quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik log nooit ergens anders in dan dan thuis op fok![]()
Vandaag keek ik in mijn actieve topics en zie ik opeens allemaal topics staan van de tv slowchat waar ik onmogelijk kan posten omdat ik uit eten was . Ik heb gelijk alle clients uitgelogd, paswoord veranderd
Ben benieuwd hoe ze daaraan zijn gekomen, het is toch best wel een moeilijk wachtwoord gemaakt met een wachtwoord generator.
Eens kijken wat die hacker heeft geplaatst. Hij is zo dom geweest niet uit te loggen heb zijn IP dus..![]()
Ja volgens mij beetje gemaakt. Die gast in die rode renault, kom op zeg.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:01 schreef WcPot het volgende:
Dit kan bijna niet waar zijn allemaal dit zal wel heel erg triest zijn als dit allemaal echt is
Ik mag het hopenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:01 schreef WcPot het volgende:
Dit kan bijna niet waar zijn allemaal dit zal wel heel erg triest zijn als dit allemaal echt is
Maar dat is een stoere sjonniequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ja volgens mij beetje gemaakt. Die gast in die rode renault, kom op zeg.
Als je sommige mensen ziet rijden dan geloof ik ook nog dat dit echt is....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:01 schreef WcPot het volgende:
Volgens mij als ie normaal door zn vriendjes wordt opgefokt doet ie het ook. Leuk als jij daar net fietst...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ja volgens mij beetje gemaakt. Die gast in die rode renault, kom op zeg.
Nee joh Koos komt dan wel vaker dan 3x langs dat kan niet hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
Dit zou zomaar een programma van SBS kunnen zijn.
Als ik dit zie, dan verbaasd me dat niets!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:06 schreef StephanL het volgende:
Dan ook te bedenken dat Ruben is aangereden door één van de kandidaten
Behalve Opaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
+1.
Voor de rest, Dit moeten toch wel acteurs zijn,
Mwa, deze gozer gaat eruit denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een verschrikkelijk toneelstukje dit. Als ze het serieus hadden opgepakt had het programma opzich best potentie.
Van die andere geloof ik ook niks van. Ook die opa niet want zo seniel kan hij ook weer niet zijn dat hij na 20x nog niet weet dat 'R' achteruit is en 'D' vooruit.quote:
Het is nooit zo druk op de dinsdagquote:
Heb er niemand uit zien gaan. Volgens mij gaat er ook niemand uit als ik het zo lees op de website.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
We hebben een nieuw (SBS6) programma ontdektAllerslechtste chauffeurs van Nederland op Ned1
Ik dacht dat er elke week iemand z'n rijbewijs terug kreegquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heb er niemand uit zien gaan. Volgens mij gaat er ook niemand uit als ik het zo lees op de website.
Inderdaad een beetje een SBS6 programma.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
We hebben een nieuw (SBS6) programma ontdektAllerslechtste chauffeurs van Nederland op Ned1
Klopt, maar dat is pas vanaf de 2e aflevering.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik dacht dat er elke week iemand z'n rijbewijs terug kreeg
Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Weer een crimineel opgeruimd.
Herhaling van Bernard, schavuit van Oranje op 1quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
Is er nog iets te kijken? House heb ik gezien ondertussen.
Oh dat had ik wel willen kijken, maar ik was al naar bed.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Herhaling van Bernard, schavuit van Oranje op 1
Arme Alberto .quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:02 schreef tralalala het volgende:
Eis van negen ton tegen Alberto Stegeman
Nou ja zeg!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:02 schreef tralalala het volgende:
Is dat die malafide paardenhandelaar?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:02 schreef tralalala het volgende:
my god ik kijk nog liever teletekst TV dan danquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:29 schreef Karina het volgende:
Niet zoveel op tv vanavond, half 9 Gordon Ramsey, dan houdt het wel op.
900.000 euro WTF dit is amerika nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:02 schreef tralalala het volgende:
Gordon Ramsey is leukquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
my god ik kijk nog liever teletekst TV dan dan
hmm ieder zijn smaak, veel mensen vinden het leuk kennelijk, maar voor mij is het net zoiets als de enorme hoeveelheid modellen 'bootcamp' programma's en programma's over mensen die dikzijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Enige die ik kijk, Hells Kitchen heb ik al gezien (had ik gedownload).
Ik kijk niet vanwege het koken, maar vanwege Gordonquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hmm ieder zijn smaak, veel mensen vinden het leuk kennelijk, maar voor mij is het net zoiets als de enorme hoeveelheid modellen 'bootcamp' programma's en programma's over mensen die dikzijn
Vorige week vergeten, nu maar weer eens kijken, ik vond de eerste aflevering zieligquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[RTL 4] Gepest #1: Peter van der Vorst's pestprogramma
vanavond weer
soms zijn er ook pesters die hun excuses aanbiedenquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorige week vergeten, nu maar weer eens kijken, ik vond de eerste aflevering zielig
Die eerste was ook zo erg omdat die pestkoppen zich echt totaal niets konden herinneren over pesten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
soms zijn er ook pesters die hun excuses aanbieden
en het topic was vorige week best levendig en gezellig
Maar hier is het leuker en voor de stats he!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ga naar dat topic toe dan
[RTL 4] Gepest #1: Peter van der Vorst's pestprogramma
Nee, zet ze alleen publiekelijk voor schutquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:44 schreef Doler12 het volgende:
Maraca jij pest toch niet je leerlingen he!?
dit kan een trauma opleveren volgens gepest nu...quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, zet ze alleen publiekelijk voor schut
Nah, wat ik vandaag bijvoorbeeld deed was onschuldigquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dit kan een trauma opleveren volgens gepest nu...
beetje inschatten hequote:Op donderdag 19 mei 2011 21:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nah, wat ik vandaag bijvoorbeeld deed was onschuldigHij vond het zelf ook wel grappig
Ik ben zelf jaren gepest. Zou het mijn leerlingen nooit aandoenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
beetje inschatten he
ben blij dat ik geen kinderbegeleider meer ben, heb het 1.5 jaar gedaan tot ik gek werd ::
met jouw uiterlijk gepestquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben zelf jaren gepest. Zou het mijn leerlingen nooit aandoen
zouden die nanny's wel eens echt kinderen niet aan hebben gekunt?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:33 schreef Doler12 het volgende:
http://www.noob.us/humor/south-park-cartman-vs-supernanny/
Van de basisschool tot en met het Mbo. Pas op het Hbo stopte hetquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
met jouw uiterlijk gepest
WTF, op het MBO nog gepest, wat is dat voor kutschool danquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Van de basisschool tot en met het Mbo. Pas op het Hbo stopte het
Op het Mbo waar ik nu lesgeef wordt een leerling ook enorm gepest.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WTF, op het MBO nog gepest, wat is dat voor kutschool dan
opleidingen waar mensen pesten
Kan me echt niet voorstellen... maarja ik ben gelijk een normale opleiding gaan doen, niet zo'n marokkanenopleiding als.. ECONOMIEquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Op het Mbo waar ik nu lesgeef wordt een leerling ook enorm gepest.
Rechtenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen... maarja ik ben gelijk een normale opleiding gaan doen, niet zo'n marokkanenopleiding als.. ECONOMIE!!!!!!!!!
nja.. ik deed SPW eerste jaar MBO.. toen was het vanzelfsprekend dat pesten niet kon.. mijn 2e opleiding ookquote:
Denk niet zozeer dat het opleiding gebonden isquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nja.. ik deed SPW eerste jaar MBO.. toen was het vanzelfsprekend dat pesten niet kon.. mijn 2e opleiding ook
ik zat altijd bij zorgopleidingen, daar wordt wel minder gepest denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk niet zozeer dat het opleiding gebonden isAls mensen gemeen willen zijn, zijn ze wel gemeen
is dat met die homo die dildo's meeneemt naar zijn werk elke dagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:38 schreef Doler12 het volgende:
Oooow noteren zondag reportage gaat over seksverslaving!
Nee het waren allemaal vrouwen!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is dat met die homo die dildo's meeneemt naar zijn werk elke dag?
waar is jouw UIquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eindelijk informatie wat de sint in spanje nou eigelijk doet?
Ja. hij is niet leukquote:
je hebt een fok!achievement erbij dusquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja. hij is niet leuk
Lady Gaga concert nu op Ned. 3 trouwens![]()
En ik zie net dat ik over de 50K posts zit![]()
Ja, dat weet ikquote:
Jammer!quote:Op zondag 22 mei 2011 01:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dat weet ikmaar heb hem niet gezien als sinterklaas
was hij al te zien als sinterklaasquote:Op zondag 22 mei 2011 01:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dat weet ikmaar heb hem niet gezien als sinterklaas
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je hebt een fok!achievement erbij dus
Wat?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:04 schreef donald_dick het volgende:
Iell kamelenvet eten![]()
Dat eten dus Berbers elke dag!
nog 1ste de top 4 van de 25!quote:
een gat in je gat!quote:
jupquote:Op zondag 22 mei 2011 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Peter R de Vries houdt het toch over die fotograaf hans peters ofz?
hoe noemen de belgen nou een homo? een gilet?quote:
zoiets ja. even googlenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hoe noemen de belgen nou een homo? een gilet?
hmm een vrouwennaam voor een mannelijke homo!quote:
In uit in uit. schudden voor gebruik.quote:
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Onze avond wordt vanaf 5 Juni verkloot door ome Beau
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Onze avond wordt vanaf 5 Juni verkloot door ome Beau
Waar blijft de zomer Alberto danquote:
Ach, dat wordt gelukkig toch weer een flopquote:Op zondag 22 mei 2011 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beau van Erven Dorens komt met een programma
Hij heeft zijn Whatsapp status veranderd naar "beschikbaar"quote:Op zondag 22 mei 2011 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja
[..]
Alberto Stegeman zit op de vlucht voor zijn slachtoffers
nee, hoe kan je hem anders bellen danquote:
Ja, dat is wel in de zomer. Maar de afleveringen worden pas na de zomer uitgezondenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, hoe kan je hem anders bellen dan
Je moetquote:Op zondag 22 mei 2011 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
ik heb geen zin meer om koostijden te doen
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]![]()
Achievement unlocked:
[ afbeelding ]
Op welke server zit je?quote:
Geeft niks, als er toch geen prijzen te vinden zijn heeft het spelletje weinig zin.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
ik heb geen zin meer om koostijden te doen
quote:
Dat is de enige reden waarom we je gedogen in dit topicquote:Op zondag 22 mei 2011 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
![]()
mijn computer draait overuren met social media, fok, en een football manager forum en FM zelf staat aan
Ahquote:Op zondag 22 mei 2011 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Op Hellfire heb ik de meeste. En dan nog een paar her en der.
zo oud als de weg naar romequote:
jupquote:
Wat speel je? Ik ben nu bezig met een mage, level 70 nu, main is Hunter. En ik heb nog een level 80 Shaman en een level 80 Druid, maar geen zin om nog een keer de Cataclysm quest te doen.quote:
lvl 84 human warriorquote:Op zondag 22 mei 2011 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat speel je? Ik ben nu bezig met een mage, level 70 nu, main is Hunter. En ik heb nog een level 80 Shaman en een level 80 Druid, maar geen zin om nog een keer de Cataclysm quest te doen.
Ik las al mee met jullie toen zag ik dat het begonnen was snel SBS ingeschakeldquote:
Kan ze beter kwakken!quote:
En terecht. Nu mag iemand anders ook wel eens rijdenquote:
liggen in bed!quote:
Heb je niets aan hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 20:30 schreef donald_dick het volgende:
aduh, natuurlijk krijg je het kentekenbewijs niet mee
Er zitten garageplaten opquote:Op zondag 22 mei 2011 20:30 schreef donald_dick het volgende:
aduh, natuurlijk krijg je het kentekenbewijs niet mee
daarom!quote:
Maar je moet ze wel laten zien als je wordt aangehouden, dus kunnen ze het beter wel meegeven.quote:
als je een auto huurt krijg je ook nooit de papieren mee!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar je moet ze wel laten zien als je wordt aangehouden, dus kunnen ze het beter wel meegeven.
Is dat zo? Geen idee eigenlijk, alleen in het buitenland weleens gehuurd, maar niet zelf gereden toen, dus is me niet opgevallen.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als je een auto huurt krijg je ook nooit de papieren mee!
En bij greenwheel en connectcar auto's liggen de papieren er ook niet inquote:Op zondag 22 mei 2011 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Geen idee eigenlijk, alleen in het buitenland weleens gehuurd, maar niet zelf gereden toen, dus is me niet opgevallen.
in een autoquote:
alsof het de afgelopen maand spannedn wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |