abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:15:36 #31
306371 zerokil
psvunited
pi_96947123
Stop gewoon.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:16:20 #32
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96947157
Lijkt me wel iets wat via PM besproken kan worden ja :)
pi_96947274
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:17 schreef Fles456 het volgende:

[..]

Enige is het. En je had veel minder commands dan je zelf wist en zoals ik al zei, ik kan niets zeggen met een mute hier.
Hou nou is op jonge. Je bent de stoker van alle problemen hier. Ga je nou met zulke domme comments een permban riskeren of wat?
If not now, then when.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:19:40 #34
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_96947322
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Berend, hou nou is op jonge. Je bent de stoker van alle problemen hier. Ga je nou met zulke domme comments een permban riskeren of wat?
t is berend niet hoor :')
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:20:15 #35
306371 zerokil
psvunited
pi_96947356
Gewoon ophouden..,.

Jullie lijken Luc wel :+
pi_96947372
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Berend, hou nou is op jonge. Je bent de stoker van alle problemen hier. Ga je nou met zulke domme comments een permban riskeren of wat?
Gaast doe een IP check, vraag bij een moderator :)
pi_96947414
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:20 schreef Fles456 het volgende:

[..]

Ik zeg toch net dat ik Ceees2 ben! Berend heeft geen mute en je gaat wel van het onderwerp af.
Er is geen onderwerp. Hoe oud ben je? Kun je niet kappen met onnozele discussie of wat, er is niks te bewijzen of erover te praten.

Klaar, als je niet kunt inzien dat het gewoon rete irritant is wat je doet, ben je niet bepaald volwassen. :r
If not now, then when.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:22:17 #38
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_96947448
-nvm-
Barts Padawan
pi_96947472
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:22 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Het is nogsteeds berend niet hoor, dus wat zeur je met dat hij moet stoppen :')
Staat er iets in die post over berend dan, post is aangepast voor als je het nog niet gezien hebt.
If not now, then when.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:24:22 #40
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96947550
Gasten ga lekker naar het Tinaforum als jullie drama willen. Rot gewoon op met al het gezeik dat geen zak te maken heeft met Minecraft.

Thanks.
pi_96947653
nvm
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:26:41 #42
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_96947667
nvm
Barts Padawan
pi_96947971
Ik volg dit topic reeks al een aardig tijdje omdat ik de gebouwen die sommige maken leuk vind om te zien. Zelf was het spel voor mij niet echt lang genoeg boeiend omdat ik me met al die vrijheid geen raad weet en ik altijd doelen nodig heb om een spel lang leuk te vinden. Ondanks dat vond ik het wel leuk om het te blijven volgen. Maar laatste delen is er weinig leuks meer over om het topic voor te volgen. Kan het niet gewoon weer eens over minecraft en vooral jullie bouwerken gaan inplaats van iets anders?
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:34:27 #44
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96948036
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:32 schreef RPG het volgende:
Ik volg dit topic reeks al een aardig tijdje omdat ik de gebouwen die sommige maken leuk vind om te zien. Zelf was het spel voor mij niet echt lang genoeg boeiend omdat ik me met al die vrijheid geen raad weet en ik altijd doelen nodig heb om een spel lang leuk te vinden. Ondanks dat vond ik het wel leuk om het te blijven volgen. Maar laatste delen is er weinig leuks meer over om het topic voor te volgen. Kan het niet gewoon weer eens over minecraft en vooral jullie bouwerken gaan inplaats van iets anders?
Ik zal na het eten even wat plaatjes posten van mijn nieuwe huis :)
pi_96948116
Jammer dat sommigen zich in het vorige topic zo druk maakten waarom ik wél reclame zou mogen maken. Nou, volgens mij is het heel duidelijk:

- Het is een tijdelijk event wat eens in de zoveel tijd is, daarna is hij weer offline.
- Ik probeer hiermee de Fok!ers wat meer bij elkaar te krijgen.

Waarom doen jullie er dan zo moeilijk over? Echt, als jullie niks krijgen mag de rest dan ook gelijk niks ofzo? :{
pi_96948144
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef maurisioo het volgende:
Jammer dat sommigen zich in het vorige topic zo druk maakten waarom ik wél reclame zou mogen maken. Nou, volgens mij is het heel duidelijk:

- Het is een tijdelijk event wat eens in de zoveel tijd is, daarna is hij weer offline.

Waarom doen jullie er dan zo moeilijk over? Echt, als jullie niks krijgen mag de rest dan ook gelijk niks ofzo? :{
Neee, het is eindelijk rustig.. :P
If not now, then when.
pi_96948160
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Neee, het is eindelijk rustig.. :P
Ah sorry was nog in de sfeer van het vorige topic. xD
pi_96948390
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:37 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Ah sorry was nog in de sfeer van het vorige topic. xD
:D
If not now, then when.
pi_96948714
Waarom maken jullie geen apart Minecraft FOK! server topic voor dit gezeik. Ik ben geïnteresseerd in het spel en niet in dit puber gezeik...BVD...

Je zou namelijk in principe ook je eigen server hier mogen promoten, wat geeft jullie het alleen recht om hier een server te hosten?
pi_96948755
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef maurisioo het volgende:

dúdeee ;(
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_96948775
Een impressie van de binnenkant van mijn Berliner Dom.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet helemaal afgewerkt zoals ik het had gewild, maar ik weet niet of ik er nog zin in heb om dat te doen, dus bij deze de hudiige status. Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd lichteffecten te creeeren waarbij de torches zelf niet direct zichtbaar zijn (omdat lelijk).

Het orgel aan de linkerkant:

edit: ugh, waarom vallen die screenshots altijd donkerder uit dan dat het in werkelijkheid is
In the coolest little capital of the world
pi_96948819
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef waxmask het volgende:
Waarom maken jullie geen apart Minecraft FOK! server topic voor dit gezeik. Ik ben geïnteresseerd in het spel en niet in dit puber gezeik...BVD...

Je zou namelijk in principe ook je eigen server hier mogen promoten, wat geeft jullie het alleen recht om hier een server te hosten?
Een muur van tekst copy pasten van het minecraftforum voor je eigen server hebben we liever niet om duidelijke redenen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_96948820
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

dúdeee ;(
Ach joh :P
pi_96948880
Dit topic haalt me niet over om het ooit te gaan spelen. Hoe lastig kan het zijn vriendelijk te doen? Ik zie alleen maar gejank over een server, gaat daar het spel over?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:51:36 #55
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96948888
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:49 schreef Drebbelman het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet helemaal afgewerkt zoals ik het had gewild, maar ik weet niet of ik er nog zin in heb om dat te doen, dus bij deze de hudiige status. Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd lichteffecten te creeeren waarbij de torches zelf niet direct zichtbaar zijn (omdat lelijk).

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

edit: ugh, waarom vallen die screenshots altijd donkerder uit dan dat het in werkelijkheid is
Netjes :o
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:52:04 #56
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96948918
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:51 schreef Pheno het volgende:
Dit topic haalt me niet over om het ooit te gaan spelen. Hoe lastig kan het zijn vriendelijk te doen? Ik zie alleen maar gejank over een server, gaat daar het spel over?
Nee absoluut niet.

De OP geeft wel redelijk duidelijk weer waarover het spel gaat :)
pi_96948920
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:50 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Een muur van tekst copy pasten van het minecraftforum voor je eigen server hebben we liever niet om duidelijke redenen.
Ach ja topics vol ruzie over de FOK! server is blijkbaar wel ok...maar net waar je prio's liggen. Inderdaad tijd dat Danny dan maar eens komt kijken en wat orde op zaken stelt hier...
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:56:42 #58
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_96949137
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:52 schreef waxmask het volgende:

[..]

Ach ja topics vol ruzie over de FOK! server is blijkbaar wel ok...maar net waar je prio's liggen. Inderdaad tijd dat Danny dan maar eens komt kijken en wat orde op zaken stelt hier...
Orde op zaken stellen kunnen de GAM mods prima maar het wel of niet een officiële FOK! server is iets wat Danny moet beslissen.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_96949248
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:52 schreef waxmask het volgende:

[..]

Omdat Danny wel betere dingen te doen heeft zijn er GAM-moderators, zoals er voor andere subfora ook moderators zijn. Het is een beetje veel en groot om allemaal constant in de gaten te houden voor één persoon. Als het nodig is dat Danny hier echt aanwezig is wordt dat echt wel gemeld naar hem.

Er is naar mijn mening geen FOK!server, dat is door iemand of een groep hier zelf zo aangekondigd. Daar heeft Danny niets mee te maken, dus het geruzie over weet ik het wat kan ook zonder zijn inmenging stoppen. Het gaat mij hier om het feit dat het topic ontaard is in een hoop gezeur over een server (die niet van FOK! is dus) en mensen klagen over dat gezeur. Het maakt de sfeer niet bepaald uitnodigend om nieuwe spelers op die nu wel heel vaak besproken server te krijgen, dat kan iedereen hier toch ook wel snappen. Het lijkt me dat dit topic over het spel gaat, over de gebeurtenissen in het spel (op welke server dan ook) en allerlei mods, extra's of weet ik wat meer.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:01:03 #60
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_96949357
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:49 schreef Drebbelman het volgende:
SPOILER

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Oeh, mooie sfeer dankzij dat glowstone. :o
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')