Die kans is echt zeer aanwezig!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan komt Monopoly zeker aanzetten
Die horen er ook gewoon bij!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil ook strippers op mijn vrijgezellenfeest
Oh die hebben alleen een grote bek als ze tieten zien?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die preutse klotevrienden van mij weer niet
paintballen en koffie, nigga please!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kans is echt zeer aanwezig!!
Jammer wel dat ik liever vrouwen zie strippen dan mannen
[..]
Die horen er ook gewoon bij!
Strippers en drank!!
Geen paintballen en koffie
[..]
Oh die hebben alleen een grote bek als ze tieten zien?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
paintballen en koffie, nigga please!
BALLEN EN BIER!
Meer dat de meeste een vriendin hebben die dat soort dingen niet waarderenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kans is echt zeer aanwezig!!
Jammer wel dat ik liever vrouwen zie strippen dan mannen
[..]
Die horen er ook gewoon bij!
Strippers en drank!!
Geen paintballen en koffie
[..]
Oh die hebben alleen een grote bek als ze tieten zien?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Goeie poging, maar het boeit me nog steeds vrij weinig
maar die gebruikt ie niet, toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:13 schreef Redskillz het volgende:
Heb jij je mic nou gewoon in je laptop zitten of heb je een muis uit het jaar 0?
Vandaar dat je "muis" harder klonk dan je muziek net.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:13 schreef Redskillz het volgende:
Heb jij je mic nou gewoon in je laptop zitten of heb je een muis uit het jaar 0?
Oh crap.... Wat wil je hebben?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
'
Ik heb geen voer in mijn kelder, ik ben nukkig
Preutse wijven dusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meer dat de meeste een vriendin hebben die dat soort dingen niet waarderen
ik wil mijn roze koeken als toetje en mijn pizza chicken bbqquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekkere combi!
* Outpost76 doet de roze koeken op de pizza en zet m in de oven....![]()
Dan ben je nu te laat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik wil mijn roze koeken als toetje en mijn pizza chicken bbq
Oh en een fles cassis
Gezien de hoeveelheid vrouwen zondag in de kroeg had ik dat idee al hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad.
Zijn niet echt gezellig ook niet.
fanta dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ben je nu te laat.
Ik heb geen cassis.
Het is aandoenlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijn verzoekje was op, mijn freund draait
logica much?
heb je wel beetjes saus eraf gehaald voordat die de oven inging, anders is het zo'n overkillquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
chicken bbq met roze koeken er op. Hoe lang zal dat in de oven moeten?
Oh nee... Ik doe er altijd extra saus en kaas op...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
heb je wel beetjes saus eraf gehaald voordat die de oven inging, anders is het zo'n overkill
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil nu iets zeggen, maar dat doe ik maar niet
Ah joh laat je lekker gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil nu iets zeggen, maar dat doe ik maar niet
Extra kaaaaasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh nee... Ik doe er altijd extra saus en kaas op...
Waarschijnlijk iets met dat t haar idee was.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zooooo irritant dit
Zeg dan niet dat je iets wilde zeggen
Ik hoopte dat je wist wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zooooo irritant dit
Zeg dan niet dat je iets wilde zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |