Ik had hem per ongeluk in spiegelbeeld besteld maar vond het zonde om hem terug te sturen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:54 schreef belsen het volgende:
[..]
En dan heb je hem nog verkeerd in elkaar gezet ook.
De snaren zitten verkeerd om en knoppen aan de verkeerde kant.
Yep. Ik heb er eerst nog aan gedacht om hem in de olie te zetten maar uiteindelijk toch maar besloten om te gaan lakken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad mooie motiefjes
Zonde om egaal te verven/lakken ja.
Voor mij is dit onderdeel nog vrij nieuwquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:59 schreef Muchachooo het volgende:
Multieffect vs stompboxes, daar gaan we weer
ik kan het niet latenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:17 schreef genakt het volgende:
[ afbeelding ]
Vakantie geld volgende week GASSS
Gaaf dingquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:17 schreef genakt het volgende:
[ afbeelding ]
Vakantie geld volgende week GASSS
Als het je eerste effecten worden zou ik gaan voor een tweedehands Line 6 M9. Daar zitten zo'n 100 effecten in, waarvan je er 3 tegelijk aan kan hebben, die ook nog eens erg goed klinken. Nieuw kopen kan natuurlijk ook, dan ben je iets meer kwijt, maar voor het geld heb je nog steeds een geweldige bak effecten die, mits je ze los koopt, veel duurder zouden zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:03 schreef mr-green het volgende:
[..]
Voor mij is dit onderdeel nog vrij nieuw
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:18 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Losse effecten zijn super goed en klinken vrijwel altijd beter dan een multi effect, toch ben ik blij met mn line6 m9 door dat alles er in zit en het gewoon simpel is en goed genoeg klinkt (en geen ruis). Ook betaalbaar, relatief gezien
Over welke hebben jullie het van Line 6?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb ook altijd gezweerd bij losse pedalen, maar nu ik die multibak van line6 heb ben ik echt helemaal om
Ach ben ik wel gewend van jouquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:22 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik kan het niet laten![]()
sorrymisschien wat overdreven.
Deze heb ikquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:23 schreef mr-green het volgende:
[..]
[..]
Over welke hebben jullie het van Line 6?
weet ikquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:26 schreef Muchachooo het volgende:
ik vind die 7-strings van jou gewoon nooit zo mooi
Ik heb zelf een 7 snaar en vind deze ook te lomp een 6 snaar heeft betere verhoudingen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:31 schreef genakt het volgende:
[..]
weet ikKom dan eens met een mooie 7 string ?
Ja pics danquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:36 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik heb zelf een 7 snaar en vind deze ook te lomp een 6 snaar heeft betere verhoudingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |