Die kans is echt zeer aanwezig!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan komt Monopoly zeker aanzetten
Die horen er ook gewoon bij!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil ook strippers op mijn vrijgezellenfeest
Oh die hebben alleen een grote bek als ze tieten zien?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die preutse klotevrienden van mij weer niet
paintballen en koffie, nigga please!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kans is echt zeer aanwezig!!
Jammer wel dat ik liever vrouwen zie strippen dan mannen
[..]
Die horen er ook gewoon bij!
Strippers en drank!!
Geen paintballen en koffie
[..]
Oh die hebben alleen een grote bek als ze tieten zien?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
paintballen en koffie, nigga please!
BALLEN EN BIER!
Meer dat de meeste een vriendin hebben die dat soort dingen niet waarderenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kans is echt zeer aanwezig!!
Jammer wel dat ik liever vrouwen zie strippen dan mannen
[..]
Die horen er ook gewoon bij!
Strippers en drank!!
Geen paintballen en koffie
[..]
Oh die hebben alleen een grote bek als ze tieten zien?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Goeie poging, maar het boeit me nog steeds vrij weinig
maar die gebruikt ie niet, toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:13 schreef Redskillz het volgende:
Heb jij je mic nou gewoon in je laptop zitten of heb je een muis uit het jaar 0?
Vandaar dat je "muis" harder klonk dan je muziek net.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:13 schreef Redskillz het volgende:
Heb jij je mic nou gewoon in je laptop zitten of heb je een muis uit het jaar 0?
Oh crap.... Wat wil je hebben?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
'
Ik heb geen voer in mijn kelder, ik ben nukkig
Preutse wijven dusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meer dat de meeste een vriendin hebben die dat soort dingen niet waarderen
ik wil mijn roze koeken als toetje en mijn pizza chicken bbqquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekkere combi!
* Outpost76 doet de roze koeken op de pizza en zet m in de oven....![]()
Dan ben je nu te laat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik wil mijn roze koeken als toetje en mijn pizza chicken bbq
Oh en een fles cassis
Gezien de hoeveelheid vrouwen zondag in de kroeg had ik dat idee al hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad.
Zijn niet echt gezellig ook niet.
fanta dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ben je nu te laat.
Ik heb geen cassis.
Het is aandoenlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijn verzoekje was op, mijn freund draait
logica much?
heb je wel beetjes saus eraf gehaald voordat die de oven inging, anders is het zo'n overkillquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
chicken bbq met roze koeken er op. Hoe lang zal dat in de oven moeten?
Oh nee... Ik doe er altijd extra saus en kaas op...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
heb je wel beetjes saus eraf gehaald voordat die de oven inging, anders is het zo'n overkill
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil nu iets zeggen, maar dat doe ik maar niet
Ah joh laat je lekker gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil nu iets zeggen, maar dat doe ik maar niet
Extra kaaaaasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh nee... Ik doe er altijd extra saus en kaas op...
Waarschijnlijk iets met dat t haar idee was.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zooooo irritant dit
Zeg dan niet dat je iets wilde zeggen
Ik hoopte dat je wist wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zooooo irritant dit
Zeg dan niet dat je iets wilde zeggen
ik wou wat liefs zeggenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets met dat t haar idee was.
Ik heb geen idee. Ik vroeg net al hoelang dat in de oven moest.... Die kaas over de roze koeken is inm gesmolten maar de bodem is nog niet knapperig....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Extra kaaaaas![]()
Is die al bijna klaar, dan kan ik hem onder het genot van goeie muziekjes eten
Nee, dat had ik helemaal uit mezelf bedacht. Cage The Elephant heb ik dan weer niet helemaal zelf bedacht.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets met dat t haar idee was.
Ik gaf mn vingers ook maar een gooi over t toetsenbord.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat had ik helemaal uit mezelf bedacht. Cage The Elephant heb ik dan weer niet helemaal zelf bedacht.
Nee, dat was ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat had ik helemaal uit mezelf bedacht. Cage The Elephant heb ik dan weer niet helemaal zelf bedacht.
Wat extra vit C nodig zo meteen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, dat was ik
Ik begin trouwens ziek te wordenDat stond dan weer niet op mijn planning
Mja die kan Naat nu niet komen brengen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, maar kusjes zijn altijd welkom
Ik ben zieligquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja die kan Naat nu niet komen brengen.
Zo jammer, want ze zijn echt geniaalquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:31 schreef ValHallen het volgende:
Bloodhound gang
Wat een lijpo's zijn dat, die mensen geven echt de slechtste concerten ooit
Tja als ik t doe zit ik zo in de bak..... Kijk dat vrijheidsberoving is tot daar aan toe maar zoenen met een 16 jarige....quote:
Hoezo slecht dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:31 schreef ValHallen het volgende:
Bloodhound gang
Wat een lijpo's zijn dat, die mensen geven echt de slechtste concerten ooit
Stimmtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zo jammer, want ze zijn echt geniaal
(expres) vals zingen, random shit door de mic brallen, het klinkt nergens naar.quote:
als je dan toch al de bak in gaat, doe het dan goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja als ik t doe zit ik zo in de bak..... Kijk dat vrijheidsberoving is tot daar aan toe maar zoenen met een 16 jarige....
treurigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
(expres) vals zingen, random shit door de mic brallen, het klinkt nergens naar.
Maar leuk is het op de 1 of andere manier wel.
Neuh liever voor een paar maanden dan voor een paar jaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
als je dan toch al de bak in gaat, doe het dan goed
Euhm neequote:
Mwah. Die gasten hebben van die lekker puberale humor dus het is nog best grappig om ze eens live te zienquote:
Mishandelen zal ik niet doen. Tenzij ze t zelf wil.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
Hé, outpost, als je faye ook maar met 1 vinger mishandeld heh...
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mishandelen zal ik niet doen. Tenzij ze t zelf wil.
Hmmmm, als ze op een festival voorbij komenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwah. Die gasten hebben van die lekker puberale humor dus het is nog best grappig om ze eens live te zien
Absynthe Minded![]()
dat vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
outpost, waarom heb je een quote van jezelf in je sig staan?
Doe eens vertellen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Wie heeft er trouwens van het fenomeen vanilleseks gehoord?
Is dat de seks die ze in American Pie doen, als ze een taart neuken?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Dat is toch wat jij en naatje doen. Beetje friemelen maar niet neukenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Moet je naar t topic gaan waar ik t gequote heb. Verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
outpost, waarom heb je een quote van jezelf in je sig staan?
maar je zegt het zelf, je hoeft jezelf niet te quotenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet je naar t topic gaan waar ik t gequote heb. Verklaart een hoop.
Vanilleseks is een zachte vorm van seks. Meestal tussen vaste stellen. Er wordt vooral veel geknuffeld, gestreeld en gezoend. De naam vanilleseks is waarschijnlijk ontstaan vanuit de zachte smaak, het toegeschreven afrodisiacum en de Latijnse naamgeving van de vanillevrucht. Ook kan het vernoemd zijn naar vanille-ijs omdat dit een zoete basissmaak is en deze vorm van seks weleens als zoete (brave) basisseks gezien wordt.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar je zegt het zelf, je hoeft jezelf niet te quoten
Ik zie nu pas dat jij ook ADD'er bentquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet je naar t topic gaan waar ik t gequote heb. Verklaart een hoop.
Bij mij is het nooit officieel vastgesteld, maar ik voldoe wel aan zo goed als alles op zo'n lijstquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij ook ADD'er bent
Dat wist ik van jou ook niet tot deze post!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij ook ADD'er bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |