Inderdaad. Wat me vooral opvalt is dat ze nu al 8 nummer van SIAS live hebben gespeeld. Nog maar 4 overquote:
Inderdaad, die Fill waar het nummer mee begintquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:10 schreef AMDB het volgende:
Matt doet trouwens weer wat geniaal drumwerk op Library Pictures, héérlijk
Klopt, vond ik op Humbug misschien wel het grootste gemis, maar nooit zo over nagedacht eigenlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:12 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Inderdaad, die Fill waar het nummer mee begintDit is dus waarom Matt echt onvervangbaar zou zijn, dit soort geniale dingen.
Sowieso is de hele ritmesectie lekker bezig op SIAS vind ik
Inderdaad. Als ze nu in de winter weer 2 keer HMH zouden doen, en ze variëren hun setlist nog steeds zo. Zou ik zeker 2 keer willenquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:12 schreef AMDB het volgende:
Het grote nadeel van 'hardcore' fan zijn...je wil zo veel nummers horen. Doe mij maar een concert waar gewoon álles gespeeld wordt, ik zal me geen moment vervelen
4 avonden van een uur, met telkens een compleet andere setlist, dat je gewoon een passepartout kunt kopenquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:14 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ze nu in de winter weer 2 keer HMH zouden doen, en ze variëren hun setlist nog steeds zo. Zou ik zeker 2 keer willen
Iets langer dan een uur, en dan elke avond een Era met bijbehorende B-sidesquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
4 avonden van een uur, met telkens een compleet andere setlist, dat je gewoon een passepartout kunt kopen
Ik vind dit wel echt een QOTSA nummer. Op een goede manier. Dit nummer is bij mij momenteel favoriet en ik hoop echt dat ze hem live gaan spelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:53 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Een behoorlijke niet-AM-achtige riff. Harmonieën in de coupletten wat ik ook niet gewend van ze ben. Groots geluid, duidelijke Amerikaanse invloeden. Ik hoor iets specifieks, kom ik nog wel op... Maar echt héél erg goed, zit tussen mijn favorieten. Inderdaad een beetje "Humbug"-achtig, maar dan wat 'urgenter'. Als héél dat album zo had geklonken...
Kan in ieder geval niet wachten tot ze deze songs aan hun setlist gaan toevoegen.
Een anthem als "When The Sun Goes Down" hoort er toch wel bij vind ik. In ieder geval op de festivals dan. Paradiso hoeft van mij niet persé maar ik zou hem toch graag straks op Rock Werchter en Lowlands voorbij horen komen. Komt de sfeer alleen maar ten goede! Maar dit is eigenlijk zinloos want dat gaat toch wel gewoon gebeuren, no question!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:51 schreef Aisumasen het volgende:
Setlist is wel in orde, hoe meer nieuwe nummers, hoe beter. Zal "When The Sun Goes Down" niet missen, deed ik ook niet in de "Humbug"-tour, en dat is nu wel beetje voorbij. Mis "Shalalala" meer!
edit: Hmm?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:35 schreef Kijana het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier die niet luistert.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:03 schreef Kijana het volgende:
Ik heb em ook maar gedownload lol, ben benieuwd.
quote:
Damn, nu ben ik volgens mij écht nog de enige die het album niet heeftquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ben nu ook aan het luisteren, kon toch niet wachten door al jullie reacties!
Dit doet me denken aan een post uit het vorige topic of die daarvoor waar ik nog in wilde gaan. Namelijk dat het publiek van Arctic Monkeys niet echt meegegaan is [m.a.w. gemiddelde leeftijd is ondanks dat we 6 jaar verder zijn redelijk laag gebleven].quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:11 schreef Aisumasen het volgende:
Dat ik de exacte invloeden niet gelijk kan plaatsen, zegt wel iets over de gave van Arctic Monkeys of Alex Turner als songschrijver. Ik had "My Propeller" B-kanten-achtige songs verwacht, toen kwam hij met "Submarine", toen "The Chair"... Ze doen wel elke keer iets wat 'fris' klinkt en zelfs voor de grootste liefhebbers verrassend klinkt, zonder hun eigen identiteit te verliezen of over de top te gaan.
Ik meen mij te herinneren dat "A Certain Romance" wel de afsluiter was op Pinkpop?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:55 schreef Xurk het volgende:
A Certain Romance heb ik nog nooit live gehoord... sadface. Leave Before the Lights Come On was begin 2007 [voordat FWN uitkwam] mijn favoriete AM-nummerMaar die heb ik ook slechts één keer gehoord, toen op Pinkpop.
Fake Tales of San Francisco heb ik al vanaf het begin nooit zo'n vet nummer gevonden, maar daarin ben ik waarschijnlijk één van de weinigen
Plaatselijke bejaardentehuis had een uitjequote:Op woensdag 18 mei 2011 13:33 schreef Aisumasen het volgende:
Vind het shirt wel tof. Schrok hier meer van:
[ afbeelding ]
Er zijn serieuze onderhandelingen over, en het zou het ultieme souvenir zijn, maar als we geen camera-kranen en close-ups hoeven te ontduiken, vind ik het ook niet erg.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:01 schreef sander26 het volgende:
Ik zie een Don Valley Bowl DVD ook wel echt zitten!
"It's been done". "Fake Tales" zou ik zelf wel ultiem vinden om ooit terug te horen, maar dat kan gewoon niet meer. Iets wat min of meer letterlijk gezegd is in het interview met Zane Lowe afgelopen zaterdag. Juist "Teddy Picker" is al een hele grote stap. Natuurlijk komen "A Certain Romance" en "Mardy Bum" ooit terug, maar dat ze die klassiekers van hun debuutplaat straks alweer 4 jaar (!) niet spelen, vergroot alleen maar de klasse van als je ze straks weer hoort. Dat doen ze erg goed, bij geen enkel nummer denk je: "Ah, daar ís-ie weer..."quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:52 schreef Vatta het volgende:
She's thunderstorms en All my own stunts zijn wel groeiertjes hoor.
Love is a laserquest is ook wel een mooi rustpuntje.
Ik hoor trouwens niemand over Fake tales of San Fransisco of Leave Before the lights come on.
Wat zou het toch fijn zijn als ze die nummers weer live zouden spelen, evenals A certain Romance
Behoren wat mij betreft tot de beste nummers van het album samen met Hellcat, Library Pictures en All My Own Stunts.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:09 schreef MilanILF het volgende:
Wat vinden jullie van 'That's Where You're Wrong' en 'Black Treacle'?
Ze hebben 'em anders juist geschrapt voor de festivals in 2009. Een fucking nummer 1-hit droppen, kunnen ze gewoon. Maar nu denk ik ook wel dat hij terug is in het team, hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:01 schreef sander26 het volgende:
Ik las het net al dat ze hem gespeeld hadden... Nou mooi!
[..]
Een anthem als "When The Sun Goes Down" hoort er toch wel bij vind ik. In ieder geval op de festivals dan. Paradiso hoeft van mij niet persé maar ik zou hem toch graag straks op Rock Werchter en Lowlands voorbij horen komen. Komt de sfeer alleen maar ten goede! Maar dit is eigenlijk zinloos want dat gaat toch wel gewoon gebeuren, no question!![]()
Don't you even DARE!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:26 schreef AMDB het volgende:
Kleine inventarisatie:
Nieuwe MK of nieuwe AM?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:49 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Don't you even DARE!
Niet te vergelijken. Al zou ik willen dat Alex nog eens een "Rearrange" zou kunnen schrijven, en Miles ooit een "Reckless Serenade".
De shirts van Humbug zijn tof, maar van ontzettende kutkwaliteit. 1x gewassen en dat shirt ziet er niet meer uitquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:55 schreef Kijana het volgende:
Hopelijk hebben ze volgende maand een beetje toffe merchandise. Ik wil wel weer een mooi nieuw AM T-shirt in m'n kast.
Daar is-ie weer, dat denk ik bij "Dancefloor". Waarom spelen ze dat nog? Waarom niet bijvoorbeeld "Wavin' Bye"? Zoiets zou echt een complete verrassing zijn, en als band lijkt het me leuk omdat te doen. Maar misschien vindt Alex dat echt slechte nummers.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:11 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
"It's been done". "Fake Tales" zou ik zelf wel ultiem vinden om ooit terug te horen, maar dat kan gewoon niet meer. Iets wat min of meer letterlijk gezegd is in het interview met Zane Lowe afgelopen zaterdag. Juist "Teddy Picker" is al een hele grote stap. Natuurlijk komen "A Certain Romance" en "Mardy Bum" ooit terug, maar dat ze die klassiekers van hun debuutplaat straks alweer 4 jaar (!) niet spelen, vergroot alleen maar de klasse van als je ze straks weer hoort. Dat doen ze erg goed, bij geen enkel nummer denk je: "Ah, daar ís-ie weer..."
"Leave Before The Lights Come On" zie ik weer helemaal zitten in deze formatie, want de versies uit 2009 waren tenenkrommend. Soms denk ik dat ze het er om doen.
True, Dancefloor ben ik goed zat. Liever een andere knaller van het debuut!quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:58 schreef tim. het volgende:
[..]
Daar is-ie weer, dat denk ik bij "Dancefloor". Waarom spelen ze dat nog? Waarom niet bijvoorbeeld "Wavin' Bye"? Zoiets zou echt een complete verrassing zijn, en als band lijkt het me leuk omdat te doen. Maar misschien vindt Alex dat echt slechte nummers.
En waarom spelen ze "Scummy" wel en "A Certain Romance" helemaal nooit? Alleen om het publiek een hit te geven?
Mijne zien er nog redelijk uit. Ik heb mijn Matt-snake T-shirt dan ook van de site af besteld en de andere.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
De shirts van Humbug zijn tof, maar van ontzettende kutkwaliteit. 1x gewassen en dat shirt ziet er niet meer uit
Jij als die-hard-fan, maar op een festival hoort ie er gewoon bijquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
True, Dancefloor ben ik goed zat. Liever een andere knaller van het debuut!
Blasphemy!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:15 schreef Elusive het volgende:
ik vind het een sterk album hoor
maar wie ben ik, humbug en favourite worst night mare vond ik geen zak aan
conclusie van een last puppets fan:
miles kane solo album > nieuwe arctic monkeys > alex turner solo
Dat was ook mijn instelling, diezelfde dag had ik het album 3x gedraaitquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:00 schreef Griebus het volgende:
Ik blijf de leak vermijden al blijft het ontzettend moeilijk
Neee!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:35 schreef Mokerbout het volgende:
[..]
Dat was ook mijn instelling, diezelfde dag had ik het album 3x gedraait.
Ben ik de enige die That's Were You're Wrong een topper vind?
Ja dacht ik ook, zeker on par met 505 en the Jeweller's Hands imo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:38 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Neee!
Ik vind het echt de perfecte afsluiter voor het album.
En echt een magistraal nummer
Prima nummertje inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:56 schreef Mokerbout het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook, zeker on par met 505 en the Jeweller's Hands imo.
Mag misschien zelfs de hielen likken van A Certain Romance
Vooral dat loopje na 2:35, en dan naar de Climax toe. Geeft me echt een euforisch gevoel!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:04 schreef MilanILF het volgende:
Ik vind het laatste nummer toch echt wel goed.
Doet helemaal niets bij me. Mede door het niet geslaagde "All My Friends"-effect. Irritant repeterend, voorspelbare spanningsboog, Cookie doet weer nare dingen in het refrein-achtige gedeelte, te rommelig, bij de semi-climax zie ik een Pinkpop-massa uit hun dak gaan op een bombastisch Snow Patrol-stukje. Misschien heeft de live-opname het wel voor me verpest, die trok ik al heel slecht bij de tweede keer. Heb de Stockholm-liedjes beide 2 keer gehoord, de andere pas bij Jools Holland.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:21 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Vooral dat loopje na 2:35, en dan naar de Climax toe. Geeft me echt een euforisch gevoel!
Naja gelukkig kunnen smaken verschillenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:29 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Doet helemaal niets bij me. Mede door het niet geslaagde "All My Friends"-effect. Irritant repeterend, voorspelbare spanningsboog, Cookie doet weer nare dingen in het refrein-achtige gedeelte, te rommelig, bij de semi-climax zie ik een Pinkpop-massa uit hun dak gaan op een bombastisch Snow Patrol-stukje. Misschien heeft de live-opname het wel voor me verpest, die trok ik al heel slecht bij de tweede keer. Heb de Stockholm-liedjes beide 2 keer gehoord, de andere pas bij Jools Holland.
Maar, desalniettemin... Mogen na anderhalve dag de bordjes al omhoog? Ik weet het wel...
Zeg dat welquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:40 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Naja gelukkig kunnen smaken verschillen
Wat bedoel je met bordjes, beoordeling voor het album?
Maak je maar geen zorgen, Humbug heeft die footprint ook niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:44 schreef Merkie het volgende:
Wel aardig, paar leuke nummers, maar denk dat over een maand of 3 iedereen dit album vergeten is. Heeft niet de footprint van de vorige drie albums.
Dat was Humbug toch al?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:48 schreef Kijana het volgende:
Ik geef het een 7. 't Is absoluut geen meesterwerk maar het heeft wel een paar leuke nummers. Ach elke band heeft zijn mindere platen. Eens moet de eerste keer zijn toch?
Kan goed jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:48 schreef belsen het volgende:
Ik ben zelfs bang dat AM op de langere termijn enkel herinnert zullen worden door het stof dat ze deden opwaaien met hun debuutalbum en de manier waarop ze dat in de markt hebben gezet.
LoL, geen kansquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik ben zelfs bang dat AM op de langere termijn enkel herinnert zullen worden door het stof dat ze deden opwaaien met hun debuutalbum en de manier waarop ze dat in de markt hebben gezet.
Wie heeft het nog over de 8 laatste albums van Oasis en hoeveel jaar is dat pas geleden?quote:
Oasis? Nóóit van gehoord..quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef belsen het volgende:
[..]
Wie heeft het nog over de 8 laatste albums van Oasis en hoeveel jaar is dat pas geleden?
De honderdduizenden mensen die deze anthems avond na avond tot het uiteengaan in 2009 meezongen, of vorig jaar nog in de Royal Albert Hall bij de Noel Gallagher solo-optredens.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef belsen het volgende:
[..]
Wie heeft het nog over de 8 laatste albums van Oasis en hoeveel jaar is dat pas geleden?
zit wel een verschil tussen. Oasis is altijd hetzelfde trucje blijven doen (hoe leuk ook). AM doen altijd iets andersquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef belsen het volgende:
[..]
Het grote publiek is wel afgehaakt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:57 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
De honderdduizenden mensen die deze anthems avond na avond tot het uiteengaan in 2009 meezongen, of vorig jaar nog in de Royal Albert Hall bij de Noel Gallagher solo-optredens.
De verkoopcijfers en uitverkochte zalen in 2005 en 2006 waren niet de oorzaak van een marketingstrucje, maar door de stortvloed aan onmiddellijk klassieke liedjes. De stem van een generatie.
Dan weet je niet zoveel van Oasis.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zit wel een verschil tussen. Oasis is altijd hetzelfde trucje blijven doen (hoe leuk ook). AM doen altijd iets anders
ik geef toe dat ik niet de band chronlogisch hebben kunnen volgen, maar ik heb alle albums in huis en ik moet zeggen dat ik geen drastisch verschil kan ontdekken als bijvoorbeld FWN-Humbug..quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:00 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan weet je niet zoveel van Oasis.
Er is namelijk weinig verschil tussen de ontwikkeling van beide bands:
Oasis werd ook opgehemeld, nog voor het eerste album. Het tweede album was ook de commerciële klapper. Op het derde album gingen ze ook op zoek naar meer. Het vierde album was ook een terugkeer naar het oude geluid... Wordt vervolgd?
Voor Oasis was dat Be here now, waarbij ze, in tegenstelling tot Morning glory voor langere tijd de studio ingingen en hun geluid probeerden te verbreden met keyboards en orkestarrangementen en ze flink afstand namen van hun oude rock 'n roll geluid.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik geef toe dat ik niet de band chronlogisch hebben kunnen volgen, maar ik heb alle albums in huis en ik moet zeggen dat ik geen drastisch verschil kan ontdekken als bijvoorbeld FWN-Humbug..
De meetbare feiten laten het tegendeel zien...quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het grote publiek is wel afgehaakt. [..]
Hmm oke, maar nog vind ik dat niet echt in verhouding staan. Een nummer als All Around The World is inderdaad heel anders, maar I hope I think I Now of My Big Mouth zijn toch behoorlijk standaard Oasis-nummers, die kan ik op Humbug niet vinden (klassieke AM-nummers dan, in de geest van het debuut en FWN).quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:06 schreef belsen het volgende:
[..]
Voor Oasis was dat Be here now, waarbij ze, in tegenstelling tot Morning glory voor langere tijd de studio ingingen en hun geluid probeerden te verbreden met keyboards en orkestarrangementen en ze flink afstand namen van hun oude rock 'n roll geluid.
Met het grote publiek bedoel ik ook meer de mensen die de hitjes op de radio luisteren, maar niet naar een concert gaan, maar misschien wel op een festival even langshoppen. Dit publiek hoort AM bijna nergens meer. Dat betekent echter niet dat de zalen niet vol zitten met fans die ook later aangehaakt kunnen zijn en veel meer materiaal kennen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:08 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
De meetbare feiten laten het tegendeel zien...
Ze hebben té veel indruk gemaakt om ooit vergeten te worden. Alex Turner heeft té veel interessant materiaal geschreven om als voetnoot in de geschiedenis te zullen worden gezien (zij het solo, met Arctic Monkeys, of met The Last Shadow Puppets), of je dat nu leuk vind of niet. Er is te veel te ontdekken, en dat kristalliseert zich in de toekomst vanzelf uit. Mensen zullen "Humbug" in 2030 ontdekken als vergeten meesterwerk, of zich misschien afvragen wat men ooit zag in "Favourite Worst Nightmare".
Vond de vergelijking verder wel leuk, dus vertel mij hoe komt het dat vorig jaar in een uitverkochte Royal Albert Hall het publiek bijna de optredende artiest overstemde met hun gezang van "Talk Tonight" en "Whatever"? Dat zijn de "Too Much To Ask"'s en "Bigger Boys And Stolen Sweethearts"' van Oasis. Uit nostalgische overweging? En de mensen van mijn leeftijd die aanwezig waren? Ervaring uit eigen hand.
Bij elk album zal een nieuwe generatie luisteraars het materiaal ontdekken, en de liefhebbers inclusief non-album tracks. Vind het een erg opvallend statement, want als Alex Turner niet één van de grootsten van zijn tijd is, wie dan wel? Wees vrij om die vraag te beantwoorden.
Mensen die hitjes op de radio luisteren maar verder niet dieper gaan, vergeten een band sowieso.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Met het grote publiek bedoel ik ook meer de mensen die de hitjes op de radio luisteren, maar niet naar een concert gaan, maar misschien wel op een festival even langshoppen. Dit publiek hoort AM bijna nergens meer. Dat betekent echter niet dat de zalen niet vol zitten met fans die ook later aangehaakt kunnen zijn en veel meer materiaal kennen.
Vlak Josh Homme niet uit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef AMDB het volgende:
Is Jack White trouwens al te oud om als grootste van deze tijd gezien te worden? Bij mij is lastig om te kiezen tussen die twee.
Al is Alex natuurlijk wel duidelijk de beste lyrics schrijver.
met Dave Grohl in het verlengde.. denk niet dat er echt een aanwijsbare stem is, de wereld is tegenwoordig zo diversquote:
Hmm. Denk dat ik over een week pas echt een beoordeling kan geven. Nu is het nog echt even de Hype van het nieuwe album en luister ik hem wel 4 keer per dag. Denk trouwens dat het rond een 8 uit zal komen, maar vind het beoordelen van een album sowieso vrijwel onmogelijk, het ligt ontzettend aan het moment.quote:Een voorlopig cijfer, ben ik wel benieuwd naar. Hoor redelijk unaniem positieve boodschappen over ongeveer de helft van het album, maar wat vinden we van het album in het algemeen?
Er valt ook wel een parallel te trekken tussen Turner en Gallagher, beiden begenadigde songwriters, die hun band qua persoonlijkheid eigenlijk overstijgen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:08 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
De meetbare feiten laten het tegendeel zien...
Ze hebben té veel indruk gemaakt om ooit vergeten te worden. Alex Turner heeft té veel interessant materiaal geschreven om als voetnoot in de geschiedenis te zullen worden gezien (zij het solo, met Arctic Monkeys, of met The Last Shadow Puppets), of je dat nu leuk vind of niet. Er is te veel te ontdekken, en dat kristalliseert zich in de toekomst vanzelf uit. Mensen zullen "Humbug" in 2030 ontdekken als vergeten meesterwerk, of zich misschien afvragen wat men ooit zag in "Favourite Worst Nightmare".
Vond de vergelijking verder wel leuk, dus vertel mij hoe komt het dat vorig jaar in een uitverkochte Royal Albert Hall het publiek bijna de optredende artiest overstemde met hun gezang van "Talk Tonight" en "Whatever"? Dat zijn de "Too Much To Ask"'s en "Bigger Boys And Stolen Sweethearts"' van Oasis. Uit nostalgische overweging? En de mensen van mijn leeftijd die aanwezig waren? Ervaring uit eigen hand.
Bij elk album zal een nieuwe generatie luisteraars het materiaal ontdekken, en de liefhebbers inclusief non-album tracks. Vind het een erg opvallend statement, want als Alex Turner niet één van de grootsten van zijn tijd is, wie dan wel? Wees vrij om die vraag te beantwoorden.
Ik ook, en als band kun je die eigenlijk beter kwijt dan rijk zijn. Zie bijvoorbeeld ook Radiohead of Muse of al die andere bands die eigenlijk onterecht opeens manstream worden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Met het grote publiek bedoel ik ook meer de mensen die de hitjes op de radio luisteren, maar niet naar een concert gaan, maar misschien wel op een festival even langshoppen. Dit publiek hoort AM bijna nergens meer. Dat betekent echter niet dat de zalen niet vol zitten met fans die ook later aangehaakt kunnen zijn en veel meer materiaal kennen.
Of, als je echt met de tijdgeest meegaat: Lady Gaga, maar ik hoef het niet te luisteren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
met Dave Grohl in het verlengde.. denk niet dat er echt een aanwijsbare stem is, de wereld is tegenwoordig zo divers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |