Succes!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Naja..
Er is net de beslissing gemaakt dat Toothless, Dnbrainwash en Utsi zich willen gaan richten op andere fora voor bepaalde redenen.
Ik wil liever niet van Fok! weg omdat ik het aardig naar me zin heb gehad in de tijd tot nu en vooral ook in me eigen server in die 4 weken.
Hierbij mag ik dus verkondigen dat mijn server vanaf nu weer draait op dit IP:
213.163.68.134:25565
Hopelijk zal het vanaf nu ook rustiger in het topic worden en zonder veel gezeik, alle mensen die op me server speelden zijn uiteraard weer welkom en hopelijk kunnen we de gezellige sfeer behouden.
Het betekent vanaf nu ook dat Toothless zijn server niet meer in aanmerking komt voor de officiele Fok! server. Het betekent natuurlijk niet dat ik er niet in aanmerking kom, we zullen het zien.
In ieder geval, Welcome back y'all!!
Alles is hoe het was, er niks verandert. Enigste wat er is dat nu BigBrother er op staat.quote:
Ik ben nog op zoek naar een goede server...ga ze beide proberen...moge de beste winnen...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:06 schreef Berend. het volgende:
Wij gaan ook onze server hier adverteren, iedereen is vrij om te joinen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je eindelijk opgelucht adem halen..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:07 schreef JaimyLee het volgende:
Zo. Dat was dat. Iedereen een server waar diegene blij mee is.
Het gaat niet om winnen, maar om samenwerking.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een goede server...ga ze beide proberen...moge de beste winnen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
Wat is jouw server? met mobs? hoe of wat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun je eindelijk opgelucht adem halen..
[..]
Het gaat niet om winnen, maar om samenwerking.
Creative en Survival.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is jouw server? met mobs? hoe of wat?
Ja, zodalijk even.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:10 schreef JaimyLee het volgende:
Wie maakt de nieuwe OP?
Elke server een eigen spoiler lijkt me
Hou me ff op de hoogte wie van FOK! in jouw server spelenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Creative en Survival.
Creative, bouwen wat je wilt, onbeperkte items.
Survival, in principe gewoon Singeplayer, maar dan online.. :p
In het kort.
De meeste zover ik weet..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hou me ff op de hoogte wie van FOK! in jouw server spelen
Ik zit nog in toothless'squote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De meeste zover ik weet..Ik weet niet wie er op het moment op Berend speelt.
Begin je op een nieuwe map?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Naja..
Er is net de beslissing gemaakt dat Toothless, Dnbrainwash en Utsi zich willen gaan richten op andere fora voor bepaalde redenen.
Ik wil liever niet van Fok! weg omdat ik het aardig naar me zin heb gehad in de tijd tot nu en vooral ook in me eigen server in die 4 weken.
Hierbij mag ik dus verkondigen dat mijn server vanaf nu weer draait op dit IP:
213.163.68.134:25565
Hopelijk zal het vanaf nu ook rustiger in het topic worden en zonder veel gezeik, alle mensen die op me server speelden zijn uiteraard weer welkom en hopelijk kunnen we de gezellige sfeer behouden.
Het betekent vanaf nu ook dat Toothless zijn server niet meer in aanmerking komt voor de officiele Fok! server. Het betekent natuurlijk niet dat ik er niet in aanmerking kom, we zullen het zien.
In ieder geval, Welcome back y'all!!
Lijkt mij voor survival wel leuk, dat iedereen gelijk begint..quote:
Ik bedoelde eigenlijk meer creativequote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lijkt mij voor survival wel leuk, dat iedereen gelijk begint..
Nee zelfde map als voorheen, precies zoals ik de server stopte voor de merge.quote:
Er zijn ook zoveel mogelijkheden qua tweaks en plugins met Bukkit dat iedere server ook weer iets anders is. Ik ben opzoek naar mods en plugins die het aantal beestjes en wapen uitbreid. Ook Runecraft en Planes zijn erg mooie mods die veel toevoegen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goed initiatief dit. Iedereen mag een server starten en iedereen heeft zelf de keuze welke serie hij of zij wil joinen. Succes en veel plezier allen
We worden niet echt een FOK server, het wordt een engelse servers. Maar FOKkers zijn gewoon vrij om te joinen mochten ze dat willen. Ik laat jou dus als creative server enzoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Berend als jij je serverinfo even in een PM zet, zet ik hem in de OP..
Aah nice van je.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:23 schreef Berend. het volgende:
[..]
We worden niet echt een FOK server, het wordt een engelse servers. Maar FOKkers zijn gewoon vrij om te joinen mochten ze dat willen. Ik laat jou dus als creative server enzo
Ah oke, ik denk dat ik me dan maar onder jouw hoede schaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee zelfde map als voorheen, precies zoals ik de server stopte voor de merge.
Survival is nog niet veel gebouwd bij mij iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |