Ik hoop het. Alleen ze moeten zich daar toch aan houden. Heb 1x iets geciteerd terwijl ik het zelf moest formuleren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:03 schreef leeell het volgende:
[..]
die antwoord modellen zijn erg strict, terwijl correctors sneller goed rekenen
ik ga niets nakijken
Je kan het of je kan het nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:04 schreef Schermetje het volgende:
Is Duits examen te doen denken jullie ??
Nee, mijn Duits is knudde.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:04 schreef Schermetje het volgende:
Is Duits examen te doen denken jullie ??
watquote:
klopt, word volgend jaar stuk zwaarderquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:04 schreef dralion13 het volgende:
Mijn scheikunde docent vertelde dat, omdat er volgend jaar een nieuwe slaag/zak regeling komt, de examens van dit jaar mogelijk makkelijker zijn dan voorgaande jaren, zodat de "bezemklas" niet al te groot zal zijn
dat wordt een onvoldoende, U dient vaker naar bangbros te gaanquote:
Bezemklas.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:04 schreef dralion13 het volgende:
Mijn scheikunde docent vertelde dat, omdat er volgend jaar een nieuwe slaag/zak regeling komt, de examens van dit jaar mogelijk makkelijker zijn dan voorgaande jaren, zodat de "bezemklas" niet al te groot zal zijn
daar trapte ik bijna inquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop het. Alleen ze moeten zich daar toch aan houden. Heb 1x iets geciteerd terwijl ik het zelf moest formuleren.Hoe dom. Dat kunnen zij ook gewoon niet goed rekenen.
vreemde zweverige leraren die alleen maar onzin uit kramenquote:
ahhhh kk bezem zemmr wholla steenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:04 schreef dralion13 het volgende:
watquote:
Nee, jammer dat het vak dat imago heeft. Het is in feite geschiedenis, alleen dan toegespitst op kunst en de maatschappelijke ontwikkelingen in die tijd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:06 schreef leeell het volgende:
[..]
vreemde zweverige leraren die alleen maar onzin uit kramen
Die zijn (meestal) juist leuk!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:06 schreef leeell het volgende:
[..]
vreemde zweverige leraren die alleen maar onzin uit kramen
ja dit zegt genoeg.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:07 schreef Schermetje het volgende:
Heb een Duits proefexamen serieus gemaakt 8,9 zegt dit genoeg of.......
dat kan het zijn als je een capabele leraar heb,quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, jammer dat het vak dat imago heeft. Het is in feite geschiedenis, alleen dan toegespitst op kunst en de maatschappelijke ontwikkelingen in die tijd.
jmrquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:07 schreef leeell het volgende:
[..]
dat kan het zijn als je een capabele leraar heb,
jmr had ik dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |