hij is er hartstikke blij mee...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:18 schreef gogosweden het volgende:
nee, ik denk het niet.
ligt er ook een beetje aan hoe zij met de situatie omgaan
Dus zo van "Gefeliciteerd met het kind van je vriendin waarover jij voogdij hebt maar wat misschien niet eens van jou is"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nou dan feliciteer je hem. Kan jou het verder verotten.
Dan lijkt het me ook geen probleem om hem te feliciteren. En als ie het niet op prijs stelt bitch slapped ie je wel.quote:
Nee het is niet zo moeilijk hoor. "Gefeliciteerd met het kind"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus zo van "Gefeliciteerd met het kind van je vriendin waarover jij voogdij hebt maar wat misschien niet eens van jou is"
Wie Maanvis?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:28 schreef Techno het volgende:
Is het trouwens een meisje of een jongetje?
een meisje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:28 schreef Techno het volgende:
Is het trouwens een meisje of een jongetje?
Maar hij heeft er ook profijt van. Als het goed is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
"Gefeliciteerd met je alimentatie."
O nee, dat zeg je tegen de moeder natuurlijk.
Hij moet het betalen voor een kind dat niet eens van hem is, als hij pech heeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar hij heeft er ook profijt van. Als het goed is.![]()
Dat heeft ze goed bekeken, lekker dubbel cashen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hij moet het betalen voor een kind dat niet eens van hem is, als hij pech heeft._!
Dat wou ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heeft ze goed bekeken, lekker dubbel cashen.
Als de roze wolk voorbij is kan hij altijd een vaderschapstest aanvragen en wanneer hij dus niet de vader is gewoon niet meer betalen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij moet het betalen voor een kind dat niet eens van hem is, als hij pech heeft._!
Dan kan ze het volgende slachtoffer weer binnenhalen, maar dat is meer iets voor het datingsite ervaringen topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan kan ze het volgende slachtoffer weer binnenhalen, maar dat is meer iets voor het datingsite ervaringen topic.Ik vind het meer iets voor een domme mannen topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Er zijn steden waar ze kroegen hebben die bekend staan als 'alimentatiebars'. Twintigers en dertigers met geld hebben daar zo een wijf aan zich hangen, allemaal alleenstaande moeders met mokkababy's van Stanley, Rodney of Clarencequote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind het meer iets voor een domme mannen topic.
Als je daarin trapt verdien je gewoon niet beter.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik vind het meer iets voor een domme mannen topic.
Hoe is dat afgelopen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:05 schreef Taurus het volgende:
Ik heb eens een bruid en bruidegom gewoon gefeliciteerd terwijl ik wist dat zij een ander had. Totaal geen moeite mee. Not my business.
Twee kindjes en gelukkig samen. Wat niet weet, wat niet deert. (die affaire is inmiddels wel verleden tijd, uiteraard)quote:
Hypocrisie heeft ten onrechte een slecht imago gekregen. Soms is hypocrisie helemaal niet slecht, althans niet slecht bedoeld. De waarheid is niet altijd welkom en soms is het voor elke partij beter 'te doen alsof'. Mensen die ontkennen ooit hypocriet gedrag te vertonen zijn zelf de grootste 'hypocrieten' die er bestaan. We liegen namelijk allemaal wel eens om het leven mooier te houden/maken dan het is, ik zie daar het kwaad niet van in.quote:
Wel jammer dat ze in Nederland niet zoals in Amerika vragen of iemand bezwaar heeft voor het huwelijk. Het zou wel een sensatie geweest zijn als de man waar ze een affaire mee had was opgestaan en van dat recht gebruik had gemaaktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:11 schreef Taurus het volgende:
Twee kindjes en gelukkig samen. Wat niet weet, wat niet deert. (die affaire is inmiddels wel verleden tijd, uiteraard)
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb uberhaupt geen hypocriete vrienden.
Riiight.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:12 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hypocrisie heeft ten onrechte een slecht imago gekregen. Soms is hypocrisie helemaal niet slecht, althans niet slecht bedoeld. De waarheid is niet altijd welkom en soms is het voor elke partij beter 'te doen alsof'. Mensen die ontkennen ooit hypocriet gedrag te vertonen zijn zelf de grootste 'hypocrieten' die er bestaan. We liegen namelijk allemaal wel eens om het leven mooier te houden/maken dan het is, ik zie daar het kwaad niet van in.
Dan was het inderdaad een stuk levendiger geweest want echt een spannende trouwerij was het niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:13 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze in Nederland niet zoals in Amerika vragen of iemand bezwaar heeft voor het huwelijk. Het zou wel een sensatie geweest zijn als de man waar ze een affaire mee had was opgestaan en van dat recht gebruik had gemaakt
Dit laat ieder geval duidelijk merken wat jij er van vindtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus zo van "Gefeliciteerd met het kind van je vriendin waarover jij voogdij hebt maar wat misschien niet eens van jou is"
Nodig is het nooit, maar het is wel jammer natuurlijk. Er valt prima inhoudelijk op in te gaan.quote:
Ik heb me laten vertellen dat mijn mening sowieso raar is dus nah, niet zo'n zin in. Ik kan hypocrisie gewoon niet uitstaan en kan simpelweg niet met mensen omgaan die de schone schijn ophouden. Echt compleet met hart en ziel een grafhekel aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nodig is het nooit, maar het is wel jammer natuurlijk. Er valt prima inhoudelijk op in te gaan.
Wat doe je op een forum als je jezelf laat aanpraten dat jouw mening raar is? Gewoon een beetje chatten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat mijn mening sowieso raar is dus nah, niet zo'n zin in. Ik kan hypocrisie gewoon niet uitstaan en kan simpelweg niet met mensen omgaan die de schone schijn ophouden. Echt compleet met hart en ziel een grafhekel aan.
Dan maar geen vrienden hè.
Ik zeg toch niet dat ik er geen schijt aan heb.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat doe je op een forum als je jezelf laat aanpraten dat jouw mening raar is? Gewoon een beetje chatten?![]()
Ik kan het gewoon niet uitstaan, klaar.quote:Kun je ook uitleggen waaróm je hypocrisie niet kan uitstaan? Wat is daar precies verkeerd aan? En zijn er geen uitzonderingen mogelijk?
Je trekt het je wel degelijk aan want je gaat zo te zien nergens inhoudelijk meer op in als het om een meningsverschil gaat. Je hebt er dus geen 'schijt aan'.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik er geen schijt aan heb.
[..]
Ik kan het gewoon niet uitstaan, klaar.
Dat zou toch ook volledig offtopic zijn? Volgens mij ben jij op zoek naar www.chatten.nl of 'onzin voor je leven', ook te vinden op dit forum.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik er geen schijt aan heb.
[..]
Ik kan het gewoon niet uitstaan, klaar.Waarom is dat zo onbegrijpelijk?
Ik ga jou toch ook niet vragen waarom je vindt dat stront stinkt?
In Nederland wordt het voornemen om te trouwen afgekondigd, dan kun je bij de gemeente bezwaar indienen, dat is nl de reden waarom je in ondertrouw moet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dan was het inderdaad een stuk levendiger geweest want echt een spannende trouwerij was het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |