hij is er hartstikke blij mee...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:18 schreef gogosweden het volgende:
nee, ik denk het niet.
ligt er ook een beetje aan hoe zij met de situatie omgaan
Dus zo van "Gefeliciteerd met het kind van je vriendin waarover jij voogdij hebt maar wat misschien niet eens van jou is"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nou dan feliciteer je hem. Kan jou het verder verotten.
Dan lijkt het me ook geen probleem om hem te feliciteren. En als ie het niet op prijs stelt bitch slapped ie je wel.quote:
Nee het is niet zo moeilijk hoor. "Gefeliciteerd met het kind"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus zo van "Gefeliciteerd met het kind van je vriendin waarover jij voogdij hebt maar wat misschien niet eens van jou is"
Wie Maanvis?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:28 schreef Techno het volgende:
Is het trouwens een meisje of een jongetje?
een meisje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:28 schreef Techno het volgende:
Is het trouwens een meisje of een jongetje?
Maar hij heeft er ook profijt van. Als het goed is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
"Gefeliciteerd met je alimentatie."
O nee, dat zeg je tegen de moeder natuurlijk.
Hij moet het betalen voor een kind dat niet eens van hem is, als hij pech heeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar hij heeft er ook profijt van. Als het goed is.![]()
Dat heeft ze goed bekeken, lekker dubbel cashen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hij moet het betalen voor een kind dat niet eens van hem is, als hij pech heeft._!
Dat wou ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heeft ze goed bekeken, lekker dubbel cashen.
Als de roze wolk voorbij is kan hij altijd een vaderschapstest aanvragen en wanneer hij dus niet de vader is gewoon niet meer betalen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij moet het betalen voor een kind dat niet eens van hem is, als hij pech heeft._!
Dan kan ze het volgende slachtoffer weer binnenhalen, maar dat is meer iets voor het datingsite ervaringen topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan kan ze het volgende slachtoffer weer binnenhalen, maar dat is meer iets voor het datingsite ervaringen topic.Ik vind het meer iets voor een domme mannen topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Er zijn steden waar ze kroegen hebben die bekend staan als 'alimentatiebars'. Twintigers en dertigers met geld hebben daar zo een wijf aan zich hangen, allemaal alleenstaande moeders met mokkababy's van Stanley, Rodney of Clarencequote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind het meer iets voor een domme mannen topic.
Als je daarin trapt verdien je gewoon niet beter.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik vind het meer iets voor een domme mannen topic.
Hoe is dat afgelopen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:05 schreef Taurus het volgende:
Ik heb eens een bruid en bruidegom gewoon gefeliciteerd terwijl ik wist dat zij een ander had. Totaal geen moeite mee. Not my business.
Twee kindjes en gelukkig samen. Wat niet weet, wat niet deert. (die affaire is inmiddels wel verleden tijd, uiteraard)quote:
Hypocrisie heeft ten onrechte een slecht imago gekregen. Soms is hypocrisie helemaal niet slecht, althans niet slecht bedoeld. De waarheid is niet altijd welkom en soms is het voor elke partij beter 'te doen alsof'. Mensen die ontkennen ooit hypocriet gedrag te vertonen zijn zelf de grootste 'hypocrieten' die er bestaan. We liegen namelijk allemaal wel eens om het leven mooier te houden/maken dan het is, ik zie daar het kwaad niet van in.quote:
Wel jammer dat ze in Nederland niet zoals in Amerika vragen of iemand bezwaar heeft voor het huwelijk. Het zou wel een sensatie geweest zijn als de man waar ze een affaire mee had was opgestaan en van dat recht gebruik had gemaaktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:11 schreef Taurus het volgende:
Twee kindjes en gelukkig samen. Wat niet weet, wat niet deert. (die affaire is inmiddels wel verleden tijd, uiteraard)
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb uberhaupt geen hypocriete vrienden.
Riiight.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:12 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hypocrisie heeft ten onrechte een slecht imago gekregen. Soms is hypocrisie helemaal niet slecht, althans niet slecht bedoeld. De waarheid is niet altijd welkom en soms is het voor elke partij beter 'te doen alsof'. Mensen die ontkennen ooit hypocriet gedrag te vertonen zijn zelf de grootste 'hypocrieten' die er bestaan. We liegen namelijk allemaal wel eens om het leven mooier te houden/maken dan het is, ik zie daar het kwaad niet van in.
Dan was het inderdaad een stuk levendiger geweest want echt een spannende trouwerij was het niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:13 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze in Nederland niet zoals in Amerika vragen of iemand bezwaar heeft voor het huwelijk. Het zou wel een sensatie geweest zijn als de man waar ze een affaire mee had was opgestaan en van dat recht gebruik had gemaakt
Dit laat ieder geval duidelijk merken wat jij er van vindtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus zo van "Gefeliciteerd met het kind van je vriendin waarover jij voogdij hebt maar wat misschien niet eens van jou is"
Nodig is het nooit, maar het is wel jammer natuurlijk. Er valt prima inhoudelijk op in te gaan.quote:
Ik heb me laten vertellen dat mijn mening sowieso raar is dus nah, niet zo'n zin in. Ik kan hypocrisie gewoon niet uitstaan en kan simpelweg niet met mensen omgaan die de schone schijn ophouden. Echt compleet met hart en ziel een grafhekel aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nodig is het nooit, maar het is wel jammer natuurlijk. Er valt prima inhoudelijk op in te gaan.
Wat doe je op een forum als je jezelf laat aanpraten dat jouw mening raar is? Gewoon een beetje chatten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat mijn mening sowieso raar is dus nah, niet zo'n zin in. Ik kan hypocrisie gewoon niet uitstaan en kan simpelweg niet met mensen omgaan die de schone schijn ophouden. Echt compleet met hart en ziel een grafhekel aan.
Dan maar geen vrienden hè.
Ik zeg toch niet dat ik er geen schijt aan heb.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat doe je op een forum als je jezelf laat aanpraten dat jouw mening raar is? Gewoon een beetje chatten?![]()
Ik kan het gewoon niet uitstaan, klaar.quote:Kun je ook uitleggen waaróm je hypocrisie niet kan uitstaan? Wat is daar precies verkeerd aan? En zijn er geen uitzonderingen mogelijk?
Je trekt het je wel degelijk aan want je gaat zo te zien nergens inhoudelijk meer op in als het om een meningsverschil gaat. Je hebt er dus geen 'schijt aan'.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik er geen schijt aan heb.
[..]
Ik kan het gewoon niet uitstaan, klaar.
Dat zou toch ook volledig offtopic zijn? Volgens mij ben jij op zoek naar www.chatten.nl of 'onzin voor je leven', ook te vinden op dit forum.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik er geen schijt aan heb.
[..]
Ik kan het gewoon niet uitstaan, klaar.Waarom is dat zo onbegrijpelijk?
Ik ga jou toch ook niet vragen waarom je vindt dat stront stinkt?
In Nederland wordt het voornemen om te trouwen afgekondigd, dan kun je bij de gemeente bezwaar indienen, dat is nl de reden waarom je in ondertrouw moet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dan was het inderdaad een stuk levendiger geweest want echt een spannende trouwerij was het niet.
Oeh want ik vind iets dat echt niet kan hier!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat zou toch ook volledig offtopic zijn? Volgens mij ben jij op zoek naar www.chatten.nl of 'onzin voor je leven', ook te vinden op dit forum.
We weten in deze specifieke situatie niet eens of het waarheid is, men twijfelt alleen maar.. en om twijfel nu als waarheid te bestempelen.... daar heb ik dan weer hekel aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat mijn mening sowieso raar is dus nah, niet zo'n zin in. Ik kan hypocrisie gewoon niet uitstaan en kan simpelweg niet met mensen omgaan die de schone schijn ophouden. Echt compleet met hart en ziel een grafhekel aan.
Dan maar geen vrienden hè.
Let me get this straight... Jij geeft je mening, en eenieder die het daar niet mee eens is moet dat helemaal onderbouwen, want anders? Wie ben je, de koningin?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:24 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je trekt het je wel degelijk aan want je gaat zo te zien nergens inhoudelijk meer op in als het om een meningsverschil gaat. Je hebt er dus geen 'schijt aan'.
Maar goed, je kunt het gewoon niet uitstaan en that's it. Dan is het inderdaad klaar.
Dat zeg ik niet, je vindt iets zonder dat te onderbouwen of zonder dat je kunt uitleggen waarom je dat vindt. Dat is vrij saai voor anderen, een leeg statement als 'ik hou er niet van, klaar'. Kan niemand iets mee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oeh want ik vind iets dat echt niet kan hier!
Ssst!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Blijven doorzaniken over haar mening is niet off-topic?
Je 'moet' niets, dat heb ik ook niet gezegd. Je mag het prima oneens zijn met me, maar uiteraard met redenen ja, dat bepaal ik niet alleen, dat is een essentieel onderdeel van een discussie. Als jij zegt dat je hypocrisie slecht vindt is het niet zo gek dat iemand vraagt 'waarom?'. Maar als je daar zelf het antwoord niet op weet zorgt dat er inderdaad voor dat je moeilijk serieus te nemen bent. Maar daar zul je ook wel helemaal geen behoefte aan hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Let me get this straight... Jij geeft je mening, en eenieder die het daar niet mee eens is moet dat helemaal onderbouwen, want anders? Wie ben je, de koningin?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Blijven doorzaniken over haar mening is niet off-topic?
Al is het kind het product van de wekelijkse gangbang, zij beschouwen het als hun kind, dan is biologische ouder of niet verder irrelevant.quote:
Doe niet zo neerbuigend met je chatten.nl meiske, ik ben geen 16. Ik heb mijn redenen dat ik vind dat hypocrisie laag is ja, maar dat is geen discussie voor dit topic. Alright?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:30 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je 'moet' niets, dat heb ik ook niet gezegd. Je mag het prima oneens zijn met me, maar uiteraard met redenen ja, dat bepaal ik niet alleen, dat is een essentieel onderdeel van een discussie. Als jij zegt dat je hypocrisie slecht vindt is het niet zo gek dat iemand vraagt 'waarom?'. Maar als je daar zelf het antwoord niet op weet zorgt dat er inderdaad voor dat je moeilijk serieus te nemen bent. Maar daar zul je ook wel helemaal geen behoefte aan hebben.
Goed, het was maar een (goedbedoeld) advies: www.chatten.nl.
nouja, zoals ik al zei het is een koppeltje uit de vriendengroep waarvan de vriendin van de 1 naar de ander is gegaan. Dat koppeltje ligt er nu dus ook uit, maar ik wil ze wel ff feliciteren met het kindquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:34 schreef madeleine-b het volgende:
Even terug naar het onderwerp..
[..]
Al is het kind het product van de wekelijkse gangbang, zij beschouwen het als hun kind, dan is biologische ouder of niet verder irrelevant.
Vraag is dus eigenlijk: wil je de moreel bezwaarde Farizeeër uithangen (heb dan de ballen je bezwaren rechtstreeks te uiten en niet verkapt via een "gefeliciteerd met het kind")
Of doe je wat intermenselijk verkeer nu eenmaal soepel laat draaien, ga creatief om met de waarheid of heb het er niet over
Das toch 250 euro ofzo? Of is dat inmiddels al eens wat goedkoper geworden?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:43 schreef kwib het volgende:
Ik zou een cadeaubon voor een DNA-test geven
Iedereen gelukkig
het meiske is een long time vriendin van me, ik zat met haar op de peuterspeelzaal.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:42 schreef totebel het volgende:
Kaartje: gefeliciteerd met de kleine! klaar.. zetten zoveel mensen op een felicitatiekaartje, waarom zou je hier een halszaak van moeten maken. Als zij er blij mee zijn, prima toch, daar gaat het om..
Maar, iets anders, als ze uit de groep liggen, vraag ik me af of ze wel op felicitaties uit die hoek zitten te wachten
But it takes two to tango.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:46 schreef Maanvis het volgende:
het meiske is een long time vriendin van me, ik zat met haar op de peuterspeelzaal.
hem vind ik maar een matennaaier.
Het was een goedbedoeld advies.. En als je zegt 'ik vind het hypocriet om iemand te feliciteren met een kind dat mogelijk niet van die persoon is', en iemand vraagt 'waarom' en jij zegt 'omdat ik dat vind', dan is het zeer terecht dat je daar op aangesproken wordt want zelfs meisjes van 16 weten vaak hun meningen te onderbouwen. Dat lijkt me prima op z'n plek in dit topic.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doe niet zo neerbuigend met je chatten.nl meiske, ik ben geen 16. Ik heb mijn redenen dat ik vind dat hypocrisie laag is ja, maar dat is geen discussie voor dit topic. Alright?
Sowieso, als de 'vader' er gewoon blij mee is, is niks zeggen of raar doen over de felicitatie evengoed een probleem creeeren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:51 schreef totebel het volgende:
Het woord "mogelijk" is hierin wel cruciaal he.. het is geen absolute zekerheid.. dat is een probleem creeeren dat er niet is.
Precies. En het dilemma is als volgt:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Sowieso, als de 'vader' er gewoon blij mee is, is niks zeggen of raar doen over de felicitatie evengoed een probleem creeeren.
Ik: "Gefeliciteerd!"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:00 schreef Maanvis het volgende:
Precies. En het dilemma is als volgt:
Ik : "Gefeliciteerd met jullie dochter!" Pa: "Maar het is nie tvan mij!"
Ik: "Gefeliciteerd met je dochter, mama!" Pa: "Waarom feliciteert ie mij niet?"
Ik: "Gefeliciteerd met <insert naam>" Pa&Ma: "Waarom gebruikt ie het woord dochter niet?
Jij analyseert zelf elke zin die tegen je gezegd wordt volledig tot op elk woord en kijkt altijd of er niet heel toevallig ergens een verborgen bericht achter kan zitten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik: "Gefeliciteerd met <insert naam>" Pa&Ma: "Waarom gebruikt ie het woord dochter niet?
als dat de keuze is, dan moet jij nodig wat andere vrienden gaan opzoeken. Dit lijkt op een slechte aflevering van dr. Philquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:12 schreef Maanvis het volgende:
Het zit zo; in mijn vriendengroep is een koppeltje uit elkaar gegaan toen zij zwanger was. Het bleek dat ze verliefd was op een andere gozer uit onze vriendengroep.
Later bleek dat ze ook vreemd was gegaan met die kerel.
Nu is het kind dus geboren, het is niet zeker of het kind van hem is. Is het dan gepast om hem ermee te feliciteren?
ho, het zijn geen vrienden van me (meer)quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:10 schreef jstrike het volgende:
[..]
als dat de keuze is, dan moet jij nodig wat andere vrienden gaan opzoeken. Dit lijkt op een slechte aflevering van dr. Phil
Ik begrijp dat het een goede vriendin is, maar ik zou ook gewoon mijn mening geven aan mijn beste vriend als hij iets doet waar ik het niet mee eens ben...
dan hoef je dus ook niet te feliciteren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ho, het zijn geen vrienden van me (meer)
Stuur gewoon een kaartje met "Gefeliciteerd met jullie dochter <insert name>. Groetjes, Maanvis*."quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik : "Gefeliciteerd met jullie dochter!" Pa: "Maar het is nie tvan mij!"
Ik: "Gefeliciteerd met je dochter, mama!" Pa: "Waarom feliciteert ie mij niet?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |