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Misschien dat er bij The Road en No Country for Old Men meer belletjes gaan rinkelen?
Kloptquote:
En dat is het ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |