Dat dacht ik al, dat word veel werk. en dan moet ik natuurlijk ook nog dat witte lijntje erop krijgenquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:14 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
welke, de tele?
Ik ben van plan de les paul te bouwen, en ik had al wat ontwerpen gemaakt, de zwarte is veel werk, de naturel minder, welke vinden jullie t mooist?. In spoiler omdat spamerdespamIk vind die naturel wel heel mooi, alleen die zwarte kop wat minder. Misschien kan je die een wat donkerbruine kleur geven? Dan krijg je hetzelfde effect als op de meeste akoestische gitaren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Maar ff een spoiler, hij is wel héél groot
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:14 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
welke, de tele?
Ik ben van plan de les paul te bouwen, en ik had al wat ontwerpen gemaakt, de zwarte is veel werk, de naturel minder, welke vinden jullie t mooist?. In spoiler omdat spamerdespamZoveel meer werk is dat zwarte niet. Het kost je hooguit wat extra tijd met spuiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het meeste werk zit hem in het aflakken en dat moet je sowieso, of je de body naturel houdt of niet.
En vergeet niet dat de body van dat bouwpakket van basswood is, de nerf daarvan is bijna niet te zien en ook niet echt omhoog te brengen met lakken. Wil je een body naturel houden, dan moet je wel hout met een mooie nerfstructuur hebben, anders ziet het er niet echt geweldig uit en kun je er beter wat kleur op gooien.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
dat is waar,quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zoveel meer werk is dat zwarte niet. Het kost je hooguit wat extra tijd met spuiten.
Het meeste werk zit hem in het aflakken en dat moet je sowieso, of je de body naturel houdt of niet.
En vergeet niet dat de body van dat bouwpakket van basswood is, de nerf daarvan is bijna niet te zien en ook niet echt omhoog te brengen met lakken. Wil je een body naturel houden, dan moet je wel hout met een mooie nerfstructuur hebben, anders ziet het er niet echt geweldig uit en kun je er beter wat kleur op gooien.
had het gisteren even bekeken, op die foto's op thomann lijkt het hout wel héél erg licht, dat zal idd niet mooi worden als je dat zo houdt..quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zoveel meer werk is dat zwarte niet. Het kost je hooguit wat extra tijd met spuiten.
En vergeet niet dat de body van dat bouwpakket van basswood is, de nerf daarvan is bijna niet te zien en ook niet echt omhoog te brengen met lakken. Wil je een body naturel houden, dan moet je wel hout met een mooie nerfstructuur hebben, anders ziet het er niet echt geweldig uit en kun je er beter wat kleur op gooien.
Maar dan wel met binding.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:21 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dan moet je er een mooie top bij kopen
Precies, 1 mm te diep en je hebt het eigenlijk al verkloot.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:51 schreef The_Dean het volgende:
Binding kan je frezen en zelf monteren. Maar wel veel gedoe inderdaad
Ergens is hij donders mooi,quote:
Die heb je ngo geen 2 maandenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee ik heb de knoop doorgehakt, als ik m'n strat en m'n SG kwijt kan dan koop ik die Gibson
Fender 70's Strat
Iemand een cool gitaartje hebben ?
Ach ja vind deze ook wel heel mooiquote:
Wat een kutnummer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:16 schreef Braddie het volgende:
http://mp3.zing.vn/bai-hat/You-And-I-Lady-GaGa/ZWZBFZA0.html
Lady Gaga met Brian May, best een mooi nummer overigens!
Brian May heeft echt zo`n tone die je al herkent na 1 akkoord! net als Hendrix/Slash/Clapton/B.Bking
Dacht dat jij naar oostenrijk gingquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:43 schreef The_Dean het volgende:
Bijna? Ik heb het al.
WAT? IK HEB ZELFS VAKANTIE![]()
Ja hoor als er geen brian may bij had gestaan had je het niet geweten prutserquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:16 schreef Braddie het volgende:
http://mp3.zing.vn/bai-hat/You-And-I-Lady-GaGa/ZWZBFZA0.html
Lady Gaga met Brian May, best een mooi nummer overigens!
Brian May heeft echt zo`n tone die je al herkent na 1 akkoord! net als Hendrix/Slash/Clapton/B.Bking
Ik kan mezelf niet bedwingen om deze met jullie te delen:quote:
Ja, morgenquote:
Alvast heel veel plezierquote:
Is dat jounes? Wat een plaatje!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:00 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Oe lala, les pauls!
[ afbeelding ]
lucky basterdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:43 schreef The_Dean het volgende:
Bijna? Ik heb het al.
WAT? IK HEB ZELFS VAKANTIE![]()
Wat zijn die goldtops toch geilquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:00 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Oe lala, les pauls!
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen, ga naar een muziekwinkel, neem je gitaar mee en vraag om uitleg. De soort snaren, dikte van de snaren manier van opspannen zijn namelijk erg afhankelijk van wat voor gitaar je hebt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:28 schreef hanno1995 het volgende:
Hallo mensen, ik ben nieuw op dit forum en heb een paar maanden geleden besloten om gitaar te spelen. Ik heb een akoestisch gitaar gekocht en begon op youtube wat te oefenen. (zit niet op les want ik heb het te druk met andere dingen) Maar mijn gitaar klonk niet meer zo goed dus ik probeerde hem te stemmen (mijn eerste keer) en dat resulteerde in een gesprongen snaar. Ik weet nu totaal niet hoe ik de snaar moet vervangen. Ook weet ik niet wat voor snaren ik heb of wat de naam van mijn gitaar is.
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? Alvast bedankt. Ik ben om 4 uur ongeveer terug, heb eerst examen Economie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |