grquote:
En dan gaat Haarklip er vandoor met al je geld, meubels en dildo's.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat weet ikmaar het is ook gewoon makkelijker met kinderen enzo
en.. En.. En.. Ik wil gewoon het feest, de taart, hele familie erbij alles leuk enzo
Lijkt me vreselijk om dan al je naasten te zien sterven.quote:
Ik heb geen dildo's, en verder.. Nouja, daar moet ik dan maar op hopen van niet hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
gr
[..]
En dan gaat Haarklip er vandoor met al je geld, meubels en dildo's.
yeah, right. meestal is de man toch de lul..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:04 schreef Henkie94 het volgende:
En dan gaat Haarklip er vandoor met al je geld, meubels en dildo's.
Dat lijkt me nou even zwaar kut zeg.quote:
Ik was niet van plan te gaan trouwen en er dan met het geld vandoor te gaan, zie mijn 'ik geloof heus in sprookjes' postquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
yeah, right. meestal is de man toch de lul..
Ja maar Bloempje is stiekem toch wel heel onschuldig enzo. Denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
yeah, right. meestal is de man toch de lul..
Die heb je wel nodig als je gaat trouwen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb geen dildo's, en verder.. Nouja, daar moet ik dan maar op hopen van niet he
quote:Kseniya Talley aan kipjewit
details weergeven 14:26 (1 uur geleden)
Hi,
Belive u are well and have a good mood, I`m 28 years, I am from Russia, I have never been merried and have no
kids, but I really want to find my real love and be happy with my one and only,
I think this is very important for every lady. I am very serious about finding such
man and I will do everything to make him happy. Well, you already think that I am the
best owmn in this world, no, but I really sinser and want to be happy with my lovely
honey, share everything in my life with him and be the best friend for him. If you have some free times, I would be
glad to get to know you better and see what it will lead to,
bye bye and take care
Kseniya Talley
Zit wat in. Maar je leeft wel heel lang.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk om dan al je naasten te zien sterven.
Die dildo's?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja maar Bloempje is stiekem toch wel heel onschuldig enzo. Denk ik.
[..]
Die heb je wel nodig als je gaat trouwen.
Dildo's gebruiken != seks.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die dildo's?nou. Heel niet
Om alle vooroordelen er maar weer bij te halen: het is toch de vrouw die nooit meer seks wil nadat je getrouwd bent? Dus dan heb ik die dildo's ook niet nodig
Ik wil als ik getrouwd ben helemaal niets meer van dat soort dingen beste man, alleen maar familiefilms kijken, elk jaar naar de zelfde camping (met de caravan natuurlijk) en roddelen over de buren.quote:
Met heel de straat naar dezelfde camping in spanjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik wil als ik getrouwd ben helemaal niets meer van dat soort dingen beste man, alleen maar familiefilms kijken, elk jaar naar de zelfde camping (met de caravan natuurlijk) en roddelen over de buren.
Heel de straat? HEEL HET DORP!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met heel de straat naar dezelfde camping in spanje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik wil als ik getrouwd ben helemaal niets meer van dat soort dingen beste man, alleen maar familiefilms kijken, elk jaar naar de zelfde camping (met de caravan natuurlijk) en roddelen over de buren.
Gewoon hardcore doen en in de Ardennen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:13 schreef Bloempje. het volgende:
Kamperen vind ik nog best leukmaar niet falend met heel Nederland op een camping
Ik wil met mijn rode autootje en een tentje door engelandquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Gewoon hardcore doen en in de Ardennen.
mensen met sleurhuttenquote:
Hij was toch roze?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik wil met mijn rode autootje en een tentje door engeland
Heel nietquote:
sryquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heel nietje hebt toch ook die nieuwe, aap.
Het is wel waar. Voor een deel. ;3quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:17 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, oeps, ik noemde je aap, dat is niet aardig van mij
een tent, een slaapzak, een mes en drank. meer heeft een man niet nodig om te kamperenquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een tent, een slaapzak, een mes en drank. meer heeft een man niet nodig om te kamperen
Ook leuk, maar kamperen is stiekem ook leukquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:21 schreef HappyBob het volgende:
Tas vol met kleding en geld voor het hostel/hotel/of wat dan ook [ afbeelding ]
Stiekem vind ik kamperen geen reet aanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ook leuk, maar kamperen is stiekem ook leuk
Dit dusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Stiekem vind ik kamperen geen reet aanTent opzetten..proberen te koken op zo'n klein kutdingetje en dan vervolgens al die shit maar in een vuilniszak gooien en toch maar uit eten gaan..elke ochtend je tent uitbranden..in die smerige douchjes staan..etc..etc..
Space wil op de brandstapol, gianni wil begraven worden enzo, en ik gewoon een zeemansgraf. Jwz.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ooh vreselijk :'0 en helaas ken ik dat liedje.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:14 schreef sharr het volgende:
Spees
Hihi gewerkt van 07.30 tot net, vrij pittig!
Bloempjequote:
Nee, ontspanning is goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging shoppen terwijl ik moest leren, is dat erg sharr?
Bij twijfel altijd doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:16 schreef Bloempje. het volgende:
Ik twijfel of ik seizoen 1 van Glee opnieuw zal kijken...
Nee mallerdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging shoppen terwijl ik moest leren, is dat erg sharr?
Oh, okequote:
heeft sharr ook een dikke auto?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ik denk ik antwoord maar even voor sharr want wij zeggen toch altijd hetzelfde.
ben je al bezig met seizoen 2?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, okeDan moet ik het misschien maar gaan doen
Preciesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ik denk ik antwoord maar even voor sharr want wij zeggen toch altijd hetzelfde.
Ja joh, al langquote:
Ook? Ik heb geen dikke auto.quote:
Dat is best een lichte auto.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:19 schreef sharr het volgende:
Denken dat ik geen dikke auto heb
Mijn auto weegt 120 kilo.
Zeemansgraf togquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:10 schreef sharr het volgende:
Hoe komt het Henkie?
Sinds wanneer is Spotify veranderd? Ik ben bang. Veranderingen.
Klopt aardig, dat lichaamsgewicht. Hoop ik. Anders ben ik aangekomenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Haar "auto" is haar gewicht als Jeroen in haar zit.
Whehehehequote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:19 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ging vandaag rondom een tafel staan met allemaal mensen en een jongleerbal naar iemand gooien en toen moest ik de naam zeggen van degene waar ik naar gooide jeweetsss![]()
ok, groetjes het ambulancepersoneelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:21 schreef sharr het volgende:
Spees ik kom niet op msn want ik ontwijk jou
GA EENS LEREN GEKKKK D=quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ok, groetjes het ambulancepersoneel
Pics van KB die sprintquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JaMoest vandaag sprinten om de 13 te halen. But I made it
Is te begrijpenquote:
Screencaps danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Niet gemaakt hoop ik. Filmpjes zijn er wel.
Zou wel vies zijn als je struikelde.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Grapje helemaal niks vastgelegd.
Smakelijk eten, smakelijk drinken, hap hap hap, slok slok slok, dat zal lekker smaken ting dang dong.quote:
Inderdaad. Maar ik heb het overleefd. Toen in de tram uithijgen met mn vriendin en toen lachen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zou wel vies zijn als je struikelde.
Eetmseaklijk!quote:
Dankjewel voor dit mooie liedje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Smakelijk eten, smakelijk drinken, hap hap hap, slok slok slok, dat zal lekker smaken ting dang dong.
Tegenwoordig ren ik niet meer voor trams is voor brugklassers met hun grote tassen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik heb het overleefd. Toen in de tram uithijgen met mn vriendin en toen lachen.
[..]
Eetmseaklijk!
Ik wil gewoon mn bus halenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tegenwoordig ren ik niet meer voor trams is voor brugklassers met hun grote tassen.
Ik heb het 10 jaar niet meer gezongen ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het laatste stuk klopt niet, het moet 'eet maar op' zijn.
Graag gedaan.quote:
Zomaar boos kijken alles.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb het 10 jaar niet meer gezongen ja.
[..]
Graag gedaan.
Maar om :17 gaat mijn bus en dan ben ik voor 5en thuis en dat is fijn .quote:
Examenbundel?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:37 schreef Oceanview het volgende:
Hoe kan ik mijn Nederlands examen oefenen?
Ja want je segt fout terwijl ik 10 jaar geleden heb gesonge wa wel veell is snapje ;squote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zomaar boos kijken alles.
[..]
Maar om :17 gaat mijn bus en dan ben ik voor 5en thuis en dat is fijn .
Waar voelt dat fijn?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zomaar boos kijken alles.
[..]
Heb ik niet, maar ik doelde op van wat moet ik oefenen en wat niet.quote:
Je post klopt totaal niet het is al 5 uur geweest en :17 ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Samenvattingen maken en tekstverklaren...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar ik doelde op van wat moet ik oefenen en wat niet.
Ze zit al fijn thuis?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je post klopt totaal niet het is al 5 uur geweest en :17 ook
Nou, nog meer examens zoeken en oefenen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:38 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb wle een examen uit 2009 waarmee ik heb geoefent.
Dankjewel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Samenvattingen maken en tekstverklaren...
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, nog meer examens zoeken en oefenen.
quote:
Geoefend..nog even verder oefenen dusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:38 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb wle een examen uit 2009 waarmee ik heb geoefent.
wat zit jij te wapperen met die vlag ben je ene nationalist ofzo.quote:
Sry.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja want je segt fout terwijl ik 10 jaar geleden heb gesonge wa wel veell is snapje ;s
Gewoon, vroeg thuis zijn is fijn.quote:[..]
Waar voelt dat fijn?
Mijn Nederlands is niet al te top op dit momentquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geoefend..nog even verder oefenen dusWel wens ik je veel succes [ afbeelding ]
Ja naar aanleiding van het topicquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wat zit jij te wapperen met die vlag ben je ene nationalist ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja naar aanleiding van het topic
Statistieken Turk
Kan ik nationalistisch doen en tegelijkertijd niet discrimineren.Ik snap niet maar aanvaard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
succes en eetsmakelijk, kusje terug.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik nu spaghettie maken en eten. Kusje
Ok!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:43 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, ik ga het doen, ik ga Glee kijkendenk ik
Eetsmakelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik nu spaghetti maken en eten. Kusje
JA MAAR BETER HAAL JE ZE GEWOON TIS JE TOEKOMST ALLES.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:44 schreef dralion13 het volgende:
Wats deze
Henkie dood?
Scheikunde ging trouwens erg goed
Ik ga ze ook halen, maar ik vind het beetje overrated.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok!![]()
[..]
Eetsmakelijk
[..]
JA MAAR BETER HAAL JE ZE GEWOON TIS JE TOEKOMST ALLES.
Ja. Maar je doet er niks aan he.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ga ze ook halen, maar ik vind het beetje overrated.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:43 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, ik ga het doen, ik ga Glee kijkendenk ik
Eetzequote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik nu spaghetti maken en eten. Kusje
Jawel ik oefen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. Maar je doet er niks aan he.
Zoals 'Niets aan te doen?'quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee weet ik. Ik bedoelde meer: het is zoals het is.
Mooiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik vandaag o.a. gedaan.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mensenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Boycot spaaractie Plus wegens geloof
Ja, niks aan te doen.quote:
Dankjequote:
ok.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je gaat het niet halen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die van jou heeft sokjes aan awwwwwquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
nouja dat was het welquote:
Betaalde je de boodschappen vervolgens met kleingeld om het die bitch betaald te zettenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:50 schreef n8n het volgende:
[..]
nouja dat was het welhoorde het eerst niet omdat zulks mij nooit overkomt
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:50 schreef n8n het volgende:
[..]
nouja dat was het welhoorde het eerst niet omdat zulks mij nooit overkomt
Ooowww ik dacht helemaal zelf verzonnen zoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Whihih, ja op de afbeelding waar ik hem van nagemaakt had ook
neuh dat heb ik nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Betaalde je de boodschappen vervolgens met kleingeld om het die bitch betaald te zetten
Afbeeldingen van Fiep Westendorp niet herkennen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooowww ik dacht helemaal zelf verzonnen zo![]()
aaahhh vandaar dat je dat dus zei netquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Afbeeldingen van Fiep Westendorp niet herkennen.
Die vogels zijn koewlquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aaahhh vandaar dat je dat dus zei netik vergat al te vragen wat is een Fiep Westerdorp ?!
![]()
![]()
Voor jou gemaakt.quote:
wat.quote:
Is dat mijn begroeting?quote:
Hij zwaait toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]is ook niet zo leuk om mee binnen te komen.
hipsterquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom worden die plaatjes in mn fobo steeds 'hipster' plaatjes genoemd?
Script nog niet ontvangen wat is dit ik heb een vrouw en twee kinderen te voeren ja ik heb dat geld nodigquote:
Wat lief van jequote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voor jou gemaakt.Om je te steunen in deze zware examen-tijden.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij kijkt niet geamuseerd.
[..]
omdat zweefzweefquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom worden die plaatjes in mn fobo steeds 'hipster' plaatjes genoemd?
Voer je vrouw die twee kinderen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Script nog niet ontvangen wat is dit ik heb een vrouw en twee kinderen te voeren ja ik heb dat geld nodig
Ze zijn nog niet gespierd genoeg. Mijn vrouw houdt niet zo van de vetjes aan het vleesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Voer je vrouw die twee kinderen.
Het komt via de post.
dromerigheid alles hippie jijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo dat dan weer? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Gelezen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lady Gaga, in de metro ubergroot interview alles.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hoezo dat dan weer? [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
watwatawtawtwatwt boos kijken alles
draag jij zo een glasloze buddy holly brilquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben niet hip genoeg om een hipster te zijn. Ik draag wel hipsters, maakt mij dat een hipster?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
draag jij zo een glasloze buddy holly bril?
Mijn broertje eet vissticks vandaag wupswups. Doeidoei eetsmakelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn hond loopt om aandacht te vragen, dus ik ga hem maar uitlaten
Daarna lekker vissticks eten![]()
Latersss
Ooglaseren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:12 schreef sharr het volgende:
Geen glazen maar wel sterkte, dat zou pas mooi zijn
Thnxquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn broertje eet vissticks vandaag wupswups. Doeidoei eetsmakelijk![]()
Sterke bril dus. Hoeveel pompt hij?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Of lenzen. Maar ik bedoel, een bril op sterkte zonder glazen.
Omdat het kan denk ik en omdat ik chagrijnig benquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
onhip zijn is hip, hip is doodquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben niet hip genoeg om een hipster te zijn. Ik draag wel hipsters, maakt mij dat een hipster?
gewoon de leukste freeze die er is.quote:
jonguh danoontjes met ijsstokjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]
gewoon de leukste freeze die er is.
ik heb er gister 20 gekocht trouwens. na het avondeten even lekker opeten.
mietjenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:20 schreef sharr het volgende:
Ik ben echt kapot, 8 uur werken is veel ofzo
ik had wel beter van jou verwacht, helaas niet nagekomenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:20 schreef sharr het volgende:
Kapsalon. Home madequote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:21 schreef Patje1987 het volgende:
Net een pizza op en nog honger, wat zal ik eens eten. Nog een pizza?
2 tegelijk op elkaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:21 schreef Patje1987 het volgende:
Patat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:21 schreef Patje1987 het volgende:
Valt wel mee tochquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:20 schreef sharr het volgende:
Een banaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:21 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind het vrij zwaar, had half uurtje pauze in totaal en weinig gegeten + ben niets gewendquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:22 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch
Heb wel eens van half 1 tot kwart voor 12 moeten vakkenvullen met 3 kwartier pauze
wel eens wel eens wel eensquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:22 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch
Heb wel eens van half 1 tot kwart voor 12 moeten vakkenvullen met 3 kwartier pauze
Ik heb wel eens van 7 uur des ochtends tot half 12 des avonds kerstbomen rond lopen slepen. na een beetje hosselen bij de baas 5 uur daarvan 400% betaald gekregen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:22 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch
Hij deed t zelf toch.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:24 schreef FreezePop het volgende:
Beetje illegaal, wel gespekte bankrekening.
Hoeveel verdiende je met die dag?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:24 schreef FreezePop het volgende:
Beetje illegaal, wel gespekte bankrekening.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:21 schreef Patje1987 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Pff, lekker dan. 16.5 uur voor 110 euro is nog steeds niet echt veel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Belachelijk weinig aangezien ze mij maar 3.10 per uur betaaldeEurootje of 110 ofzo.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:26 schreef dralion13 het volgende:
[..]Bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe oud was je?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Belachelijk weinig aangezien ze mij maar 3.10 per uur betaaldeEurootje of 110 ofzo.
Wat is daar vies aan?quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:26 schreef dralion13 het volgende:
[..]baconstrips and baconstrips and baconstrips and baconstripsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |